Evangelos (evangeloslar) έγραψε:
Σημερα, φιλικό μου πρόσωπο πήγε να ανοίξει εναν απλο λογαγριασμο ταμιευτηρίου σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς στη Λαρισα.
Χωρίς να το ξερει, απ οτι φαίνεται, έπεσε πανω στην πιο πονηρή υπάλληλο της Τράπεζας εκει μεσα και της ειπε οτι το άνοιγμα του τραπεζικού λογαγριασμου χρεώνεται 31ευρω.
Η ανυποψίαστη πελάτισσα πλήρωσε το ποσο κανονικα γιατι θεώρησε οτι τόσο κοστιζει για να ανοίξει λογαγριασμο.
Μετα την αποχώρηση της απο την τράπεζα και έχοντας την κάρτα και κωδικούς ιντνενετ παει σπιτι και αρχίζει να ψάχνει το θεμα.
Τι ειχε γίνει τωρα; Χωρίς τη θέληση της και εκμεταλευόμενη τη θέση της η υπάλληλος εκει της εκανε εγραφη σε: πακέτο alerts (6ευρω/χρονο) και ασφαλιστικό προϊόν ergo secure wallet (25ευρω/χρονο) και δικαιολόγησε το ποσο στην πελατησα σαν εξοδα ανοίγματος λογαργιασμου.
Μετα απο επικοινωνία με τα κεντρικά και επιβεβαιώνοντας οτι οι χρεώσεις έγιναν γι αυτους τους λόγους, μεταβήκαμε μαζι στο συγκεκριμένο κατάστημα απαιτοντας απο την συγκεκριμένη υπάλληλο την άμεση ακύρωση αυτών τον προϊόντων και επιστροφή των χρημάτων.
Η υπάλληλος έλεγε οτι ακυρώνοντας αυτα τα προϊόντα θα πρεπει να επιστραφει και η χρεωστική κάρτα και άλλες ασυναρτησίες οι οποίες δε στέκουν θέλοντας σώνει και καλα να μην γίνει η ακύρωση.
Προφανώς η συγκεκριμένη υπάλληλος κανει παρα πολλές πωλήσεις με το ζόρι και χωρίς να το γνωρίζουν οι ανυποψίαστοι πελατες με σκοπό το προσωπικό της κέρδος.
Θα με συγχωρήσεις αν φανώ λίγο αυστηρός, αλλά όταν συνδυάζονται οι λέξεις "ανυποψίαστος" και "πελάτης", αυτό είναι συνταγή καταστροφής και ποτέ σχεδόν δεν φταίει μόνο η μια πλευρά.
Είναι σχεδόν σίγουρο ότι η συγκεκριμένη υπάλληλος, όση πρεμούρα και αν τους έχει πιάσει να μαζεύουν λεφτά τώρα που δεν έχουν έσοδα από τις παραδοσιακές πηγές, εξήγησε στο φιλικό σου πρόσωπο σε τι αφορούν αυτές οι χρεώσεις.
Αν δεν το έκανε και βασίστηκε μόνο στο ότι ο πελάτης θα διαβάσει αυτά που του δίνει να υπογράψει, είναι φάουλ 100%.
Το ίδιο ... φάουλ όμως είναι και το φιλικό σου πρόσωπο που όταν του είπαν ότι πρέπει να πληρώσει 31€ για να ανοίξει έναν λογαριασμό δεν ρώτησε σε τι ακριβώς αφορούν και τα θεώρησε φυσιολογικά (λες π.χ. και πήγε να ανοίξει λογαριασμό στην ... Ελβετία).
Πρέπει κάποια στιγμή σε αυτή την χώρα να αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση και να μην ρίχνουμε απλά το ανάθεμα στους άλλους (όσο και αν το αξίζουν σε πολλές περιπτώσεις) για να καλύψουμε την δική μας βαρεμάρα (για να μην πω άλλα) να ενημερωθούμε για στοιχειώδη πράγματα.