Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: €5.000 το μήνα μισθός στα πλοία!

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 17 Σεπ 2018 15:07 #46

  • George (geo821)
  • Το Άβαταρ του/της George (geo821)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 190
  • Κάρμα: 19
sonik έγραψε:
ναυτικος.το χειροτερο επαγγελμα του κοσμου.περνας το 1/3 της ζωης σου μεσα σε ενα μεταλλικο κουβα με πολλες ταλαιπωριες,ανθυγιεινη ζωη και χιλια δυο προβληματα.
ειδικα αν κανεις οικογενεια και μεινει εγγυος η γυναικα σου ουσιαστικα δεν βλεπεις το παιδι σου να μεγαλωνει.εχω συγγενεις ναυτικους.αλλοι μηχανικοι αλλοι καπετανιοι.ολοι με πολλαπλα προβληματα υγειας τωρα που μεγαλωσαν λογω των κακουχιων.

το μονο θετικο ειναι τα λεφτα. αλλα και αυτο ειναι σχετικο γιατι μπορει ο αλλος να σου πει εγω θα γινω πορνη και παλι πολλα λεφτα θα βγαζω.

μπορειτε πιο ευκολα να αξιολογησετε το συγκεκριμενο επαγγελμα και απο μια αλλη οπτικη.απο τις βασεις των πανελληνιων για την εισαγωγη σε σχολες του εμπορικου ναυτικου.ειναι τοσο χαμηλες που δειχνει και το επιπεδο του συγκεκριμενου επαγγελματος.μαλιστα ενα ποσοστο αν θυμαμαι καλα ειναι 30% μπαινει μονο με απολυτηριο λυκειου και οχι μεσω πανελληνιων.

www.isalos.net/naftiki-ekpaidefsi/eisagogi-aen/

τωρα αν θελετε να βγαλετε λεφτα θα μπορουσατε να πατε και σαν ασφαλεια σε καραβια υπερποντια δηλ μισθοφορος εξαιτιας πειρατικων επιθεσεων,βλεπε σομαλους κτλ οπου και εκει εχει πολλα λεφτα ή και ακομη να δηλωσετε μισθοφορος στρατιωτης σε κανενα πολεμο ιρακ οπου και εκει οι ετησιες απολαβες ξεπερνουν τα 100 χιλιαρικα.

τετοιες λυσεις ειναι σεβαστες αλλα μονο για οσους εχουν προβλημα επιβιωσης ή ειναι απελπισμενοι ή απλα γουσταρουν τη θαλασσα και τα καραβια και πραγματικα τους αρεσει αυτο που κανουν.

αυτα για να ειμαστε ξεκαθαροι και να μην κανουμε προπαγανδα για το ''τελειο'' επαγγελμα του ναυτικου!


Εχουν αλλάξει οι εποχές sonic (προς το πολύ καλύτερο από αυτό που περιγράφεις).
Πλέον οι αξιωματικοί, πέρα από την ευθύνη που αναλαμβάνουν και από το ότι βρίσκονται σε ένα βαπόρι για μήνες (με οτι αυτό συνεπάγεται) δεν περνάνε ιδιαίτερες κακουχίες. Ας είναι καλά οι Φιλιππίνοι… Πολλά βαπόρια έχουν πλέον μέχρι και ιντερνετ. Λίγο ακριβούτσικο αλλά δίνουν μια επιπλέον λύση επικοινωνίας που παλαιότερα δεν υπήρχε.
Επίσης οι βάσεις δεν είναι κριτήριο για το επίπεδο ενός επαγγέλματος. Προσωπικά αν είχα 20 χιλιάδες μόρια για παράδειγμα θα προτιμούσα να πήγαινα στην ΑΕΝ παρά στην Ιατρική (αν ειχα να επιλέξω ανάμεσα σε αυτά τα 2).
Η θάλασσα για πολλούς είναι τρόπος ζωής. Την αγαπούν και την υπηρετούν και βγάζουν και λεφτά από εκεί. Όσοι πάνε μόνο για τα λεφτά, το πιθανότερο είναι πως θα δυστυχήσουν και θα έχουν μια ζωή όπως την περιγράφεις. Αλλά αυτό λίγο πολύ συμβαίνει πάντοτε όταν βρίσκεσαι σε μια δουλειά ή κατάσταση που δεν σου αρέσει αλλά την υπομένεις για να σου επιλύσει ένα παροδικό σου πρόβλημα.
Τελευταία διόρθωση: 17 Σεπ 2018 15:12 από George (geo821).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 17 Σεπ 2018 21:35 #47

