Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ZIRAAT BANK

ZIRAAT BANK 04 Φεβ 2019 19:25 #61

  • SAKIS (sakiskon)
  • Το Άβαταρ του/της SAKIS (sakiskon)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Fresh Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 16
  • Κάρμα: 0
Σε ποιά διεύθυνση είναι
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ZIRAAT BANK 04 Φεβ 2019 19:28 #62

  • SAKIS (sakiskon)
  • Το Άβαταρ του/της SAKIS (sakiskon)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Fresh Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 16
  • Κάρμα: 0
Σε ποια διεύθυνση είναι το κατάστημα στην Αθήνα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ZIRAAT BANK 16 Φεβ 2019 16:41 #63

  • Μενέλαος
  • Το Άβαταρ του/της Μενέλαος
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 244
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 66
  • Κάρμα: 5 (2)
Προσπαθώντας να φανώ στο ελάχιστο χρήσιμος, σας κάνω μια εκτενή ενημέρωση, από την εμπειρία μου με τη Ziraat Bank.

1.) Έστειλα email πριν από ένα μήνα με μια σειρά από απλά ερωτήματα. Καμία απάντηση δεν πήρα. [Συνήθως όλες οι τράπεζες έχουν μια υπηρεσία ή έναν υπάλληλο που απαντά ηλεκτρονικά στις ερωτήσεις πελατών. Αλλιώς γιατί έχουν στις ιστοσελίδες τους μία ηλεκτρονική διεύθυνση (email) ως στοιχείο επικοινωνίας; Σε όσες πάντως άλλες τράπεζες έγραψα, μου απάντησαν κανονικά]

2.) Τηλεφώνησα επανειλημμένως. Ο υπάλληλος πάντα απασχολημένος μετέθετε την τηλεφωνική επικοινωνία για αργότερα. Φυσικά ποτέ δεν προθυμοποιήθηκε να με καλέσει. Πάντα τον καλούσα εγώ, μέχρι να τον βρω εύκαιρο.

3.) Πέρασαν μέρες μέχρι να απαντηθούν προφορικώς στοιχειώδη ερωτήματά μου και ύστερα από πολλές κλήσεις.

4.) Ζήτησα να ανοίξω κοινό λογαριασμό με συνδικαιούχους συγγενείς μου και παρακάλεσα να φέρω τα απαιτούμενα δικαιολογητικά όλων και τις ταυτότητές τους, να τα ελέγξουν, να κάνουν όλη την προεργασία ανοίγματος και μετά να έρθουν οι υπόλοιποι να υπογράψουν.

5,) Πήγα δυο φορές από κοντά για να βγάλω άκρη. Έπεσα σε άλλους υπαλλήλους. Αναίρεσαν όλες τις απαντήσεις που μου είχε δώσει ο προηγούμενος, απαντώντας ακριβώς αντίθετα.

6.) Ρώτησα αν στην τράπεζά τους σε περίπτωση θανάτου συνδικαιούχου, ο λογαριασμός πηγαίνει στους επιζώντες (κατά τα κρατούντα συνήθως στις ελληνικές τράπεζες) ή αν παγώνει και απαιτείται κληρονομητήριο. Μου απάντησαν το δεύτερο, το οποίο άκουσα έκπληκτος. Κατά τη επίσκεψη μου σε επόμενη μέρα το αναίρεσαν. Ζήτησα εγγράφως τους σχετικούς όρους, σε περίπτωση κοινού λογαριασμού, για να ξέρω υπεύθυνα τι τελικά ισχύει. Αρνήθηκαν να μου τους δώσουν πεισματικά και επανειλημμένως, ισχυριζόμενοι ότι είναι απόρρητοι.

7.) Υπέγραψα όλα τα έγγραφα για άνοιγμα λογαριασμού που ζήτησαν, προσκομίζοντας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Με ταλαιπώρησαν μεγάλο χρονικό διάστημα. Στη συνέχεια ζήτησα ευλόγως αντίγραφα αυτών που έχω υπογράψει, όπως προβλέπεται από τις γενικές αρχές του Δικαίου για κάθε σύμβαση ή υπογραφή εγγράφου. Αρνήθηκαν να μου δώσουν υπογεγραμμένα από την τράπεζα αντίγραφα, που είναι το άλλο συμβαλλόμενο μέρος. Αρνήθηκαν να μου δώσουν έστω και απλές φωτοτυπίες των υπογεγραμμένων από εμένα εντύπων. Μου έδωσαν με το ζόρι το αντίστοιχο έντυπο-υπόδειγμα της τράπεζας (όχι αυτό που είχα υπογράψει) και μόνο όσον αφορά τους Γενικούς Όρους συναλλαγών και τη Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών, όχι τα υπόλοιπα έγγραφα και δηλώσεις που υπέγραψα. Τα υπόλοιπα είπαν ότι είναι απόρρητα!!!! Μάλλον επιζητούν πελάτες γίδια.

