maria έγραψε:
Μπαρμπούτσαλα.
Εγώ μπήκα τώρα πριν από λίγο στο e-banking της eurobank, όπου (αφού κάνεις login) βγαίνει η εξής ανακοίνωση:
"Τα νέα του e-Banking
Σημαντική Ενημέρωση: Αλλαγή στην τιμολόγηση της υπηρεσίας Τηλεειδοποιήσεων για την αποστολή ενημερωτικών SMS
Σύμφωνα με τη νέα τιμολόγηση της Υπηρεσίας Τηλεειδοποιήσεων, από την 10/10/2014, κάθε ενημερωτικό SMS που θα αποστέλλεται στους εγγεγραμμένους χρήστες της Υπηρεσίας για τη δραστηριότητα των λογαριασμών τους θα χρεώνεται με το ποσό των €0,10. Στους πελάτες Personal & Private Banking, η υπηρεσία θα παρέχεται με χρέωση €0,05 ανά SMS. Η χρέωση θα πραγματοποιείται στο λογαριασμό για τη δραστηριότητα του οποίου στάλθηκε το ενημερωτικό SMS, συγκεντρωτικά στο τέλος κάθε μήνα για το σύνολο των SMS που εστάλησαν μέσα στο μήνα αυτό.
Η χρέωση αφορά μόνο τα ενημερωτικά SMS της Υπηρεσίας Τηλεειδοποιήσεων που ανήκουν στην κατηγορία «Δραστηριότητα των λογαριασμών μου» και συνεπώς δεν χρεώνονται τα μηνύματα SMS που ανήκουν στις άλλες κατηγορίες της Υπηρεσίας Τηλεειδοποιήσεων «Ασφάλεια στο e-Banking», «Δραστηριότητα των πιστωτικών μου καρτών» και «Έγκριση/απόρριψη συναλλαγών και αιτημάτων». Επίσης, δεν χρεώνονται τα ενημερωτικά e-mails της Υπηρεσίας Τηλεειδοποιήσεων, καθώς και μηνύματα SMS που αποστέλλονται από την Eurobank εκτός της Υπηρεσίας Τηλεειδοποιήσεων (π.χ. ενεργοποιήσεις καρτών, ειδοποιήσεις λήξης δόσεων δανείων, κωδικοί μιας χρήσης - OTP κτλ)"
Και από κάτω έχει ένα tab με τη λέξη "Περισσότερα".
Αφού λοιπόν πατήσεις το "Περισσότερα", εμφανίζεται και το εξής:
"Η νέα τιμολόγηση περιέχεται στο Τιμολόγιο της Τράπεζας που είναι αναρτημένο εδώ και στα καταστήματά της Τράπεζας.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να διαχειριστείτε τις Τηλεειδοποιήσεις σας (μεταβολή ή ακύρωση SMS ειδοποιήσεων), επισκεφτείτε την ενότητα «Μy e-Banking > Ειδοποιήσεις»"
Οι άνθρωποι προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι. Και αυτό, προσπαθούν να το κάνουν ταυτόχρονα με την ανάγκη τους για προσέλκυση καταθέσεων. Τα διάφορα φούμαρα περί "private" και "ειδικών μεταχειρίσεων" καλά είναι, όταν όμως συνυπάρχουν με την ΚΥΡΙΑ δουλειά των τραπεζών, που είναι η έμπνευση αισθήματος ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ στους καταθέτες.
Αν υπάρχει αυτό, τότε ναι, ο καταθέτης μπορεί να δεχτεί να επιβαρύνεται και με κάτι για κάποια υπηρεσία που του παρέχουν. Όπως δηλαδή γίνεται στις Ελβετικές τράπεζες, όπου ΤΙΠΟΤΑ δεν παρέχεται τζάμπα.
Αλλά να έρχονται τώρα οι δικές μας, όταν:
-Επί σειρά ετών μας έχουν συνηθίσει σε χιλιάδες "τσάμπα",
-Έχουν αρχίσει να μας ταλαιπωρούν με όλα αυτά που "το κράτος" τους έχει επιβάλλει να κάνουν,
-Γενικώς έχουν φτάσει υπουργοί και κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι να μιλάνε για bank runs στα ΑΤΜ
-Η επέλαση των Στρατούληδων είναι προ των πυλών (με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται - ακόμα και τη φάτσα του Λαφαζάνη στο χιλιάρικο - μου άρεσε αυτό!!!)
και να μας μιλάνε για τυράκια τύπου
"Ο personal banker έχει την απαιτούμενη γνώση και εμπειρία για την παρακολούθηση των επενδύσεων του πελάτη, μελετά τις τρέχουσες οικονομικές εξελίξεις και του προτείνει εξατομικευμένες λύσεις", πρέπει να νομίζουν πως έχουν να κάνουν με εξαιρετικά αφελές κοινό.
(Που εν μέρει έχουν δίκιο, βέβαια).
Γι' αυτό άλλωστε το κοινό έσπευσε να δανειστή σε CHF (συμβουλευόμενο από τους τότε personal bankers, που του πρότειναν "εξατομικευμένες λύσεις" για το συμφέρον του).
Ας χρεώνουν λοιπόν τώρα 0,10 το SMS, για να επιζήσουν.
ΟΥΤΕ αυτό θα τους δώσω.
Τα έκοψα.