george123 wrote:
Κάνω 15.000 km το χρονο και θέλω ( ένας φίλος )
Να πάρω αυτοκίνητο SUV 1600cc ,εως 22.000euro
Με πιο όχημα θα εχω λιγότερα έξοδα στα επόμενα δέκα χρόνια ; Ντίζελ που προτιμούν οι ταρίφες η βενζίνη που κοστίζει 2000 euro κατα μέσο όρο φθηνότερα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Οι επιλογές είναι οι εξής...
1) Suzuki Vitara 1,6 diesel, οριακά στα 22 χιλιάρικα, 4x4 όμως..
Βγαίνει κ το αντίστοιχο σε βενζίνη όμως, στους 140 ιππους με τούρμπο.
Πιο ακριβό, βέβαια.
2) Mitsubishi ASX diesel στα ίδια λεφτά δικίνητο.
Το βενζινοκίνητο είναι πιό φτηνό, αλλα είναι γάϊδαρος.
3) Opel Mokka, σε βενζίνη με 140 ίππους κ σε ντήζελ με 136.
Δικινητα αμφότερα κ με παραπλήσιες τιμές.
Καλύτερο το ντήζελ
4) Jeep Renegate, βενζίνη με 140 ιππους κ ντήζελ με 110.
Στενάχωρο, το ντήζελ ψόφιο..
Αν επιμένεις, πάρε βενζινοκίνητο.
Δικίνητα κ τα δυο.
5) Nissan Quasqai, βενζίνη με 115 ιππους κ ντήζελ με 105.
Το ντήζελ είναι πιο ακριβό, αλλα καίει λιγότερο.
Έχει κ καλύτερο τράβηγμα.
Δικίνητα κ τα δυο.
6) Dacia Duster, με κινητήρα diesel ίδιο με του Nissan.
Αρκετά φτηνό.
Δικίνητο
7) ΚΙΑ Sportage, με κινητήρα βενζίνης στους 135 ίππους(ατμοσφαιρικό) κ ντήζελ στους 115.
Δικίνητο φυσικά.
Προσωπικά, δεν θα το προτιμούσα.
8) Skoda Yeti 1,2 lt βενζίνης.
Το πετρέλαιο ανεβαίνει σε τιμή.
Δικίνητο.
Αν οπωσδήποτε θες δικίνητο πάρε το Nissan.
Για τετρακίνητο, καλό είναι το Vitara, ή το S4-Cross.
Σε γενικές γραμμές τα ντήζελ αντέχουν πολύ περισσότερα απο τα βενζινοκίνητα, είναι όμως πιο ευαίσθητα με το κακής ποιότητας καύσιμο.
Το αποτέλεσμα είναι καταστροφή αντλίας καυσίμου(περίπου 600€ ζημιά), η οποία δεν καλύπτεται απο την εργοστασιακή εγγύηση.
Καμιά φορά, το νοθευμένο καύσιμο "διαβάζεται" απο τον εγκέφαλο ως ζημιά του αυτοκινήτου κ ο κινητήρας γυρίζει σε safe mode λειτουργία.
Κάτι τέτοιο έπαθα σε ένα Audi A3 δίλιτρο.
Το τούρπο δεν δούλευε κ μέχρι να το φτιάξω πήγαινα σαν κότα, μέχρι 60 χ.α.ω...
Τα παλιά ντήζελ, χωρίς τούρμπο έκαιγαν τα πάντα, απο πετρέλαιο θέρμανσης μέχρι κ ηλιέλαιο...
Το είχε κανει κάποιος γνωστός μου, που έχει ΗILUX ,μοντέλο του '87.
Νομίζω είναι 2,5 lt με 78 ιππους..
Τέτοια, παλιά ντήζελ, όντως δεν θέλουν συντήρηση.
Τα σύγχρονα ντήζελ όμως, εχουν διαστήματα συντηρησης παρόμοια με της βενζίνης.
Ξεχάσατε κ το πανάκριβο φίλτρο DPF που θέλει αλλαγή στα ντήζελ.
Το φιλτράκι αυτό είναι κ ο μόνος λόγος που δεν βγαίνει μαύρος καπνός απο τις εξατμίσεις.
Πολλοί ταξιτζήδες το αφαιρούν...
Ελπίζω να βοήθησα.
συμπερασμα,,,και μια τριχα να εχει το ντιζςλ καυσιμο, μπορει να πας για αλλαγη μπεκ η για αλλαγη τρομπας πετρελαιου
επισης το αλλο , ειναι , οτι στο καυσιμο ντιζελ, τα διυλιστηρια προσθετουν βιοντιζελ (μαπα ποιοτητα απο ζαχαροκαλαμα)
επισης το συστημα με τα βυτιοφορα που κ αυτα ειναι σκατα, με σκουριασμενα εσωτερικα μερη δεξαμενων, προκαλει βλαβες