Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
Χρηματιστήριο, αμοιβαία κεφάλαια, ομόλογα, έντοκα γραμμάτια, χρυσές λίρες, ακίνητα
  • Σελίδα:
  • 1

ΘΕΜΑ: easy life υπαναχωρηση-κοστος

easy life υπαναχωρηση-κοστος 28 Σεπ 2011 21:42 #1

  • tham
  • Το Άβαταρ του/της tham
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Junior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 21
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
  • Κάρμα: 0 (1)
σημερα παρελαβα το με κουριερ το συμβολαιο απο το προγραμμα easylife της eurobank (το ειχα κλεισει τηλεφωνικα ενω ειχα παρει για αλλο θεμα το τηλεφωνικο τους κεντρο και με επιασαν στο μπλα μπλα).
αυτα που γραφει ειναι "λιγο" διαφορετικα απο αυτα που μου ειπαν στο τηλεφωνο (αν ξερει καποιος το προγραμμα, ενω μου ειπαν οτι το ποσο που αποταμιευω θα ειναι σταθερο, στο συμβολαιο γραφει για ετησια προσαυξηση 5%) και με υπολογισμους που εκανα με τα νεα δεδομενα δεν αξιζει τελικα τον κοπο και θελω να υπαναχωρησω.
η eurobank γραφει οτι σε περιπτωση υπαναχωρησης "επιστρεφονται τα καταβληθεντα ασφαλιστρα μετα την αφαιρεση του δικαιωματος συμβολαιου και των πραγματοποιηθεντων εξοδων (κοστος ιατρικων εξετασεων,προμηθειες,κλπ)"
ξερει κανεις τι ειναι και ποσο κοστιζει το "δικαιωμα συμβολαιου" "προμηθειες", και πως μπορω να απαιτησω την επιστροφη ολης της μηνιαιας δοσης που μου κρατησαν απο τον καταθετικο μου λογαριασμο αφου η υπαναχωρση οφειλεται σε παραπλανηση μου?
Υ.Γ. αποσο θυμαμαι η συνομιλια καταγραφεται αρα ακουγεται και η ερωτηση μου και η απαντηση του πωλητη τους.
ευχαριστω
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: easy life υπαναχωρηση-κοστος 28 Σεπ 2011 22:23 #2

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (niceguy)
  • Το Άβαταρ του/της ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (niceguy)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Fresh Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 9
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
  • Κάρμα: 0 (1)
Κι εμένα μου είχαν πουλήσει τηλεφωνικά στις αρχές του 2010 το συγκεκριμένο πρόγραμμα "Easy Life" και, όπως κι εσύ, όταν πήρα τους όρους του συμβολαίου στα χέρια μου τα πράγματα ήταν διαφορετικά σε σχέση με αυτά που μου είχαν πει στο τηλέφωνο.
Έγραψα λοιπόν αμέσως μία "Δήλωση υπαναχώρησης" (άρθρο 8, παρ. 3 του Ν. 2496/1997) με την οποία δήλωσα την υπαναχώρησή μου από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, δηλώνοντας επιπλέον ότι "Κατόπιν τούτου (δηλ. της δήλωσης υπαναχώρησης), η μεταξύ μας σύμβαση ασφάλισης είναι άκυρη εξαρχής και το πιο πάνω ασφαλιστήριο συμβόλαιο (υπ' αριθμ' ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ) ππου μου αποστείλατε δεν έχει καμία απολύτως ισχύ".
(Σχετικό υπόδειγμα αυτής της "Δήλωσης υπαναχώρησης" υπήρχε με ψιλά γράμματα σε ένα από τα χαρτιά που μου στείλανε μαζί με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Ψάξτο.... )

Υπέγραψα λοιπόν τη Δήλωση και τους την έστειλα με fax. Δεν πρόλαβαν να μου κάνουν καμία χρέωση στο λογαριασμό, οπότε δεν είχα πρόβλημα με το να πάρω πίσω τα χρήματα που έτσι κι αλλιώς δεν μου χρέωσαν.

Κάνε αμέσως τη "δήλωση υπαναχώρησης" και στείλτην τους, αφού πρώτα μιλήσεις μαζί τους στο τηλέφωνο για τυχόν οδηγίες (στη σύνταξή της κ.λ.π.). Μόνο πρόσεξε μην κωλλυσιεργήσουν, γιατί έχεις μόνο λίγες μέρες περιθώριο (δες και τι λέει ο παραπάνω νόμος) για τη δήλωση αυτή. Επίσης, να εξασφαλίσεις ότι όντως την έχουν λάβει, παίρνοντάς τους τηλ. αν έχουν λάβει το fax και αν είναι καλυμμένοι μ' αυτήν.

Τώρα για την χρέωση που σου έκαναν, δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω για το πώς να την πάρεις πίσω... :(
Τελευταία διόρθωση: 28 Σεπ 2011 22:28 από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (niceguy).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: easy life υπαναχωρηση-κοστος 28 Σεπ 2011 22:46 #3

Eurobank... :laugh:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: easy life υπαναχωρηση-κοστος 29 Σεπ 2011 07:15 #4

  • tham
  • Το Άβαταρ του/της tham
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Junior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 21
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
  • Κάρμα: 0 (1)
εχουν υποδειγμα "ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ" αρθρο 8 παραγ 3 του Ν.2496/1997 (χωρις να χρειαζεται να αναφερεις καποιο λογο ) στο συμβολαιο που μου εδωσαν, αλλα εχουν και υποδειγμα" ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗΣ" αρθρο 2, παραγρ 5, του Ν.2496/1997 στην οποια πρεπει να αναφερεις σε ποια σημεια διαφερει το συμβολαιο απο την αιτηση που εκανες και ακυρωνει και αυτο τη συμβαση.
δεν ξερω τις νομικες διαφορες αναμεσα στα δυο, ποιο με καλυπτει πιο σωστα δηλαδη.
η δηλωση εναντιωσης μου φαινεται πιο σωστη στην περιπτωση μου, αλλα δεν εχω υπογραψει καποια εγγραφη αιτηση για το ασφαλιστηριο ωστε να υπαρχει αμεση συγκριση αφου ολη τη διαδικασια την εκανε τηλεφωνικα ο πωλητης.
Υ.Γ. για να μη βιαστουν καποιοι και πουν "ας προσεχες" να αναφερω οτι χρησιμοποιω συνεχως το e-banking απο 3 διαφορετικες τραπεζες (σε προβλημα αυτου οφειλοταν και το αρχικο τηλεφωνημα στο κεντρο τους), μου αρεσει να διαβαζω τα "ψιλα γραμματα" και επειδη"προσεχα" εκανα συγκεκριμενες ερωτησεις στον πωλητη και επεμενα μεχρι να μου απαντησει και αυτος με λεπτομερειες.
τελικα δεν υπαρχει τροπος να φυλαχτεις εκτος απο το να τους κλεισεις το τηλεφωνο στα μουτρα?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.388 δευτερόλεπτα