Apotamieutis (Thodoros) έγραψε:
Μάλλον με τον τρόπο που το έγραψα σε μπέρδεψα αντί να βοηθήσω.
Ας το πάρουμε από την αρχή:
Από όσο ξέρω (πιθανόν να υπάρχει και άλλος τρόπος) για να δεις αν είναι ενεργός ο λογαριασμός μπορείς να κάνεις δύο πράγματα:
1) Επικοινωνείς με 1bank ή με τον υπεύθυνο για το λογαριασμό σου υπάλληλο.
2) Στέλνεις έμβασμα προς το λογαριασμό ή από το λογαριασμό.
Αυτό που ανέφερα για τον κωδικό του digipass αφορά την περίπτωση που έχεις αποφασίσει να στείλεις εξερχόμενο έμβασμα. Τότε, αν ο λογαριασμός είναι ανενεργός, αφού βάλεις τον κωδικό του digipass και πατήσεις αποστολή, θα σου βγάλει μήνυμα ότι ο κωδικός είναι λανθασμένος. Αν το κάνεις 3 φορές θα βγάλει μήνυμα ότι το digipass είναι απενεργοποιημένο.
Ελπίζω να βοήθησα.
Οκ τωρα καταλαβα ευχαριστω
Υγ
Αν ειναι απενεργοποιημενος και τον αφησω ετσι υπαρχει προβλημα?