Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: €5.000 το μήνα μισθός στα πλοία!

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 08 Aug 2019 20:14 #100

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 4504
  • Thank you received: 1270
  • Karma: 53 (-37)
Stefan wrote:
Μα δε νομιζω η κα Καραντη να εννοουσε τους κληρωτούς.

Κανε μια αναφορα να αλλαξει ο τιτλος : Π.Χ. Να γινει : ''ΓΙΝΕ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ Ε.Ν ! ''(ετσι γραφανε στα κουτακια με τα σπιρτα,τοτε...)

Το κειμενο το μεταφερω με διαθεση οχι αντιπαραθεσης, αλλα για γονιμο διαλογο (στον οποιο δεν ειναι απαραιτητο ολοι να συμφωνουμε σε ολα...)

www.sxeseis.gr/forum/22965/%CE%93%CE%B9%...85-%CE%95-%CE%9D.php

«Γινε αξιωματικος του Εμπορικου Ναυτικου»…

….μας βομβαρδιζει αυτό το καιρο η σχετικη διαφημηση στην τηλεοραση…

Και δειχνει υπερσυγχρονα πλοια να σκιζουν τους ωκεανους και υποσχεται επαγγελματικη σταδιοδρομια με υψηλες αποδοχες και διαφημιζει την «ενδοξη Ελληνικη εμπορικη ναυτιλια» και γλαροι να πετανε σε γαλαζιες θαλασσες και τους αξιωματικους με την στολη τους στην γεφυρα και γυρω καλμα μπουνατσα η θαλασσα και ανοιγει το στομα δυο πιθαμες ο νεος και η νεα που τα βλεπει και σου λεει «βρε τι ειν΄ τουτο»!!!
«Θα κανω τα ταξιδια μου στον κοσμο και θα δω μερη μακρινα ,θα περναω ζωη επιβατη κρουαζιεροπλοιου και θα εχω και πολύ καλες αποδοχες»!!
Γιατι ετσι τα παρουσιαζουν οι εφοπλιστες που πασχουν από εξειδικευμενα πληρωματα και ειδικα αξιωματικους στη γεφυρα και στη μηχανη.
Και να οι τραπεζαριες με τους μπουφεδες και τα καπνιστηρια –σαλονια ,και να οι πισινες και τα γυμναστηρια και να οι υπεσυγχρονες γεφυρες και τα υπεραυτοματα μηχανοστασια να θολωνει το ματι από την χλιδη και την πολυτελεια .
Και ανοιγει το στομα σαν χανος ο νεαρος και η νεαρα και σου λεει «Εδώ ειμαστε»!
Βουρ για την σχολη λοιπον και για την καλη ζωη και τα πολλα λεφτα!
Και ψαρευουν χανους οι εφοπλιστες που ριχνουν κάθε μερα κι από ένα «καινουριο» και πασχουν από πληρωματα.
Δεν μας λενε όμως ποιος εφτασε την Ελληνικη εμπορικη ναυτιλια σε τετοιο χαλι.
Ποιος εδιωξε τους Ελληνες από τα βαπορια,
Ποιος γεμισε τα βαπορια αλλοδαπους και οι Ελληνες ξεροσταλιαζαν στην Ακτη Μιαουλη ανεβοκατεβαινοντας στα γραφεια για να βρουν δουλεια.
Ποιος ανοιξε γραφεια ναυτολογησης στις Μαλδιβες,στις Φιλιππινες,στην Ινδια.
Ακομα και στην Ουκρανια εφτασε η χαρη τους στην προσπαθεια να βρουν φτηνα ναυτεργατικα χερια.
Ο Ελληνας ηταν ακριβος!Μπορει… αλλα ηταν επαγγελματιας και Ναυτικος!
Και όταν απετυχαν παταγωδως μετα από χρονια γιατι τα πλοια τους καταντησαν ρημαδια από την κακομεταχειριση των αλλοδαπων ξαναγυρισαν στον Ελληνα ναυτικο.
Γιατι κακα τα ψεμματα …κανεις δεν πονεσε το καραβι ,τον χωρο δουλειας και διαβιωσης του σαν τον Ελληνα ναυτικο.
Όμως αυτόν τον ναυτικο τον εδειωξαν με τα τερτιπια τους και με την βοηθεια των εκαστοτε υπουργων εμπορικης ναυτιλιας ποτε με την μειωση του αριθμου των πληρωματων και ποτε με την ποσοστωση στη συνθεση.
Και καποιες φορες ηταν απλα κυνικοι . «Θα το γεμισω αραπαδες γιατι είναι φτηνοι»
Δεν εχω τιποτε εναντιον των αλλοδαπων ναυτικων.Τη δουλεια τους κανουν και για το ψωμι τους παλευουν κι αυτοι.