8.) Για σκέψου να είχα προφτάσει να φέρω και τα χρήματα και να μου έλεγαν μετά ότι δεν σου δίνουμε αποδεικτικό ή αυτό θα είναι σε φωτοτυπία ή η προθεσμιακή να έφερε μόνο σφραγίδα και υπογραφή της τράπεζας και όχι και σφραγίδα και υπογραφή του υπαλλήλου ή το αντίστροφο ή μερικά μόνο από τα στοιχεία αυτά και άντε μετά να αποδείξεις στο ΤΕΚΕ ότι έκανες κατάθεση!

9.) Είδα επίσης ένα αντίγραφο προθεσμιακής κατάθεσης που σε αρκετά σημεία φέρει τον όρο «ομόλογο». Γράφει μεταξύ άλλων: «Το ομόλογο αυτό είναι έγκυρο, μόνο εφόσον υπάρχει η σφραγίδα της τράπεζας και οι εξουσιοδοτημένες υπογραφές».

10.) Η επίμονη άρνηση να μου χορηγήσουν αντίγραφα ΟΛΩΝ των εγγράφων που μου ζητήθηκε να υπογράψω, μου θύμισε τις 30 δικαστικές αποφάσεις που έχουν εκδοθεί μέχρι σήμερα κατά της παλιάς Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα (μερικές κυκλοφορούν και στο διαδίκτυο), σύμφωνα με τις οποίες η τράπεζα δεν χορηγούσε στους πελάτες το 2011 αντίγραφα των εντύπων που υπέγραφαν, τους έλεγε ότι πρόκειται για προθεσμιακή κατάθεση, αλλά επρόκειτο για ομόλογο και μάλιστα άληκτο (perpetual) που δεν είχε καμία προστασία από το ΤΕΚΕ και οι άνθρωποι έχασαν το σύνολο των χρημάτων τους. Τώρα η τράπεζα ισχυρίζεται στα δικαστήρια ότι τους έδινε αντίγραφα των συμβάσεων, αλλά αυτοί δεν τα έπαιρναν.

11.) Είπαν ότι σε ανανεώσεις κοινών προθεσμιακών λογαριασμών απαιτούν ξανά την αυτοπρόσωπη παρουσία ΟΛΩΝ των δικαιούχων, πράγμα το οποίο δεν μου έχει ξανατύχει. Πολύ βασανιστικό αυτό! Ο πρώτος υπάλληλος είπε ότι αυτό μπορεί να συμφωνηθεί να γίνεται και μέσω email με την εξ αποστάσεως υπογραφή τους και να γλιτώσω το πήγαινε–έλα όλων των συνδικαιούχων κάθε φορά. Όταν πήγα όμως από κοντά, οι άλλοι υπάλληλοι το διέψευσαν. Πλήρης αναξιοπιστία σε όλα! Και οι προθεσμιακές καθίστανται έτσι μαρτύριο.

12.) Κανονικά για όλα αυτά και ιδιαίτερα για την μη παροχή εγγράφων, θα έπρεπε να γίνει αναφορά στο Συνήγορο του Καταναλωτή και στην Τράπεζα της Ελλάδος. Αλλά δεν με συνδέει κάτι με την τράπεζα. Δεν πρόκειται για πρόβλημα που αναφύεται κατά τη διάρκεια της συμβατικής μας σχέσης, αλλά για μια σχέση η οποία δεν έχει ξεκινήσει ακόμα. Τι νόημα έχει να τρέχω. Έπραξα το φρονιμότερο. Τους παράτησα κι έφυγα. Μεγάλο χάσιμο χρόνο για μια διαφορά ελάχιστων χιλιάδων ευρώ ετησίως. Ου μπλέξεις.

13.) Σημειωτέον ότι σε όλα τα τηλεφωνήματα και τις από κοντά προσεγγίσεις τους δηλωνόταν πάντα το ύψος του ποσού που θα κατέθετα, το οποίο ήταν κοντά στις 300.000 €. Σκεφθείτε λοιπόν πως θα αντιμετωπιζόταν ένας πελάτης που θα ήθελε να καταθέσει 1000 €. Τους είπα μάλιστα ότι θα φύγω και απάντησαν: «δεν μας ενδιαφέρει, φύγετε».
Εν προκειμένω, δεν υπάρχει ούτε το στοιχειώδες μυαλό του υπαλλήλου να κατανοήσει ότι όταν του φεύγουν οι πελάτες, στο τέλος θα φύγει κι αυτός ο ίδιος και ότι η διατήρηση της θέσης εργασίας του είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την τύχη της τράπεζας.

