Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Diesel η Βενζίνη

Re:Diesel η Βενζίνη 24 Apr 2016 14:26 #10

  • batista
  • batista's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7139
  • Thank you received: 2173
  • Karma: -22 (4)
Filoxrimatos wrote:
soto51 wrote:
Filoxrimatos wrote:
Δεν χρειάζεται να πάρεις δείγμα ρε Σώτο.

Οι ταρίφες μιλάνε μεταξύ τους, ξέρουν ποια πρατήρια είναι βρώμικα και τα αποφεύγουν.
Αυτό ακριβώς λέω.
Και απλώς με επιβεβαιώνεις.

Ή απλά εγώ δεν λέω αυτό που νομίζεις ότι λέω.


'Η ... απλούστερα, όπως σε πολλές άλλες περιπτώσεις, άλλο λέει (ξεκάθαρα), άλλο υποτίθεται ότι ήθελε να πει, αλλά προκειμένου να μην παραδεχτεί ότι έκανε λάθος π.χ. στην διατύπωση ή έστω να παραδεχθεί ότι η διατύπωσή του δεν ήταν σαφής (στην καλύτερη περίπτωση, γιατί πολλές φορές "στουκάρει" με την λογική και απλά δεν ... υπάρχει επιστροφή), σου πετάει ένα

"... Αυτό ακριβώς λέω. Και απλώς με επιβεβαιώνεις..."

και καθαρίζει ... θριαμβευτικά ...

Εύχομαι μόνο να μην είναι κατάλοιπο πρώιμου Alzheimer...αλλά απλά σύμπτωμα ... ήπιας (whatever) παραληρητικής διαταραχής τύπου μεγαλείου (που ενδεχομένως θα έλεγε και ο Sadeness1990. Πάει φίλε Sadeness1990, σου την ... έφαγα την δουλειά :woohoo: :woohoo: :silly: :silly: )
Μέτρον άριστον
Last Edit: 24 Apr 2016 15:33 by batista.
The administrator has disabled public write access.

Diesel η Βενζίνη 24 Apr 2016 19:43 #11

george123 wrote:
Κάνω 15.000 km το χρονο και θέλω ( ένας φίλος )
Να πάρω αυτοκίνητο SUV 1600cc ,εως 22.000euro
Με πιο όχημα θα εχω λιγότερα έξοδα στα επόμενα δέκα χρόνια ; Ντίζελ που προτιμούν οι ταρίφες η βενζίνη που κοστίζει 2000 euro κατα μέσο όρο φθηνότερα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Οι επιλογές είναι οι εξής...

1) Suzuki Vitara 1,6 diesel, οριακά στα 22 χιλιάρικα, 4x4 όμως..
Βγαίνει κ το αντίστοιχο σε βενζίνη όμως, στους 140 ιππους με τούρμπο.
Πιο ακριβό, βέβαια.

2) Mitsubishi ASX diesel στα ίδια λεφτά δικίνητο.
Το βενζινοκίνητο είναι πιό φτηνό, αλλα είναι γάϊδαρος.

3) Opel Mokka, σε βενζίνη με 140 ίππους κ σε ντήζελ με 136.
Δικινητα αμφότερα κ με παραπλήσιες τιμές.
Καλύτερο το ντήζελ

4) Jeep Renegate, βενζίνη με 140 ιππους κ ντήζελ με 110.
Στενάχωρο, το ντήζελ ψόφιο..
Αν επιμένεις, πάρε βενζινοκίνητο.
Δικίνητα κ τα δυο.

5) Nissan Quasqai, βενζίνη με 115 ιππους κ ντήζελ με 105.
Το ντήζελ είναι πιο ακριβό, αλλα καίει λιγότερο.
Έχει κ καλύτερο τράβηγμα.
Δικίνητα κ τα δυο.

6) Dacia Duster, με κινητήρα diesel ίδιο με του Nissan.
Αρκετά φτηνό.
Δικίνητο

7) ΚΙΑ Sportage, με κινητήρα βενζίνης στους 135 ίππους(ατμοσφαιρικό) κ ντήζελ στους 115.
Δικίνητο φυσικά.
Προσωπικά, δεν θα το προτιμούσα.

8) Skoda Yeti 1,2 lt βενζίνης.
Το πετρέλαιο ανεβαίνει σε τιμή.
Δικίνητο.


Αν οπωσδήποτε θες δικίνητο πάρε το Nissan.
Για τετρακίνητο, καλό είναι το Vitara, ή το S4-Cross.


Σε γενικές γραμμές τα ντήζελ αντέχουν πολύ περισσότερα απο τα βενζινοκίνητα, είναι όμως πιο ευαίσθητα με το κακής ποιότητας καύσιμο.
Το αποτέλεσμα είναι καταστροφή αντλίας καυσίμου(περίπου 600€ ζημιά), η οποία δεν καλύπτεται απο την εργοστασιακή εγγύηση.
Καμιά φορά, το νοθευμένο καύσιμο "διαβάζεται" απο τον εγκέφαλο ως ζημιά του αυτοκινήτου κ ο κινητήρας γυρίζει σε safe mode λειτουργία.
Κάτι τέτοιο έπαθα σε ένα Audi A3 δίλιτρο.
Το τούρπο δεν δούλευε κ μέχρι να το φτιάξω πήγαινα σαν κότα, μέχρι 60 χ.α.ω...

