Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: Υγραέριοκίνηση

Υγραέριοκίνηση 06 Νοε 2018 21:27 #1

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • Το Άβαταρ του/της ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2807
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1214
  • Κάρμα: 117
Τώρα τελευταία ψάχνομαι να τοποθετήσω κιτ υγραερίου σε ένα γιαπωνέζικο αμάξι που έχω.
Έχει τοποθετήσει κάποιος από εδώ;
Υπάρχουν θέματα που πρέπει να προσέξουμε;
Υπάρχουν προτάσεις για συστήματα κ εγκαταστάτες;
Υπάρχει κ το autogas forum που βρίσκω θέματα, αλλά δυστυχώς, τώρα πια δεν γράφουν νέα θέματα.
Οι περισσότερες συζητήσεις είναι 4-7 έτη παλιές.
Αν έχει κάποιος γνώση του αντικειμένου, ας γράψει τις απόψεις του.
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Υγραέριοκίνηση 07 Νοε 2018 08:53 #2

  • alex (The_Emperor)
  • Το Άβαταρ του/της alex (The_Emperor)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 725
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 226
  • Κάρμα: 16
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) έγραψε:
Τώρα τελευταία ψάχνομαι να τοποθετήσω κιτ υγραερίου σε ένα γιαπωνέζικο αμάξι που έχω.
Έχει τοποθετήσει κάποιος από εδώ;
Υπάρχουν θέματα που πρέπει να προσέξουμε;
Υπάρχουν προτάσεις για συστήματα κ εγκαταστάτες;
Υπάρχει κ το autogas forum που βρίσκω θέματα, αλλά δυστυχώς, τώρα πια δεν γράφουν νέα θέματα.
Οι περισσότερες συζητήσεις είναι 4-7 έτη παλιές.
Αν έχει κάποιος γνώση του αντικειμένου, ας γράψει τις απόψεις του.

Είχα τοποθετήσει στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου Toyota Corolla το οποίο θεωρείται και από τα πλέον αξιόπιστα μοντέλα σύστημα υγραερίου Prins το οποίο ήταν τότε ένα από τα κορυφαία και ακριβότερα στην αγορά. Να σημειώσω ότι πριν την τοποθέτηση το αμάξι δεν είχε παρουσιάσει την παραμικρή βλάβη, ενώ είμαι και οδηγός που προσέχει το αυτοκίνητο και τα service ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Φρόντιζα να μην κινώ το αμάξι μόνο με υγραέριο αλλά και να το λειτουργώ εναλλάξ και με βενζίνη για να λιπαίνεται ο κινητήρας. Στα 5 χρόνια από την τοποθέτηση του συστήματος και έχοντας κάνει με υγραέριο 100.000 χλμ κάηκε η μια βαλβίδα και έπρεπε να γίνει επισκευή συνολικού κόστους 450-500 ευρώ. Μόλις το επισκεύασα πούλησα το αμάξι και αγόρασα μεγαλύτερο αυτοκίνητο πετρελαιοκίνητο αυτή τη φορά μιας και τα μέλη της οικογένειας είχαν αυξηθεί κατά 2 και δεν μας κάλυπτε το corolla. Επειδή έχω συναντήσει τον επόμενο κάτοχο, που είναι και μηχανολόγος στο επάγγελμα και ξέρει από αμάξια, μου είπε ότι στα δύο χρόνια (!!) του ξανάκαψε βαλβίδα και έπρεπε να ξανακάνει την ίδια επισκευή. Σημειωτέον ότι δεν λειτουργούσε το αμάξι ΚΑΙ με βενζίνη όπως εγώ, με αποτέλεσμα η ζημιά να επέλθει στα 2 χρόνια αντί για τα 5 που έγινε σε μένα.
Στα παραπάνω να προσθέσω πως στον κύκλο μου υγραέριο έχουν βάλει πάρα πολλοί οδηγοί στο αμάξι τους και από διαφορετικές εταιρίες και δεν ξέρω ούτε έναν που δεν του έβγαλε βλάβη. Οι βενζινοκίνητοι κινητήρες είναι κατασκευασμένοι από διαφορετικά υλικά από ό,τι οι υγραεριοκίνητοι και δεν είναι κατάλληλοι για τη μετατροπή. Οι περισσότερες πιθανότητες είναι να σου βγάλει βλάβη και σένα. Σε αυτό πρέπει να συνυπολογίσεις και την ταλαιπωρία να τρέχεις στα συνεργεία, ενώ τα μέτρια συστήματα παρουσιάζουν και δυσλειτουργίες που π.χ. σε μένα δεν εμφανίστηκαν ποτέ.
Με βάση τα παραπάνω αν με ρωτήσεις αν το μετάνιωσα θα σου πω όχι, επειδή ακόμη και με τη βλάβη το πρόσημο είναι θετικό, γιατί έκανα 100.000 χλμ με λίγο πάνω από τη μισή σχεδόν τιμή από της βενζίνης, συνυπολογίζοντας και τη βενζίνη που έκαιγα. Στο κόστος πρέπει βέβαια να βάλεις και το ποσό για το κιτ υγραεριοκίνησης που ανάλογα με την ποιότητα δεν είναι μικρό. Αλλά και πάλι είναι σημαντικό.
Βάζοντάς τα κάτω η πιο φτηνή λύση είναι να έχεις πετρέλαιο ή υβριδικό. Αν όμως δεν μπορείς να αγοράσεις τέτοιο τότε η αξία που έχει το αυτοκίνητό σου θα καθορίσει και το αν αξίζει η μετατροπή. Δλδ σε παλιό αλλά αξιόπιστο αμάξι ίσως αξίζει περισσότερο από ότι σε πιο καινούριο...
Ελπίζω να βοήθησα...
Τελευταία διόρθωση: 07 Νοε 2018 08:54 από alex (The_Emperor).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos), Thanasis (atsi)

