Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 13 Φεβ 2019 15:56 #1

  • Evangelos (evangeloslar)
  • Το Άβαταρ του/της Evangelos (evangeloslar)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Senior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
  • Κάρμα: 2
Σημερα, φιλικό μου πρόσωπο πήγε να ανοίξει εναν απλο λογαγριασμο ταμιευτηρίου σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς στη Λαρισα.
Χωρίς να το ξερει, απ οτι φαίνεται, έπεσε πανω στην πιο πονηρή υπάλληλο της Τράπεζας εκει μεσα και της ειπε οτι το άνοιγμα του τραπεζικού λογαγριασμου χρεώνεται 31ευρω.
Η ανυποψίαστη πελάτισσα πλήρωσε το ποσο κανονικα γιατι θεώρησε οτι τόσο κοστιζει για να ανοίξει λογαγριασμο.
Μετα την αποχώρηση της απο την τράπεζα και έχοντας την κάρτα και κωδικούς ιντνενετ παει σπιτι και αρχίζει να ψάχνει το θεμα.
Τι ειχε γίνει τωρα; Χωρίς τη θέληση της και εκμεταλευόμενη τη θέση της η υπάλληλος εκει της εκανε εγραφη σε: πακέτο alerts (6ευρω/χρονο) και ασφαλιστικό προϊόν ergo secure wallet (25ευρω/χρονο) και δικαιολόγησε το ποσο στην πελατησα σαν εξοδα ανοίγματος λογαργιασμου.
Μετα απο επικοινωνία με τα κεντρικά και επιβεβαιώνοντας οτι οι χρεώσεις έγιναν γι αυτους τους λόγους, μεταβήκαμε μαζι στο συγκεκριμένο κατάστημα απαιτοντας απο την συγκεκριμένη υπάλληλο την άμεση ακύρωση αυτών τον προϊόντων και επιστροφή των χρημάτων.
Η υπάλληλος έλεγε οτι ακυρώνοντας αυτα τα προϊόντα θα πρεπει να επιστραφει και η χρεωστική κάρτα και άλλες ασυναρτησίες οι οποίες δε στέκουν θέλοντας σώνει και καλα να μην γίνει η ακύρωση.
Προφανώς η συγκεκριμένη υπάλληλος κανει παρα πολλές πωλήσεις με το ζόρι και χωρίς να το γνωρίζουν οι ανυποψίαστοι πελατες με σκοπό το προσωπικό της κέρδος.
Τελευταία διόρθωση: 13 Φεβ 2019 15:59 από Evangelos (evangeloslar).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 13 Φεβ 2019 16:52 #2

Παθών ακριβώς με το ίδιο ποσό μου χρεώσανε δύο υπηρεσίες κόστος 31 € (στο υποκατάστημα μεγάλου Αλεξάνδρου στη Λάρισα) Και απλά μετά το έψαξα και η μία υπηρεσία ήτανε των 6 € απενεργοποιήθηκε από το τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας και η δεύτερη υπηρεσία των 25 € ήθελε να κάνω ένα χαρτί αντίθετο με αυτό που με έβαλε να υπογράψω υπάλληλος λέγοντας μου ότι είναι τα χαρτιά για το λογαριασμό μου. Τα χρήματα θα τα πάρω πίσω να κάνω κάτι ώστε είτε να μην την πατάει άλλος άνθρωπος από τώρα και στο μέλλον; Αν γνωρίζετε κάτι παρακαλώ.!!
Τελευταία διόρθωση: 14 Φεβ 2019 00:53 από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos). Αιτία: Ο χρήστης αντί για "υπηρεσία" έγραψε "επιτυχία".
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 13 Φεβ 2019 22:10 #3

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4855
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1485
  • Κάρμα: 50 (-37)
Δημητρης (dimanakos) έγραψε:
Τα χρήματα θα τα πάρω πίσω να κάνω κάτι ώστε είτε να μην την πατάει άλλος άνθρωπος από τώρα και στο μέλλον; Αν γνωρίζετε κάτι παρακαλώ.!!

Καταγγελια στην εποπτευουσα αρχη ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. )

www.bankofgreece.gr/Pages/el/Supervision...o/bogcomplaints.aspx
Μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια δοκιμάσαμε τα πάντα. Η μαζική αποχή ίσως θα ήταν ένα καλό πρώτο βήμα να απαιτήσουμε μια άλλη, πραγματική Δημοκρατία.
Τελευταία διόρθωση: 13 Φεβ 2019 22:15 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), γιώργης (yorgi), CV