  • sonik
  • Το Άβαταρ του/της sonik
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1313
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 310
  • Κάρμα: 1
George (geo821) έγραψε:

Εχουν αλλάξει οι εποχές sonic (προς το πολύ καλύτερο από αυτό που περιγράφεις).
Πλέον οι αξιωματικοί, πέρα από την ευθύνη που αναλαμβάνουν και από το ότι βρίσκονται σε ένα βαπόρι για μήνες (με οτι αυτό συνεπάγεται) δεν περνάνε ιδιαίτερες κακουχίες. Ας είναι καλά οι Φιλιππίνοι… Πολλά βαπόρια έχουν πλέον μέχρι και ιντερνετ. Λίγο ακριβούτσικο αλλά δίνουν μια επιπλέον λύση επικοινωνίας που παλαιότερα δεν υπήρχε.
Επίσης οι βάσεις δεν είναι κριτήριο για το επίπεδο ενός επαγγέλματος. Προσωπικά αν είχα 20 χιλιάδες μόρια για παράδειγμα θα προτιμούσα να πήγαινα στην ΑΕΝ παρά στην Ιατρική (αν ειχα να επιλέξω ανάμεσα σε αυτά τα 2).
Η θάλασσα για πολλούς είναι τρόπος ζωής. Την αγαπούν και την υπηρετούν και βγάζουν και λεφτά από εκεί. Όσοι πάνε μόνο για τα λεφτά, το πιθανότερο είναι πως θα δυστυχήσουν και θα έχουν μια ζωή όπως την περιγράφεις. Αλλά αυτό λίγο πολύ συμβαίνει πάντοτε όταν βρίσκεσαι σε μια δουλειά ή κατάσταση που δεν σου αρέσει αλλά την υπομένεις για να σου επιλύσει ένα παροδικό σου πρόβλημα.


τι να σου πω ρε george εγω αν εμενα τοσα μεγαλα χρονικα διαστηματα εγκλειστος στον μεταλλικο κουβα θα ενιωθα σαν να ειμαι σε φυλακη.σιγουρα χανεις πολλα απο την πραγματικη ζωη σου ζωντας σε μια τετοια κατασταση απομονωμενος απο τις χαρες της πραγματικης ζωης.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 20 Σεπ 2018 20:22 #48

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1687
  • Κάρμα: 35 (-37)
Οσο για το ποιες γυναίκες «επιβιώνουν» επαγγελματικά πάνω σε ένα πλοίο ..... «είναι αυτές που το θέλουν πάρα πολύ, το επιδιώκουν και έχουν καλή βαθμολογία στη Σχολή (αυτό οι εταιρείες το μετράνε) και σε όποιο εκπαιδευτικό ταξίδι πάνε θα αποδείξουν ότι μπορούν να σταθούν στο πλοίο, δηλαδή θα σεβαστούν τη θέση τους.

Οσες πάνε σε ένα καράβι για να δείξουν πόσο ωραίες είναι δεν έχουν καμία ελπίδα να συνεχίσουν».


www.tovima.gr/2018/09/20/society/mythoi-...-gynaikes-naytikous/
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 20 Σεπ 2018 20:24 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 21 Σεπ 2018 10:54 #49

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Το Άβαταρ του/της Καράντη Μαρία (cross)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Δημοσιεύσεις: 12976
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1238
  • Κάρμα: -30 (-1)
Καπετάνισσες!


kapetanisses.blogspot.com/p/blog-page.html
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Τελευταία διόρθωση: 21 Σεπ 2018 10:56 από Καράντη Μαρία (cross).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ακόρεστη ανάγκη Ελλήνων αξιωματικών στα πλοία! 01 Νοε 2018 12:43 #50

