Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: 2 ''sucess story'' διαφορετικα το ενα απο το αλλο...

2 ''sucess story'' διαφορετικα το ενα απο το αλλο... 16 Oct 2013 04:25 #1

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1687
  • Karma: 35 (-37)
''Sucess'' story no 1...(για οσους γουσταρουν να στρωνουν κρεβατια το πρωι και τραπεζια μεσημερι και βραδυ)

www.tovima.gr/finance/article/?aid=534828

Πληρης η μελετη υπαρχει στο κατω μερος του παραπανω αρθρου.

Sucess story no 2...(για οσους γουσταρουν να νοιωθουν τον αερα να φρεσκαρει το προσωπο τους μετα απο 10 με 12 ωρες δουλειας )

Απο το χθεσινο αρθρο της Ναυτεμπορικης:

Θα επιχειρήσουμε με μια αφαιρετική διάθεση να εξετάσουμε τα τέσσερα βασικά μοντέλα ανάπτυξης της ναυτιλίας που παρατηρούνται σήμερα στον κόσμο.

Το ένα μοντέλο είναι το βρετανικό, το οποίο περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα για τη ναυτιλία, εκτός από τα πλοία. Με άλλα λόγια, το Λονδίνο ήταν και προσπαθεί να διατηρηθεί ως η παγκόσμια έδρα όλων των ναυτιλιακών και παραναυτιλιακών υπηρεσιών (ναυλωτές, νομικοί, ασφαλιστές, ναυτιλιακές σχολές κ.λπ.), χωρίς όμως να έχει κάποια ιδιαίτερη παρουσία στην πλοιοκτησία.

Το δεύτερο μοντέλο είναι αυτό των Φιλιππίνων και γενικότερα των υπό ανάπτυξη χωρών που προσφέρουν τη μεγάλη πλειοψηφία των απασχολούμενων σήμερα ναυτικών, κυρίως ως κατώτερο πλήρωμα. Η παγκόσμια ναυτιλία αποτελεί για τις χώρες αυτές μία αναπτυξιακή διέξοδο που αποτυπώνεται στα εμβάσματα που στέλνουν κάθε χρόνο στις οικογένειές τους οι εκατοντάδες χιλιάδες ναυτικοί.

Τρίτο μοντέλο είναι αυτό της Κίνας. Πρωτίστως, λόγω του μεγέθους της, η συγκεκριμένη χώρα προσπαθεί να αποκτήσει και να αναπτύξει τα πάντα (πλοιοκτησία, υπηρεσίες, ναυτικούς).

Τέταρτο μοντέλο είναι αυτό της Ελλάδας. Η χώρα μας έχει αυτό που δεν έχουν ακόμη τα άλλα τρία μοντέλα. Τα πλοία, τους πλοιοκτήτες. Το ερώτημα που τίθεται, λοιπόν, είναι ένα. Αξίζει η χώρα να συνεχίσει να επενδύει στη διατήρηση αυτού του πλεονεκτήματος; Πόσο ωφέλιμο, αρνητικό ή ουδέτερο, είναι για την ελληνική οικονομία αυτό; Και αν αποφασίσει ότι το μοντέλο αυτό είναι πράγματι ωφέλιμο, τι ακριβώς πρέπει να γίνει για να αναπτυχθεί περαιτέρω;

Σε αυτό πρέπει να κληθούν να απαντήσουν πρωτίστως οι πολιτικές δυνάμεις του τόπου, λαμβάνοντας υπόψη βέβαια ότι από τα υπόλοιπα μοντέλα το «ελληνικό» είναι το πιο περιζήτητο γιατί «κουβαλάει» πολύ χρήμα, αλλά ταυτόχρονα και το πιο «ευκίνητο» γιατί αυτού του είδους τα κεφάλαια έχουν προπέλα και φεύγουν...


Το σημερινο πληρες αρθρο με ολοκληρη την μελετη :

www.naftemporiki.gr/finance/story/715574

Αν χρειαστει να επιλεξετε εθνικοστρατηγικα απο τα 2 παραπανω, ποιο θα επιλεγατε και γιατι ?
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Last Edit: 16 Oct 2013 05:18 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.

