Σας ειχα γραψει χθες (επι αλλου θεματος αναφορικα με τις μπαταριες των ηλεκτρικων αυτοκινητων) οτι ακουω καθημερινα στο γραφειο πολλους οτι οι παροχοι κινητης τηλεφωνιας τους χρεωνουν sms που δεχονται απο 5ψηφια νουμερα.
Άπαιτεισται (εχετε το δικαιωμα) απο τους παροχους σας να σας κοψουν ολα τα μηνυματα απο 5ψηφια νουμερα………..να “στανιαρετε”.
Ζητεισται αναλυτικη κατασταση να σας δωσουν οι παροχοι αλλα οχι μονο τον αριθμο παράδειγμα 30 sms = χρεωση €30 plus αλλα αναλυτικα ο.λ.α τα 5ψηφια που σας εστειλαν μηνυματα στο κινητο σας.
Προσοχή! Νέα απάτη μέσω sms σε κινητά!
Η μέθοδός τους είναι απλή. Πρώτα σας στέλνουν από πενταψήφιο αριθμό ένα μήνυμα στο κινητό σας με το οποίο σας παροτρύνουν να επισκεφτείτε συγκεκριμένη ιστοσελίδα για να διεκδικήσετε πλούσια δώρα.
“Διαγωνιστείτε και διεκδικήστε πλούσια έπαθλα! Μπείτε τώρα στο… (διεύθυνση ιστοσελίδας)” αναφέρει το πρώτο μήνυμα που έλαβε συνεργάτης μας και αμέσως μετά ακολούθησε και δεύτερο μήνυμα, το οποίο αναφέρει: “Αποδείξτε τις ικανότητές σας και το μεγάλο έπαθλο μπορεί να γίνει δικό σας. Μη χάνετε χρόνο. Μπείτε στο… (διεύθυνση ιστοσελίδας)”.
Όποιος επισκεφτεί τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα ανακαλύπτει ότι πρέπει για να συνδεθεί να δώσει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου. Εμείς δεν δώσαμε κανέναν τηλεφωνικό αριθμό, αλλά τα μηνύματα δεν σταμάτησαν να έρχονται…
Με τρίτο μήνυμα, μας έστειλαν έναν κωδικό, το όνομα της εταιρείας και το τηλέφωνό της και, επιπλέον, μας ενημέρωσαν για το ότι υπάρχει χρέωση 2.08 ευρώ επί 3 sms=6,42 ευρώ την εβδομάδα, συν τυχόν τέλη κινητής.
Και μας χρεώνουν και μας ζητούν να διαγραφούμε χωρίς να έχουμε καν εγγραφεί
Και τα μηνύματα συνεχίζονται… Με τέταρτο μήνυμα που μας έστειλαν, σχεδόν απανωτά, μας ενημέρωσαν για το ότι μπορούμε να διαγραφούμε από την υπηρεσία τους, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένο πενταψήφιο αριθμό. “STOP στο 54003” αναφέρουν χαρακτηριστικά, καλώντας μας να απενεργοποιήσουμε μια υπηρεσία την οποία ποτέ δεν ενεργοποιήσαμε.
Εξωφρενικές χρεώσεις από το πουθενά
Εάν δεν δώσετε σημασία σε αυτά ή σε παρόμοια μηνύματα, θεωρώντας ότι είναι κάποια προσφορά, στον επόμενο λογαριασμό θα βρείτε χρέωση για αυτά στο λογαριασμό σας, ακόμα και αν δεν έχετε εγγραφεί για να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες τους. Πολλοί που δεν ελέγχουν τους λογαριασμούς τους πέφτουν θύματα και οι απατεώνες εισπράττουν, μέσω του παρόχου σας, τα ποσά που σας χρεώνουν.
“Τώρα η εγγραφή σας έχει γίνει, εάν θέλετε να προωθήσουμε κάποιο αίτημά σας…”
Εμείς, αρχικά, απευθυνθήκαμε στο τμήμα εξυπηρέτησης της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας μας, από όπου μας είπαν ότι η χρέωση αφορά σε «υπηρεσίες τρίτων». Όταν επικοινωνήσαμε με την εταιρεία από την οποία λάβαμε τα μηνύματα, μας απάντησαν, αρχικά, ότι αυτά είναι μη χρεώσιμα. Όταν ανακαλύψαμε ότι έχουμε χρεωθεί, καλέσαμε ξανά στην εταιρεία και η υπάλληλος που μας απάντησε “μας έβγαλε τρελούς”, υποστηρίζοντας πως ζητήσαμε τις υπηρεσίες τους, με κάποιον τρόπο.