Υγραέριοκίνηση 07 Νοε 2018 10:37 #3

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • Το Άβαταρ του/της ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2807
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1214
  • Κάρμα: 117
Ευχαριστώ για την απάντηση alex.
Να ρωτήσω κάτι ακόμα.
Στο σύστημά σου είχες κ μικροψεκασμούς βενζίνης ταυτόχρονα με το υγραέριο ή μόνο το valve care της Prins?
Το γράφω γιατί πλέον όλες οι εταιρείες προσφέρουν αυτή την επιλογή.
Δηλ, να ψεκάζουν βενζίνη από τις 4, τις 3 ή ακόμα κ τις 1500 σ.α.λ...
Με αυτό τον τρόπο, ναι μεν, έχεις λιγότερη οικονομία, αλλά θεωρητικά καθυστερείς τη φθορά των βαλβίδων.
Επίσης, είχες αλλάξει τα στάνταρ μπουζί με αντίστοιχα υγραερίου;
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Υγραέριοκίνηση 07 Νοε 2018 11:28 #4

  • alex (The_Emperor)
  • Το Άβαταρ του/της alex (The_Emperor)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 725
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 226
  • Κάρμα: 16
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση alex.
Να ρωτήσω κάτι ακόμα.
Στο σύστημά σου είχες κ μικροψεκασμούς βενζίνης ταυτόχρονα με το υγραέριο ή μόνο το valve care της Prins?
Το γράφω γιατί πλέον όλες οι εταιρείες προσφέρουν αυτή την επιλογή.
Δηλ, να ψεκάζουν βενζίνη από τις 4, τις 3 ή ακόμα κ τις 1500 σ.α.λ...
Με αυτό τον τρόπο, ναι μεν, έχεις λιγότερη οικονομία, αλλά θεωρητικά καθυστερείς τη φθορά των βαλβίδων.
Επίσης, είχες αλλάξει τα στάνταρ μπουζί με αντίστοιχα υγραερίου;

Στο πρώτο σου ερώτημα - επειδή έχουν περάσει καμιά 8αριά χρόνια από την τοποθέτηση, αφού συμπληρώνω αυτές τις μέρες 3 χρόνια με το καινούριο αυτοκίνητο...- ομολογώ ότι δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά ούτε θετικά ούτε αρνητικά
Αυτό που έκανα όμως ήταν π.χ. σε ταξίδια να κινούμαι κάποιες δεκάδες χλμ με υγραέριο, μετά 10 χλμ με βενζίνη και φτου και από την αρχή. Σημαντικό θεωρώ και το να μην κινείσαι με αυξημένες στροφές που αυξάνουν τη θερμοκρασία στις βαλβίδες. Δηλαδή όσο πιο ήπια οδηγείς τόσο το καλύτερο (πράγμα που με δυσκολία εφάρμοζα μιας και έχω βαρύ ποδάρι...)
Στο δεύτερο ερώτημα η απάντηση είναι αρνητική μετά και από απόφανση των μηχανικών!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)

Υγραέριοκίνηση 08 Νοε 2018 10:12 #5

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • Το Άβαταρ του/της ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2807
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1214
  • Κάρμα: 117
Ψάχνοντας λίγο το θέμα, έμαθα πως η ζημια που γίνεται στις βαλβίδες δεν είναι απο την "ξηρή καύση" που πιστεύουν πολλοί, αλλα απο την πιο αργή καύση του υγραερίου.
Πολύ απλοποιημένα, στην καύση βενζίνης, οι βαλβίδες εξαγωγής ανοίγουν για να βγαλουν τα καυσαέρια οταν η καύση έχει ολοκληρωθεί.
Στην καύση υγραερίου οι βαλβίδες ανοίγουν ενώ η καύση, για κάποια ms δεν έχει ολοκληρωθεί, επομένως "καψαλίζονται" σιγά σιγά.
Καποιοι εγκαταστάτες προγραμματίζουν την καύση πιο νωρίς, κάνουν δοκιμές κλπ, κλπ..
Συνεπώς alex, το οτι δούλευες περιστασιακα με βενζίνη το αμάξι, δεν έκανες λίπανση των βαλβίδων, απλά καθυστερούσες την εμφάνιση της βλάβης.
Γενικά τα γερμανικά κ περισσότερο τα ιταλικά αμαξια έχουν σκληρότερα μέταλλα στις έδρες κ στο σώμα των βαλβίδων κ δεν παθαίνουν τίποτα.
Φαντάζομαι κ η νέα octavia που καίει απο το εργοστάσιο φυσικό αέριο, έτσι θα είναι...
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": GSAKKI, Thanasis (atsi)

