Τα διόδια στην Ελλάδα είναι πανάκριβα κ τα τέλη κυκλοφορίας επίσης, εκτός πραγματικότητας.
Τι σημαίνει πχ πως ένα αυτοκίνητο έχει χαμηλούς ρύπους κ δεν πληρώνει φόρους;
Ακόμη κ αν εκπέμπει ελάχιστους ρύπους, πχ 89gr ανά km, σε 50.000 km θα έχει ελευθέρωσει στην ατμόσφαιρα περίπου 180 κιλά CO2 χωρίς να έχει πληρώσει ούτε ευρώ γι'αυτό.
Κ αν το "καθαρό" αυτοκίνητο κινείται συνέχεια κ κάνει αυτά τα χιλιόμετρα σε έναν χρόνο;
Δεν είναι άδικο για κάποιον που εχει ένα παλιό κ θεωρητικά περισσότερο ρυπογόνο αυτοκίνητο, που όμως το κινεί μόνο για εκδρομές, κάνει 7-8.000 km ετησίως κ να πληρώνει 500-600€ τέλη;
Ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας θα έπρεπε να γίνεται με τα χιλιόμετρα που διανύει ένα αυτοκίνητο κ όχι με τους ρύπους.
Τα ακίνητα αυτοκίνητα ούτε ρυπαίνουν, ούτε ενοχλούν με θόρυβο, ούτε προκαλούν μποτιλιάρισμα, ούτε κ ατυχήματα.
Δεν δίνουν όμως έσοδα στο κράτος, από φόρους στα καύσιμα, σε συνεργεία κλπ.
Γι'αυτό ενοχλούν το κράτος κ τιμωρούνται οι ιδιοκτήτες τους