Μάριος Αντωνίου (epolala) έγραψε:
Οι χρεώσεις των ΕΛ.ΤΑ. αυξάνονται από βδομάδα (03/03/20), με ανακοίνωση μόλις χτες. Καταργούν τις (λίγο) φτηνότερες χρεώσεις για Ε.Ε. - αντιμετωπίζουν το εξωτερικό ενιαία - είτε Γερμανία είτε Η.Π.Α. πληρώνεις το ίδιο. Ό,τι χειρότερο για τις (λιανικές) εξαγωγές. Αυξάνουν δε όλες τις χρεώσεις κατά τουλάχιστον 20% και στις ανακοινώσεις θριαμβολογούν για τη "νέα πολιτική" loyalty points (5% σε πελάτες που ξεπερνούν τα €600 ετησίως σε γραμματόσημα!).
Eως τον Αυγουστο του 2017 τα δεματα εσωτερικου για <1κιλο ηταν 1,5€. Σημερα είναι 2,6 και από τον άλλο μηνα 3€... Αρα αυξηση 100% μεσα σε δυομιση χρονια.
Μάριος Αντωνίου (epolala) έγραψε:
Σε ό,τι αφορά τους ταχυδρόμους, είναι απ'τις ελάχιστες κατηγορίες Δ.Υ. που την (παρα)ιδρώνουν τη φανέλα. Η δουλειά που κάνουν - ιδιαίτερα μετά από κάποια ηλικία - είναι σχεδόν απάνθρωπη. Και σε αυτή ειδικά την κατηγορία βρήκαν να κάνουν περικοπές προσωπικού......
Δυστυχως αυτο δεν ισχυει για ολους τους ταχυδρομους. Συστημενα που πρεπει να σου τα φερνουν στο σπιτι πολύ συχνα σου αφηνουν απ εξω ένα ειδοποιητηριο για να πας να το παρεις απ το ταχυδρομειο, επειδη υποτιθεται δε σε βρηκαν.
Τι εννοεις περικοπες? Απολυσεις δε γινονται, δε παυουν να ειναι δημοσιοι υπαλληλοι με όλα τα σχετικα προνομια.
Μάριος Αντωνίου (epolala) έγραψε:
Όλα αυτά, σε συνδυασμό με το χαράτσι του τρέχοντος θέματος (που προσωρινά απέσυραν), καθιστούν φανερό ότι ο ευτελισμός των ΕΛ.ΤΑ. είναι εκκούσιος, με σκοπό την πάμφθηνη πώλησή τους σε κάποιον ιδιώτη "επενδυτή" (που και μάλλον θα παρουσιάσουν ως ευεργέτη που δέχτηκε να τα πάρει μαζί με τα χρέη τους).
Και τι κερδος εχει το κρατος να τα πουλησει παμφτηνα? Αυτη η συνωμοσιολογικη θεωρια που ακούγεται παντα σε τετοιες περιπτωσεις δε μου φαινεται πολύ σοβαρη.
Τα ελτα δεν ευτελιζονται επειδη εκαναν αυξησεις. Σαφως και είναι ρημαγμενα οπως ολοι οι δημοσιοι οργανισμοι μετα από τοσες δεκαετιες φαγοποτιου.