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Το Άβαταρ του/της Καράντη Μαρία (cross)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Δημοσιεύσεις: 12976
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1238
  • Κάρμα: -30 (-1)
«Ελληνική ναυτιλία χωρίς Έλληνες αξιωματικούς και ναυτικούς δεν μπορεί να υπάρξει.
Η Ελλάδα, το μεγαλύτερο ναυτιλιακό έθνος στον κόσμο, με 4.585 πλοία, ελέγχει το 20% του παγκόσμιας χωρητικότητας και το 50% της ναυτιλίας της Ε.Ε. χρειάζεται περισσότερους από 15.000 αξιωματικούς. Όμως δεν ξεπερνούν τους 5.000 εκ των οποίων ένας μεγάλος αριθμός ασχολείται με την Επιβατηγό Ναυτιλία».
« Για αυτό τον λόγο θα πρέπει να υπάρχει μία δεξαμενή Ελλήνων αξιωματικών που θα επανδρώνουν γέφυρα και μηχανοστάσιο, δεξαμενή η οποία θα πρέπει να αυξηθεί σταθερά και ποιοτικά»



www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/nautil...ei-na-iparksei%C2%BB
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Τελευταία διόρθωση: 01 Νοε 2018 12:44 από Καράντη Μαρία (cross).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ακόρεστη ανάγκη Ελλήνων αξιωματικών στα πλοία! 10 Δεκ 2018 11:53 #51

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Το Άβαταρ του/της Καράντη Μαρία (cross)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Δημοσιεύσεις: 12976
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1238
  • Κάρμα: -30 (-1)
Του Μηνά Τσαμόπουλου

Εβδομήντα χρόνια συμπληρώθηκαν εφέτος από την ιδέα της σύστασης του κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης που υπήρξε ο πυρήνας για την μεταπολεμική ραγδαία ανάπτυξη της Ελληνικής Ναυτιλίας την οποία κατέστησε και τη διατηρεί στην πρώτη θέση σε παγκόσμιο επίπεδο.
Τα τελευταία χρόνια η ζήτηση για τα ναυτικά επαγγέλματα έχει ανέβει ραγδαία, σύμφωνα τουλάχιστον με τα στοιχεία από τα μηχανογραφικά που κατατίθενται, και οι 1.300 θέσεις που εξασφαλίζουν οι δημόσιες ναυτικές Ακαδημίες φαντάζουν λίγες.
Ένας στους τρεις σπουδαστές που εισάγεται στις ΑΕΝ εγκαταλείπει τις σπουδές του ενδιάμεσα και στη συνέχεια ένας στους δύο παίρνει δίπλωμα είτε ως Πλοίαρχος είτε ως Μηχανικός.


www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/nautil...ous-treis-spoudastes

Που να ζορίζονται τώρα οι νεοέλληνες στα ποντοπόρα πλοία, χωρίς facebook και instagram, χωρίς αργόσχολα απογεύματα-βράδια γύρω από έναν φραπέ, χωρίς ηλεκτρονικά παιχνίδια online, χωρίς να ποντάρουν όλα τους τα λεφτά σε στοιχήματα ποδοσφαίρου;
Καλοί οι αφορολόγητοι μηνιαίοι μισθοί των 5.000 ευρώ, αλλά τους φτάνει κι ένας ρουσφετολογικός διορισμός στο δημόσιο, όπου θα το παίζουν τρελίτσα και συνεχή λευκή απεργία.
Ας είναι καλά οι άφθονοι δημαγωγοί πολιτικοί στην Ελλάδα, που δεν σταματούν ποτέ να τάζουν τέτοιες αργομισθίες...
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Τελευταία διόρθωση: 10 Δεκ 2018 12:01 από Καράντη Μαρία (cross).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ακόρεστη ανάγκη Ελλήνων αξιωματικών στα πλοία! 21 Ιουλ 2019 21:26 #52

  • athens
  • Το Άβαταρ του/της athens
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Junior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 34
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
  • Κάρμα: 4
Καλησπερα, μολις γραφτηκα καταρχην για να προσθεσω και εγω τον οβολο μου στο παρον νημα,

Διαβαζοντας 5 σελιδες αποψεων, θα ηθελα να πω οτι η αληθεια ειναι καπου στη μεση.
5000 ευρω ο ανθυποπλοιαρχος, με δυσκολες συνθηκες ζωης, αυτη ειναι η γλυκοπικρη αληθεια.
Ειναι λιγα η πολλα? παντως πλεον η προσφορα ειναι μπολικη, αυτο ειναι η πραγματικοτητα.

