Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 13 Feb 2019 15:56 #1

Σημερα, φιλικό μου πρόσωπο πήγε να ανοίξει εναν απλο λογαγριασμο ταμιευτηρίου σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς στη Λαρισα.
Χωρίς να το ξερει, απ οτι φαίνεται, έπεσε πανω στην πιο πονηρή υπάλληλο της Τράπεζας εκει μεσα και της ειπε οτι το άνοιγμα του τραπεζικού λογαγριασμου χρεώνεται 31ευρω.
Η ανυποψίαστη πελάτισσα πλήρωσε το ποσο κανονικα γιατι θεώρησε οτι τόσο κοστιζει για να ανοίξει λογαγριασμο.
Μετα την αποχώρηση της απο την τράπεζα και έχοντας την κάρτα και κωδικούς ιντνενετ παει σπιτι και αρχίζει να ψάχνει το θεμα.
Τι ειχε γίνει τωρα; Χωρίς τη θέληση της και εκμεταλευόμενη τη θέση της η υπάλληλος εκει της εκανε εγραφη σε: πακέτο alerts (6ευρω/χρονο) και ασφαλιστικό προϊόν ergo secure wallet (25ευρω/χρονο) και δικαιολόγησε το ποσο στην πελατησα σαν εξοδα ανοίγματος λογαργιασμου.
Μετα απο επικοινωνία με τα κεντρικά και επιβεβαιώνοντας οτι οι χρεώσεις έγιναν γι αυτους τους λόγους, μεταβήκαμε μαζι στο συγκεκριμένο κατάστημα απαιτοντας απο την συγκεκριμένη υπάλληλο την άμεση ακύρωση αυτών τον προϊόντων και επιστροφή των χρημάτων.
Η υπάλληλος έλεγε οτι ακυρώνοντας αυτα τα προϊόντα θα πρεπει να επιστραφει και η χρεωστική κάρτα και άλλες ασυναρτησίες οι οποίες δε στέκουν θέλοντας σώνει και καλα να μην γίνει η ακύρωση.
Προφανώς η συγκεκριμένη υπάλληλος κανει παρα πολλές πωλήσεις με το ζόρι και χωρίς να το γνωρίζουν οι ανυποψίαστοι πελατες με σκοπό το προσωπικό της κέρδος.
Last Edit: 13 Feb 2019 15:59 by Evangelos (evangeloslar).
The administrator has disabled public write access.

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 13 Feb 2019 16:52 #2

Παθών ακριβώς με το ίδιο ποσό μου χρεώσανε δύο υπηρεσίες κόστος 31 € (στο υποκατάστημα μεγάλου Αλεξάνδρου στη Λάρισα) Και απλά μετά το έψαξα και η μία υπηρεσία ήτανε των 6 € απενεργοποιήθηκε από το τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας και η δεύτερη υπηρεσία των 25 € ήθελε να κάνω ένα χαρτί αντίθετο με αυτό που με έβαλε να υπογράψω υπάλληλος λέγοντας μου ότι είναι τα χαρτιά για το λογαριασμό μου. Τα χρήματα θα τα πάρω πίσω να κάνω κάτι ώστε είτε να μην την πατάει άλλος άνθρωπος από τώρα και στο μέλλον; Αν γνωρίζετε κάτι παρακαλώ.!!
Last Edit: 14 Feb 2019 00:53 by ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos). Reason: Ο χρήστης αντί για "υπηρεσία" έγραψε "επιτυχία".
The administrator has disabled public write access.

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 13 Feb 2019 22:10 #3

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 4504
  • Thank you received: 1270
  • Karma: 53 (-37)
Δημητρης (dimanakos) wrote:
Τα χρήματα θα τα πάρω πίσω να κάνω κάτι ώστε είτε να μην την πατάει άλλος άνθρωπος από τώρα και στο μέλλον; Αν γνωρίζετε κάτι παρακαλώ.!!

Καταγγελια στην εποπτευουσα αρχη ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it )

www.bankofgreece.gr/Pages/el/Supervision...o/bogcomplaints.aspx
Μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια δοκιμάσαμε τα πάντα. Η μαζική αποχή ίσως θα ήταν ένα καλό πρώτο βήμα να απαιτήσουμε μια άλλη, πραγματική Δημοκρατία.
Last Edit: 13 Feb 2019 22:15 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross), γιώργης (yorgi), CV

