Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: €5.000 το μήνα μισθός στα πλοία!

Χωρίς πια πλήρωμα τα εμπορικά πλοία! 25 Oct 2019 07:30 #145

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Καράντη Μαρία (cross)'s Avatar
  • NOW ONLINE
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Posts: 5751
  • Thank you received: 1056
  • Karma: -28 (-1)
Φίλε athens,

Θα ήθελα τη γνώμη σου και τις συμβουλές που δίνεις σε νέα παιδιά σχετικά με το θέμα των υπολογιστικών συστημάτων Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) που πρόκειται να αντικαταστήσουν παντελώς τα πληρώματα και τους καπετάνιους στα εμπορικά πλοία.


www.forbes.com/sites/bernardmarr/2019/06...a-crew/#23d04fd76fbf
www.capital.gr/diethni/3389783/sti-rosia...isis-aneu-pliromatos
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Last Edit: 25 Oct 2019 07:32 by Καράντη Μαρία (cross).
The administrator has disabled public write access.

Χωρίς πια πλήρωμα τα εμπορικά πλοία! 25 Oct 2019 12:39 #146

  • athens
  • athens's Avatar
  • OFFLINE
  • Junior Boarder
  • Posts: 34
  • Thank you received: 38
  • Karma: 4
Καράντη Μαρία (cross) wrote:
Φίλε athens,

Θα ήθελα τη γνώμη σου και τις συμβουλές που δίνεις σε νέα παιδιά σχετικά με το θέμα των υπολογιστικών συστημάτων Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) που πρόκειται να αντικαταστήσουν παντελώς τα πληρώματα και τους καπετάνιους στα εμπορικά πλοία.


www.forbes.com/sites/bernardmarr/2019/06...a-crew/#23d04fd76fbf
www.capital.gr/diethni/3389783/sti-rosia...isis-aneu-pliromatos


οτι ειναι σεναρια επιστημονικης φαντασιας ;)

Ευσεβεις ποθοι καποιων κυκλων που στα χρονια που θα περασουν θα τους μεινουν οι...ποθοι.
Φυσικα δεν μπορω να προχωρησω τα χρονια και να ξερω τι θα συμβει σε 50 χρονια,
αλλα στην επομενη 30ετια, - οσο δηλαδη θα ζησουμε εμεις - κατι τετοιο δεν προβλεπεται να γινει εφικτο.

Ηδη στα πλοια απο την εποχη του 1970 μεχρι το 2020 εχει επιτευχθει μειωση πληρωματων,
απο 35-40 ατομα στα 20-22 ατομα και νομιζω οτι αυτο ειναι οριακο για την λειτουργεια του πλοιου.

Εχουμε πολλα προβληματα να αντιμετωπισουμε, παρολο που θεωρητικα η τεχνολογια για ενα πλοιο χωρις πληρωμα υπαρχει.

Το κυριοτερο και αλυτο προβλημα ειναι οτι ενα πλοιο, αντιμετωπιζει πολλους ασταθμητους παραγοντες και υπαρχουν καταστασεις
που πρεπει να εισαι ωσει παρον για να τις εκτιμησεις και προφανως μεσω skype κατι τετοιο δεν θα ηταν εφικτο.
Αυτο ειτε αφορα καιρικες συνθηκες ειτε αλλες απροβλεπτες δυσκολιες.
Για να μην μιλησω για εστω απιθανη περιπτωση (αλλα οχι αδυνατη) να εχουμε χιλιαδες τετοια πλοια ανα τις θαλασσες,
τα οποια για καποιο λογο θα οδηγουνται αυτοματα απο την ξηρα...
κανεις δεν μπορει να απαντησει, εαν υπαρξει ενα τεχνικο προβλημα ειτε στο ιδιο το πλοιο απο τα μηχανηματα του ειτε προβλημα στις δορυφορικες επικοινωνιες, ποιος και με ποιο τροπο θα μπορεσει να "κουμανταρει" αυτα τα πλοια απο το γραφειο του.
Εκτος αν εχουμε ετοιμες αποστολες κομμαντο να ξεχυθουν με αεροπλανα σε καθε τετοιο πλοιο που πλεει, να κανουμε καταδρομικη επιχειρηση και να επεμβουμε χειροκινητα τοτε που θα χρειαστει.

