Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

Απ: ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 23 Apr 2016 04:47 #37

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
Καράντη Μαρία (cross) wrote:
soto51,
Επιζητώ και ποθώ να διαβάσω τα επιχειρήματα σου κατά της καύσης υδρογόνου στα αυτοκίνητα.

Καράντη Μαρία (cross),

Δεν είμαι "κατά" της καύσης υδρογόνου στα αυτοκίνητα.
Είμαι κατά της χρήσης όρων ή της επίκλησης λύσεων οι οποίες δεν έχουν καμία επιστημονική ή οικονομική βάση, και εφευρίσκονται για να προσελκύουν την προσοχή των (αδαών) ανθρώπων.
Το υδρογόνο δεν υπάρχει ελεύθερο στη φύση.
Πρέπει να το παράξεις, ώστε μετά να μπορείς να το χρησιμοποιήσεις "για καύση στα αυτοκίνητα".
Δεν είναι δηλαδή "πηγή ενέργειας" με την έννοια που είναι το πετρέλαιο, ο άνθρακας, το ουράνιο, η υδατόπτωση, ο άνεμος, η ηλιακή ακτινοβολία, όλα αυτά τα οποία υπάρχουν, και από τα οποία απλώς αντλούμε ενέργεια είτε επεμβαίνοντας σ' αυτά χημικά (καύση), είτε μηχανικά (ανεμογεννήτριες) είτε πυρηνικά (διάσπαση, σύντηξη).
Και το υδρογόνο μπορούμε να το κάψουμε, ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ, γιατί όπως σου προανέφερα, δεν υπάρχει ελεύθερο στη φύση.

Το υδρογόνο πρέπει να το αντιμετωπίζεις σαν ένα μέσο ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ενέργειας (όπως π.χ. ένα συσσωρευτή), και όχι σαν ΠΗΓΗ ενέργειας.
Αν εσύ ξέρεις κάποια μέθοδο παρασκευής/παραγωγής υδρογόνου που εγώ δεν την ξέρω, είμαι πρόθυμος να συνεχίσω αυτή τη συζήτηση. Και ξέρω αρκετές.
ΟΛΕΣ ΟΜΩΣ, απαιτούν (για να εφαρμοστούν) ενέργεια. Δηλαδή για να φτιάξεις υδρογόνο (από το νερό π.χ., που περιέχει υδρογόνο ενωμένο με οξυγόνο όμως) πρέπει να ΔΩΣΕΙΣ ενέργεια στην αντίδραση που θα το φτιάξει, ή (καλύτερα) που θα το χωρίσει από το οξυγόνο.
Η ενέργεια αυτή, είναι λίιιιιιιιγο περισσότερη από αυτή που θα πάρεις πίσω, όταν "κάψεις" το υδρογόνο. Είτε σε αυτοκίνητο, είτε οπουδήποτε αλλού.
Αυτό που σου λέω τώρα με πολύ απλά λόγια, είναι βασική αρχή της χημείας και λέγεται νόμος του Lavoisier (Λαβουαζιέ). Δεν φταίω αν δεν την γνωρίζεις.

Επομένως δεν έχει νόημα να συζητάμε "για καύση υδρογόνου στα αυτοκίνητα". Γιατί πριν απ' αυτό, πρέπει να συζητήσουμε που θα βρίσκουμε το υδρογόνο που θα καίμε στα αυτοκίνητα.
Κατάλαβες τώρα γιατί δεν "είμαι κατά της καύσης υδρογόνου στα αυτοκίνητα"?

Και ούτε troll είμαι, ούτε μισθοδοτούμαι από δισεκατομμυριούχους μεγιστάνες πετρελαιάδες. Απλώς ξέρω πέντα βασικά πράματα, ώστε ο κάθε σαλτιμπάγκος που βγαίνει με ένα πυροτέχνημα στόχο έχοντας να παραμυθιάσει τους αδαείς (το επαναλαμβάνω), εμένα δεν μπορεί να με παραμυθιάσει.
Κατά μείζονα λόγο αυτοί που από το πυροτέχνημα επιδιώκουν να κονομήσουν κι όλας.
(Προφανώς δεν αναφέρομαι σε σένα για το τελευταίο).

