Κι εμένα μου είχαν πουλήσει τηλεφωνικά στις αρχές του 2010 το συγκεκριμένο πρόγραμμα "Easy Life" και, όπως κι εσύ, όταν πήρα τους όρους του συμβολαίου στα χέρια μου τα πράγματα ήταν διαφορετικά σε σχέση με αυτά που μου είχαν πει στο τηλέφωνο.
Έγραψα λοιπόν
αμέσως μία "Δήλωση υπαναχώρησης" (άρθρο 8, παρ. 3 του Ν. 2496/1997) με την οποία δήλωσα την υπαναχώρησή μου από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, δηλώνοντας επιπλέον ότι
"Κατόπιν τούτου (δηλ. της δήλωσης υπαναχώρησης), η μεταξύ μας σύμβαση ασφάλισης είναι άκυρη εξαρχής και το πιο πάνω ασφαλιστήριο συμβόλαιο (υπ' αριθμ' ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ) ππου μου αποστείλατε δεν έχει καμία απολύτως ισχύ".
(Σχετικό υπόδειγμα αυτής της "Δήλωσης υπαναχώρησης" υπήρχε με ψιλά γράμματα σε ένα από τα χαρτιά που μου στείλανε μαζί με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Ψάξτο.... )
Υπέγραψα λοιπόν τη Δήλωση και τους την έστειλα με fax. Δεν πρόλαβαν να μου κάνουν καμία χρέωση στο λογαριασμό, οπότε δεν είχα πρόβλημα με το να πάρω πίσω τα χρήματα που έτσι κι αλλιώς δεν μου χρέωσαν.
Κάνε αμέσως τη "δήλωση υπαναχώρησης" και στείλτην τους, αφού πρώτα μιλήσεις μαζί τους στο τηλέφωνο για τυχόν οδηγίες (στη σύνταξή της κ.λ.π.). Μόνο πρόσεξε μην κωλλυσιεργήσουν, γιατί έχεις μόνο λίγες μέρες περιθώριο (δες και τι λέει ο παραπάνω νόμος) για τη δήλωση αυτή. Επίσης, να εξασφαλίσεις ότι όντως την έχουν λάβει, παίρνοντάς τους τηλ. αν έχουν λάβει το fax και αν είναι καλυμμένοι μ' αυτήν.
Τώρα για την χρέωση που σου έκαναν, δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω για το πώς να την πάρεις πίσω...