Με τους δικους μας τα εχω τους εφοπλισταραδες που για να βγαλουν καποιες χιλιαδες δολλαρια παραπανω εδειωξαν τους ελληνες από τα καραβια τους.
Αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορια.
Το θεμα μας είναι τι λενε για να προσελκυσουν κοσμο και τι αληθειες κρυβουν από τους νεους που θα ακολουθησουν αυτό το επαγγελμα.
Δεν λενε ότι ο μαγειρας δεν είναι Ελληνας.Και ο φουκαρας Φιλιππινεζος που εβγαλε μια ταχυρρυθμη σχολη που ιδρυσαν οι ιδιοι οι ελληνες εφοπλιστες στον τοπο του (ναι!Γινεται και αυτό!).δεν εχει ιδεα απο ελληνικη κουζινα!
Μπορει να τρωει στην πατριδα του ρυζι μαγειρεμενο με κάθε τροπο όμως το ρυζογαλο για τον Ελληνα είναι γλυκο και όχι το δευτερο πιατο μετα την κοτοπιττα!
Και το φαγητο και η ποιοτητα του είναι βασικο για το πληρωμα ενός πλοιου.
Δεν λενε ότι μπαινοντας σαν δοκιμος σε ένα πλοιο θα τον χρησιμοποιησουν σε εργασιες ασχετες με την ειδικοτητα του και μονο σε καποιες κενες ωρες θα ανεβει στην γεφυρα ή θα κατεβει στην μηχανη να ασχοληθει με το αντικειμενο που σπουδαζει.
Δεν του λενε ότι βασει των «φυλλων αξιολογησης» που τον συνοδευουν και συμπληρωνονται από τον καπετανιο ή τον πρωτο μηχανικο θα βρει ή δεν θα ξαναβρει δουλεια.
Γιατι αν τολμησει να μιλησει και να ζητησει καθαρα απασχοληση στο αντικειμενο που σπουδαζει κινδυνευει αν πεσει και στο στραβοξυλο αξιωματικο να «θαφτει» στην αξιολογηση.
Δεν του λενε ότι εκτος από τα νεοτευκτα οι στολοι τους περιλαμβανουν και παλια πλοια με προβληματα και ελαχιστες ανεσεις με αποτελεσμα μολις βρεθει ο νεος σε τετοιο πλοιο να απογοητευτει και να μην αντεξει την πολλη και βαρεια δουλεια και να τα παρατησει πριν καλα καλα αποφοιτησει από την σχολη.
Δεν του λενε ακομη ότι οι σχολες ελαχιστα προσφερουν στην εκπαιδευση του ακολουθωντας ένα προγραμμα για αξιωματικους του 1960!
Δεν του λενε ότι οι γνωσεις των καθηγητων του φτανουν μεχρι την εξελιξη των πλοιων του 1990!
Και μπαινει στο πλοιο και βλεπει ένα βουνο μπροστα του!
Οσο για τα λιμανια κια τις χωρες του κοσμου….μπορει να τα δει στον χαρτη!
Γιατι τα τεραστια σημερινα πλοια αν είναι γκαζαδικα ,φορτωνουν και ξεφορτωνουν στη σημαδουρα καποια μιλια εξω από το λιμανι και τα φορτηγα με τις νεες μεθοδους φορτοεκφορτωσης μενουν ελαχιστα στο λιμανι που δεν προλαβαινεις ουτε για καφε να βγεις!
Δεν λενε ακομη για το προβλημα που εχεις να συννενοηθεις με το πληρωμα που είναι ολοι ξενοι και δεν σκαμπαζουν λεξη αγγλικα.
Δεν λενε ότι με την μειωση των πληρωματων οι κλαδοι (ειδικα της μηχανης) δεν εχουν τα απαραιτητα ατομα για να γινουν βασικες εργασιες και μπορει να βρεθει ο δοκιμος της κουβερτας να βγαζει χιτωνιο και εμβολο στο μηχανοστασιο ή αντιθετα ο δοκιμος της μηχανης να τραβαει καβους στην πρυμνη!
Δεν λενε ακομη για τους μισθους που ενώ δουλευεις κατά μεσο ορο 7-8 μηνες τον χρονο πρεπει να διαιρεσεις τις αποδοχες των 7-8 μηνων δια του 12.
Οσο εισαι ξεμπαρκος δεν πληρωνεσαι.Κι εδώ κοροϊδο σε πιανουν με την κουτοπονηρη τακτικη τους που εφαρμοζαν εδώ και χρονια.
«Αντε βρε στο καραβι μας!Θα τρως θα πινεις θα κοιμασαι τζαμπα και θα παιρνεις και μια λιρα το μηνα!Χιλιους μηνες χιλιες λιρες!Βρε πιο πλουσιος κι από μενα θα γινεις!».