Επομενο προβλημα ειναι οτι σε τετοια πλοια, κανεις δεν μπορει να προβλεψει πως θα περνανε απο το κολπο της σοκοτρας και στις παραλιες περιοχες της νεας γουινεας. Ειναι γνωστα τα προβληματα με πειρατες με ηδη επανδρωμενα πλοια, ποσο μαλλον με πλοια χωρις πληρωμα, δεν θα μεινει ουτε λεπι....

Τελος κατι αγνωστο μερικους που ευαγγελιζονται απο την αποψη της τεχνολογιας να κινουνται τα πλοια χωρις πληρωμα,
Το πληρωμα δεν κανει μονο την δουλεια της ναυσιπλοιας, δηλαδη δεν οδηγανε απλα το πλοιο και τελος.
Κανουν αρκετη περισσοτερη και αφανη εργασια.
Καθημερινα συντηρουν το πλοιο ετσι ωστε να ειναι αξιοπλοο ανα πασα ωρα και στιγμη.
Γνωριζουν καθε σπιθαμη του πλοιου που εχει φθορα και την αποκαθιστουν αμεσα.
Στην μηχανη συχνα πυκνα αλλαζονται ολα τα τμηματα που συμπληρωνουν τις ωρες εργασιας που προβλεπει ο κατασκευαστης.
Τα εξαρτηματα του πλοιου τσεκαρονται συνεχως και αν εχουν φθορες αποκαθιστονται αμεσα η αν αυτο δεν ειναι εφικτο ενημερωνουν το γραφειο τους για αντικατασταση.
Ποσο θα μπορουσε ενα συνεργειο απεξω να γνωριζει τι φθορα εχει το πλοιο οταν δεν το ζει απο μεσα?
Δυστυχως αυτο ειναι ανεφικτο, εκτος πια αν παμε σε αλλη λογικη.
Κτιζουμε ενα πλοιο και μετα απο δεκα χρονια (οταν θα αρχισει να εχει φθορες) το παμε για κοψιμο....
Ειναι και αυτο μια λογικη.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross), CV

Χωρίς πια πλήρωμα τα εμπορικά πλοία! 26 Oct 2019 07:27 #147

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Καράντη Μαρία (cross)'s Avatar
  • NOW ONLINE
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Posts: 5751
  • Thank you received: 1056
  • Karma: -28 (-1)
Φίλε athens,

Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την εξαίρετη κι εμπεριστατωμένη σας απάντηση.
Επειδή δεν είμαι του επαγγέλματος, θα ήθελα λίγη περισσότερη επεξήγηση σε μερικά σημεία της απάντησης σας, για να τα κατανοήσω πλήρως: γράψατε πως το πλήρωμα εν πλω προσέχει συνεχώς και παρατηρεί το εμπορικό πλοίο για φθορές, αβαρίες, μηχανικές βλάβες, κτλ. Καταλαβαίνω πως τα κινητά μέρη των μηχανών, λογικά υπόκεινται σε φθορές τριβής, και μπορούν να επιθεωρούνται επιμελώς στο τέλος του ταξιδιού, κάθε 2 μήνες. Το υπόλοιπο στιβαρό σκαρί του πλοίου θα θέλει προφανώς ένα ετήσιο καθάρισμα και στεγανωτικό βάψιμο. Πέρα από αυτά, τι περισσότερο μπορούν να προσφέρουν οι μισθωμένοι ναύτες εν πλω;

Όσο για τους πειρατές σε ορισμένα επικίνδυνα σημεία του Πλανήτη, γνωρίζετε καλύτερα από εμένα πως οι εφοπλιστικοί όμιλοι μισθώνουν ένοπλες ομάδες έμπειρων καταδρομέων που συνοδεύουν τα πλοία πέρα-δώθε, παραμένοντας μόνιμα στο καίριο πέρασμα.
Παρεμπιπτόντως, ο κίνδυνος απαγωγών και λύτρων μειώνεται όσο δεν υπάρχουν ανθρώπινα θύματα-μισθωμένοι ναυτικοί στο πλοίο.