ΗΗΟ για αυτοκίνητα 08 Νοε 2018 10:30 #6

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Το Άβαταρ του/της Καράντη Μαρία (cross)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Δημοσιεύσεις: 3851
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 879
  • Κάρμα: -22 (-1)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) έγραψε:
...η ζημια που γίνεται στις βαλβίδες δεν είναι απο την "ξηρή καύση" που πιστεύουν πολλοί, αλλα απο την πιο αργή καύση του υγραερίου.

Για αυτό τον λόγο είναι χρήσιμα τα συστήματα εγκατάστασης HHO αυτοκινήτων, που καθαρίζουν τον κινητήρα/αυξάνουν την ταχύτητα και θερμοκρασία εσωτερικών καύσεων/εξοικονομούν ορυκτά καύσιμα/μολύνουν λιγότερο το περιβάλλον.

www.rammoscar.gr/ydrogokinisi-synergeio-thesprwtia.html
hhokit.ie/hho-kit
hhokit.ie/hho-kit/hho-kit-1700
www.smart-cover.gr/product/%CE%BA%CE%B9%...-%CF%80%CE%BB%CE%AC/
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Τελευταία διόρθωση: 08 Νοε 2018 10:39 από Καράντη Μαρία (cross).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Υγραέριοκίνηση 08 Νοε 2018 14:42 #7

  • BMX
  • Το Άβαταρ του/της BMX
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Fresh Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
  • Κάρμα: 0
Η κανονική 100% υδρογονοκίνηση όντως είναι ένα από τα υποψήφια συστήματα εναλλακτικών καυσίμων.

Η συγκεκριμένη όμως μέθοδος που προτείνεται στα links είναι ουσιαστικά placebo, δεν έχει κάποια ουσιαστική προσφορά στην οικονομία, την απόδοση ή την ρύπανση.

Για τον φίλο παραπάνω, να επιβεβαιώσω ότι όντως η πλειοψηφία των ιαπωνικών κινητήρων δυστυχώς δεν ενδείκνυται για τοποθέτηση LPG, με βασικό θέμα το "κάψιμο" των βαλβίδων εξαγωγής, το ίδιο ισχύει και για τους περισσότερους κινητήρες FORD και κάποια μοντέλα άλλων εταιρειών που έχουν φορεθεί κινητήρες FORD, πχ Mazda 6.

Τα ιταλικά σε γενικές γραμμές είναι πολύ πιο αξιόπιστα στο να δεχθούν μετατροπή σε LPG.

Οι μεγάλες εταιρείες συστημάτων LPG έχουν λίστες "συμβατότητας" ανά εταιρεία και μοντέλο. Οι λίστες μπορούν να βρεθούν με search στο Internet και δίνουν μία καλή αίσθηση για το ποιοί κινητήρες είναι περισσότερο συμβατοί με μετατροπές LPG.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), Thanasis (atsi)

Υγραέριοκίνηση 08 Νοε 2018 18:43 #8

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • Το Άβαταρ του/της ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2807
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1214
  • Κάρμα: 117
Επομένως, επικεντρώνοντας στον εγκαταστατη, αν μπορέσει να ρυθμίσει τους χρόνους ανάφλεξης κλπ, κλπ.
Σωστά τα γράφω BMX?
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Υγραέριοκίνηση 09 Νοε 2018 13:22 #9

  • BMX
  • Το Άβαταρ του/της BMX
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Fresh Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
  • Κάρμα: 0
Ο εγκαταστάτης παίζει σίγουρα μεγάλο ρόλο, η εμπειρία του και πόσο "το'χει".

Αν ρωτάς για γιαπωνέζικο που αναφέρεις στο πρώτο post, θα σου πρότεινα να ψάξεις λίγο τις λίστες που ανέφερα παραπάνω.

Αν πχ οι 2-3 μεγάλοι κατασκευαστές κιτ LPG, είτε το αναφέρουν σαν "όχι", είτε ότι υπάρχει κίνδυνος, εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα, ανεξαρτήτως εγκαταστάτη.

On the other hand, ίσως πρέπει να δεις και το cost-benefit, αναλόγως την κατανάλωση που έχει το αμάξι και πόσα χλμ κάνεις το χρόνο.

Πχ αν το βάλεις εν γνώσει σου ότι κατά πάσα πιθανότητα θα προκύψει θέμα και σου βγάλει πχ 4 χρόνια πριν κάψει βαλβίδες εξαγωγής και έχεις γλυτώσει από βενζίνη πχ 2.000EUR και η επισκευή βαλβίδες κλπ σου πάει πχ 800EUR, κερδισμένος θα είσαι.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.680 δευτερόλεπτα