ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω τους υψηλούς τόνους που πήρε η κουβέντα.
Πολυ πιθανον να ειναι δικο μου φταιξιμο,
ειμαστε ιδιορυθμη ρατσα και δεν ανεχομαστε πολλα πολλα.
Προσωπικα, σε θεματα που γνωριζω αρκετα καλα, δεν ανεχομαι να μου βγαινουν απο πανω.
Ριχνω αρκετο αγωνα και μην νομιζεις οι επιθεσεις του ιντερνετ ειναι της πλακας,
ενω στην εξω ζωη παιζουν αρκετα συμφεροντα απο πολλους παραγοντες.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω τους υψηλούς τόνους που πήρε η κουβέντα.
Η ουσία είναι πως ένας απόφοιτος ναυτικής σχολής είναι αξιωματικός κ αρχίζει με 4.500€ καθαρά, ως υποπλοίαρχος φτάνει τα 6 χιλιάρικα κ ως πλοίαρχος τα 10.
Προφανώς τα 1400 κ 1700€ τα παίρνει κάποιος που δεν είναι από σχολή κ απλά μπαρκάρει σε πλοίο χωρίς καμία προϋπηρεσία.
Ως απλός ναύτης.
Που μπορεί να είναι κ μεγαλύτερης ηλικίας.
Προσωπικά αν ήμουν άνεργος, ίσως το σκεφτόμουν να μπαρκάρω.
Για υποπλοιαρχος παιζουν και λιγο παραπανω αναλογα το πλοιο, ισως και τα 8000.
Αλλα για τον πλοιαρχο τα 10.000 ειναι μινιμουμ.
Γνωριζω περιπτωσεις που φτανουν 15000 και με διαφορα χμμμ ας πουμε οχι απολυτα νομιμα μεσα,
φτανουν 16500 - 17000.
Το τι θα παρεις στο χερι δεν ειναι καπου γραμμενο καθαρα, ειναι αναλογα το ποιος εισαι,
τι κοννε εχεις, τι εμπειρια εχεις, τι τυπο πλοιου θα διαλεξεις και τι ιδιαιτερες συμφωνιες μπορουν να γινουν.
Μην κοιτας μονο τι λενε οι συμβασεις, πισω απο την κουρτινα παιζονται πολλα,
το θεμα ειναι αν μπορεις να χωθεις εκει που πρεπει για να τα τσιμπησεις.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) έγραψε:
Παρεμπιπτόντως, athens τι γνώμη έχεις για τις ιδιωτικές ναυτικές σχολές;
Διακαης ποθος 3-4 εφοπλιστικων οικογενειων για να βαλουν χερι στην εκπαιδευση με στοχο να ψαρευουν ανετα
προσωπικο για τα πλοια τους. (κοψοτιμης φυσικα)
Εννοειται οτι δεν θα δουλευα ουτε με τριπλο μισθο, δεν ανεχομαι παρεμβασεις και κατευθυνσεις
και μοιραια θα πλακωνομαστε χοντρα.
Τουλαχιστον τωρα εχω την αυτονομια μου και δεν παρεμβαινει κανεις σε οτι κανω.
Βεβαια κρινομαι στο τελος απο τα αποτελεσματα που εχω και φυσικα αυτα βαζω μπροστα για να φαινεται η δουλεια που κανω.
Γενικα μιλωντας, ειναι δουλεια πολυ κερδοφορα, αλλα δεν ειναι για ολους.
Χρειαζεται σιδερενια πειθαρχεια, ευελιξια οταν χρειαζεται, διοικητικες ικανοτητες, εφευρετικοτητα και ικανοτητα σε επιλυση προβληματων, αυστηρη τηρηση και ελεγχος σε οτι αφορα θεματα ασφαλειας και επιχειρησιακης ετοιμοτητας του πλοιου.
Λαβε υποψη σου οτι εχεις υπο τον πληρη ελεγχο και ευθυνη πλοιο + φορτιο πολλων εκατομμυρίων δολλαριων το οποιο πρεπει να κατορθωσεις να ειναι σε αριστη κατασταση ανα πασα στιγμη.
Επιπλεον ολα τα παραπανω ειναι σε αυξημενη ζητηση 24 ωρες το 24ωρο, τα παντα δουλευουν συνεχως και δεν σταματαει η δουλεια ουτε δευτερολεπτο.
Μια λανθασμενη εκτιμηση, μια ολιγωρια η ενας ελεγχος ο οποιος δεν γινεται λεμπτομερης ως προβλεπεται, ειναι μοιραια και μπορουν να τιναχτουν ολα στον αερα....
Φορτιο κηροζινης που δεν τσεκαριστηκε το flash point του και ειναι στο οριο του, κανει ενα κλικ ακομα παραπανω, ξεπερναει το οριο του και αντε γεια, γινονται ολα καρφιτσες και στειλε κηδειοχαρτα στους συγγενης.