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 14 Feb 2019 10:40 #4

  • batista
  • batista's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5727
  • Thank you received: 1317
  • Karma: -4 (4)
Evangelos (evangeloslar) wrote:
Σημερα, φιλικό μου πρόσωπο πήγε να ανοίξει εναν απλο λογαγριασμο ταμιευτηρίου σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς στη Λαρισα.
Χωρίς να το ξερει, απ οτι φαίνεται, έπεσε πανω στην πιο πονηρή υπάλληλο της Τράπεζας εκει μεσα και της ειπε οτι το άνοιγμα του τραπεζικού λογαγριασμου χρεώνεται 31ευρω.
Η ανυποψίαστη πελάτισσα πλήρωσε το ποσο κανονικα γιατι θεώρησε οτι τόσο κοστιζει για να ανοίξει λογαγριασμο.
Μετα την αποχώρηση της απο την τράπεζα και έχοντας την κάρτα και κωδικούς ιντνενετ παει σπιτι και αρχίζει να ψάχνει το θεμα.
Τι ειχε γίνει τωρα; Χωρίς τη θέληση της και εκμεταλευόμενη τη θέση της η υπάλληλος εκει της εκανε εγραφη σε: πακέτο alerts (6ευρω/χρονο) και ασφαλιστικό προϊόν ergo secure wallet (25ευρω/χρονο) και δικαιολόγησε το ποσο στην πελατησα σαν εξοδα ανοίγματος λογαργιασμου.
Μετα απο επικοινωνία με τα κεντρικά και επιβεβαιώνοντας οτι οι χρεώσεις έγιναν γι αυτους τους λόγους, μεταβήκαμε μαζι στο συγκεκριμένο κατάστημα απαιτοντας απο την συγκεκριμένη υπάλληλο την άμεση ακύρωση αυτών τον προϊόντων και επιστροφή των χρημάτων.
Η υπάλληλος έλεγε οτι ακυρώνοντας αυτα τα προϊόντα θα πρεπει να επιστραφει και η χρεωστική κάρτα και άλλες ασυναρτησίες οι οποίες δε στέκουν θέλοντας σώνει και καλα να μην γίνει η ακύρωση.
Προφανώς η συγκεκριμένη υπάλληλος κανει παρα πολλές πωλήσεις με το ζόρι και χωρίς να το γνωρίζουν οι ανυποψίαστοι πελατες με σκοπό το προσωπικό της κέρδος.

Θα με συγχωρήσεις αν φανώ λίγο αυστηρός, αλλά όταν συνδυάζονται οι λέξεις "ανυποψίαστος" και "πελάτης", αυτό είναι συνταγή καταστροφής και ποτέ σχεδόν δεν φταίει μόνο η μια πλευρά.
Είναι σχεδόν σίγουρο ότι η συγκεκριμένη υπάλληλος, όση πρεμούρα και αν τους έχει πιάσει να μαζεύουν λεφτά τώρα που δεν έχουν έσοδα από τις παραδοσιακές πηγές, εξήγησε στο φιλικό σου πρόσωπο σε τι αφορούν αυτές οι χρεώσεις.
Αν δεν το έκανε και βασίστηκε μόνο στο ότι ο πελάτης θα διαβάσει αυτά που του δίνει να υπογράψει, είναι φάουλ 100%.
Το ίδιο ... φάουλ όμως είναι και το φιλικό σου πρόσωπο που όταν του είπαν ότι πρέπει να πληρώσει 31€ για να ανοίξει έναν λογαριασμό δεν ρώτησε σε τι ακριβώς αφορούν και τα θεώρησε φυσιολογικά (λες π.χ. και πήγε να ανοίξει λογαριασμό στην ... Ελβετία).
Πρέπει κάποια στιγμή σε αυτή την χώρα να αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση και να μην ρίχνουμε απλά το ανάθεμα στους άλλους (όσο και αν το αξίζουν σε πολλές περιπτώσεις) για να καλύψουμε την δική μας βαρεμάρα (για να μην πω άλλα) να ενημερωθούμε για στοιχειώδη πράγματα.
Μέτρον άριστον
The administrator has disabled public write access.

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 15 Feb 2019 18:42 #5

  • CV
  • CV's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 622
  • Thank you received: 390
  • Karma: 7
batista wrote:
Είναι σχεδόν σίγουρο ότι η συγκεκριμένη υπάλληλος, όση πρεμούρα και αν τους έχει πιάσει να μαζεύουν λεφτά τώρα που δεν έχουν έσοδα από τις παραδοσιακές πηγές, εξήγησε στο φιλικό σου πρόσωπο σε τι αφορούν αυτές οι χρεώσεις.

Δεν ειναι καθολου σιγουρο οτι η υπαλληλος εξηγησε τις χρεωσεις.

