Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Χρηματιστήριο, αμοιβαία κεφάλαια, ομόλογα, έντοκα γραμμάτια, χρυσές λίρες, ακίνητα

TOPIC: Αγορά άδειας ταξί

Αγορά άδειας ταξί 11 Sep 2016 20:21 #10

  • GSAKKI
  • GSAKKI's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 424
  • Thank you received: 142
  • Karma: 30
" ....Στην Ελλάδα ότι επένδυση και να κάνεις , κινδυνευει να χαθεί με μια αλλαγή νόμου , μέσα σε μια νύχτα"
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Αγορά άδειας ταξί 12 Sep 2016 17:26 #11

  • ermakos
  • ermakos's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 789
  • Thank you received: 180
  • Karma: 12 (1)
Οι οδηγοι στο uber στην Ελλάδα δεν εχουν δικό τους αμαξι αλλά είναι υπάλληλοι τουριστικών πρακτορείων και αμείβονται με μισθό. Οπότε δε μπορείς να πάρεις το αμαξι σου και να κάνεις αυτή τη δουλεια. Αυτό που γίνεται ειναι το poolit.org/ με το δικό σου αμαξι, αλλά οι τιμές ειναι μικρότερες των ταξί.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Thanasis (atsi), aceman

Αγορά άδειας ταξί 24 Aug 2018 19:57 #12

Δυο χρόνια μετά κ τίποτε συνταρακτικό συνέβη.
Οι άδειες έφτασαν τα 80 χιλιάρικα κ οι ταξιτζήδες αποδείχτηκαν σκκηρά καρύδια αφου με την ανοχή της κυβέρνησης έδιωξαν όλες τις ιδιωτικές εταιρίες ταξί.

Γνωστός μου πήρε άδεια ταξί περυσι, χωρίς αμάξι κ χωρίς να την νοικιασει σε οδηγό.
Άφησε την άδεια στη μαντρα ταξί που την αγόρασε κ η μαντρα τη νοικιάζει σε καποιον οδηγό για 900€ μηνιαίως.
Στον γνωστό μου η μαντρα δίνει 750€ μηνιαίως.
Ετσι, η μάντρα κερδίζει ως μεσάζων 150€ κ ο γνωστός μου, ακοπα, τσεπώνει 750€.
Μηπως τελικά το ταξί είναι η καλύτερη επένδυση;
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Αγορά άδειας ταξί 24 Aug 2018 20:37 #13

  • gus (gus326)
  • gus (gus326)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1580
  • Thank you received: 528
  • Karma: 23
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) wrote:
Δυο χρόνια μετά κ τίποτε συνταρακτικό συνέβη.
Οι άδειες έφτασαν τα 80 χιλιάρικα κ οι ταξιτζήδες αποδείχτηκαν σκκηρά καρύδια αφου με την ανοχή της κυβέρνησης έδιωξαν όλες τις ιδιωτικές εταιρίες ταξί.

Γνωστός μου πήρε άδεια ταξί περυσι, χωρίς αμάξι κ χωρίς να την νοικιασει σε οδηγό.
Άφησε την άδεια στη μαντρα ταξί που την αγόρασε κ η μαντρα τη νοικιάζει σε καποιον οδηγό για 900€ μηνιαίως.
Στον γνωστό μου η μαντρα δίνει 750€ μηνιαίως.
Ετσι, η μάντρα κερδίζει ως μεσάζων 150€ κ ο γνωστός μου, ακοπα, τσεπώνει 750€.
Μηπως τελικά το ταξί είναι η καλύτερη επένδυση;
Μαύρα;
The administrator has disabled public write access.

Αγορά άδειας ταξί 24 Aug 2018 21:15 #14

gus (gus326) wrote:
Μαύρα;

Ο γνωστός μου είναι ιδιωτικός υπάλληλος κ έχει ασφάλεια ΙΚΑ.
Την άδεια την έχει στο όνομα του γιου του που είναι φοιτητής.
Όχι, δεν είναι μαύρα.
Ο φοιτητής πληρώνει ασφάλεια σαν ελεύθερος επαγγελματίας, μικρό ποσό όμως, της τάξης των 180€ το τρίμηνο που θα μειωθεί κ άλλο.
Επίσης, φορολογείται με συντελεστή από τους πιο χαμηλούς.
Δεν επέμεινα ιδιαίτερα στα νούμερα, αν κ οταν επιστρέψω από την άδεια μου μπορώ να τον ρωτήσω πιο συγκεκριμένα.
Αυτό που έχει σημασία είναι πως είναι δυνατόν ένας μισθωτός να έχει άδεια στο όνομα του κ πως γίνεται να βγάζει λεφτά από μια άδεια χωρίς να ψάχνει να βρει οδηγό ή να το δουλεύει ο ίδιος.
Για μαύρα, δεν ξέρω πως θα ήταν δυνατόν να παίρνει τα λεφτά.
Θα πρέπει η άδεια να ήταν στο όνομα κάποιου άλλου, φαντάζομαι...
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Last Edit: 24 Aug 2018 21:16 by ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos).
The administrator has disabled public write access.

