Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: Leasing ή αγορά;

Leasing ή αγορά; 09 Feb 2020 15:57 #1

  • AKGR (aa)
  • AKGR (aa)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Fresh Boarder
  • Posts: 2
  • Karma: 0
Καλησπέρα, η ερώτησή μου είναι αν και πότε συμφέρει από οικονομικής άποψης το leasing στην περίπτωση του αυτοκινήτου σε σύγκριση με την αγορά αυτοκινήτου καινούριου ή μεταχειρισμένου.
Last Edit: 09 Feb 2020 15:57 by AKGR (aa).
The administrator has disabled public write access.

Leasing ή αγορά; 09 Feb 2020 20:24 #2

  • pka
  • pka's Avatar
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Posts: 108
  • Thank you received: 39
  • Karma: 3
θα βγαλω απο την εξισωση το μεταχειρισμενο γιατι δεν συγκρινουμε ομοια πραγματα και η προσωπικη αποψη του καθενος ως προς το μεταχειρισμενο ή καινουριο δεν εχει αντικειμενικα κριτηρια.
συνοπτικα, αν εισαι ελ. επαγγελματιας συμφερει το leasing γιατι για αυτο το λογο δημιουργηθηκε.
αν δεν εισαι, δεν συμφερει το leasing.
The administrator has disabled public write access.

Leasing ή αγορά; 10 Feb 2020 03:08 #3

  • AKGR (aa)
  • AKGR (aa)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Fresh Boarder
  • Posts: 2
  • Karma: 0
pka wrote:
θα βγαλω απο την εξισωση το μεταχειρισμενο γιατι δεν συγκρινουμε ομοια πραγματα και η προσωπικη αποψη του καθενος ως προς το μεταχειρισμενο ή καινουριο δεν εχει αντικειμενικα κριτηρια.
συνοπτικα, αν εισαι ελ. επαγγελματιας συμφερει το leasing γιατι για αυτο το λογο δημιουργηθηκε.
αν δεν εισαι, δεν συμφερει το leasing.

Γιατί; Μπορείς να το εξηγήσεις απλά;
The administrator has disabled public write access.

Leasing ή αγορά; 10 Feb 2020 16:52 #4

  • pka
  • pka's Avatar
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Posts: 108
  • Thank you received: 39
  • Karma: 3
διοτι γιαυτο το λογο ειναι το leasing.αν συνεφερε εναν ιδιωτη κανεις δεν θα επαιρνε οχημα μετρητοις ουτε θα υπηρχαν τα τραπεζκα-δανεια για το σκοπο αυτο.
η επιχειρηση αποκομιζει, σταθερα εξοδα για τον εξοπλισμο της, ρευστοτητα (δηλ δεν δεσμευει ποσα για την αγορα), προσμετρα το leasing στα εξοδα της και γλιτωνει το φπα.
απο αυτα που εγραψα κανενα δεν απευθυνεται σε ιδιωτη, μη ελευθερο επαγγελματια.
μη πιστευεις τα ψαρωτικα πινακακια που συγκρινουν τα 2 σεναρια, κοβουν και ραβουν στα μετρα τους.
The administrator has disabled public write access.

Leasing ή αγορά; 10 Feb 2020 17:52 #5

  • gus (gus326)
  • gus (gus326)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1560
  • Thank you received: 514
  • Karma: 21
pka wrote:
διοτι γιαυτο το λογο ειναι το leasing.αν συνεφερε εναν ιδιωτη κανεις δεν θα επαιρνε οχημα μετρητοις ουτε θα υπηρχαν τα τραπεζκα-δανεια για το σκοπο αυτο.
η επιχειρηση αποκομιζει, σταθερα εξοδα για τον εξοπλισμο της, ρευστοτητα (δηλ δεν δεσμευει ποσα για την αγορα), προσμετρα το leasing στα εξοδα της και γλιτωνει το φπα.
απο αυτα που εγραψα κανενα δεν απευθυνεται σε ιδιωτη, μη ελευθερο επαγγελματια.
μη πιστευεις τα ψαρωτικα πινακακια που συγκρινουν τα 2 σεναρια, κοβουν και ραβουν στα μετρα τους.

Τώρα με φορο 24% και σταθερες εισφορεσ το βάρος γέρνει υπέρ της αγοράς. Μην ξεχνάς να υπολογίσεις το φορο του αυτοκινήτου ανάλογα με την τιμή προ φόρων του. Απλά δεν ασχολείσαι με βλάβες κλπ αλλά πόσες βλάβες θα βγάλει στα 4 χρόνια έτσι κι αλλιώς υπάρχει εγγύηση. Έχω ήδη τρία ΙΧ από Avis όποτε ξέρω τι γράφω.
The administrator has disabled public write access.

Leasing ή αγορά; 11 Feb 2020 11:16 #6

  • pka
  • pka's Avatar
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Posts: 108
  • Thank you received: 39
  • Karma: 3
gus (gus326) wrote:
Τώρα με φορο 24% και σταθερες εισφορεσ το βάρος γέρνει υπέρ της αγοράς. Μην ξεχνάς να υπολογίσεις το φορο του αυτοκινήτου ανάλογα με την τιμή προ φόρων του. Απλά δεν ασχολείσαι με βλάβες κλπ αλλά πόσες βλάβες θα βγάλει στα 4 χρόνια έτσι κι αλλιώς υπάρχει εγγύηση. Έχω ήδη τρία ΙΧ από Avis όποτε ξέρω τι γράφω.

