Ανώνυμος wrote:
φίλε μου ευχαριστώ για το χρόνο που διέθεσες να διαβάσεις το μήνυμά μου και την απάντησή σου. Φυσικά όπως καταλαβαίνεις η όποια κίνηση που θα κάνω δε θα γίνει για το ποσό αλλά για το δίκιο μου (αν έχω). Ήδη η παραπάνω τράπεζα έχει υποστεί μία ήττα από μένα στο παρελθόν που είχε να κάνει με "ψιλά γράμματα" στον παραπάνω λογαριασμό (που μου κόστισε ψυχολογικά και σε χρόνο). Ομολογώ πως στην περίπτωση που διεκδικείς κάτι ο κόπος και ο χρόνος που διαθέτεις είναι υπολογίσιμα στοιχεία. Παρόλα αυτά θα προχωρήσω, αρχικά με γράμμα στην τράπεζα και στη συνέχεια (ή και ταυτόχρονα) στο συνήγορο. Θα ενημερώσω το site ώστε να είναι όλοι γνώστες. Αν έχεις κάποια άλλη ιδέα παρακαλώ γράψε ή στείλε μου μήνυμα
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Ευχαριστώ
χαιρομαι που εχεις τη διαθεση να το κυνηγησεις, πολλα πραγματα εχουν αλλαξει προς το καλυτερο για τους πολιτες-πελατες και σε τραπεζες και σε εταιριες κινητης-ιντερνετ επειδη καποιος χωρις ουσιαστικο οικονομικο οφελος τους κυνηγησε.
πιστευω οτι πρωτα (εχοντας το χαρτι απο την τραπεζα με την παρακρατηση του φορου τοκων που σου εκανε για να αποδωσει στο κρατος) να περασεις απο την εφορια και να δεις μηπως απο εκει στο συμψηφισουν η στο επιστρεψουν (τωρα η με το επομενο εκκαθαριστικο).
αν στο αρνηθουν απο εκει επισημα τοτε νομιζω οτι θα μπορεσει να ασχοληθει ο συνηγορος του πολιτη.
επισης μπορεις να απευθυνθεις στον τραπεζικο διαμεσολαβητη για να δεις τι ισχυει για το θεμα σου.
καλη συνεχεια και το αποτελεσμα καλο ειναι να το δημοσιευσεις και στις ενωσεις προστασιας καταναλωτων για καλυτερη ενημερωση των υπολοιπων