Ας προσεξουν λιγο καλυτερα λοιπον οι νεοι που θα διαλεξουν την θαλασσα σαν επαγγελμα κι ας ψαξουν λιγο πισω απο τα μεγαλα λογια και τις ομορφες εικονες της διαφημησης.
Οση κι είναι η αγαπη τους για την θαλασσα εχουν να κανουν με μια σκληρη πραγματικοτητα .
Είναι δυσκολη η θαλασσα οσο κι αν σας τα παρουσιαζουν όλα ροδινα οι εφοπλιστες που παραπλανουν σκοπιμα για δικο τους ωφελος!

Σημειωση:

Το κειμενο αυτο το μετεφερα απο τις "Ιστοριες του καπνιστηριου" εδω πιστευοντας οτι η θεση του ειναι αυτη η ενοτητα....Ισως βοηθησει καποιους νεους να ψαξουν καλυτερα την περιπτωση της επιλογης του συγκεκριμμενου επαγγελματος.
Μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια δοκιμάσαμε τα πάντα. Η μαζική αποχή ίσως θα ήταν ένα καλό πρώτο βήμα να απαιτήσουμε μια άλλη, πραγματική Δημοκρατία.
Last Edit: 08 Aug 2019 20:27 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 08 Aug 2019 20:50 #101

Εγώ νομίζω πως αυτός ο τίτλος του θέματος είναι καλός κ δελεαστικός!
5 χιλιάρικα μισθός σε πλοία;
Εγώ θα έβαζα κ ένα "συν" στο τέλος!
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 17 Aug 2019 12:36 #102

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 4504
  • Thank you received: 1270
  • Karma: 53 (-37)


Για ''ερημιτες'' που σκεφτονται να καταταγουν στο Π.Ν.

Παγκόσμια Ημέρα Φάρων

28 φάροι ανοικτοί για το κοινό, την Κυριακή 18 Αυγούστου

www.naftemporiki.gr/story/1504901/pagkosmia-imera-faron

Η πρώτη μετάθεση που πήρε ο Θεόδωρος Κλιάρης ήταν στην Κάρυστο το 1970. «Σαράντα λεπτά από την Κάρυστο είναι ένα νησάκι, το Μαντήλι. Βοηθά τα σκάφη κατά την είσοδο στο Κάβο Ντόρο. Εκεί υπηρέτησα έναν χρόνο. Συνολικά πέρασα από 20 φάρους. Όταν έπαιρνες προαγωγή, άλλαζες περιοχή. Έφτασα μέχρι Καστελόριζο», είπε κι έπειτα έφερε στον νου του την τελευταία ημέρα που υπηρέτησε ως φαροφύλακας: «Αποχώρησα ακριβώς την ημέρα που έγινα 53 ετών. Στις 10 Ιανουαρίου 2002 μου ήρθε το φύλλο πορείας για να φύγω. Τότε άναψα για τελευταία φορά τον φάρο. Η αλήθεια είναι πως στεναχωρήθηκα. Είχα μάθει τη δουλειά, αγαπούσα το επάγγελμά μου. Την τελευταία ημέρα έκανα ένα τραπέζι στα υπόλοιπα παιδιά που ήμασταν στον φάρο και κάπως έτσι γράφτηκε ο επίλογος μίας ολόκληρης ζωής».

