Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ΘΕΜΑ: Diesel η Βενζίνη

Diesel η Βενζίνη 25 Απρ 2016 16:10 #19

  • ermakos
  • Το Άβαταρ του/της ermakos
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 789
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 180
  • Κάρμα: 12 (1)
Τα καινούρια αυτοκίνητα γίνονται μια μάζα σιδερικών για να απορροφήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τη δύναμη της σύγκρουσης. Πχ αν τρακάρεις σε ενα τοίχο με ενα αυτοκίνητο ατσάλινο που δε θα απορροφήσει τίποτα, το πιο πιθανόν ειναι να εκτοξευτείς απο το παράθυρο, να σπάσει ο αυχένας σου αν φοράς ζώνη κλπ κλπ δυνάμεις που δε θα αντέξεις. Απο την άλλη το αμαξι δε θα πάθει τίποτα. Ενα σύγχρονο αυτοκίνητο έχει ως στόχο να κόψει αυτή τη ταχύτητα, να γίνει βίδες και να μείνει ανέπαφη η καμπίνα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vortex, Thanasis (atsi)

Diesel η Βενζίνη 25 Απρ 2016 16:27 #20

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • Το Άβαταρ του/της ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2976
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1366
  • Κάρμα: 146
Thanasis (atsi) έγραψε:

Δειτε αυτο το ατύχημα www.lamiareport.gr/index.php/topika/item...us-esose-ti-zoi-foto
σταθμευμενο μικρομεσαιο αυτοκινητο και πάνω του πέφτει ενα audi.

Δείτε πως εγινε το ενα και πως το άλλο.

Το audi τα εβγαλε τα λεφτά του και με το παραπάνω.

Τέτοιου ειδους ασφάλεια ποια αυτοκινητα δινουν κατα τη γνώμη σας;

Δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα για το συγκεκριμένο ατύχημα.
Το Audi ζυγίζει 400-500 κιλά περισσότερα, απο το corolla που χτύπησε.
Επιπλέον η σύγκρουση έγινε στο οπισθοπλάγιο μέρος του οχήματος, εκεί που δεν υπάρχει μεγάλη προστασία.
Ενδιαφέρον θα είχε αν η σύγκρουση γινοταν μετωπικά.

Ή, αν το corolla έπεφτε πάνω στο σταθμευμένο Αudi.
Ανάποδα δηλαδή..
Σε γενικές γραμμές πάντως, τα αμάξια τύπου λιμουζίνας έχουν αυξημένες ζώνες παραμόρφωσης εμπρός κ θεωρούνται πιο ασφαλή.
Τα SUV δεν έχουν καλή ενεργητική ασφάλεια, κυρίως λόγω υψηλού κέντρου βάρους κ μεγλύτερης μάζας.
Σε περίπτωση σύγκρουσης όμως, με χαμηλότερο αμάξι, υπερτερούν, γιατί το χαμηλό αυτοκίνητο τείνει να χωθεί κάτω απο το SUV, με ολέθριες, για τους επιβάτες, συνέπειες..
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Thanasis (atsi)

Diesel η Βενζίνη 25 Απρ 2016 16:29 #21

  • Nozomi
  • Το Άβαταρ του/της Nozomi
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 281
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
  • Κάρμα: 13
Thanasis (atsi) έγραψε:
το ζήτημα της ασφάλειας ειναι μεγαλη υπόθεση. Με τα αυτοκινητα δεν εχω ασχοληθεί γενικά, απλως τα οδηγώ

Δειτε αυτο το ατύχημα www.lamiareport.gr/index.php/topika/item...us-esose-ti-zoi-foto
σταθμευμενο μικρομεσαιο αυτοκινητο και πάνω του πέφτει ενα audi.

Δείτε πως εγινε το ενα και πως το άλλο.

Το audi τα εβγαλε τα λεφτά του και με το παραπάνω.

Τέτοιου ειδους ασφάλεια ποια αυτοκινητα δινουν κατα τη γνώμη σας;
Είναι γνωστό αυτό το ατύχημα, αλλά είναι λίγο άδική για την Corolla η άμεση σύγκριση καθότι την κτύπησε πολύ βαρύτερο αμάξι (audi A4-6 αν διακρίνω καλά) με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα και την Corolla σταματημένη.
Η Corolla απορρόφησε και αυτή μεγάλη ενέργεια, αν το Audi έσκαγε σε τσιμεντένιο τοίχο με μόλις 90kmph, νομίζεις ότι θα επιβίωναν οι επιβάτες του ;
Θέλεις να σου δείξω ατυχήματα με νεκρούς τους επιβαίνοντες υπερπολυτελών ΙΧ, θυμίσου μόνο την S500 την Νταϊανας που έσκασε με 200 (ή πόσο ήταν τελοσπαντων) σε τσιμεντένια κολώνα, τι συνέβη...

