sonik έγραψε:
και εγω γνωριζω πολλους που κυκλοφορουν πχ φορτηγακια,βαν μικρα και μεγαλυτερα που ειναι μοντελα του 97,του 2000 κτλ.τα κυβικα αυτων λοιπον που ειναι ολα ανω των 2000 κυβικων μεχρι 3500 ξερεις τι εκπομπες ρυπων βγαζουν?χαμος...
ολοι αυτοι οι μικροεμποροι κυριως που κυκλοφορουν επαγγελματικα κυριως ή και επιβατικα και καρκινοβατουν να επιβιωσουν πώς θα συνεχισουν να δουλευουν αν προχωρησουν σε ακινητοποιηση του εργαλειου δουλειας τους ή ακομη χειροτερα σε κατασχεση?
γιατι δεν βρισκουν ενα τροπο οπου με ενα ποσο της ταξεως των 100-150 ευρω και βαζοντας ενα φιλτρο να μην εκπεμπουν υψηλους ρυπους και θελουν να καταστρεψουν ανθρωπους .....
Εδώ φίλε μου διαφωνώ.
Οι επαγγελματίες που περιγράφεις θα πρέπει να κυκλοφορούν με σωστά συντηρημένα οχήματα ώστε να μην θέτουν σε κίνδυνο τους υπολοίπους οδηγούς, αλλά κ να μην τους πνίγουν με τα καυσαέρια τους.
Τη διαδρομή σπίτι -δουλειά την κάνω αποκλειστικά με μηχανή.
Θες να σου περιγράψω τι ντουμάνι τρώω καθημερινά από τις εξατμίσεις φορτηγών, υπεραστικών λεωφορείων, ταξί κ από επαγγελματικά βανάκια;
Το αμάξι για αυτούς τους επαγγελματίες είναι το εργαλείο τους όπως λες.
Λοιπόν, δεν θα πρέπει να το συντηρούν σωστά;
Κ αν εργαλείο παλιωσει ή χαλάσει, δεν πρέπει να το αλλάξουν;
Η μηχανή κ το αμάξι μου, δεν είναι απαραίτητα κ σε μένα;
Για χόμπι οδηγώ;
Συμφωνώ πως η κυβέρνηση θα έπρεπε να δίνει κίνητρα για απόσυρση ρυπογόνων οχημάτων κ αντικατάσταση με σύγχρονα.