Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 07 Mar 2016 10:17 #10

Regal wrote:
Το honda civic diesel έχει χαμηλότερη κατανάλωση από το smart;

4,1 lt/100 km δηλώνει ο κατασκευαστής.
Στην πόλη, με το αυτόματο κιβώτιο, υπολόγισε γύρω στα 5.
Το Civic έχει 3,8 lt.
Στην πράξη, δεν ξέρω..

www.newsauto.gr/poso-katanaloni-to-neo-smart/
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 07 Mar 2016 12:24 #11

  • ermakos
  • ermakos's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 789
  • Thank you received: 180
  • Karma: 12 (1)
Αν σε βολεύουν τα πρατήρια φυσικού αερίου, τότε το VW up από άποψη κατανάλωσης είναι πολύ μπροστά. Το έχει γνωστός μου, κανει 300-330χλμ με 9-10ευρω γέμισμα. Αν τελειώσει το αέριο εχει και βενζίνη με κατανάλωση 4,5lt περίπου. Αξιοπιστία, όσο κρατάει η εγγύηση είναι οκ, κάνεις και επέκταση και εχεις για 4 χρόνια εγγύηση. Ότι είναι να βγάλει πιστεύω θα το βγάλει αυτά τα χρόνια. Εγώ περιμένω να δω τι θα γίνει με την απόσυρση για να το παρω.
The administrator has disabled public write access.

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 07 Mar 2016 16:37 #12

  • Nozomi
  • Nozomi's Avatar
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Posts: 281
  • Thank you received: 112
  • Karma: 13
Ω ρε παλουκάρια, προτείνεται για καθημεριμό μουλάρι ένα Φάου Βε ; Θα μας τρελάνετε ;

Έχετε δει επαγγελματία χρήση που ενδιαφέρεται για την αξιοπιστία του ΙΧ-εργαλείου δουλειάς του να έχει VW ;

Απ' τους ταρίφες ή τις Σχολές Οδηγών να ξεκινήσω ;
The administrator has disabled public write access.

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 07 Mar 2016 22:00 #13

  • Filoxrimatos
  • Filoxrimatos's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 882
  • Thank you received: 294
  • Karma: 18 (-1)
Αν όντως δεν σε ενδιαφέρει το κόστος κτήσης κι έχεις κοντά σου πρατήρια φυσικού αερίου (δεν είναι πολλά) τότε νομίζω ότι το φυσικό αέριο είναι μονόδρομος.
Δυστυχώς εκεί κυριαρχεί το ζημιάρικο group VW (με Audi, VW, Seat & Skoda), αλλά υπάρχουν κι άλλες λύσεις:

Fiat Panda 0.9 TwinAir Turbo Natural Power
Fiat 500L TwinAir Turbo Natural Power
Fiat Punto 1.4 70 PS Natural Power

αλλά και:
Mercedes B 200 NGT με φυσικό αέριο
Mercedes E 200 NGT με φυσικό αέριο
The administrator has disabled public write access.

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 07 Mar 2016 22:50 #14

  • ermakos
  • ermakos's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 789
  • Thank you received: 180
  • Karma: 12 (1)
Φυσικά για μέγιστη οικονομία μπορείς να πας στο ηλεκτρικό της BMW. Αλλά το κόστος αγοράς ειναι μεγάλο.
The administrator has disabled public write access.

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 07 Mar 2016 22:53 #15

  • ermakos
  • ermakos's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 789
  • Thank you received: 180
  • Karma: 12 (1)
Filoxrimatos wrote:
Αν όντως δεν σε ενδιαφέρει το κόστος κτήσης κι έχεις κοντά σου πρατήρια φυσικού αερίου (δεν είναι πολλά) τότε νομίζω ότι το φυσικό αέριο είναι μονόδρομος.
Δυστυχώς εκεί κυριαρχεί το ζημιάρικο group VW (με Audi, VW, Seat & Skoda), αλλά υπάρχουν κι άλλες λύσεις:

Fiat Panda 0.9 TwinAir Turbo Natural Power
Fiat 500L TwinAir Turbo Natural Power
Fiat Punto 1.4 70 PS Natural Power