Όλα σχετικά είναι, απ' το που θα τρακάρεις, με τι θα τρακάρεις, με τι γωνία, ταχύτητα κτλ.
Πάντως, ναι, τα SUVοειδή δίνουν μια ψευδαίσθηση στους ιδιοκτήτες τους ότι οδηγούν... άρμα μάχης και είναι άτρωτοι, και πολλοί το έχουν πληρώσει με την ίδια τους την ζωή.
Τελευταία διόρθωση: 25 Απρ 2016 16:31 από Nozomi.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Thanasis (atsi)

Diesel η Βενζίνη 25 Απρ 2016 17:05 #22

  • Thanasis (atsi)
  • Το Άβαταρ του/της Thanasis (atsi)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 390
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
  • Κάρμα: 12
Όπως είπα δεν σκαμπάζω απο αυτοκίνητα, μονο τα οδηγώ και αυτο αν μπορούσα ευχαρίστως θα το απέφευγα.
Ειναι σώστό αυτο που γραψατε οτι η κορολα απορρόφησε πολυ απο την ορμη της σύγκρουσης οποτε ισως αδικείται και ευνοείται το audi.
Ειναι επίσης προφανες οτι αν σκάσεις σε ακινητό τοίχο με μεγαλη ταχυτητα το αυτοκινητό σου θα γινει κομμάτια, εχω δεί βιντεο απο τέτοιες δοκιμές.
Περισσότερο με απασχολεί εαν εγω πέσω σε κάποιον ή καποιος άλλος πέσει πανω μου και περισσότερο για να προστατεψω τα μικρά. Για την ώρα εχω ενα Ford c-max αλλα ευχαρίστως μεσοπρόθεσμα θα το άλλαζα με κατι που θεωρητικά ειναι ασφαλέστερο για τους επιβάτες του.
Lagom
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Diesel η Βενζίνη 25 Απρ 2016 23:20 #23

  • ermakos
  • Το Άβαταρ του/της ermakos
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 789
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 180
  • Κάρμα: 12 (1)
Ειναι λογικό αν το αυτοκίνητο ειναι μεγάλο και σύγχρονο να έχει μεγαλύτερη ασφάλεια απο ένα παλιό, και ενεργητική και παθητική. Σαν αίσθηση το μεγάλο καπό δίνει ασφάλεια, όπως και το πορτμπαγκάζ sedan. Απο εκει και πέρα, στα crash test τα περισσότερα είναι 5*! Εκεί χρειάζεται και η λογική, πχ άλλο smart, άλλο audi και άλλο hummer. Επίσης άλλο να τρακάρει ένα Jeep με ενα Smart κλπ. Και ναι, τα SUV τουμπάρουν ευκολότερα, γι αυτό και έχουν και κάτι ηλεκτρινικά συστήματα για αποφυγή ντεραπαρίσματος. Κάθε οδηγός πρέπει να ξέρει τί οδηγεί, πού και τα όριά του.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Diesel η Βενζίνη 26 Απρ 2016 00:35 #24

  • george123
  • Το Άβαταρ του/της george123
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 385
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 66
  • Κάρμα: -8 (-1)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) έγραψε:
george123 έγραψε:
Κάνω 15.000 km το χρονο και θέλω ( ένας φίλος )
Να πάρω αυτοκίνητο SUV 1600cc ,εως 22.000euro
Με πιο όχημα θα εχω λιγότερα έξοδα στα επόμενα δέκα χρόνια ; Ντίζελ που προτιμούν οι ταρίφες η βενζίνη που κοστίζει 2000 euro κατα μέσο όρο φθηνότερα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Οι επιλογές είναι οι εξής...

1) Suzuki Vitara 1,6 diesel, οριακά στα 22 χιλιάρικα, 4x4 όμως..
Βγαίνει κ το αντίστοιχο σε βενζίνη όμως, στους 140 ιππους με τούρμπο.
Πιο ακριβό, βέβαια.

2) Mitsubishi ASX diesel στα ίδια λεφτά δικίνητο.
Το βενζινοκίνητο είναι πιό φτηνό, αλλα είναι γάϊδαρος.