Τα παλιά ντήζελ, χωρίς τούρμπο έκαιγαν τα πάντα, απο πετρέλαιο θέρμανσης μέχρι κ ηλιέλαιο...
Το είχε κανει κάποιος γνωστός μου, που έχει ΗILUX ,μοντέλο του '87.
Νομίζω είναι 2,5 lt με 78 ιππους..
Τέτοια, παλιά ντήζελ, όντως δεν θέλουν συντήρηση.
Τα σύγχρονα ντήζελ όμως, εχουν διαστήματα συντηρησης παρόμοια με της βενζίνης.

Ξεχάσατε κ το πανάκριβο φίλτρο DPF που θέλει αλλαγή στα ντήζελ.
Το φιλτράκι αυτό είναι κ ο μόνος λόγος που δεν βγαίνει μαύρος καπνός απο τις εξατμίσεις.
Πολλοί ταξιτζήδες το αφαιρούν...


Ελπίζω να βοήθησα.
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Diesel η Βενζίνη 24 Apr 2016 22:45 #12

  • batista
  • batista's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7139
  • Thank you received: 2173
  • Karma: -22 (4)
Nissan Qashqai 1,5D (πετρέλαιο) δαγκωτό. Εξαιρετική οδική συμπεριφορά, σκυλί, αθόρυβο και πολύ χαμηλή κατανάλωση. Δεν θεωρείται τυχαία το κορυφαίο. Είναι φυσικά και πρώτο σε πωλήσεις.
Μέτρον άριστον
The administrator has disabled public write access.

Diesel η Βενζίνη 25 Apr 2016 00:25 #13

  • Nozomi
  • Nozomi's Avatar
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Posts: 281
  • Thank you received: 112
  • Karma: 13
Για το Qashqai μαθαίνω για θέματα στην ποιότητα κατασκευής.

Το Vitara ήταν αυτό που έκανε το ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης που αναφέρω προηγουμενως, αλλά λύστε μου μια απορία, το δικίνητο SUVοειδές τι νόημα έχει ; Το να έχεις ένα υπερυψωμένο όχημα με περιορισμένες εκτός δρόμου δυνατότητες ;
Να κοιτάζεις τον κόσμο... αφ' υψηλού με όλα τα μειονεκτήματα ενός ψηλού αυτοκινήτου ;

Επίσης το Vitara δεν έχει μεγαλύτερους χώρους από ένα μικρομεσαίο σεντάν.
Last Edit: 25 Apr 2016 00:26 by Nozomi.
The administrator has disabled public write access.

Diesel η Βενζίνη 25 Apr 2016 01:33 #14

Το SUV ως δικίνητο δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.
Η τετρακίνηση βοηθάει στο χιόνι, σε ανηφορικούς χωματόδρομους με χαλίκι κ σε περιπτώσεις οπου ένα απλό επιβατικό αμάξι υπάρχει κίνδυνος να "βρει" κάτω λόγω πχ, νεροφαγωμάτων, λακκουβών, πετρών στο οδόστρωμα κλπ..

Προσωπικά, εχω πάει σε πολλές ορεινές , χωμάτινες διαδρομές σε όλη την ελλάδα με απλό αμαξι.

Οι περιπτώσεις που αναγκάστηκα να γυρίσω πίσω επειδή το αμάξι θα "έβρισκε", ήταν οι εξής..

1) Διαδρομή απο Επινιανιά ως το οροπέδιο της Απιδιάς.
2) Διαδρομή απο Δίστρατο προς Σαμαρίνα.
3) Διαδρομή απο Καμάρια Αγράφων ως την Παλιόλακκα.

Αν είχα λίγο πιο υπερυψωμένο όχημα σίγουρα θα είχα περασει.

Υπάρχουν όμως κ διαδρομές που ούτε με SUV γίνονται..
Ενδεικτικά..

1) Μάραθος-Αγραφα.
2) Μαυροματα-Καμάρια.
3) Αθαν Διάκος-Αρτοτίνα κ πολλές άλλες διαδρομές, που μόνο αγροτικά αυτοκίνητα μπορούν να πραγματοποιήσουν.

Τι θελω να πω με αυτά;
Ειναι ελαχιστες οι φορές που θα οδηγήσουμε σε τόσο κακο χωματόδρωμο ωστε να χρειαστουμε SUV.
Αλλα κ σε αυτήν την περίπτωση, όσο πιο χάλια είναι ο δρομος, τόσο πιο σύντομος είναι..
Πας κ με τα πόδια, για γυμναστική :cheer:
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Diesel η Βενζίνη 25 Apr 2016 13:52 #15

  • batista
  • batista's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7139
  • Thank you received: 2173
  • Karma: -22 (4)
Nozomi wrote:
Για το Qashqai μαθαίνω για θέματα στην ποιότητα κατασκευής.