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 14 Φεβ 2019 10:40 #4

  • batista
  • Το Άβαταρ του/της batista
  • ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΡΑ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 6382
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1683
  • Κάρμα: -9 (4)
Evangelos (evangeloslar) έγραψε:
Σημερα, φιλικό μου πρόσωπο πήγε να ανοίξει εναν απλο λογαγριασμο ταμιευτηρίου σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς στη Λαρισα.
Χωρίς να το ξερει, απ οτι φαίνεται, έπεσε πανω στην πιο πονηρή υπάλληλο της Τράπεζας εκει μεσα και της ειπε οτι το άνοιγμα του τραπεζικού λογαγριασμου χρεώνεται 31ευρω.
Η ανυποψίαστη πελάτισσα πλήρωσε το ποσο κανονικα γιατι θεώρησε οτι τόσο κοστιζει για να ανοίξει λογαγριασμο.
Μετα την αποχώρηση της απο την τράπεζα και έχοντας την κάρτα και κωδικούς ιντνενετ παει σπιτι και αρχίζει να ψάχνει το θεμα.
Τι ειχε γίνει τωρα; Χωρίς τη θέληση της και εκμεταλευόμενη τη θέση της η υπάλληλος εκει της εκανε εγραφη σε: πακέτο alerts (6ευρω/χρονο) και ασφαλιστικό προϊόν ergo secure wallet (25ευρω/χρονο) και δικαιολόγησε το ποσο στην πελατησα σαν εξοδα ανοίγματος λογαργιασμου.
Μετα απο επικοινωνία με τα κεντρικά και επιβεβαιώνοντας οτι οι χρεώσεις έγιναν γι αυτους τους λόγους, μεταβήκαμε μαζι στο συγκεκριμένο κατάστημα απαιτοντας απο την συγκεκριμένη υπάλληλο την άμεση ακύρωση αυτών τον προϊόντων και επιστροφή των χρημάτων.
Η υπάλληλος έλεγε οτι ακυρώνοντας αυτα τα προϊόντα θα πρεπει να επιστραφει και η χρεωστική κάρτα και άλλες ασυναρτησίες οι οποίες δε στέκουν θέλοντας σώνει και καλα να μην γίνει η ακύρωση.
Προφανώς η συγκεκριμένη υπάλληλος κανει παρα πολλές πωλήσεις με το ζόρι και χωρίς να το γνωρίζουν οι ανυποψίαστοι πελατες με σκοπό το προσωπικό της κέρδος.

Θα με συγχωρήσεις αν φανώ λίγο αυστηρός, αλλά όταν συνδυάζονται οι λέξεις "ανυποψίαστος" και "πελάτης", αυτό είναι συνταγή καταστροφής και ποτέ σχεδόν δεν φταίει μόνο η μια πλευρά.
Είναι σχεδόν σίγουρο ότι η συγκεκριμένη υπάλληλος, όση πρεμούρα και αν τους έχει πιάσει να μαζεύουν λεφτά τώρα που δεν έχουν έσοδα από τις παραδοσιακές πηγές, εξήγησε στο φιλικό σου πρόσωπο σε τι αφορούν αυτές οι χρεώσεις.
Αν δεν το έκανε και βασίστηκε μόνο στο ότι ο πελάτης θα διαβάσει αυτά που του δίνει να υπογράψει, είναι φάουλ 100%.
Το ίδιο ... φάουλ όμως είναι και το φιλικό σου πρόσωπο που όταν του είπαν ότι πρέπει να πληρώσει 31€ για να ανοίξει έναν λογαριασμό δεν ρώτησε σε τι ακριβώς αφορούν και τα θεώρησε φυσιολογικά (λες π.χ. και πήγε να ανοίξει λογαριασμό στην ... Ελβετία).
Πρέπει κάποια στιγμή σε αυτή την χώρα να αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση και να μην ρίχνουμε απλά το ανάθεμα στους άλλους (όσο και αν το αξίζουν σε πολλές περιπτώσεις) για να καλύψουμε την δική μας βαρεμάρα (για να μην πω άλλα) να ενημερωθούμε για στοιχειώδη πράγματα.
Μέτρον άριστον
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 15 Φεβ 2019 18:42 #5

  • CV
  • Το Άβαταρ του/της CV
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 855
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 605
  • Κάρμα: 16
batista έγραψε:
Είναι σχεδόν σίγουρο ότι η συγκεκριμένη υπάλληλος, όση πρεμούρα και αν τους έχει πιάσει να μαζεύουν λεφτά τώρα που δεν έχουν έσοδα από τις παραδοσιακές πηγές, εξήγησε στο φιλικό σου πρόσωπο σε τι αφορούν αυτές οι χρεώσεις.

Δεν ειναι καθολου σιγουρο οτι η υπαλληλος εξηγησε τις χρεωσεις.