3) Opel Mokka, σε βενζίνη με 140 ίππους κ σε ντήζελ με 136.
Δικινητα αμφότερα κ με παραπλήσιες τιμές.
Καλύτερο το ντήζελ

4) Jeep Renegate, βενζίνη με 140 ιππους κ ντήζελ με 110.
Στενάχωρο, το ντήζελ ψόφιο..
Αν επιμένεις, πάρε βενζινοκίνητο.
Δικίνητα κ τα δυο.

5) Nissan Quasqai, βενζίνη με 115 ιππους κ ντήζελ με 105.
Το ντήζελ είναι πιο ακριβό, αλλα καίει λιγότερο.
Έχει κ καλύτερο τράβηγμα.
Δικίνητα κ τα δυο.

6) Dacia Duster, με κινητήρα diesel ίδιο με του Nissan.
Αρκετά φτηνό.
Δικίνητο

7) ΚΙΑ Sportage, με κινητήρα βενζίνης στους 135 ίππους(ατμοσφαιρικό) κ ντήζελ στους 115.
Δικίνητο φυσικά.
Προσωπικά, δεν θα το προτιμούσα.

8) Skoda Yeti 1,2 lt βενζίνης.
Το πετρέλαιο ανεβαίνει σε τιμή.
Δικίνητο.


Αν οπωσδήποτε θες δικίνητο πάρε το Nissan.
Για τετρακίνητο, καλό είναι το Vitara, ή το S4-Cross.


Σε γενικές γραμμές τα ντήζελ αντέχουν πολύ περισσότερα απο τα βενζινοκίνητα, είναι όμως πιο ευαίσθητα με το κακής ποιότητας καύσιμο.
Το αποτέλεσμα είναι καταστροφή αντλίας καυσίμου(περίπου 600€ ζημιά), η οποία δεν καλύπτεται απο την εργοστασιακή εγγύηση.
Καμιά φορά, το νοθευμένο καύσιμο "διαβάζεται" απο τον εγκέφαλο ως ζημιά του αυτοκινήτου κ ο κινητήρας γυρίζει σε safe mode λειτουργία.
Κάτι τέτοιο έπαθα σε ένα Audi A3 δίλιτρο.
Το τούρπο δεν δούλευε κ μέχρι να το φτιάξω πήγαινα σαν κότα, μέχρι 60 χ.α.ω...

Τα παλιά ντήζελ, χωρίς τούρμπο έκαιγαν τα πάντα, απο πετρέλαιο θέρμανσης μέχρι κ ηλιέλαιο...
Το είχε κανει κάποιος γνωστός μου, που έχει ΗILUX ,μοντέλο του '87.
Νομίζω είναι 2,5 lt με 78 ιππους..
Τέτοια, παλιά ντήζελ, όντως δεν θέλουν συντήρηση.
Τα σύγχρονα ντήζελ όμως, εχουν διαστήματα συντηρησης παρόμοια με της βενζίνης.

Ξεχάσατε κ το πανάκριβο φίλτρο DPF που θέλει αλλαγή στα ντήζελ.
Το φιλτράκι αυτό είναι κ ο μόνος λόγος που δεν βγαίνει μαύρος καπνός απο τις εξατμίσεις.
Πολλοί ταξιτζήδες το αφαιρούν...


Ελπίζω να βοήθησα.

βιηθησες
συμπερασμα,,,και μια τριχα να εχει το ντιζςλ καυσιμο, μπορει να πας για αλλαγη μπεκ η για αλλαγη τρομπας πετρελαιου
επισης το αλλο , ειναι , οτι στο καυσιμο ντιζελ, τα διυλιστηρια προσθετουν βιοντιζελ (μαπα ποιοτητα απο ζαχαροκαλαμα)
Το βιοντιζελ, στο ντιζελ, δημιουργει 1 σωρο βλαβες
επισης το συστημα με τα βυτιοφορα που κ αυτα ειναι σκατα, με σκουριασμενα εσωτερικα μερη δεξαμενων, προκαλει βλαβες

συμπερασμα...αν θες να γινεις κολλητος του μαστορα παιρνεις ντιζελ, και οταν βγαζει μαυρο καπνο και γινεται τσιμινιερα, b]γ[ραφεις στον ΚΑΠΟ, το ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ[/b], οπως κανουν οι εφοπλιστες στα Βαπορια
Τελευταία διόρθωση: 26 Απρ 2016 00:41 από george123.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Diesel η Βενζίνη 26 Απρ 2016 01:11 #25