Συμφωνω με τη Μαρια: Καταγγελια στην εποπτευουσα αρχη
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross), γιώργης (yorgi)

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 16 Feb 2019 11:04 #6

  • kathrine
  • kathrine's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1264
  • Thank you received: 521
  • Karma: 64
Καλό θα ήταν πάντως να μην τα ρίχνουμε πάντοτε στον απλό υπάλληλο καθώς υπάρχει αφόρητη πίεση από τους προϊστάμενους τους για την πώληση των συγκεκριμένων προϊόντων. Επίσης ο υπάλληλος παίρνει μικρό μόνο ποσοστό από αυτό το ποσό και το συντριπτικά μεγαλύτερο το καρπωνεται η τράπεζα! Λέγοντας αυτά δε σημαίνει ότι τα προϊόντα αυτά είναι κακά! Έχοντας αλλάξει δύο smartphones μέσα σε ένα χρόνο από δική μου απροσεξία, η ασφάλεια δεν έβλαψε ποτέ κανέναν...Το λέω αυτό γιατί παλιότερα η Citibank σε παρόμοιο προϊόν προσέφερε και ασφάλεια κινητού και κλειδιών!
Οι καιροί ου μενετοί...
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 16 Feb 2019 11:16 #7

  • batista
  • batista's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5727
  • Thank you received: 1317
  • Karma: -4 (4)
CV wrote:
Δεν ειναι καθολου σιγουρο οτι η υπαλληλος εξηγησε τις χρεωσεις.

Συμφωνω με τη Μαρια: Καταγγελια στην εποπτευουσα αρχη


1) Μακριά από εμένα τα "σίγουρα". Γι αυτό δεν έγραψα "σίγουρο". Έγραψα "σχεδόν σίγουρο" και ταυτόχρονα ότι αν δεν έγινε (η αναλυτική ενημέρωση) είναι 100% φάουλ από την πλευρά της υπαλλήλου.
Και το γεγονός ότι έπρεπε να πληρώσει επιτόπου τα 31€ και όχι μέσω κάποιας χρέωσης που ήρθε εκ των υστέρων (όπως αναφέρει ο
ίδιος ο συμφορουμίτης), ενισχύει ακόμα περισσότερο το σενάριο ότι η υπάλληλος κάτι πρέπει να είπε σε σχέση με το τι αφορά αυτή η χρέωση και το ότι δεν είναι υποχρεωτική.

2) Το τι κάνει ο (οποιοσδήποτε) υπάλληλος δεν απαλλάσσει τον καταναλωτή από τις δικές του ευθύνες να έχει (στοιχειωδώς) τα μάτια του ανοιχτά και να ρωτάει να ενημερωθεί αναλυτικά (ακόμα και αν δεν το κάνει ο υπάλληλος), ειδικά αν πρόκειται να χρεωθεί 31€ :pinch: για κάτι..

3) Αν όντως η υπάλληλος δεν εξήγησε σε τι αφορούν αυτές οι χρεώσεις (και ότι είναι προαιρετικές) καλά θα κάνει να καταγγείλει το γεγονός. Δεν υπάρχει κάποια διαφωνία σε αυτό. Και αν πράγματι έγινε έτσι, ούτως ή άλλως θα πάρει τα 31€ πίσω πολύ εύκολα και γρήγορα.
Μέτρον άριστον
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross), γιώργης (yorgi), CV

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 16 Feb 2019 11:25 #8

  • batista
  • batista's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5727
  • Thank you received: 1317
  • Karma: -4 (4)
kathrine wrote:
Καλό θα ήταν πάντως να μην τα ρίχνουμε πάντοτε στον απλό υπάλληλο καθώς υπάρχει αφόρητη πίεση από τους προϊστάμενους τους για την πώληση των συγκεκριμένων προϊόντων.

Kathrine, o "απλός υπάλληλος" έχει την υποχρέωση να ενημερώσει (και προφορικά) τον πελάτη για τις λεπτομέρειες αυτού για το οποίο θα τον χρεώσει (και κυρίως για το ότι δεν αφορά σε υποχρεωτική χρέωση). Αν λοιπόν δεν ενημέρωσε σχετικά, δεν τον απαλλάσσουν αυτά που αναφέρεις, δηλαδή το ότι το προϊόν που χρεώθηκε μπορεί (ή δεν μπορεί) να είναι χρήσιμο για τον πελάτη.

Παρεμπιπτόντως, πράγματι οι τραπεζικοί υπάλληλοι έχουν γίνει πολύ πιεστικοί για την προώθηση τέτοιων προϊόντων/υπηρεσιών, με άμεσες, έμμεσες ή και μελλοντικές χρεώσεις (σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν διακόψει την υπηρεσία) . Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ο πελάτης πρέπει (ή δικαιολογείται) να τσιμπάει και να τα τρώει αμάσητα. Αν τα τρώει, να φροντίσει να μην συναλλάσσεται ποτέ μόνος του. Να πηγαίνει με ... συνοδεία.
Μέτρον άριστον
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: γιώργης (yorgi)

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 16 Feb 2019 15:50 #9

  • Μενέλαος
  • Μενέλαος's Avatar
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Posts: 244
  • Thank you received: 66
  • Karma: 5 (2)
Απαράδεκτο αυτό που έγινε και στις δύο περιπτώσεις.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)
Time to create page: 1.425 seconds