Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1

ΘΕΜΑ: Πάνε όλα καλά στην PrivatBank??

Πάνε όλα καλά στην PrivatBank?? 04 Δεκ 2012 19:19 #1

  • Ανώνυμος
  • Το Άβαταρ του/της Ανώνυμος
Το παράξενο που με ώθησε να κάνω αυτή την ερώτηση (..πέραν του ότι δεν δέχονται συνδικαιούχο) είναι το ότι η τράπεζα δεν αποστέλλει ενημερωτικές επιστολές της κατάστασης του λογαριασμού μας, όπως οι άλλες τράπεζες κάνουν κατά τακτά διαστήματα…
Γιατί να συμβαίνει κάτι τέτοιο? Μήπως θα έπρεπε να ζητήσουμε να αλλάξουν πολιτική πάνω σ’ αυτό???

Αυτό το ερώτημα ας γίνει "ένα βήμα" συσπείρωσης και ενημέρωσης όσων έχουν καταθέσεις σ' αυτήν την τράπεζα.
Αν τυχών ποτέ υπάρξει κάποια αρνητική ένδειξη ή εξέλιξη σχετικά με την Privat καλό θα ήταν να γνωστοποιηθεί σε όλους μας, από εδώ..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Πάνε όλα καλά στην PrivatBank?? 04 Δεκ 2012 21:35 #2

  • cool
  • Το Άβαταρ του/της cool
Ανώνυμος έγραψε:
Το παράξενο που με ώθησε να κάνω αυτή την ερώτηση (..πέραν του ότι δεν δέχονται συνδικαιούχο) είναι το ότι η τράπεζα δεν αποστέλλει ενημερωτικές επιστολές της κατάστασης του λογαριασμού μας, όπως οι άλλες τράπεζες κάνουν κατά τακτά διαστήματα…
Γιατί να συμβαίνει κάτι τέτοιο? Μήπως θα έπρεπε να ζητήσουμε να αλλάξουν πολιτική πάνω σ’ αυτό???

Αυτό το ερώτημα ας γίνει "ένα βήμα" συσπείρωσης και ενημέρωσης όσων έχουν καταθέσεις σ' αυτήν την τράπεζα.
Αν τυχών ποτέ υπάρξει κάποια αρνητική ένδειξη ή εξέλιξη σχετικά με την Privat καλό θα ήταν να γνωστοποιηθεί σε όλους μας, από εδώ..


εγώ δεν κατάλαβα το πρόβλημα σου που είναι ??
εάν έχεις πρόβλημα για το πως λειτουργεί η τράπεζα γιατί δεν επιλέγεις κάποια άλλη ??
εγώ που είμαι πελάτης δεν έχω αντιμετώπιση κανένα πρόβλημα όταν έλεγχο το λογαριασμό μου μέσο e-banking ποιος ο λόγος να με ενημερώνει η τράπεζα ?? ακόμα και να ύπαρξη κάποιο πρόβλημα έχουν 24 hours help desk !!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Πάνε όλα καλά στην PrivatBank?? 04 Δεκ 2012 22:24 #3

  • Ανώνυμος
  • Το Άβαταρ του/της Ανώνυμος
cool έγραψε:
Ανώνυμος έγραψε:
Το παράξενο που με ώθησε να κάνω αυτή την ερώτηση (..πέραν του ότι δεν δέχονται συνδικαιούχο) είναι το ότι η τράπεζα δεν αποστέλλει ενημερωτικές επιστολές της κατάστασης του λογαριασμού μας, όπως οι άλλες τράπεζες κάνουν κατά τακτά διαστήματα…
Γιατί να συμβαίνει κάτι τέτοιο? Μήπως θα έπρεπε να ζητήσουμε να αλλάξουν πολιτική πάνω σ’ αυτό???

Αυτό το ερώτημα ας γίνει "ένα βήμα" συσπείρωσης και ενημέρωσης όσων έχουν καταθέσεις σ' αυτήν την τράπεζα.
Αν τυχών ποτέ υπάρξει κάποια αρνητική ένδειξη ή εξέλιξη σχετικά με την Privat καλό θα ήταν να γνωστοποιηθεί σε όλους μας, από εδώ..