2 ''sucess story'' διαφορετικα το ενα απο το αλλο... 04 Nov 2013 04:17 #2

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1687
  • Karma: 35 (-37)
Οταν, με το καλό η κυβέρνηση τελειώσει με τις ασκήσεις λογιστικής -αν ποτέ τελειώσει-, ίσως βρεθεί και λίγος χρόνος να ασχοληθεί με τα «πεζά» και «καθημερινά» ζητήματα της αγοράς, όπως η ουσιαστική τόνωση του επιχειρείν, οι πραγματικές επενδύσεις, η αντιμετώπιση της ανεργίας…

www.naftemporiki.gr/finance/story/723963

Η ναυπηγική βιομηχανία σε μια χώρα με ισχυρή παρουσία στην παγκόσμια ναυτιλία και ανεπτυγμένη ακτοπλοΐα λόγω τουρισμού, χάθηκε από την επικαιρότητα...
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Last Edit: 04 Nov 2013 04:18 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.

2 ''sucess story'' διαφορετικα το ενα απο το αλλο... 04 Nov 2013 07:36 #3

maria wrote:
''Sucess'' story no 1...(για οσους γουσταρουν να στρωνουν κρεβατια το πρωι και τραπεζια μεσημερι και βραδυ)

www.tovima.gr/finance/article/?aid=534828

Πληρης η μελετη υπαρχει στο κατω μερος του παραπανω αρθρου.

Sucess story no 2...(για οσους γουσταρουν να νοιωθουν τον αερα να φρεσκαρει το προσωπο τους μετα απο 10 με 12 ωρες δουλειας )

Απο το χθεσινο αρθρο της Ναυτεμπορικης:

Θα επιχειρήσουμε με μια αφαιρετική διάθεση να εξετάσουμε τα τέσσερα βασικά μοντέλα ανάπτυξης της ναυτιλίας που παρατηρούνται σήμερα στον κόσμο.

Το ένα μοντέλο είναι το βρετανικό, το οποίο περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα για τη ναυτιλία, εκτός από τα πλοία. Με άλλα λόγια, το Λονδίνο ήταν και προσπαθεί να διατηρηθεί ως η παγκόσμια έδρα όλων των ναυτιλιακών και παραναυτιλιακών υπηρεσιών (ναυλωτές, νοέλα. Τα πλοία, τους πλοιοκτήτες. Το ερώτημα που τίθεται, λοιπόν, είναι ένα. Αξίζει η χώρα να συνεχίσει να επενδύει στη διατ

Αν χρειαστει να επιλεξετε εθνικοστρατηγικα απο τα 2 παραπανω, ποιο θα επιλεγατε και γιατι ?
Θελει κ ερωτημα ?
Δεν καταλαβαινεις οτι με το ελληνικο μοντελο ειμαστε πρωτοι εδω κ 2000 χρονια ?
Παντως επειδη τα υπολοιπα πλην πλοιων τα εχουν οι αγγλοσαξωνες , οι ελληνες παρακαλουν κυριως τους αγγλους ναυλομεσιτες γα να ναυλωσουν τα καραβια τους.
Μακαρι ο πειραιας να γινει το νεο city κ να αποκτησουμε κ αλλη μια πρωτια , να μας παρακαλουν οι ξενοι πλοιοκτητες να ναυλωσουμε τα καραβια τους
Εαν μειωθουν οι ασφαλιστικες εισφορες τοτε κ μονο τοτε , η ναυπηγοεπισκευαστικη ζωνη θα αναπτυχθει κ θα ερχονται πλοια για επισκευες . Παραλληλα θα πρεπει τα συνδικατα να μην διακοπτουν εργασιες με απεργιες.

Αυτα...
Last Edit: 04 Nov 2013 07:37 by waverunner (gk8719).
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: maria (mb361)
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.067 seconds