Sophie wrote:
Παναγίωτη αυτοί οι παράγοντες που αναφέρεις δεν απασχολούν τον ιδιοκτήτη.
"απρόβλεπτα.Δηλ,έξοδα κ φθορές αμαξιού,να φανεί αναξιόπιστος ο οδηγός κ να ψάχνεις να βρείς άλλον κλπ."
Στην αρχική σελίδα της εταιρίας μας
www.yellowinvestment.com αναφέρει ξεκάθαρα πως:
"Your business, gives you pure profits because the fixed costs, probable damages and taxes, weight us."
Δηλάδή εάν ο οδηγός δεν πληρώσει, εάν το αυτοκίνητο καταστραφεί, ο ιδιοκτήτης συνεχίζει να παίρνει το μίσθωμά του κανονικότητα! Αυτό υπάρχει και στα συμβόλαια άλλωστε.
Βεβαια Σοφι ξεχασες να μας αναλυσεις λιγο το...........
DISCLAIMER
YellowInvestment is in the business of purchasing and leasing taxi service licenses.
YellowInvestment is NOT in the business of financial services in any way or form and is therefore not regulated by a financial regulatory body. YellowInvesment DOES NOT promote or profess to promote a financial product or a financial instrument and is not involved in any individual financial planning. Information provided on our website is not regarded or intended as investment advice but for general information purposes only. Any opinions, news, research, analysis, prices, or other information is provided as general market commentary, and does not constitute investment advice, it is the responsibility of asset owners to ascertain the terms of and comply with any local law or regulation to which they are subject.
Develop by toastedweb
Με λιγα λογια ειστε unregulated. Ποιος θα αποζημειωσει τον επενδυτη σε περιπτωση χρεοκοπιας της εταιρειας; η ιδια η εταιρεια; σε ποια ρυθμιστικη αρχη υπαγεστε;
Επισης η στρατηγικη εξοδου διαβαζεται ως αρκετα επισφαλης
www.yellowinvestment.com/investmentstrategy