Μιλαω σαν ενας απο τους πολλους απομαχους της θαλασσας που πλεον ασχολειται με την ναυτικη εκπαιδευση.
Εχουν περασει απο τα χερια μου δεκαδες νεοι με πολλα ονειρα.
Αλλοι αξιοι και ειμαι σιγουρος οτι θα καπετανεψουν καποια στιγμη αν δεν το εχουν κανει ηδη.
Αλλοι μια που θα ανεβουν τον γκανγκγουει και μια που θα τον κατεβουν.
Δεν θα μεινω σε οσους θεωρησα περαστικους, αλλα κυριως στους νεους που ειδα την διψα για να νιωσουν την αλμυρα της θαλασσας.
Με αυτους παλευα να τους βοηθησω οσο μπορω, πιστευω οτι εκανα οτι καλυτερο μπορουσα, μερικοι ερχονται μετα απο χρονια να με χαιρετησουν και καπου καπου ακους και ενα ευχαριστω.
Βαθεια μεσα μου, ειναι οτι καλυτερο εχω ακουσει σε ολη μου την ζωη.

Και μιλαω για νεους που οχι μονο ειδα την αγαπη τους για την θαλασσα, αλλα ειδα και την απογνωση αν δεν τα καταφερουν μιας και το να βρουν αλλου μεροκαματο θα ηταν ενας ατελειωτος θανασιμος γολγοθας.

Ενα θα πω, για ενα πιτσιρικα τον οποιο θα θυμαμαι για χρονια....
Δασκαλε μου ελεγε, πρεπει να πετυχω, δεν εχω περιθωριο αποτυχιας και μαλιστα αυτο πρεπει να γινει συντομα.
Σημειωτεων μιλαμε για παιδι με απιστευτες αρετες, με τεραστιο πλουτο γνωσεων και ειναι σιγουρο οτι σημερα κοσμει την ελληνικη ναυτιλια με την παρουσια του.
Του απαντησα, νικολα, γιατι να μην πετυχεις? αλλα και παλι οτι και να γινει καπου θα τα καταφερεις...
Δεν καταλαβαινεις μου λεει δασκαλε.... η οικογενεια μου δεν εχει να φαει, απο εμενα περιμενουν να φυγω για να ζησουμε ολοι μαζι. Καθε μερα που περναει, σημαινει ακομα μια μερα πεινας και μιζεριας...
Νικολα αγορι μου, ολα θα πανε καλα, να θυμασαι μονο, οτι το να γινεις αξιωματικος δεν ειναι μονο τα λεφτα η ακομα και οι γνωσεις. Το παν ειναι να εχεις ηθος και αξιοπρεπεια. Να εισαι σωστος στο επακρο στη δουλεια σου, οχι μονο στο να βαζεις σωστο στιγμα η να φορτωνεις σωστα, αλλα να εχεις το νου σου αν δεις ναυαγο να εισαι ο πρωτος που θα τρεξει, αν δεις κατι παρανομο να εισαι ο πρωτος που θα φωναξει. Γιατι η ναυτιλια ειναι ενα περιεργο επαγγελμα και οι δυσκολιες δεν ειναι μονο στη θυελλες αλλα στη καθημερινη επιβιωση και το αλφα και το ωμεγα ολων ειναι να κατεβεις απο το πλοιο οσο ανθρωπος ησουν οταν ανεβηκες.