Επιπλέον, η τεχνολογία πλοήγησης με Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) σημαίνει πως τα σκάφη θα κινούνται αυτόνομα, και θα λύνουν όλα τα προβλήματα που προκύπτουν από αστάθμητους παράγοντες μόνα τους, με ταχύτητες και ικανότητες εκατομμύρια φορές ανώτερες των ανθρωπίνων, χωρίς συνεχή παρέμβαση μέσω skype. Εξάλλου, δεν έχει νόημα οι εφοπλιστές να μισθώνουν πληρώματα στην ξηρά που θα παρακολουθούν/καθοδηγούν το πλοίο εξ αποστάσεως συνεχώς, μέρα-νύχτα, μέσω skype, δεν τους συμφέρει, γιατί θα πληρώνουν τους ίδιους μισθούς.

Σε Χώρες της Βόρειας Ευρώπης, υπάρχουν ήδη σε καθημερινή και ασφαλή λειτουργία αυτόνομα τρένα με AI, αυτόνομα λεωφορεία με AI, αυτόνομα αυτοκίνητα Tesla, που κάνουν συνεχείς στάσεις, αποφεύγουν πεζούς, υπολογίζουν επακριβώς την ολισθηρότητα του δρόμου, υπολογίζουν τις αποστάσεις από τα παρακείμενα οχήματα, κτλ.
Λογικά, το software AI πλοήγησης εμπορικών σκαφών μέσα στους αχανείς Ωκεανούς θα έχει ευκολότερη δουλειά, αφού θα πραγματοποιεί λιγότερους υπολογισμούς παραμέτρων.

Κατανοώ πως εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι θα χάσουν τις δουλειές τους αν εφαρμοστεί μαζικά το σύστημα, και δεκάδες Σχολές κι εκπαιδευτές ναυτοσύνης δε θα έχουν πια αντικείμενο, αλλά ποτέ δε σταμάτησε η τεχνολογική επιστημονική πρόοδος της Ανθρωπότητας εξαιτίας συνδικαλιστικών συμφερόντων εμπλεκομένων εργαζομένων.
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Last Edit: 26 Oct 2019 08:14 by Καράντη Μαρία (cross).
The administrator has disabled public write access.

Χωρίς πια πλήρωμα τα εμπορικά πλοία! 05 Dec 2019 15:17 #148

  • athens
  • athens's Avatar
  • OFFLINE
  • Junior Boarder
  • Posts: 34
  • Thank you received: 38
  • Karma: 4
Αγαπητη Μαρια,

οπως σου απαντησα πιο πανω, πρακτικα κατι τετοιο για τα χρονια που θα ζησουμε εμεις,
ειναι χρονικα ανεφικτο, οχι ομως γενικα αδυνατο.
Ειναι πολυ πιθανον εαν η τηλεκινηση εφαρμοστει στη καθημερινοτητα μας, γιατι οχι να μην γινει και στη θαλασσα? Πρακτικα ομως οπως γνωριζεις, ειναι πολυ μικρο το ποσοστο τηλεκινησης στη ξηρα, οποτε εχουμε μπολικο μελλον μπροστα μας.