14.) Θεωρώ από την αρχή προφανές και αυτονόητο, γι΄αυτό και δεν το ρώτησα, ότι σίγουρα δεν διαθέτουν ούτε internet banking, ούτε χρεωστική κάρτα ΑΤΜ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ZIRAAT BANK 17 Φεβ 2019 01:08 #64

  • Δημήτρης (amstrad79)
  • Το Άβαταρ του/της Δημήτρης (amstrad79)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Senior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 53
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 23
  • Κάρμα: -2
Επιμενατε να επιδοτησετε τον δικτατορα Ερντογαν με 300Κ; Παλι καλα που το επαιξαν δυσκολοι δηλαδη...
Απορω πως επιμεινατε μεχρι τον 14ο λογο, και δεν εφτασαν οι πρωτοι δυο-τρεις λογοι να φυγετε απο εκει περα;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), GSAKKI

ZIRAAT BANK 17 Φεβ 2019 01:32 #65

  • sonik
  • Το Άβαταρ του/της sonik
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1260
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 292
  • Κάρμα: 6
επειτα και απο τις παραπανω σημαντικες διαπιστωσεις που εκανε ο Μενελαος θεωρω και προτεινω και στον tsig να βγει η συγκεκριμενη τραπεζα απο τις προθεσμιακες και απο καθε ειδους αναφορα προς αυτην.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), Δημήτρης (amstrad79)

ZIRAAT BANK 17 Φεβ 2019 11:24 #66

  • Ο Τσιγκούνης (T$ig)
  • Το Άβαταρ του/της Ο Τσιγκούνης  (T$ig)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 1095
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 597
  • Κάρμα: 68 (74)
sonik έγραψε:
επειτα και απο τις παραπανω σημαντικες διαπιστωσεις που εκανε ο Μενελαος θεωρω και προτεινω και στον tsig να βγει η συγκεκριμενη τραπεζα απο τις προθεσμιακες και απο καθε ειδους αναφορα προς αυτην.
Φίλε sonik, ευχαριστώ για την πρόταση.

Καθώς η αναφορά του φίλου μας Μενέλαου είναι ιδιαίτερα σοβαρή, θεωρώ ότι όσοι σκέφτονται να επιλέξουν να συνεργαστούν με αυτήν την τράπεζα καλό θα ήταν να γνωρίζουν από πριν το καθεστώς της. Για αυτό τον λόγο, υπάρχει πλέον σύνδεσμος προς την σημαντική ενημέρωση του Μενέλαου σε κάθε αναφορά προϊόντος της τράπεζας.

Ο καθένας μπορεί να ζυγίσει τους κινδύνους και να κρίνει εάν θέλει να προχωρήσει σε κάποια κίνηση.

Το tsig.gr κάνει συγκριτική ενημέρωση σχετικά με τις υπάρχουσες επιλογές, δεν προτείνουμε ούτε αποκλείουμε κάποια προϊόντα.
Γνῶθι σαὐτόν
Τελευταία διόρθωση: 18 Φεβ 2019 06:11 από Ο Τσιγκούνης (T$ig).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), sosimple, tsarkalakos, γιώργης (yorgi), GSAKKI, vortex, Δημήτρης (amstrad79)

ZIRAAT BANK 18 Φεβ 2019 21:23 #67

  • Μενέλαος
  • Το Άβαταρ του/της Μενέλαος
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 244
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 66
  • Κάρμα: 5 (2)
«Το tsig.gr κάνει συγκριτική ενημέρωση σχετικά με τις υπάρχουσες επιλογές, δεν προτείνουμε ούτε αποκλείουμε κάποια προϊόντα.»

Και έτσι πρέπει. Το tsig.gr οφείλει να ενημερώνει για όλες τις υπάρχουσες επιλογές. Και κάνει πολύ καλά τη δουλειά του.
Οι προσωπικές μας αξιολογήσεις, εμπειρίες ή σχόλια, μπορούν να εκτίθενται στο Forum (Συζητήσεις). Και αυτό αρκεί.

Παρ΄όλα αυτά ο Tsig έχει τοποθετήσει σύνδεσμο στον πίνακα επιτοκίων υπό τον τίτλο «εμπειρία με τη Ziraat Bank». Τον ευχαριστώ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": sosimple, tsarkalakos, IoannisD (Dia!84)

ZIRAAT BANK 18 Φεβ 2019 21:32 #68

  • Μενέλαος
  • Το Άβαταρ του/της Μενέλαος
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 244
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 66
  • Κάρμα: 5 (2)
Να σημειώσω επίσης ότι στον σύνδεσμο (link) της Ziraat, που πολύ σωστά παραθέτει ο Τσιγκούνης στις καταθέσεις προθεσμίας Ελλάδος, η συγκεκριμένη τράπεζα, αναφέρει ειδικά στις προθεσμιακές καταθέσεις ενός έτους σε ευρώ, «διάρκεια 1 έτος + », σε αντιδιαστολή και σαφή διαφοροποίηση με όλες τις άλλες προθεσμιακές καταθέσεις της σε άλλα νομίσματα, στις οποίες ο πίνακας δεν προβλέπει προθεσμιακή άνω του έτους, αφού εκεί δεν υπάρχει το σύμβολο «+».