Τι να πεις σε ολους αυτους τους νεους, που ψαχνουν απεγνωσμενα για δουλεια?
Που κανουν ονειρα και υπολογισμους?
Τοσα χρονια θα δουλεψω, τοσα θα βαλω στην ακρη κλπ κλπ.
Ποτε δεν ειχα (και δεν προκειται) να εχω ξεκαθαρη απαντηση στο να προτρεψω η να αποτρεψω καποιον απο το να μπαρκαρει.
Αυτο τουλαχιστον που προσπαθησα να εμφυσήσω ειναι αυτα τα παιδια οταν γινουν κυριως πλοιαρχοι και εχουν στην ευθυνη τους ενα ολοκληρο πληρωμα, να εχουν παραμεινει ανθρωποι, οσο τουλαχιστον δεν τους εχει φθειρει το "αλατι"
Τελευταία διόρθωση: 21 Ιουλ 2019 21:28 από athens.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), sosimple, apom, Απόστολος (politis), maria (mb361), Thanasis (atsi), CV

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 22 Ιουλ 2019 00:57 #53

  • sonik
  • Το Άβαταρ του/της sonik
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1313
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 310
  • Κάρμα: 1
athens ολα αυτα που περιγραφεις ειναι θεμα προτεραιοτητων ζωης,αναγκων,ικανοτητων κλπ.

τα ζυγιζεις ολα αυτα και καπου προσπαθεις να ισορροπησεις.

επειδη εχω προσωπικη εμπειρια οικογενειακη και εχω δει και πολλες περιπτωσεις και γνωριζω πολυ καλα τα συν και τα πλην θα πω το εξης.

οι ανθρωποι αυτοι,οι ναυτικοι δηλαδη θυσιαζονται ουσιαστικα για αλλους.ειτε μελη της οικογενειας τους,συγγενεις κλπ

περνουν τη ζωη τους σε μια μεταλλικη φυλακη οπως την αποκαλω εγω για πανω απο τα δυο τριτα της ζωης τους. δηλαδη αν καποιος ξεκινησει ενεργα και ουσιαστικα να ταξιδευει απο τα 25 του ως τα 65 του για 40 χρονια περναει ελαχιστες στιγμες ουσιαστικης οικογενειακης ζωης και πραγματικη ζωης.

τα θετικα ειναι τα καλα λεφτα,δυνατες εμπειριες,εξασφαλιζεις το μελλον σου και των δικων σου.
τα αρνητικα ειναι περισσοτερα και πιο σοβαρα. χανεις την οικογενειακη σου ισορροπια ,η υγεια σου επιβαρυνεται περισσοτερο συγκριτικα με αλλα επαγγελματα,η ελευθερια σου ειναι στο μεγιστο βαθμο περιορισμενη κλπ.

ουσιαστικα αν ακολουθησεις καριερα ναυτικου θα πρεπει να εχεις παρει αποφαση οτι θα χαρεις ουσιαστικα την ζωη σου μετα τη συνταξη. αλλα αυτο προυποθετει ως τοτε να εχεις διατηρησεις την υγεια σου σε καλο επιπεδο.

διαλεγεις και παιρνεις.αλλοι το σκεφτονται ως ρισκο.αλλοι οτι ολα ειναι μια ιδεα.αλλοι το κανουν για ενα διαστημα για να κανουν μια καλη μπαζα οικονομικη και μολις φτιαχτουν τα παρατουν και ξεκινουν δικη τους δουλεια.

τωρα αναλογα την ιδιοσυγκρασια του καθενος ειναι και λιγο σχετικα αυτα.
εγω πχ το να ζησω σε μια μεταλλικη φυλακη με γυρω γυρω θαλασσα για 3-4 δεκαετιες το θεωρω φρικτο.
αλλος δεν δινει μια γι΄αυτο και σκεφτεται μονο τα πολλα λεφτα και την εξασφαλιση και δεν τον ενδιαφερει η ελευθερια του και περναει σουπερ.
αλλος το κανει απο αναγκη γιατι δεν εχει να φαει και καταπιεζεται οποτε δεν εχει αλλη επιλογη.

γνωριζα καποτε εναν ναυτικο που ταξιδεψε καποια χρονια τα παρατησε εγινε υδραυλικος την εποχη των παχιων αγελαδων με την οικοδομηση στο φουλ και κονομαγε καλα αλλα καποια στιγμη που η οικοδομη πεθανε στην ελλαδα για τους γνωστους λογους και ηρθε σπιτι μου να φτιαξει νεα υδραυλικα γιατι ανακαινισα την κουζινα μου λεει απογοητευμενος και νευριασμενος αν δω τα σκουρα θα ξαναβγαλω ναυτικο φυλλαδιο και θα μπαρκαρω.δεν εχω αλλη επιλογη για να ξελασπωσω.
αλλοι που γνωριζω δεν καταφεραν ποτε να να ειναι παροντες στις γεννησεις των παιδιων τους γιατι ταξιδευαν.

