Προσωπικά Μαρία κλείνω εισιτήρια με τη Ryanair, πάντοτε μέσω διαδικτύου, από το 1999. Ποτέ δεν μπλόκαρε τίποτα στη διαδικασία της κράτησης, ούτε άκουσα άνθρωπο να αντιμετωπίζει αντίστοιχο πρόβλημα, ούτε στη διαδικασία της εκτύπωσης της κάρτας επιβίβασης ηλεκτρονικά που προωθεί η εταιρία τα τελευταία χρόνια. Για υποβολή παραπόνων, δεν χρειάζεται να χρεωθείς στο τηλέφωνο, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ΔΩΡΕΑΝ το COMPLAINT FORM στην ιστοσελίδα της εταιρίας, αν δεν το γνωρίζεις. Εκτός αν το δοκίμασες και αυτό και σου μπλόκαρε και αυτό στην πορεία. Επίσης, δεν μπορώ να ξεχάσω τις 6 μετ'επιστροφής πτήσεις που πραγματοποίησα το καλοκαίρι του 2007 με τη συγκεκριμένη εταιρία προς 0.02Ε η κάθε διπλή πτήση. Ναι, καλά διαβάσατε όσοι δεν γνωρίζατε τότε την εταιρία αυτή, 0.01Ε η μονή πτήση. Αν το ζήσουν έστω και τα εγγόνια μας αυτό ποτέ με την Turkish ή την Aegean, γράψε μου. Και, τέλος, ακόμα δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς σου φταίει και δεν μπορείς να συμφωνήσεις έστω στο μίνιμουμ των θετικών στοιχείων της παρουσίας τέτοιων εταιριών, που τονίζονται στη συζήτηση αυτή, δηλαδή στα οφέλη που προκύπτουν από τον ΥΓΙΗ & ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ανταγωνισμό και όχι από τον ανταγωνισμό τύπου AEGEAN-OLYMPIC, π.χ. 89.99Ε ο ναύλος στη μία εταιρία, 90.99Ε στην άλλη. Τώρα αν κάποιος πέταξε μια φορά στη ζωή του με τη Ryanair και δεν κατάφερε να κάνει κράτηση μέσω ίντερνετ, μπλόκαρε το σύστημα όταν τύπωνε την κάρτα επιβίβασης και συνολικά είχε τόσο άσχημη εμπειρία που χρειάστηκε να τηλεφωνήσει για να διαμαρτυρηθεί, τι να πω, ας μην ξαναπετάξει με Ryanair γιατί με την τύχη που τον/την διακρίνει, μπορεί την επόμενη φορά να μείνει και έγκυος εν ώρα πτήσης και να διεκδικήσει αποζημίωση και για αυτό από την εταιρία, πράγμα που θα αποτελεί και παγκόσμια πρωτοτυπία (δεδομένου ότι θα πρόκειται για ανεμογκάστρι...). Συγγνώμη για την υπερβολή, θα πάω τώρα στο κοτέτσι μου να κλωσήσω.