Τελος για το "ενοπλες ομαδες" μην το εχετε τοσο σιγουρο,
η Νηγηριανη κυβερνηση, απαγορευει ενοπλους στα δικα της υδατα.
Οι μισθοφοροι που μπαινουν στα πλοια για τους πειρατες, το μεγαλυτερο οπλο που εχουν ειναι αντε κανα νυχοκοπτη...
Ειναι προφατη η απαγωγη του ελληνα δοκιμου, και μεχρι στιγμης δεν εχω δει ακομα εξελιξη, συνεχιζει ακομα να ειναι ομηρος. Συνεπως ακομα και αυτοι οι μισθοφοροι δεν φαινονται να παρεχουν 100% ασφαλεια.


simaen.jpg




Απο την σημερινη επισκεψη στην ΑΕΝ Ασπροπυργου.
Εδω ειμαστε στο θαλαμο προσομοίωσης Γεφυρας της σχολης.
Ο Σπουδαστης εχει στη διαθεση του 3 + 1 οθονες και πληρη χειριστηρια γεφυρας.
Η πρωτη οθονη εχει ηλεκτρονικο χαρτη ECDIS, η δευτερη οργανα conning, και η τριτη ενα radar arpa.
Τελος η μεγαλη οθονη στο πανω μερος σου δειχνει το ευρυτερο ναυτιλιακο περιβαλλον
Απο το χαρτη του ECDIS οσο αυτο φαινεται, οι σπουδαστες εχουν φορτωσει τα στενα του Βοσπορου και
προσπαθουν να περασουν τα στενα.
Αρκετα δυσκολη ασκηση καθως εχει αρκετους κανονισμους που πρεπει να κανεις πραξη κατα την διαρκεια της ναυσιπλοιας.
Last Edit: 05 Dec 2019 15:19 by athens.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Χωρίς πια πλήρωμα τα εμπορικά πλοία! 05 Dec 2019 19:24 #149

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 4888
  • Thank you received: 1507
  • Karma: 49 (-37)
Καράντη Μαρία (cross) wrote:
Φίλε athens,


Σε Χώρες της Βόρειας Ευρώπης, υπάρχουν ήδη σε καθημερινή και ασφαλή λειτουργία αυτόνομα τρένα με AI, αυτόνομα λεωφορεία με AI, αυτόνομα αυτοκίνητα Tesla, που κάνουν συνεχείς στάσεις, αποφεύγουν πεζούς, υπολογίζουν επακριβώς την ολισθηρότητα του δρόμου, υπολογίζουν τις αποστάσεις από τα παρακείμενα οχήματα, κτλ.
Λογικά, το software AI πλοήγησης εμπορικών σκαφών μέσα στους αχανείς Ωκεανούς θα έχει ευκολότερη δουλειά, αφού θα πραγματοποιεί λιγότερους υπολογισμούς παραμέτρων.

Κατανοώ πως εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι θα χάσουν τις δουλειές τους αν εφαρμοστεί μαζικά το σύστημα, και δεκάδες Σχολές κι εκπαιδευτές ναυτοσύνης δε θα έχουν πια αντικείμενο, αλλά ποτέ δε σταμάτησε η τεχνολογική επιστημονική πρόοδος της Ανθρωπότητας εξαιτίας συνδικαλιστικών συμφερόντων εμπλεκομένων εργαζομένων.

Καλησπερα σας,

Το Μaster's overidding authority, ποιος θα το επομιστει σε τετοια περιπτωση ?

www.myseatime.com/discussion/what-is-mas...overriding-authority
Μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια δοκιμάσαμε τα πάντα. Η μαζική αποχή ίσως θα ήταν ένα καλό πρώτο βήμα να απαιτήσουμε μια άλλη, πραγματική Δημοκρατία.
Last Edit: 05 Dec 2019 19:36 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.

Χωρίς πια πλήρωμα τα εμπορικά πλοία! 05 Dec 2019 23:07 #150

  • athens
  • athens's Avatar
  • OFFLINE
  • Junior Boarder
  • Posts: 34
  • Thank you received: 38
  • Karma: 4
ειναι σαφες οτι υπαρχουν περιπτωσεις που ο πλοιαρχος παιρνει αποφασεις εκτος ναυλοσυμφωνου λογω δυσμενων συνθηκων. Το κοστος επωμιζεται κατα περιπτωση αναλογα το ειδος ναυλωσυμφωνου που εχει υπογραφτει.

