cool έγραψε:
Ανώνυμος έγραψε:
Το παράξενο που με ώθησε να κάνω αυτή την ερώτηση (..πέραν του ότι δεν δέχονται συνδικαιούχο) είναι το ότι η τράπεζα δεν αποστέλλει ενημερωτικές επιστολές της κατάστασης του λογαριασμού μας, όπως οι άλλες τράπεζες κάνουν κατά τακτά διαστήματα…
Γιατί να συμβαίνει κάτι τέτοιο? Μήπως θα έπρεπε να ζητήσουμε να αλλάξουν πολιτική πάνω σ’ αυτό???
Αυτό το ερώτημα ας γίνει "ένα βήμα" συσπείρωσης και ενημέρωσης όσων έχουν καταθέσεις σ' αυτήν την τράπεζα.
Αν τυχών ποτέ υπάρξει κάποια αρνητική ένδειξη ή εξέλιξη σχετικά με την Privat καλό θα ήταν να γνωστοποιηθεί σε όλους μας, από εδώ..
εγώ δεν κατάλαβα το πρόβλημα σου που είναι ??
εάν έχεις πρόβλημα για το πως λειτουργεί η τράπεζα γιατί δεν επιλέγεις κάποια άλλη ??
εγώ που είμαι πελάτης δεν έχω αντιμετώπιση κανένα πρόβλημα όταν έλεγχο το λογαριασμό μου μέσο e-banking ποιος ο λόγος να με ενημερώνει η τράπεζα ?? ακόμα και να ύπαρξη κάποιο πρόβλημα έχουν 24 hours help desk !!!
Δεν γνωρίζω τον τρόπο λειτουργίας του e-banking και φοβάμαι μήπως είναι επικίνδυνο να κλέψει κανείς κωδικούς και να βρεθεί ξαφνικά ο λογαριασμός άδειος, δήθεν με εντολή δική μου.. Ίσως είναι αδικαιολόγητο και ίσως να σας φαίνεται αστείο που σκέφτομαι έτσι, αλλά θα αισθανόμουν πολύ καλύτερα αν υπήρχε από μεριά της τράπεζας μια τακτικά επαναλαμβανόμενη έγγραφη "ομολογία" για την κατάσταση του λογαριασμού μου.. Κατά τ' άλλα μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο πρόβλημα ούτε και λόγο να επιλέξω κάποια άλλη τράπεζα.
_ Αλήθεια τι είναι το 24 hours help desk και σε τι μπορεί να εξυπηρετήσει??