  • ermakos
  • Το Άβαταρ του/της ermakos
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 789
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 180
  • Κάρμα: 12 (1)
Δε νομίζω οτι υπάρχει πρόβλημα με το καύσιμο στα diesel. Πλεον τα περισσότερα που πωλούνται diesel ειναι, το ίδιο και όλα τα ταξι. Κάποια αυτοκαθαρίζονται κιόλας, εχουν ειδική βαλβίδα και ενώ πηγαίνεις με κάποια χλμ καίνε τα κατάλοιπα. Δε γίνεται όλα τα φορτηγά κλπ επαγγελματικά αυτοκίνητα να ειναι diesel, να παριμέναμε τόσα χρόνια να ελευθερωθούν τα πετρελαιοκίνητα στην αττική και να τα βγάζουμε προβληματικά.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Diesel η Βενζίνη 26 Απρ 2016 02:54 #26

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
george123 έγραψε:
τα διυλιστηρια προσθετουν βιοντιζελ (μαπα ποιοτητα απο ζαχαροκαλαμα)
Το βιοντιζελ, στο ντιζελ, δημιουργει 1 σωρο βλαβες
Δεν ισχύει.
Η μέθοδος παρασκευής δεν επηρεάζει την ποιότητα του καυσίμου:
www.treehugger.com/aviation/japan-airlin...-in-test-flight.html
www.treehugger.com/aviation/confirmed-bi...e-major-problem.html
www.gizmag.com/boeing-747-8-biofuel-atlantic-crossing/18940/
Καταλαβαίνεις ότι όταν έχει φτάσει να χρησιμοποιείται σ' αυτή τη δουλειά, κάθε επιφύλαξη ως προς την... καταγωγή του είναι μάλλον προκατάληψη.
.
.
george123 έγραψε:
κολλητος του μαστορα
Χα-χα!
Την έκφραση αυτή την πρωτοάκουσα (ως μηχανόβιος) σαν σχόλιο για την ποιότητα κατασκευής αυτής



της (Αυστριακής) μάρκας μοτοσυκλεττών!....
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Diesel η Βενζίνη 26 Απρ 2016 03:15 #27

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • Το Άβαταρ του/της ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2976
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1366
  • Κάρμα: 146
ermakos έγραψε:
Δε νομίζω οτι υπάρχει πρόβλημα με το καύσιμο στα diesel. Πλεον τα περισσότερα που πωλούνται diesel ειναι, το ίδιο και όλα τα ταξι. Κάποια αυτοκαθαρίζονται κιόλας, εχουν ειδική βαλβίδα και ενώ πηγαίνεις με κάποια χλμ καίνε τα κατάλοιπα. Δε γίνεται όλα τα φορτηγά κλπ επαγγελματικά αυτοκίνητα να ειναι diesel, να παριμέναμε τόσα χρόνια να ελευθερωθούν τα πετρελαιοκίνητα στην αττική και να τα βγάζουμε προβληματικά.

Το ντήζελ ως καύσιμο έχει διαφορετική συμοεριφορά απο τη βενζίνη.
Βουλώνει εύκολα το φίλτρο καυσίμου του αμαξιού κ κάθε τόσο θέλει καθάρισμα.
Σε βενζινοκίνητα αμαξια, πρακτικά ξεχνάς τον καθαρισμό φίλτρου βενζίνης.
Πολλές φορές, σε ρεζερβουάρ πετρελαιοκίνητων αναπτύσσονται μύκητες κ θέλουν ειδικά πρόσθετα για να εξολοθρευτούν..
Το ντήζελ νοθεύεται πιο εύκολα με ναυτιλιακό πετρέλαιο που έχει περισσότερη συγκέντρωση θείου, αλλα κ περισσότερα στερεά κατάλοιπα.
Σίγουρος δεν μπορεί να είσαι..
Όσο για τα βιοντίζελ απο κραμβέλαιο, σπορέλαιο κλπ, αυτό, δυστυχώς είναι νόμιμο πια..
Το προσθέτουν υποχρεωτικά, σε αναλογία, περίπου στο 10%.
Τα ίδια κάνουν κ στη βενζίνη, σε μικρότερο ποσοστό όμως.
Ο αυτοκαθαρισμός που περιγράφεις, μάλλον είναι η αναγέννηση του φίλτρου DPF.
Μια διαδικασία που γίνεται αυτόματα, καθώς οδηγούμε, κάθε 5.000 , 10.000 km...όποτε το σύστημα κρίνει πως είναι αναγκαίο.
Δεν καταλαβαίνουμε κάτι ιδιαίτερο, πέρα απο το ντουμάνι που ίσως βγεί απο την εξάτμιση..

Συμπέρασμα..
Προτείνω ντήζελ, αλλα με ευλαβική συντήρηση κ προσοχή στο καύσιμο..
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.124 δευτερόλεπτα