Αγορά άδειας ταξί 24 Aug 2018 21:16 #15

  • miou (ΜΑΝΘΟΣ)
  • miou (ΜΑΝΘΟΣ)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 775
  • Thank you received: 275
  • Karma: 30 (6)
Υπολόγισε και το ΤΣΑ κάθε μήνα παλιοτελρα ήταν 400 τώρα έχει πέσει νομιζω γύρω 250 επίσης υποχρεωτική αντικατάσταση αυτοκινήτου κάθε 12 χρόνια περίπου 1500 ετήσιως σέρβις του αυτοκινήτου που χρεώνεται στον ιδιοκτήτη ΚΤΕΟ τέλη κυκλοφορίας
Ετήσια φορολογία ελάχιστο 1000 ευρώ χωρία τις ζημιές που μπορεί να αφήσει ο οδηγός ή τις κλήσεις που θα έρθουν ταχυδρομικώς στον ιδιοκτήτη μετά από χρόνια για τις παραβάσεις πχ λεωφορειολωρίδες κλπ που έκανε ο οδηγός
Δεν υπάρχουν εύκολες επενδύσεις :P
«Ενισχύστε τις Ελβετικές καταθέσεις των Ελλήνων»
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Αγορά άδειας ταξί 24 Aug 2018 21:25 #16

Μάνθο, όπως έγραψα πρίν, απλά νοικιάζεις την άδεια στη μάντρα ΧΩΡΙΣ να δώσεις αμάξι.
Για τις λεωφορειολωρίδες, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.
Αφού τα ταξί εδώ κ χρόνια μπαίνουν ελεύθερα σε αυτές, με νόμο..
Αντικατάσταση αμαξιού;
Με 4-5 χιλιάρικα βρίσκεις ένα Skoda κ κάνεις τη δουλειά σου.
Τα τέλη κυκλοφορίας είναι γύρω στα 130€ το χρόνο για κάτω των των 2.000 κυβικών.
Σε κάθε περίπτωση μιλάω για αυτού του είδους ενοικίαση κ όχι να δουλέψει κάποιος ο ίδιος το ταξί του.
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Αγορά άδειας ταξί 24 Aug 2018 21:31 #17

  • miou (ΜΑΝΘΟΣ)
  • miou (ΜΑΝΘΟΣ)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 775
  • Thank you received: 275
  • Karma: 30 (6)
Δεν νομιζω ότι επιτρέπονται τα ταξί στις λεωφορειολωρίδες
Εχω χάσει επεισόδια φαίνεται
Το ΤΣΑ πάντως είναι κάθε μήνα όχι κάθε τρίμηνο

Το καλύτερο είναι να ζητησεις από τον φίλο σου να κάνει την σούμα να μας πει τι του μένει καθαρά :P
«Ενισχύστε τις Ελβετικές καταθέσεις των Ελλήνων»
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Επέλαση UBER 25 Aug 2018 15:33 #18

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Καράντη Μαρία (cross)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Posts: 6603
  • Thank you received: 1082
  • Karma: -31 (-1)
Οι εριστικοί συνδικαλιστές Λυμπερόπουλοι, οι διαπλεκόμενοι δημαγωγοί της πολιτικής μας σκηνής, δε μπορούν να σταματήσουν την εισαγωγή στην ελληνική αγορά της εταιρίας UBER κι άλλων παρόμοιων εταιριών επ' άπειρον.
Τα μεγέθη τους είναι πολλές δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια, έχουν οργανωμένα Νομικά Τμήματα, και θα δικαιωθούν σύντομα έπειτα από προσφυγές στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, στον Διεθνή Οργανισμό Εμπορίου, κτλ.

Μόλις εισέλθουν επιτέλους στην Ελλάδα, την επόμενη μέρα, οι αξίες όλων των αδειών ταξί θα μηδενιστούν.
Είναι νόμος της αγοράς...
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Last Edit: 25 Aug 2018 15:38 by Καράντη Μαρία (cross).
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: vortex
Time to create page: 0.530 seconds