Πόσο πιο λιανά να τα κάνω πια?
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Last Edit: 23 Apr 2016 04:52 by soto51.
The administrator has disabled public write access.

Απ: ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 23 Apr 2016 10:49 #38

  • Filoxrimatos
  • Filoxrimatos's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 882
  • Thank you received: 294
  • Karma: 18 (-1)
Καράντη Μαρία (cross) wrote:
soto51,

Επιζητώ και ποθώ να διαβάσω τα επιχειρήματα σου κατά της καύσης υδρογόνου στα αυτοκίνητα.

Η τάση στις Η.Π.Α. είναι αυξητική, είναι φιλική πρακτική προς το περιβάλλον, εξοικονομεί χρήματα, καθαρίζει το εσωτερικό του κινητήρα, κτλ.

No hard feelings.

Είναι όμως διαφορετικό να μιλάμε για οχήματα που έχουν εξ'αρχής κατασκευαστεί με αυτή τη τεχνολογία (π.χ. Toyota Mirai) κι άλλο για διάφορα μαραφέτια εκ Βουλγαρίας τα οποία υποτίθεται ότι θα κάνουν την ίδια δουλειά σε συμβατικά οχήματα βενζίνης ή diesel.
The administrator has disabled public write access.

Απ: ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 23 Apr 2016 13:23 #39

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Καράντη Μαρία (cross)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Posts: 12983
  • Thank you received: 1238
  • Karma: -30 (-1)
soto51,

Έχεις χάσει επεισόδια μου φαίνεται, κι αρνείσαι να ενημερωθείς, μένοντας κολλημένος με τα επιστημονικά στερεότυπα του παρελθόντος.

Το ξέρεις πως εκατομμύρια νοικοκυριά στις Η.Π.Α. αποθηκεύουν ηλεκτρική ενέργεια σε ειδικές μπαταρίες Tesla, από μικρά φωτοβολταϊκά ή ανεμογεννήτριες στη σκεπή του σπιτιού τους, και μετά φορτίζουν με αυτές και τα αυτοκίνητα τους;
Φυσικά, δεν πληρώνουν και καθόλου ΔΕΗ.


www.teslamotors.com/powerwall


Με ελάχιστη επένδυση, είναι λοιπόν εφικτό ένα νοικοκυριό να μην πληρώνει καθόλου ΔΕΗ και βενζίνες, για τις επόμενες δεκαετίες.
Το πως θα χρησιμοποιηθεί η παραγόμενη κι αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια στα αυτοκίνητα είναι θέμα γούστου.
Άλλος γουστάρει να έχει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και να το φορτίζει απευθείας, από την πρίζα του γκαράζ του.
Άλλος γουστάρει να μαρσάρει και να απολαμβάνει ταχύτερες επιδόσεις, και χρησιμοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια για να καίει υδρογόνο στο αμάξι του.
Όπως και να έχει, κανείς τους δεν χρηματοδοτεί πια Σαουδάραβες πετρελαιάδες ή εγχώριους μεγιστάνες διυλιστηρίων, που ξεπλένουν δισεκατομμύρια μέσω ποδοσφαιρικών ομάδων ή εταιριών τζόγου.


Το ξέρεις πως έχει εφευρεθεί ενζυματική καταλυτική αντίδραση ηλεκτρόλυσης H2O, που παράγει Ηe με απελευθέρωση τεράστιας ποσότητας ηλεκτρικής ενέργειας;

ecat.com/ecat-science/the-rossi-effect
ecat.com/ecat-technology/ecat-patents

Θα στεναχωρήσω τον μακαρίτη τον Λαβουαζιέ σου, τον εφευρέτη Έντισον, κι άλλους που έζησαν 300 χρόνια πριν, αλλά στον 21ο Αιώνα η επιστήμη και η τεχνολογία κάνουν τεράστια βήματα προόδου, καθημερινά.

ecat.com/ecat-products/ecat-1-mw
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Last Edit: 23 Apr 2016 14:02 by Καράντη Μαρία (cross).
The administrator has disabled public write access.