Παραδειγμα η κλασικη περιπτωση ορθοδρομιας η λοξοδρομιας βορειου αμερικης - ασια


Οπως γινεται αντιληπτο η διαδρομη Great Circle οπως ονομαζεται,
χρειαζεται περιπου 15 ημερες.
Εαν επιλεξει ο πλοιαρχος ομως την διαδρομη μεσω χαβαης που ειναι αρκετα παραπανω ναυτικα μιλια
προσθετουμε 5 ημερες περιπου παραπανω.
Εδω εχουμε καποια προβληματα, 5 ημερες παραπανω σημαινει 5 μερες παραπανω καυσιμα, συνηθως πληρωμενα απο τους ναυλωτες κατι που για αυτους δεν ειναι και το πιο ευχαριστο.

Ζητανε λοιπον οι ναυλωτες να εκτελεσει την διαδρομη Great Circle αλλα ο πλοιαρχος αρνειται
λογω του οτι το πλοιο θα ανεβει πανω απο το 50 βορειο κατι που σημαινει τυφωνες 12 μποφωρ ειναι για να πινεις τσαι....

Ποιος πρεπει λοιπον να επωμιστει το Μaster's overidding authority σε αυτη την περιπτωση?

Δεν υπαρχει καποια τακτικη εδω η οποια αυτη να κρατειται.
Αναλογα τον πλοιαρχο και τις σχεσεις του με την εταιρια εκτελειται μια απο τις δυο διαδρομες.

Κατα τα αλλα, ειναι τι λοττο θα παιξεις και τι πλοιαρχος θα σου πετυχει.
Ανεβαινοντας στο 50 βορειο, αναλογα σε τι πλοιο εισαι ρισκαρεις και την ζωη σου.
Ημουν περιπου 30 χρονων, που εκανα αυτη την διαδρομη μεσα απο ισχυρους τυφωνες με ενα σκαρι 30++
και ειμαι σιγουρος οτι μετα απο κανα δυο ταξιδια πηγε για σκραπ.
Κατα τα φαινομενα γλυτωσα, αφου τελικα γραφω εδω μεσα, αλλα το τι ψυχολογικη πιεση περασα (εγω και αλλα 25 ατομα) δεν μπορει να περιγραφει σε ενα θεμα ενος φορουμ.
Χοντρικα ειχα να κοιμηθω 3 μερες, νυχτα μερα φοραγα σωσιβιο, το καραβι να μην ταξιδευει και να ειναι κοντρα στο καιρο. 3 μερες ζητημα να ειχε κανει 50 ναυτικα μιλια.
Φορτωμενοι με 100.000 σταρι, οι λαμαρινες να τριζουν ετοιμες να λυγισουν, το να μπορεσεις να κοιμηθεις ηταν ανεκδοτο... Αν κοβοταν το καραβι στα δυο, στη μεση του ειρηνικου, θα μας κλαιγανε οι ρεγγες και τα σωστικα μεσα θα ερχοντουσαν αφου θα ειχαμε γινει καταψυγμενοι.
Συμπερασμα: αφου γλυτωσα και απο αυτο (και απο καμποσα αλλα, ομως αυτο παραηταν) δεν φοβαμαι τιποτα, ο αγιος νικολας, μου εταξε να φτασω τα 90++


Συνεπως μαλλον το ερωτημα θα πρεπει να επαναδιατυπωθει γιατι παιζουν πολλα πισω απο την κουρτινα και αυτο δεν ειναι ακριβως τι θα επωμιστει καποιος αλλα τι σοι συνειδηση εχει.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross), γιώργης (yorgi)

Χωρίς πια πλήρωμα τα εμπορικά πλοία! 15 Jan 2020 09:13 #151

Το 2020 έρχεται το πρώτο πλοίο «φάντασμα» που θα διαθέτει τεχνολογία πλοήγησης άνευ πληρώματος
www.onalert.gr/eksoplismoi/to-2020-erche...anikei-stoys-rosoys/
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)
Time to create page: 0.453 seconds