kathrine wrote:
Καλό θα ήταν πάντως να μην τα ρίχνουμε πάντοτε στον απλό υπάλληλο καθώς υπάρχει αφόρητη πίεση από τους προϊστάμενους τους για την πώληση των συγκεκριμένων προϊόντων. Επίσης ο υπάλληλος παίρνει μικρό μόνο ποσοστό από αυτό το ποσό και το συντριπτικά μεγαλύτερο το καρπωνεται η τράπεζα!
Δεν την καταλαβαίνω αυτή τη λογική. Πόσα παίρνει ο υπάλληλος και πόσα παίρνει η τραπεζα; Δεν γνωρίζω - δεν με ενδιαφέρει.
kathrine wrote:
Λέγοντας αυτά δε σημαίνει ότι τα προϊόντα αυτά είναι κακά! Έχοντας αλλάξει δύο smartphones μέσα σε ένα χρόνο από δική μου απροσεξία, η ασφάλεια δεν έβλαψε ποτέ κανέναν...Το λέω αυτό γιατί παλιότερα η Citibank σε παρόμοιο προϊόν προσέφερε και ασφάλεια κινητού και κλειδιών!
Αυτά τα προϊόντα είναι κακά. Τελεία και παύλα.
Αυτό με το πακέτο μηνυμάτων σε όλο τον κόσμο είναι δωρεάν! Το άλλο με το ergo secure wallet μόλις διάβασα τι ειναι: κοροϊδία είναι.
Τέτοιου είδους ασφάλειες βλάπτουν την τσέπη χωρίς κανένα ουσιαστικο όφελος. Θα πας να δώσεις τώρα στην Πειραιώς 25ευρω το χρόνο για να ασφαλίσεις το πορτοφόλι σου; Αν το χασεις, πηγαινε δωσε 25ευρω κι αγόρασε καινουριο!!! Αν δεν έχεις 25ευρω, τι το θες το πορτοφολι;
Περί Citibank: οι πουσxxές των τραπεζών τύπου Citibank, BofA, Deutsche και σια, κάνουν τις τραπεζουλες τύπου Πειραιώς κτλ να μοιάζουν με γατάκια...