“Υπάρχει χρέωση 4,16 ευρώ” παραδέχτηκε “και αφορά σε κάποια συνδρομητική υπηρεσία στο διαδίκτυο για τη διεκδίκηση κάποιου επάθλου” μας ενημέρωσε και μετά μας ρώτησε αν καταχωρίσαμε κάπου στο διαδίκτυο τον αριθμό του κινητού μας.
Η απάντησή μας ήταν αρνητική, αλλά η υπάλληλος επέμεινε ότι “για κάτι τέτοιο απαιτείται η καταχώριση του κινητού τηλεφώνου και στη συνέχεια ένας κωδικός PIN που αποστέλλεται με μήνυμα…”.
Επιμείναμε και εμείς, αφού πράγματι δεν καταχωρίσαμε κάπου, τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου και όταν διαμαρτυρηθήκαμε για τη χρέωση, η απάντηση της υπαλλήλου ήταν: “Η εγγραφή σας έχει γίνει… τώρα αν θέλετε να προωθήσουμε κάποιο αίτημά σας… Έχετε καλέσει την εταιρεία (…), το κέντρο απενεργοποιήσεων. Πρόκειται για εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης, κάποιες συνδρομητικές υπηρεσίες στο διαδίκτυο”.
Επικοινωνία μόνο μέσω e-mail
Επιπλέον, ζητήσαμε να επικοινωνήσουμε με κάποιον υπεύθυνο της συγκεκριμένης εταιρείας, αλλά δεν τα καταφέραμε. “Συνομιλείτε με εξωτερικό συνεργάτη σε τηλεφωνικό κέντρο, αυτό που μπορώ να κάνω είναι προωθήσω το αίτημά σας και να σας καλέσει κάποιος, είτε να σας δώσω ένα e-mail και να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσα από αυτό” μας είπε η υπάλληλος.
Επικοινωνήστε με το
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
εάν είστε αποδέκτης παρόμοιων μηνυμάτων στο κινητό σας τηλέφωνο.
Πηγη:
www.newsit.gr/ellada/prosoxi-nea-apati-m...se-kinita-2/2834663/
Προσωπικη η εκτιμηση ειναι:
Πιστευω οτι ειναι απο Τραπεζες και συνεργαζόμενες εταιρείες τους που θελουν η μαλλον ξερουν τον Τραπεζικο σας λογαριασμο οτι “εχει φραγκα” και θελουν να σας τα “μασησουν”.
Στο 97% οσων εχω ακουσει στο γραφειο και εχουν χρεωθει sms απο 5ψηφια η “δουλεια” ηταν καλοστημενη.
Δηλαδη ενω στην αρχη ο συνηθισμενος λογαριασμος που πληρωναν ανερχονταν στα €5-€10 μετα απο 2μηνο ανηλθε στα €17 μετα απο ενα (1) μηνα στα €25 και επειτα “πλακωσαν” τα €35.
Δεν τελειωσαμε ομως ……!
Διοτι πολλοι παροχοι κινητης τηλεφωνιας ενω για ενα οριο λογαριασμων δεν χρεωναν κ.α.ι παγιο …….οταν ο μηνιαιος λογαριασμος αυξηθηκε λογω των sms 5ψηφιων ……..τοτε ο πελατης της κινητης ετρωγε “τηγανια” στο “δοξα πατρι” τρελλα παγια €10 -€15……… και το συνολικο μηνιαιο πακετο του λογαρισμου ανερχοταν σε ενα ευρος €35 -€50.
Οι παροχοι “στο κολπο” τους επιαναν τα “ανθρωπιστικα” και τους εκαναν και “εκπτωση” να μαλακωσουν τον θυμο των πελατων………!
Δωστε τα νουμερα των 5ψηφιων στην Γραμματεια του Καταναλωτη να τους ασκησουν Δικαστικα μετρα διοτι η παρανομια τους ειναι οτι αυτα του τυπου των sms αντικεινται και στην Ευρωπαικη Νομοθεσια.