εγώ δεν κατάλαβα το πρόβλημα σου που είναι ??
εάν έχεις πρόβλημα για το πως λειτουργεί η τράπεζα γιατί δεν επιλέγεις κάποια άλλη ??
εγώ που είμαι πελάτης δεν έχω αντιμετώπιση κανένα πρόβλημα όταν έλεγχο το λογαριασμό μου μέσο e-banking ποιος ο λόγος να με ενημερώνει η τράπεζα ?? ακόμα και να ύπαρξη κάποιο πρόβλημα έχουν 24 hours help desk !!!

Δεν γνωρίζω τον τρόπο λειτουργίας του e-banking και φοβάμαι μήπως είναι επικίνδυνο να κλέψει κανείς κωδικούς και να βρεθεί ξαφνικά ο λογαριασμός άδειος, δήθεν με εντολή δική μου.. Ίσως είναι αδικαιολόγητο και ίσως να σας φαίνεται αστείο που σκέφτομαι έτσι, αλλά θα αισθανόμουν πολύ καλύτερα αν υπήρχε από μεριά της τράπεζας μια τακτικά επαναλαμβανόμενη έγγραφη "ομολογία" για την κατάσταση του λογαριασμού μου.. Κατά τ' άλλα μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο πρόβλημα ούτε και λόγο να επιλέξω κάποια άλλη τράπεζα.
_ Αλήθεια τι είναι το 24 hours help desk και σε τι μπορεί να εξυπηρετήσει??
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Πάνε όλα καλά στην PrivatBank?? 05 Δεκ 2012 02:35 #4

  • -
  • Το Άβαταρ του/της -
Statement μπορείς να τυπώνεις κάθε μήνα. Αν τους πληρώσεις κιόλας (10 ευρώ νομίζω) σου ταχυδρομούν και επίσημο με τη σφραγίδα τους. Αυτό που πρέπει να απαιτήσουμε όλοι με συνεχή τηλεφωνήματα και mail είναι
1) να εκσυγχρονιστεί το e-banking ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
2) να αρχίσουν να δέχονται συνδικαιούχο ώστε να μπορεί άφοβα κάποιος να κάνει την κατάθεση των 150000ε.

Όσο για το βήμα ενημέρωσης και συσπείρωσης σχετικά με πιθανή αρνητική εξέλιξη στην Privat, εννοείται πως θα συμβεί. Το internet μας δίνει απίστευτη δύναμη. Σε 1 ώρα θα έχουμε κάνει σύλλογο και θα κινηθούμε ομαδικά.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Πάνε όλα καλά στην PrivatBank?? 05 Δεκ 2012 02:40 #5

  • ;
  • Το Άβαταρ του/της ;
- έγραψε:
Statement μπορείς να τυπώνεις κάθε μήνα. Αν τους πληρώσεις κιόλας (10 ευρώ νομίζω) σου ταχυδρομούν και επίσημο με τη σφραγίδα τους. Αυτό που πρέπει να απαιτήσουμε όλοι με συνεχή τηλεφωνήματα και mail είναι
1) να εκσυγχρονιστεί το e-banking ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
2) να αρχίσουν να δέχονται συνδικαιούχο ώστε να μπορεί άφοβα κάποιος να κάνει την κατάθεση των 150000ε.

Όσο για το βήμα ενημέρωσης και συσπείρωσης σχετικά με πιθανή αρνητική εξέλιξη στην Privat, εννοείται πως θα συμβεί. Το internet μας δίνει απίστευτη δύναμη. Σε 1 ώρα θα έχουμε κάνει σύλλογο και θα κινηθούμε ομαδικά.

Οι πληροφορίες μου δεν είναι καλές γενικότερα.. Το θέμα είναι να προλάβετε τις αρνητικές εξελίξεις και όχι να σας προλάβουν αυτές και μετά να ψάχνετε για σύλλογο διότι μετά το πουλάκι τσιου!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Πάνε όλα καλά στην PrivatBank?? 05 Δεκ 2012 02:50 #6

  • a
  • Το Άβαταρ του/της a
"Οι πληροφορίες μου δεν είναι καλές γενικότερα.. Το θέμα είναι να προλάβετε τις αρνητικές εξελίξεις και όχι να σας προλάβουν αυτές και μετά να ψάχνετε για σύλλογο διότι μετά το πουλάκι τσιου! "

..για πες.. τι έχεις ακούσει?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.062 δευτερόλεπτα