αλλά και:
Mercedes B 200 NGT με φυσικό αέριο
Mercedes E 200 NGT με φυσικό αέριο

Τα περισσότερα που έχω δει ειναι VW UP και κάποια Golf Kai Scoda Octavia. Panda κλπ μόνο στο κατάλογο και με ειδική παραγγελία. Οποτε για να μην έρχονται δε τα υποστηρίζουν και καθολου. Επίσης για το UP δεν έχω ακούσει προβλήματα. Οκ μπορει να θες διακοπλακες κάποια στιγμή ... αλλά σα σύνολο όσοι το εχουν ειναι ενθουσιασμένοι . Δεν ειναι και λίγο με ενα 10ρικο να αγγίζεις τα 330χλμ!
The administrator has disabled public write access.

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 08 Mar 2016 01:37 #16

  • Nozomi
  • Nozomi's Avatar
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Posts: 281
  • Thank you received: 112
  • Karma: 13
Να δώσει κανείς 12 χιλιάρικα για κουβαδάκι ; Με ορίζοντα απόσβσης το... 2030 ;

Τα προβλήματα αρχίζουν όταν λήξει η εγγύηση κι όσον αφορά το Γκρουπ Βαγκ μιλάμε για προβλήματα σε premium φίρμες του Ομίλου, Audi κτλ.
Δίνει ο άλλος 50 χιλιάρικα να πάρει το Q5, τον ταράζει σε σοβαρές βλάβες κι εσείς μιλάτε για engineering στο... Up ?
ΟΚ, ό,τι πείτε.

Πετρέλαιο κι πάλι πετρέλαιο, κάτι ξέρουν οι ταρίφες.
The administrator has disabled public write access.

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 08 Mar 2016 02:58 #17

  • ermakos
  • ermakos's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 789
  • Thank you received: 180
  • Karma: 12 (1)
Το θέμα ειναι οτι τα κουβαδάκια πλέον ειναι ακριβότερα απο τα μεγάλα βενζινοκίνητα κυρίως σαν μεταπώληση! Αυτό γιατί το κόστος χρήσης τους είναι σημαντικά μειωμένο και έτσι ανάλογα τα χλμ που κάνεις μπορείς να κάνεις πολύ γρήγορα απόσβεση. Γιατί λες το 2030!! μέχρι τότε θα εχεις αλλάξει 2 κουβαδάκια με τα λεφτά που θα εχεις κερδίσει. Αν πχ κάνεις 30.000χλμ το χρόνο τότε το UP θα σου κοστίσει σε καύσιμα περίπου 80 ευρώ το μηνα! Μόνο με τη σκέψη πάντως οτι με ενα 100ρικο θα μπορώ να κάνω 3000χλμ είναι μια πρόκληση!
The administrator has disabled public write access.

ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 08 Mar 2016 03:26 #18

  • Nozomi
  • Nozomi's Avatar
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Posts: 281
  • Thank you received: 112
  • Karma: 13
Με την προϋπόθεση ότι θα το κρατήσεις όσο διαρκεί η εγγύηση. Γιατί μετά ρισκάρεις, ρώτα κανάν μάστορα τι άποψη έχουν για τα VW....

Ορίζοντα απόσβεσης εννοώ το επιπλέον κόστος που θα καταβάλλεις σε σύγκριση π.χ με ένα μετάχειρο Toyota Yaris Diesel που είναι καλύτερο αμάξι από όλες τις απόψεις κι καίει λίγο παραπάνω, έχει μεγαλύτερη εγγύηση, καλύτερο μοτέρ, ροπή, μπορείς να ταξιδέψεις κι επαρχία κι να βρεις να γεμίσεις καθότι πετρέλαιο, έχει προφανώς καλύτερη παθητική ασφάλεια κτλ.

Δεν νομίζω να έχει καλύτερη τιμή μεταπώλησης ένα μικρό VW σε σύγκριση με ένα μικρό Toyota σε 3-5 χρόνια.

Φυσικά καθένας παίρνει ό,τι θέλει, απλά καλό είναι να έχουμε υπόψιν την συνολική εικόνα πριν αποφασίσουμε.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.058 seconds