εσυ συγκρινεις στην ιδια κατηγορια τι συμφερει απο τα 2. εγω συνεκρινα δυο διαφορετικες κατηγοριες φορολογουμενων.
Τωρα σε αυτο που αναφερεις, δεν ειναι απολυτα σωστο αυτο που λες, αλλα εξαρταται τι θελεις να πετυχεις μεσα στο φορολογικο ετος.
πχ. στην περιπτωση που λες θα εχεις οφελος για ενα μονο φορολογικο ετος, ενω με leasing σταθερο οφελος για ολη την 4αετια.
Παλι δεσμευεις ποσο για αγορα, εχεις τις βλαβες οπως ειπες, εχεις να ασχοληθεις με πωληση-αντικατασταση μετα απο καποια χρονια, και δεν εχεις αμαξι αντικαταστασης σε περιπτωση σοβαρης βλαβης-ατυχηματος. Ολα αυτα για μια επιχειρηση ειναι χαμενες εργατωρες να ασχοληθει, γιαυτο τα μεταβιβαζει σε 3ον( εταιρεια leasing),
δεν λεω οτι ειναι πανακι-α το leasing, αλλα σιγουρα εχει πλεονεκτηματα.
The administrator has disabled public write access.

Leasing ή αγορά; 11 Feb 2020 12:12 #7

  • gus (gus326)
  • gus (gus326)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1560
  • Thank you received: 514
  • Karma: 21
pka wrote:
εσυ συγκρινεις στην ιδια κατηγορια τι συμφερει απο τα 2. εγω συνεκρινα δυο διαφορετικες κατηγοριες φορολογουμενων.
Τωρα σε αυτο που αναφερεις, δεν ειναι απολυτα σωστο αυτο που λες, αλλα εξαρταται τι θελεις να πετυχεις μεσα στο φορολογικο ετος.
πχ. στην περιπτωση που λες θα εχεις οφελος για ενα μονο φορολογικο ετος, ενω με leasing σταθερο οφελος για ολη την 4αετια.
Παλι δεσμευεις ποσο για αγορα, εχεις τις βλαβες οπως ειπες, εχεις να ασχοληθεις με πωληση-αντικατασταση μετα απο καποια χρονια, και δεν εχεις αμαξι αντικαταστασης σε περιπτωση σοβαρης βλαβης-ατυχηματος. Ολα αυτα για μια επιχειρηση ειναι χαμενες εργατωρες να ασχοληθει, γιαυτο τα μεταβιβαζει σε 3ον( εταιρεια leasing),
δεν λεω οτι ειναι πανακι-α το leasing, αλλα σιγουρα εχει πλεονεκτηματα.

Σαν κόστος είναι ακριβότερο το Leasing πλέον εκτός αν μιλάμε για κουβαδάκια των 12000€. Ναι δεν ασχολείσαι με βλάβες (οχι ακριβώς αν είσαι επαρχεία) ναι έχεις αυτοκίνητο αντ/σης (αλλά αν εισαι επαρχεία υπάρχει θέμα γιατί πρέπει να παραλάβεις το αλλο από Αθήνα όπου και θα το επιστρέψεις). Το μόνο θέμα είναι η διαδικασία πώλησης. Επίσης αν κάνεις περισσότερα από 20000χλμ το χρόνο το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο 60€ στα 1000χλμ. Για εμένα ειναι σημαντικό να κινούμαι με πιο ασφαλές αυτ/το άρα τα κουβαδάκια φεύγουν εκτός και αν πας σε αυτ/το αξίας 50Κ έχεις τεραστια επιβάρυνση φόρου. 22% επί των 50Κ είναι 11000 επιπλέον εισόδημα που αν είσαι σε μεγάλη κλιμακα φόρου (>65Κ) έχεις 44%+9%=53% φόρο σχεδόν 6000! φόρο το χρόνο. Στα 4 χρόνια έχεις φόρο 24000 σχεδόν τα μισα από την αξια αυτ/του. Ειναι αρκετά δυσκολη η εξισωση και έχει πολλές παραμέτρους.
The administrator has disabled public write access.

Leasing ή αγορά; 11 Feb 2020 17:26 #8

  • CV
  • CV's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 879
  • Thank you received: 648
  • Karma: 18
gus (gus326) wrote:
Ειναι αρκετά δυσκολη η εξισωση και έχει πολλές παραμέτρους.

Για ελ.επ. ΟΚ. Θελει 5 υπολογισμους. Η αγορα θα βγει πιο συμφερουσα μαλλον.
Για ιδιωτη ειναι πιο απλο: το leasing ειναι πεταμενα λεφτα.

Υ.Γ. δεν καταλαβαινω γιατι η αγορα μεταχειρισμενου δεν συμμετεχει στην συγκριση. Η πιο συμφερουσα περιπτωση ειναι...
The administrator has disabled public write access.

Leasing ή αγορά; 11 Feb 2020 20:45 #9

  • gus (gus326)
  • gus (gus326)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1560
  • Thank you received: 514
  • Karma: 21
CV wrote:
Για ελ.επ. ΟΚ. Θελει 5 υπολογισμους. Η αγορα θα βγει πιο συμφερουσα μαλλον.
Για ιδιωτη ειναι πιο απλο: το leasing ειναι πεταμενα λεφτα.

Σωστά. Η αγορά συμφέρει όσο ανεβαίνει η αξία του αυτοκινήτου και μόνο για επιχειρήσεις. Νομίζω ΕλΕπ δε δικαιούνται έκπτωση εξόδων. Ιδιώτες μακριά. Μτχ δεν ξέρεις τι θα σου βγει ειδικά στα πετρέλαια.

Υ.Γ. δεν καταλαβαινω γιατι η αγορα μεταχειρισμενου δεν συμμετεχει στην συγκριση. Η πιο συμφερουσα περιπτωση ειναι...
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.795 seconds