Απ: ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 23 Apr 2016 14:21 #40

  • batista
  • batista's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7139
  • Thank you received: 2173
  • Karma: -22 (4)
Καράντη Μαρία (cross) wrote:
Όλα τα άλλα είναι trolling ή ύποπτη διατεταγμένη υπηρεσία για δισεκατομμυριούχους μεγιστάνες πετρελαιάδες που χάνουν έσοδα.


Που είσαι ωρέ Vladimiros να ξιφουλκήσεις με αφορμή την εκπεφρασμένη ... "χαιρεκακία" εναντίον των πετρελαιάδων που ... χάνουν δισεκατομμύρια από την χρήση εναλλακτικών πηγών ενέργειας;;;;

Μόνο η ... επίθεσή μου "... στους καπνοβιομήχανους που κονομάνε τρις από τον καρκίνο που σερβίρουν..." σε πείραξε (κανείς βέβαια δεν είχε καταλάβει γιατί και παρεμπιπτόντως έλαβες και τα εύσημα της κυρίας Καράντη τότε :woohoo: :lol: );;; Ποιος είσαι τελικά; Ο ... Καρέλιας και θίχτηκες προσωπικά;;;; :whistle:

Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.....

Παρεμπιπτόντως αυτά τα ... πράσινα ... λόμπι τι έγιναν ;;; Εξαφανίστηκαν ως δια μαγείας ;;;;;
Μέτρον άριστον
Last Edit: 23 Apr 2016 15:16 by batista.
The administrator has disabled public write access.

Απ: ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 23 Apr 2016 17:40 #41

Αγαπητή Μαρία, ο Andrea Rossi έχει καταδικαστεί για απάτες.
Το Rossi effect φαίνεται ότι είναι μόνο στη φαντασία του.
Ο Λαβουαζιέ του Soto51 μάλλον ισχύει ακόμα.
en.wikipedia.org/wiki/Andrea_Rossi_(entrepreneur)
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Απ: ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 23 Apr 2016 19:11 #42

  • TEV
  • TEV's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1400
  • Thank you received: 326
  • Karma: 40
Καράντη Μαρία (cross) wrote:
soto51,

Έχεις χάσει επεισόδια μου φαίνεται, κι αρνείσαι να ενημερωθείς, μένοντας κολλημένος με τα επιστημονικά στερεότυπα του παρελθόντος.

Το ξέρεις πως εκατομμύρια νοικοκυριά στις Η.Π.Α. αποθηκεύουν ηλεκτρική ενέργεια σε ειδικές μπαταρίες Tesla, από μικρά φωτοβολταϊκά ή ανεμογεννήτριες στη σκεπή του σπιτιού τους, και μετά φορτίζουν με αυτές και τα αυτοκίνητα τους;
Φυσικά, δεν πληρώνουν και καθόλου ΔΕΗ.


www.teslamotors.com/powerwall


Με ελάχιστη επένδυση, είναι λοιπόν εφικτό ένα νοικοκυριό να μην πληρώνει καθόλου ΔΕΗ και βενζίνες, για τις επόμενες δεκαετίες.
Το πως θα χρησιμοποιηθεί η παραγόμενη κι αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια στα αυτοκίνητα είναι θέμα γούστου.
Άλλος γουστάρει να έχει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και να το φορτίζει απευθείας, από την πρίζα του γκαράζ του.
Άλλος γουστάρει να μαρσάρει και να απολαμβάνει ταχύτερες επιδόσεις, και χρησιμοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια για να καίει υδρογόνο στο αμάξι του.
Όπως και να έχει, κανείς τους δεν χρηματοδοτεί πια Σαουδάραβες πετρελαιάδες ή εγχώριους μεγιστάνες διυλιστηρίων, που ξεπλένουν δισεκατομμύρια μέσω ποδοσφαιρικών ομάδων ή εταιριών τζόγου.