Αν μου βρεις ένα αυτοκίνητο οποιασδήποτε εταιρίας για το οποίο δεν έχει βγει κάποιος να αναφερθεί σε προβλήματα, θα σου δώσω για βραβείο την ... κατσίκα του Σωτήρη.
Η γενική αίσθηση/φήμη είναι αυτή που μετράει και ο αριθμός των πωλήσεων ο οποίος δεν είναι τυχαίος.
Μέτρον άριστον
Last Edit: 25 Apr 2016 13:53 by batista.
The administrator has disabled public write access.

Diesel η Βενζίνη 25 Apr 2016 14:10 #16

  • ermakos
  • ermakos's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 789
  • Thank you received: 180
  • Karma: 12 (1)
Ειναι λίγο κάπως να έχεις πχ Jeep "καθαρόαιμο" και να ειναι 2χ4!! και ιταλικό. :) Η να πάς σε μέρος που περνάς λόγω ύψους, και να κολλήσεις εκεί. Για μένα όλα αυτά έπρεπε να βγαίνουν μόνο 4χ4. Τωρα δε λέω κάποια εξυπηρετούν αν θες χώρους.
The administrator has disabled public write access.

Diesel η Βενζίνη 25 Apr 2016 14:33 #17

  • Nozomi
  • Nozomi's Avatar
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Posts: 281
  • Thank you received: 112
  • Karma: 13
Έτσι είναι. Ποιό είναι το point μου ;

Έχει χαθεί εντελώς η μπάλα με τα SUVs.
Από εκεί που ξεκίνησαν σαν παραλλαγές καθαρόαιμων οχημάτων εκτός δρόμου, πλέον έχουν καταντήσει απλά "υπερυψωμένες" εκδόσεις επιβατικών, και πωλούνται σαν ζεστά ψωμιά εξαιτίας 2 βασικών λόγων:

- μια "υπεράνω" αίσθηση υπεροχής που δίνουν στους ιδιοκτήτες τους, και μια ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ασφάλειας

- την ψευδαίσθηση της αυξημένης ασφάλειας, και λέω ψευδαίσθηση γιατί περισσότερες πιθανότητες να βγεις ζωντανός έχεις ΜΟΝΟ σε περίπτωση σύγκρουσης με οχήματα μικρότερης μάζας/βάρους, σε περίπτωση που σκάσεις πάνω σε ακίνητο εμπόδιο, είσαι τόσο νεκρός όσο είσαι και με ένα μικρό ή μεγάλο αμάξι (δείτε Παντελίδη, αλλά και ανατροπές που έχουν γίνει).

Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε πόσο % του χρόνου εκτός δρόμου περνούν τα SUVοειδή που αγοράζονται, στοιχηματίζω ότι είναι μονοψήφιο ποσοστό.
Last Edit: 25 Apr 2016 14:34 by Nozomi.
The administrator has disabled public write access.

Diesel η Βενζίνη 25 Apr 2016 15:33 #18

  • Thanasis (atsi)
  • Thanasis (atsi)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 390
  • Thank you received: 164
  • Karma: 12
Nozomi wrote:
Έτσι είναι. Ποιό είναι το point μου ;

Έχει χαθεί εντελώς η μπάλα με τα SUVs......

- μια "υπεράνω" αίσθηση υπεροχής που δίνουν στους ιδιοκτήτες τους, και μια ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ασφάλειας

- την ψευδαίσθηση της αυξημένης ασφάλειας, και λέω ψευδαίσθηση γιατί περισσότερες πιθανότητες να βγεις ζωντανός έχεις ΜΟΝΟ σε περίπτωση σύγκρουσης με οχήματα μικρότερης μάζας/βάρους, σε περίπτωση που σκάσεις πάνω σε ακίνητο εμπόδιο, είσαι τόσο νεκρός όσο είσαι και με ένα μικρό ή μεγάλο αμάξι (δείτε Παντελίδη, αλλά και ανατροπές που έχουν γίνει).
.

το ζήτημα της ασφάλειας ειναι μεγαλη υπόθεση. Με τα αυτοκινητα δεν εχω ασχοληθεί γενικά, απλως τα οδηγώ

Δειτε αυτο το ατύχημα www.lamiareport.gr/index.php/topika/item...us-esose-ti-zoi-foto
σταθμευμενο μικρομεσαιο αυτοκινητο και πάνω του πέφτει ενα audi.

Δείτε πως εγινε το ενα και πως το άλλο.

Το audi τα εβγαλε τα λεφτά του και με το παραπάνω.

Τέτοιου ειδους ασφάλεια ποια αυτοκινητα δινουν κατα τη γνώμη σας;
Lagom
Last Edit: 25 Apr 2016 15:35 by Thanasis (atsi).
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.107 seconds