Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε

Αφίσες/Graffiti που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 13 Δεκ 2017 23:16 #640

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1687
  • Κάρμα: 35 (-37)
Ετσι θα λυθει μια και εξω και το οικονομικο προβλημα του ΝΑΤ....

Πρόσω ολοταχώς για το αυτόνομο πλοίο.Μπορεί στο εγγύς μέλλον η τεχνολογία αυτή να βρει εφαρμογή, σημειώνουν οι ίδιοι παράγοντες, σε πλοία μικρά και μικρών αποστάσεων, ειδικά από λιμάνι σε λιμάνι.

www.naftemporiki.gr/finance/story/130385...ia-to-autonomo-ploio
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 13 Δεκ 2017 23:26 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 14 Δεκ 2017 04:53 #641

  • γιώργης (yorgi)
  • Το Άβαταρ του/της γιώργης (yorgi)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1467
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 640
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) έγραψε:
Ένα site που το ανακάλυψα εντελώς τυχαία...


www.restinpeace.gr

Δεν μπορώ να φανταστώ ποιοι γουστάρουν να βλέπουν τέτοιες ειδήσεις...


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 14 Δεκ 2017 14:59 #642

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Το Άβαταρ του/της Καράντη Μαρία (cross)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Δημοσιεύσεις: 12976
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1238
  • Κάρμα: -30 (-1)
Πλωτή σύνδεση Θεσσαλονίκης-Γερμανίας/Ολλανδίας μέσω Δούναβη!


www.dw.com/el/%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%...%AF%CE%BF/a-41786878
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Τελευταία διόρθωση: 14 Δεκ 2017 15:04 από Καράντη Μαρία (cross).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": γιώργης (yorgi)

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 14 Δεκ 2017 20:09 #643

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1687
  • Κάρμα: 35 (-37)
Καράντη Μαρία (cross) έγραψε:
Πλωτή σύνδεση Θεσσαλονίκης-Γερμανίας/Ολλανδίας μέσω Δούναβη!


www.dw.com/el/%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%...%AF%CE%BF/a-41786878

Ενας τετοιος ανθρωπος χρειαζεται ...Και οχι ''Καρανικες'' !

www.tovima.gr/culture/article/?aid=89599

Μπορεί η μαγιά να ήταν τα λίμπερτις, αλλά το «ξέσπασμα» και η ανάδειξή του σε ηγετική φυσιογνωμία του εφοπλισμού γίνεται όταν βάζει σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο σχέδιο: να φτιάξει μικρά έξυπνα πλοία με χωρητικότητες γύρω στους 3.000 τόνους που να μπορούν να ταξιδεύουν το ίδιο άνετα σε ποτάμια και σε ανοικτές θάλασσες. Παράδειγμα, τα μίνι μπαλκ κάριερς του Γ. Π. Λιβανού έφθαναν στο λιμάνι της Νέας Ορλεάνης και ανέβαιναν δίχως να συναντήσουν κανένα πρόβλημα τον ποταμό Μισισιπή ­ κάτι που δεν ήταν εύκολο να συμβεί με τα άλλα πλοία.

Τα μίνι μπαλκ κάριερς, που δεν ανέπτυσσαν μεγάλες ταχύτητες (γύρω στα 11 μίλια), είχαν να παρουσιάσουν αρκετές καινοτομίες για την εποχή τους, ενώ είχαν πλήρη αυτονομία και χαμηλό κόστος διαχείρισης. Αυτό γινόταν γιατί είχαν ενσωματωμένο ένα γερανό 25 τόνων, με τον οποίο μπορούσαν να φορτώνουν και να ξεφορτώνουν χωρίς να έχουν εξάρτηση από τις λιμενικές εγκαταστάσεις. Είχε προβλεφθεί να δέχονται κοντέινερ και είχαν πετύχει τη μέγιστη δυνατή αυτοματοποίηση των λειτουργιών του πλοίου, σε τέτοιο βαθμό που το πλήρωμα να μην ξεπερνά τα πέντε άτομα.

