Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: Μια νεα ελληνικη επενδυση:Σούπερ αυτοκίνητο, 100% ελληνικό, για δρόμο και βουνό

Μια νεα ελληνικη επενδυση:Σούπερ αυτοκίνητο, 100% ελληνικό, για δρόμο και βουνό 24 Aug 2013 16:56 #1

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1687
  • Karma: 35 (-37)
www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kat..._1_24/08/2013_515316

Μια νεα επενδυση με την ελπιδα και την ευχη να εχει καλυτερη τυχη απο την προιγουμενη του 1973.

Για την ιστορια :

www.ametanohtos.gr/?p=897

Πληροφοριακα, ηταν η εποχη που ακομα το μεροκαματο βγαινε με ιδρωτα στην φαμπρικα :

Σύρος 1968 :Οι Ανδριώτες εφοπλιστές αδελφοί Γουλανδρή (Γιάννης, Αλέξανδρος και Λεωνίδας) αγοράζουν το ναυπηγείο του πολύπαθου Νεωρίου Σύρου. Στα 1970-73 η επιφάνεια της εγκατάστασης του ναυπηγείου υπερδιπλασιάστηκε και κατέφθασαν στο Νεώριο οι δύο πλωτές δεξαμενές “ΒΙΟΛΑΝΤΩ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ” και “ΕΡΜΟΥΠΟΛΙΣ”, που υπάρχουν και σήμερα. Παράλληλα, ανεγείρονται νέα μηχανουργεία με σύγχρονα για την εποχή μηχανήματα, επεκτείνονται οι προβλήτες και αυξάνεται σημαντικά η απασχόληση(1).

1.Νεώριο Σύρου ,Λήμμα Βικιπαίδεια

el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%B5%CF%8E...8D%CF%81%CE%BF%CF%85

Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού και αναδιάρθρωσης της επιχείρησης, ο Γιάννης Γουλανδρής ενσωμάτωσε την εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων Enfield, την οποία κατείχε ήδη, και μετέφερε την γραμμή παραγωγής των αυτοκινήτων (τα οποία σχεδιάζονταν στο Ηνωμένο Βασίλειο από έλληνες και βρετανούς σχεδιαστές) στη Σύρο, δημιουργώντας έτσι μία νέα εταιρεία με την ονομασία «Ένφιλντ-Νεώριον Ε.Π.Ε.».

Tωρα που το οραμα της αναπτυξης μετατραπηκε στις γνωστες στους τουριστες πινακιδες/μικρες επιγραφες ''rooms to let' και σε καφετεριες/bar για να λιαζουν οι περιστασιακα ''εργαζομενοι'' στον τουρισμο (2 με 3 μηνες τον χρονο) και οι μονιμως ανεργοι τις αριδες τους '...

Το ναυπηγείο απασχολεί σε μόνιμη βάση εξειδικευμένους τεχνίτες, τεχνικούς, μηχανικούς, στελέχη και υπαλλήλους, ενώ περιστασιακά προσλαμβάνει έκτακτο προσωπικό ανάλογα με τις ανάγκες της παραγωγής. Λόγω οικονομικών προβλημάτων τα τελευταία χρόνια έχουν μείνει ελάχιστοι υπάλληλοι οι οποίοι προσπαθούν να "σώσουν" τη βιομηχανία από άλλο ένα κλείσιμο. Τελευταία έχουν υπογραφεί συμβάσεις για εργασίες ετήσιου δεξαμενισμού και συντήρησης για όλα τα πλοία των ακτοπλοϊκών εταιριών Blue Star Ferries και Superfast Ferries, κάποιων πλοίων της ΑΝΕΚ Lines και της ιταλικών συμφερόντων Minoan Lines. Όμως οι ακτοπλοϊκές εταιρίες δεν έχουν την οικονομικη ευρωστία της ποντοπόρου ναυτιλίας και δεν μπορούν να θεωρηθούν ως βάσιμη οικονομική αιμοδοσία και εγγύηση για το μέλλον του ναυπηγείου.

Σήμερα, στο κέντρο της εγκατάστασης υπάρχει ακόμη το αρχικό εργοστάσιο, περικυκλωμένο από νεότερα κτίσματα. Σε μία πτέρυγά του εξακολουθεί να στεγάζεται το παλαιό χυτήριο....Εκει που οι Βρετανοι Επιθεωρητες του Lloyds Register υποκλινονταν στην εξυπναδα και την τεχνη των Συριανων τεχνιτων, μισομουρμουριζοντας ''fucking Greek'' γιατι δεν μπορουσαν να βγαλουν ουτε ενα ελλατωμα στα προιοντα του χυτηριου.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Last Edit: 24 Aug 2013 17:46 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.042 seconds