Αλεξανδρος (esperos68) wrote:
Κώστα, Άδεια παραμονής ή μόνιμος κάτοικος βουλγαριας;;;
Και αν αφορά ή οχι για το θέμα των τελών ή των ασφαλίστρων θα συμφωνήσω οτι δεν αξίζει το ρίσκο.
Αλλα... εγω που εχω νόμιμη ενεργή εταιρεία στην βουλγαρια χρειάζομαι αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες για να βάζω στα Cmr και κατα δεύτερων ειναι οτι ενα φορτηγό που βρίσκω εδώ για αγορά στα 13.000€ εκει το έχω βρει 4.500€ με + ολα τα έξοδα παίρνεις τρία με τα ιδια χρήματα.
Το θέμα ειναι οτι και νόμιμη εταιρεία να έχεις αν πέσεις σε στραβόξυλο να μην υπάρχει πιθανότητα να στο κατασχέσει έστω και μεχρι να το <<διερευνήσει>>
Μόνιμη κατοικία στη Βουλγαρία..
Οι ελληνικές αρχές θα κοιτάξουν στο ΑΦΜ σου.. σε πρώτη φάση.. αν είσαι δηλωμένος έξω..
Στη συνέχεια θα δουν την εταιρία αν το ΑΦΜ (Bulstat) είναι στο vies..
Όλα αυτά στα γρήγορα.. τα ελέγχει το ΣΔΟΕ..
Δεν αρκεί η εταιρία μόνο πρέπει να είναι by the book..
Και γενικά πρέπει να δηλώνεις στην εκάστοτε τελωνειακή αρχή κάθε φορά που μπαίνεις ή βγαίνεις από την Ελλάδα ώστε να δουν πόσες μέρες έμεινε το όχημα στην Ελλάδα..
Τέλος για να είσαι μόνιμος κάτοικος aka φορολογικός κάτοικος μια χώρας πρέπει "Η μόνιμη ή κύρια κατοικία ή το κέντρο ζωτικών συμφερόντων που βρίσκεται για το έτος για 183 ημέρες και άνω " οπότε θεωρητικά το όχημα είναι πάνω από 6 μήνες εκτός..
Γενικά είναι αρκετά δύσκολο να είσαι by the book γιατί τα μισά τελωνεία έχουν κλείσει στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα..
And finally σημασία έχει πάντα ποιος είναι ο οδηγός..