Η αυτοματοποίηση και ο μικρός αριθμός αξιωματικών και ναυτών έριχναν το κόστος κατακόρυφα, σε μιαν εποχή όπου τα άλλα πλοία χρειάζονταν γύρω στους 35 άνδρες για να κινηθούν και να λειτουργήσουν. Ο Γ. Π. Λιβανός πίστεψε στα μίνι μπαλκ κάριερς και δικαιώθηκε ως προς την επιλογή του. Ολα αυτά τα πλοία, γύρω στα 50, ναυπηγήθηκαν στο ίδιο ιαπωνικό ναυπηγείο, στο ναυπηγείο της Χακοντάτε, στα βόρεια της χώρας, τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του '60, και «έζησαν», δούλεψαν και έβγαλαν κέρδη για τρεις ολόκληρες δεκαετίες. Η διεθνής κοινή γνώμη γνώρισε την ύπαρξη και τις δυνατότητες αυτών των μικρών και έξυπνων πλοίων με αφορμή τα αιματηρά γεγονότα που προηγήθηκαν της δημιουργίας του νέου κράτους του Μπανγκλαντές στα εδάφη του Ανατολικού Πακιστάν. Τότε, τους πρώτους μήνες του 1971, ο ΟΗΕ «νοικιάζει» 20 μίνι μπαλκ κάριερς από τον Λιβανό προκειμένου να στείλει ανθρωπιστική βοήθεια στους αποκλεισμένους κατοίκους του νέου ανεξάρτητου κράτους. Τα 20 πλοία τελικά εκμισθώνονται για δύο χρόνια από τον διεθνή οργανισμό και ο Λιβανός τρίβει τα χέρια του από το ανέλπιστο δώρο.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 14 Δεκ 2017 20:14 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 15 Δεκ 2017 00:58 #644

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
Καράντη Μαρία (cross) έγραψε:
Πλωτή σύνδεση Θεσσαλονίκης-Γερμανίας/Ολλανδίας μέσω Δούναβη!
www.dw.com/el/%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%...%AF%CE%BF/a-41786878

Αν δεν απατώμαι, καναλικές συνδέσεις υπάρχουν πολλές στην Ευρώπη, π.χ. ο Δούναβης επικοινωνεί με το Ρήνο, και έτσι από τη μαύρη θάλασσα φτάνεις μέχρι τον ατλαντικό χωρίς να πατήσεις στεριά, και χωρίς να κάνεις το γύρο από το Γιβραλτάρ. Βέβαια, δεν περνάει παντός είδους βαπόρι από τέτοια κανάλια. Βλέπω εδώ π.χ.
www.european-waterways.eu/e/info/germany/main_donau_kanal.php
ότι το βάθος είναι 2,70 και το ύψος εξάλων 6,00.

Πρόκειται πάντως για έργα που έχουν γίνει σε διαστήματα αιώνων, και δεν γίνονται επειδή ένας cheep-R-ass τα "οραματίστηκε".
Άλλωστε αυτός έχει οραματιστεί....
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

USA armed ISIS! 15 Δεκ 2017 09:40 #645

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Το Άβαταρ του/της Καράντη Μαρία (cross)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Δημοσιεύσεις: 12976
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1238
  • Κάρμα: -30 (-1)
Και με επίσημες αποδείξεις πλέον, οι τζιχαντιστές τρομοκράτες του ISIS σε Ιράκ και Συρία, εξοπλίστηκαν από Αμερικάνους και Σαουδάραβες.



www.protothema.gr/world/article/741295/e...igan-se-tzihadistes/
www.rt.com/usa/413252-report-isis-weapons-syria/
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Τελευταία διόρθωση: 15 Δεκ 2017 13:09 από Καράντη Μαρία (cross).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 15 Δεκ 2017 12:32 #646

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
Παράλογο εδώ αυτό το ποστ μου, το γεγονός θα άξιζε να αναφερθεί αν ΔΕΝ έκλεβαν....

www.mononews.gr/business/apistefti-apati...lechi-tou-organismou
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), maria (mb361), γιώργης (yorgi)

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 15 Δεκ 2017 21:42 #647

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1687
  • Κάρμα: 35 (-37)
soto51 έγραψε:
.... δεν γίνονται επειδή ένας cheep-R-ass τα "οραματίστηκε".

Για την ιστορικη δικαιωση του ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ Γ.Λιβανου :

www.shipsandharbours.com/picture/number21498.asp

Ιζιβακαζίκα Χαρίμα: Ή όταν ο Γ.Λιβανός πρωτοπορούσε στον αυτοματισμό των πλοίων

Ο πρωτοπόρος και οξυδερκής Γ.Λιβανός, αντελήφθη και έπιασε την ευκαιρία στον αέρα»κλείνοντας όλη την παραγωγή σχεδόν 50 πλοία!



www.portnet.gr/paraliaka/10419-izivakazi...os-protoporouse.html
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 15 Δεκ 2017 22:02 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 16 Δεκ 2017 17:37 #648

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Το Άβαταρ του/της Καράντη Μαρία (cross)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Δημοσιεύσεις: 12976
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1238
  • Κάρμα: -30 (-1)
Μελέτη μετατοπίσεων καπνού, σκόνης, αλατιού, από το διάστημα:


Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": γιώργης (yorgi)
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.364 δευτερόλεπτα