Τους επισήμανα το στοιχείο αυτό και ρώτησα για ποιες ακριβώς περιόδους προσφέρεται προθεσμιακή άνω του έτους (π.χ. για ενάμιση έτος, για δύο; ) και αν στις περιπτώσεις αυτές υπάρχει ετήσιος ανατοκισμός (ερωτήματα τα οποία είχα διαβιβάσει και με αναπάντητο email μου, το οποίο παρελήφθη, αλλά ποτέ δεν απαντήθηκε), γιατί διαφορετικά το πραγματικό επιτόκιο AER, (δηλ. το Annual Equivalent Rate) καθίσταται στην ουσία μικρότερο, λόγω της καταβολής των τόκων στο τέλος της περιόδου. Αγνοούσαν αν υπάρχουν μεγαλύτερης διάρκειας καταθέσεις, τηλεφώνησαν κάπου και απάντησαν πως η μεγαλύτερη είναι το 1 έτος. Επειδή η απάντηση (αν και απόλυτα κατηγορηματική), ήταν προφορική και επειδή υπάρχει αναξιοπιστία ως προς τις προφορικές τους απαντήσεις, δεν μπορώ να γνωρίζω αν υπερισχύει αυτό που γράφει ο πίνακας ή η απάντησή τους. Αν είναι έτσι, οφείλουν να το απαλείψουν από τον πίνακα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": tsarkalakos, Δημήτρης (amstrad79), IoannisD (Dia!84)

ZIRAAT BANK 18 Φεβ 2019 21:47 #69

  • Μενέλαος
  • Το Άβαταρ του/της Μενέλαος
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 244
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 66
  • Κάρμα: 5 (2)
Τέλος να σημειώσω ότι στην ιστοσελίδα τους δεν μπόρεσα να βρω τον πίνακα ενημέρωσης συναλλασσομένων με το Γενικό Τιμολόγιο Εργασιών και Παρεχόμενων Υπηρεσιών (με όλες τις χρεώσεις τους), το οποίο προβλέπεται ως υποχρέωση από την Τράπεζα της Ελλάδος και το έχω συναντήσει στις ιστοσελίδες όλων ανεξαιρέτως των εν λειτουργία στη χώρα μας τραπεζών, ελληνικών και ξένων. Αν έχετε υπομονή, ψάξτε την ιστοσελίδα καλύτερα, μπορεί να κάνω λάθος. Είναι η μόνη τράπεζα στην οποία είμαι ανίκανος να το εντοπίσω. Κι αν είναι έτσι, απορώ, δεν υπάρχουν ελεγκτικές αρχές στην Ελλάδα; Δημόσιο είναι το site τους.

Γράφουν για παράδειγμα στην ιστοσελίδα ότι «Σε όλα τα καταστήματά μας πραγματοποιούνται συναλλαγές μεταφοράς χρημάτων με γρήγορο και αξιόπιστο τρόπο σε λογαριασμούς σας που βρίσκονται εντός Ελλάδας ή στο εξωτερικό» (gr.ziraat.turkline.com/retail-banking/mo...?__r=8d695d1e0376c32). Είναι υποχρεωμένοι να γνωστοποιούν στο κοινό το κόστος (προμήθεια) της μεταφοράς κ.ο.κ.

Το πλέον χαρακτηριστικό είναι ότι στην τελευταία παράγραφο της «Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών Πληρωμών για Φυσικά Πρόσωπα», την οποία υπέγραψα (και επικυρωμένο αντίγραφο της οποίας αρνήθηκαν να μου χορηγήσουν), αναφέρει ότι τέθηκαν μεταξύ άλλων στη διάθεσή μου, ο «πίνακας ενημέρωσης συναλλασσομένων με το Γενικό Τιμολόγιο Εργασιών και Παρεχόμενων Υπηρεσιών». Τέτοιος πίνακας όχι μόνο δεν μου διατέθηκε, αλλά από τα παραπάνω δεν φαίνεται καν να υπάρχει.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": sosimple, tsarkalakos, γιώργης (yorgi), Δημήτρης (amstrad79), CV, IoannisD (Dia!84)
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.536 δευτερόλεπτα