Σήμερα η σύγχρονη τεχνολογία έχει παραμερίσει τη σημασία των φάρων, αλλά ο απόμαχος φαροφύλακας δε λησμονεί τον ρόλο τους στην εξέλιξη της ναυσιπλοΐας: «Η αλήθεια είναι πως τα σημερινά πλοία δεν έχουν ανάγκη τους φάρους, για τον προσανατολισμό τους ή όπως κάποτε ήσουν με τον εξάντα και την πυξίδα, όταν έπαιρνες στίγμα από τον ήλιο. Σήμερα οι ναυτικοί «κατεβάζουν» τις συντεταγμένες από τον δορυφόρο. Προσωπικά, πάντως, παραμένω ρομαντικός και δεν έχω πάψει στιγμή να αναπολώ όσα έζησα στους φάρους, τους παλιούς αυτούς φρουρούς για τα πλεούμενα κάθε λογής».

e-thessalia.gr/trikeriotis-farofylakas-a...-istoria-32-chronon/
Μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια δοκιμάσαμε τα πάντα. Η μαζική αποχή ίσως θα ήταν ένα καλό πρώτο βήμα να απαιτήσουμε μια άλλη, πραγματική Δημοκρατία.
Last Edit: 17 Aug 2019 13:05 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross), γιώργης (yorgi)

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 18 Sep 2019 06:21 #103

Μια νέα πλατφόρμα για όσους αναζητούν εργασία στη ναυτιλία
www.itspossible.gr/%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%c...4%ce%bf%cf%8d%ce%bd/
The administrator has disabled public write access.

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 20 Sep 2019 08:49 #104

70921388_480554509340143_7106081008218275840_o.jpg
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: maria (mb361)

Marefind 21 Sep 2019 20:12 #105

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 4504
  • Thank you received: 1270
  • Karma: 53 (-37)
marefind.com/blog/marefind-offers-new-ca...ipping-and-yachting/

Users are free to create and manage their own profiles so that companies and jobseekers can liaise directly with each other

New tool for job-seekers and companies alike makes job-post and job-search easy

A new online tool hopes to make it easier to match job applicants with the companies with posts most suited to their skills.

A NEW online “job placement and networking” platform, Marefind, has been launched for the shipping sector.

Marefind’s sponsors claim the platform is unique as it caters for both merchant shipping and yachting, as well as being a two-way tool that can be used by both job-seekers and employers looking to hire seagoing professionals or office staff.

According to the company behind the platform, Marefind International, in both the shipping and yachting sectors it is getting harder for employers to find the right people and for professionals to find the right job for them, especially at the right time and in the right location.

“There is a lot of confusion and disappointment, leading to increased unexploited employment opportunities,” said one company source.

Marefind said that the aim is “to simplify this process by creating a user-friendly, direct and transparent environment” to bring professionals and companies together.

The platform is intended to be universal and gather members from all over the world.

Users are left free to create and manage their own profiles so that companies and jobseekers can liaise directly with each other.

Categories range across eight types of merchant vessel as well as passengerships, ferries, power boats, sailing yachts and a host of shipping office departments.

The system allows candidates to filter out irrelevant sections, making it more likely that well-suited companies and job seekers will find each other.

Behind the project, it is understood, is a group of maritime professionals that are said to be keen to provide an affordable, easier service without need for commissions.
Μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια δοκιμάσαμε τα πάντα. Η μαζική αποχή ίσως θα ήταν ένα καλό πρώτο βήμα να απαιτήσουμε μια άλλη, πραγματική Δημοκρατία.
Last Edit: 21 Sep 2019 20:15 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Marefind 22 Sep 2019 06:33 #106

  • Stefan
  • Stefan's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 379
  • Thank you received: 81
  • Karma: -7
Προχτες στις ειδήσεις στη τηλεοραση ειχανε ένα θεμα με τα ατομα που μπαρκαρουν, ειπωθηκε και περι του μισθου, 1700 το μηνα αν θυμαμαι καλα ηταν το νουμερο που ακουστηκε.
The administrator has disabled public write access.

Marefind 22 Sep 2019 06:53 #107

  • athens
  • athens's Avatar
  • OFFLINE
  • Junior Boarder
  • Posts: 30
  • Thank you received: 33
  • Karma: 3
Stefan wrote:
Προχτες στις ειδήσεις στη τηλεοραση ειχανε ένα θεμα με τα ατομα που μπαρκαρουν, ειπωθηκε και περι του μισθου, 1700 το μηνα αν θυμαμαι καλα ηταν το νουμερο που ακουστηκε.

1700 για να κανεις τι?
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Marefind 25 Sep 2019 06:50 #108

  • Stefan
  • Stefan's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 379
  • Thank you received: 81
  • Karma: -7
athens wrote:
1700 για να κανεις τι?

Toν πλοιαρχο ή τον πρωτο... :laugh:

Για να μπαρκαρεις ανειδίκευτος λεμε. Καμαρωτος, βοηθος μηχανης κλπ χαμαλοδουλειες.
Last Edit: 25 Sep 2019 06:51 by Stefan.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.589 seconds