Το ξέρεις πως έχει εφευρεθεί ενζυματική καταλυτική αντίδραση ηλεκτρόλυσης H2O, που παράγει Ηe με απελευθέρωση τεράστιας ποσότητας ηλεκτρικής ενέργειας;

ecat.com/ecat-science/the-rossi-effect
ecat.com/ecat-technology/ecat-patents

Θα στεναχωρήσω τον μακαρίτη τον Λαβουαζιέ σου, τον εφευρέτη Έντισον, κι άλλους που έζησαν 300 χρόνια πριν, αλλά στον 21ο Αιώνα η επιστήμη και η τεχνολογία κάνουν τεράστια βήματα προόδου, καθημερινά.

ecat.com/ecat-products/ecat-1-mw

Και τα σαντουιτσάκια των Αμερικανών ΔΕΗτζήδων ποιος τα πληρώνει;
Δε ζητάνε τη βοήθεια της ΓΕΝΟΠ που έχει το know how;
The administrator has disabled public write access.

Απ: ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 23 Apr 2016 21:03 #43

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
Καράντη Μαρία (cross) wrote:
soto51,

Έχεις χάσει επεισόδια μου φαίνεται, κι αρνείσαι να ενημερωθείς, μένοντας κολλημένος με τα επιστημονικά στερεότυπα του παρελθόντος.

Φυσικά, δεν πληρώνουν και καθόλου ΔΕΗ.

είναι λοιπόν εφικτό ένα νοικοκυριό να μην πληρώνει καθόλου ΔΕΗ και βενζίνες, για τις επόμενες δεκαετίες.
Το πως θα χρησιμοποιηθεί η παραγόμενη κι αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια στα αυτοκίνητα είναι θέμα γούστου.

Όπως και να έχει, κανείς τους δεν χρηματοδοτεί πια Σαουδάραβες πετρελαιάδες ή εγχώριους μεγιστάνες διυλιστηρίων, που ξεπλένουν δισεκατομμύρια μέσω ποδοσφαιρικών ομάδων ή εταιριών τζόγου.

Εν τάξει Καράντη Μαρία (cross), έχω χάσει επεισόδια, και δεν ξέρω απ' αυτά.
Τον Λαβουαζιέ"μου", τον κατήργησες, είδα ότι ούτε κι ο Έντισον τη γλυτώνει, τι άλλο να πω εγώ πια. Είμαι ένα τίποτα.

Υ.Γ:
Όταν αποφασίσεις να καταργήσεις και το νόμο του Νεύτονα (ξέρεις, είναι αυτός που μας αναγκάζει να χρηματοδοτούμε τις πολυεθνικές αεροπορικές εταιρείες όταν θέλουμε να πετάξουμε, μια που χωρίς Aegean, Delta, Lufthansa, US-air, Brithish Airways, Air France, Qantas, Singapore, κλπ η βαρύτητα μας κρατάει στο έδαφος), ή μάλλον όταν βρεθεί κάποιος και σε πληροφορήσει ότι με τη νέα του εφεύρεση ο νόμος του Νεύτονα δεν ισχύει πια, έλα και πες το και σε μένα, γιατί:

α) ταξιδεύω πολύ κι αυτοί όλοι μου τα χοντροπαίρνουν (και τα ξεπλένουν). Στα καζίνα, τις εταιρείες στοιχημάτων, και τους ιπποδρόμους, έχω ακούσει.
β) Είμαι όπως είπες κολλημένος, και από μόνος μου δεν θα την μάθω την εφεύρεση που έφερε την κατάργηση.

Θα σου είμαι υπόχρεος.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Last Edit: 23 Apr 2016 21:06 by soto51.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.075 seconds