αλλοι επιλεγουν το επαγγελμα για να αγοραζουν η να χτιζουν εξοχικα,σπιτια,να αλλαζουν συχνα αυτοκινητα.αλλα να το κανουν μονο για 2 μηνες το χρονο οσο βρισκονται δηλ στην χωρα τους.δεν τα χαιρονται το μονο σιγουρο.
αλλος ειναι ολιγαρκης και δεν τον ενδιαφερουν καθολου τα χρηματα παρα μονο τα βασικα οποτε αν εχει περιθωρια επιλογης δεν επιλεγει τετοιο επαγγελμα.



στο οικογενειακο μου περιβαλλον υπηρχαν αρκετοι ναυτικοι καθε ειδικοτητας απο καπετανιους μεχρι λοστρομους. ουδεποτε ειδα εναν να πηδαει απο τη χαρα του που θα μπαρκαρε.ολοι τους το εκαναν κατ΄αναγκη και οχι κατ΄επιλογην.
Τελευταία διόρθωση: 22 Ιουλ 2019 01:24 από sonik.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 22 Ιουλ 2019 01:42 #54

  • athens
  • Το Άβαταρ του/της athens
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Junior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 34
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
  • Κάρμα: 4
φιλε μου, οι λογοι που μπορει καποιος να καταληξει στα μεταλικα κουτια ειναι απειροι,
γνωριζω μηχανικο που τα ειχε παρατησει, ανοιξε ενα μαγαζι σε επαρχια, με την κριση πατωσε και χρεωθηκε ενα τρενο λεφτα....
Αρχισαν οι πιεσεις, και οι πιεσεις εγιναν κατασχεσεις και ετοιμαζοταν για φυλακη.
Ο ανθρωπος παντρεμενος λιγα χρονια, με μικρα παιδια.
Τελικα απο την φυλακη με πετρα, προτιμησε την φυλακη με σιδερο.
Σημερα εχει ξεχρεωσει και νομιζω τα εχει (ξανα) παρατησει.

Απο ιστοριες μπολικες, και μπορω να γραψω καμια δεκαρια, εχω ακουσει αρκετες.

Αυτο που ελεγα παντα, αν το κανεις μονο για τα λεφτα, αστο, θα τσακισεις την ζωη σου.

Προσωπικα, οσο ταξιδευα, οποτε επαιρνα την βαλιτσα, πεταγα απο την χαρα μου που θα παρω το αεροπλανο.
Το καραβι ηταν το δευτερο σπιτι μου, και ας εχω περασει και δυσκολες καταστασεις.
Επειδη ομως τα λεφτα δεν μου ελεγαν τιποτα και τα θεωρουσα .... χαρτομαντηλα, δεν ζοριστηκα να σταματησω.
Ζουσα και με εκατομμύρια τοτε δραχμες, ζω και με λιγα ευρω σημερα.
Και τοτε ευτυχισμενος ημουν, και τωρα επισης.

Στην ερωτηση, αν ημουν σημερα 20 χρονων θα εκανα κατι διαφορετικο?
Η απαντηση ειναι οτι θα εκανα ακριβως τα ιδια πραγματα και με περισσοτερη επιμονη.
Οι εμπειριες, οι γνωσεις, η κατακτηση της απεραντοσυνης του κοσμου, οι πολλαπλες κουλτουρες που γνωρισα
ειναι κυριαρχο κομματι της ζωης μου, εντελως ανεκτιμητο και αυτες εχτισαν πετραδακι πετραδακι αυτο που ζω σημερα.
"Οτι ειμαι σημερα το ωφειλω στην αλμυρα της θαλασσας και οσα με διδαξε....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), sosimple, Απόστολος (politis), maria (mb361), CV
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.091 δευτερόλεπτα