Συμφωνω με τη Μαρια: Καταγγελια στην εποπτευουσα αρχη
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), γιώργης (yorgi)

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 16 Φεβ 2019 11:04 #6

  • kathrine
  • Το Άβαταρ του/της kathrine
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1270
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 527
  • Κάρμα: 65
Καλό θα ήταν πάντως να μην τα ρίχνουμε πάντοτε στον απλό υπάλληλο καθώς υπάρχει αφόρητη πίεση από τους προϊστάμενους τους για την πώληση των συγκεκριμένων προϊόντων. Επίσης ο υπάλληλος παίρνει μικρό μόνο ποσοστό από αυτό το ποσό και το συντριπτικά μεγαλύτερο το καρπωνεται η τράπεζα! Λέγοντας αυτά δε σημαίνει ότι τα προϊόντα αυτά είναι κακά! Έχοντας αλλάξει δύο smartphones μέσα σε ένα χρόνο από δική μου απροσεξία, η ασφάλεια δεν έβλαψε ποτέ κανέναν...Το λέω αυτό γιατί παλιότερα η Citibank σε παρόμοιο προϊόν προσέφερε και ασφάλεια κινητού και κλειδιών!
Οι καιροί ου μενετοί...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 16 Φεβ 2019 11:16 #7

  • batista
  • Το Άβαταρ του/της batista
  • ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΡΑ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 6382
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1683
  • Κάρμα: -9 (4)
CV έγραψε:
Δεν ειναι καθολου σιγουρο οτι η υπαλληλος εξηγησε τις χρεωσεις.

Συμφωνω με τη Μαρια: Καταγγελια στην εποπτευουσα αρχη


1) Μακριά από εμένα τα "σίγουρα". Γι αυτό δεν έγραψα "σίγουρο". Έγραψα "σχεδόν σίγουρο" και ταυτόχρονα ότι αν δεν έγινε (η αναλυτική ενημέρωση) είναι 100% φάουλ από την πλευρά της υπαλλήλου.
Και το γεγονός ότι έπρεπε να πληρώσει επιτόπου τα 31€ και όχι μέσω κάποιας χρέωσης που ήρθε εκ των υστέρων (όπως αναφέρει ο
ίδιος ο συμφορουμίτης), ενισχύει ακόμα περισσότερο το σενάριο ότι η υπάλληλος κάτι πρέπει να είπε σε σχέση με το τι αφορά αυτή η χρέωση και το ότι δεν είναι υποχρεωτική.

2) Το τι κάνει ο (οποιοσδήποτε) υπάλληλος δεν απαλλάσσει τον καταναλωτή από τις δικές του ευθύνες να έχει (στοιχειωδώς) τα μάτια του ανοιχτά και να ρωτάει να ενημερωθεί αναλυτικά (ακόμα και αν δεν το κάνει ο υπάλληλος), ειδικά αν πρόκειται να χρεωθεί 31€ :pinch: για κάτι..

3) Αν όντως η υπάλληλος δεν εξήγησε σε τι αφορούν αυτές οι χρεώσεις (και ότι είναι προαιρετικές) καλά θα κάνει να καταγγείλει το γεγονός. Δεν υπάρχει κάποια διαφωνία σε αυτό. Και αν πράγματι έγινε έτσι, ούτως ή άλλως θα πάρει τα 31€ πίσω πολύ εύκολα και γρήγορα.
Μέτρον άριστον
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), γιώργης (yorgi), CV

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 16 Φεβ 2019 11:25 #8

  • batista
  • Το Άβαταρ του/της batista
  • ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΡΑ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 6382
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1683
  • Κάρμα: -9 (4)
kathrine έγραψε:
Καλό θα ήταν πάντως να μην τα ρίχνουμε πάντοτε στον απλό υπάλληλο καθώς υπάρχει αφόρητη πίεση από τους προϊστάμενους τους για την πώληση των συγκεκριμένων προϊόντων.

Kathrine, o "απλός υπάλληλος" έχει την υποχρέωση να ενημερώσει (και προφορικά) τον πελάτη για τις λεπτομέρειες αυτού για το οποίο θα τον χρεώσει (και κυρίως για το ότι δεν αφορά σε υποχρεωτική χρέωση). Αν λοιπόν δεν ενημέρωσε σχετικά, δεν τον απαλλάσσουν αυτά που αναφέρεις, δηλαδή το ότι το προϊόν που χρεώθηκε μπορεί (ή δεν μπορεί) να είναι χρήσιμο για τον πελάτη.

Παρεμπιπτόντως, πράγματι οι τραπεζικοί υπάλληλοι έχουν γίνει πολύ πιεστικοί για την προώθηση τέτοιων προϊόντων/υπηρεσιών, με άμεσες, έμμεσες ή και μελλοντικές χρεώσεις (σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν διακόψει την υπηρεσία) . Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ο πελάτης πρέπει (ή δικαιολογείται) να τσιμπάει και να τα τρώει αμάσητα. Αν τα τρώει, να φροντίσει να μην συναλλάσσεται ποτέ μόνος του. Να πηγαίνει με ... συνοδεία.
Μέτρον άριστον
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": γιώργης (yorgi)

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 16 Φεβ 2019 15:50 #9

  • Μενέλαος
  • Το Άβαταρ του/της Μενέλαος
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 247
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 66
  • Κάρμα: 5 (2)
Απαράδεκτο αυτό που έγινε και στις δύο περιπτώσεις.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.480 δευτερόλεπτα