Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες.

Αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες. 05 Jul 2016 11:31 #1

Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο. Αν υπάρχει παρακαλώ να μεταφερθεί.

Στο θέμα, έχει κάποιος αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες; Επαγγελματικό ή ΙΧ;

Πόσο εύκολο είναι να το κυκλοφορεί στην Αθήνα και τι προβλήματα έχει, αν έχει, με την τροχαία;

Τι χαρτιά πρέπει να κουβαλάει μαζί του;

Σε πολλά σαιτ βλέπω και παρουσιάζουν πολύ εύκολη την αγορά και την κυκλοφορία αυτοκίνητου με βουλγάρικες πινακίδες στην Ελλάδα, αλλά έχω τις αμφιβολίες μου μιας και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις κατάσχεσης που έχω ακούσει.
The administrator has disabled public write access.

Αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες. 05 Jul 2016 12:46 #2

Αλεξανδρος (esperos68) wrote:
Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο. Αν υπάρχει παρακαλώ να μεταφερθεί.

Στο θέμα, έχει κάποιος αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες; Επαγγελματικό ή ΙΧ;

Πόσο εύκολο είναι να το κυκλοφορεί στην Αθήνα και τι προβλήματα έχει, αν έχει, με την τροχαία;

Τι χαρτιά πρέπει να κουβαλάει μαζί του;

Σε πολλά σαιτ βλέπω και παρουσιάζουν πολύ εύκολη την αγορά και την κυκλοφορία αυτοκίνητου με βουλγάρικες πινακίδες στην Ελλάδα, αλλά έχω τις αμφιβολίες μου μιας και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις κατάσχεσης που έχω ακούσει.

Ενδιαφέρον το θέμα που άνοιξες.
Ρίξε μια ματιά εδώ...

www.taxydromos.gr/article.php?id=148166&cat=1
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες. 05 Jul 2016 13:32 #3

1) Η δε κυκλοφορία του οχήματος στο Βόλο εφόσον αυτό είναι δηλωμένο στο Εξωτερικό, μπορεί να δικαιολογηθεί στο εσωτερικό για έξι μήνες τον πρώτο χρόνο της αγοράς, για τρεις μήνες το δεύτερο χρόνο, για έναν μήνα τον τρίτο χρόνο κ.ο.κ

Δεν υπάρχει κάποια τέτοια νομοθεσία. Δλδ ο Βούλγαρος οδηγός σε 3 χρόνια απο την αγορά ενος αυτοκίνητου δεν θα εχει δικαίωμα να μπει στην Ελλάδα;;;


2) Οι συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες τα κυκλοφορούσαν στο Βόλο παρανόμως ολόκληρη τη χρονιά.

Σαφώς και είναι παράνομο και καλά έκαναν και τα κατάσχεσαν.


3) Οι επιχειρήσεις που είχαν στήσει Βολιώτες στο εξωτερικό σε τουλάχιστον δεκαπέντε περιπτώσεις αποδείχτηκαν φαντάσματα, καθώς ίσχυαν μόνο στα χαρτιά.

οι 15...οι άλλες 85;
Μιλάμε για ενεργή εταιρεία στην Βουλγαρία και με κύκλο εργασιών και με μόνιμο κάτοικο βουλγαριας (Ελληνας) τον διαχειριστή.

4) Τα δε αυτοκίνητα κατάσχονται για όσο καιρό διαρκέσει η έρευνα. Αν αποδειχτεί ότι οι ελεγχόμενοι δεν είναι παραβάτες, τα Ι.Χ. επιστρέφονται, όμως το γεγονός αυτό χαρακτηρίζεται …σπάνιο.

Αυτό είναι ενα που με φοβίζει ιδιαιτέρως. Ποσο μπορεί να διαρκέσει ενας έλεγχος ενος δημοσίου υπάλληλου για την αποδέσμευση του αυτοκίνητου.


Και τελος δεν μιλάει πουθενά για επαγγελματικα εταιρικα αυτοκινητα ΦΙΧ.
The administrator has disabled public write access.

Αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες. 05 Jul 2016 14:58 #4

Ένας τύπος απο τη δουλειά μου είχε έρθει πριν 5 χρόνια περίπου με βουλγάρικες πινακίδες.
Δεν έχουμε πολλά-πολλά κ δεν έμαθα λεπτομέρειες.
Όταν τον ρώτησα μου είπε οτι το αμάξι το είχε αγοράσει πολύ φτηνά, απο βουλγαρία κ το είχε δηλώσει εκεί.
Είχε φροντίσει βέβαια να αγοράσει ένα ξενοδοχείο σε τουριστική πόλη της χώρας.
Έτσι δικαιολογούσε τον τόπο κατοικιας κ το εισόδημα..
Όταν τον ξαναδώ θα τον ρωτήσω.
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες. 05 Jul 2016 18:38 #5

  • ermakos
  • ermakos's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 789
  • Thank you received: 180
  • Karma: 12 (1)
Υπάρχουν τα νόμιμα και τα μαιμού ΙΧ που κυκλοφορούν με ξένες πινακίδες. Εγώ δε πιστεύω πλέον οτι αξίζει να κάνεις κάτι τέτοιο για ενα τέλος κυκλοφορίας που στη χειρότερη θα ειναι 1000ευρώ το χρόνο. Αν και τα νέα ΙΧ με τους λίγους ρύπους πληρώνουν λιγότερα. Οπότε βάλτε όλη τη διαδικασία τη παράνομη να δείτε αν συμφέρει, και με το άγχος και με την ασφάλιση έξω (άλλο τρέξιμο αν γίνει κάτι), και με το ΚΤΕΟ που πρέπει να πάς εκει. Άλλο να έχεις εκει τη νόμιμη εταιρία σου, τότε κανείς δε σου λέει τίποτα φαντάζομαι (όπως και εμεις αν παμε εξω με ελληνικές πινακίδες).
The administrator has disabled public write access.

Αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες. 05 Jul 2016 18:58 #6

  • Zis (teris3)
  • Zis (teris3)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Posts: 130
  • Thank you received: 20
  • Karma: 1 (1)
Με μια μικρή έρευνα στο Google θα βρεις τί διαδικασίες χρειάζεται αλλά τα αυτοκίνητα αυτά έχουν μπει στο στόχαστρο εδώ και καιρό και με πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση έχουν κλείσει αρκετές ...κερκόπορτες για την απόκτησή τους. Ειδικά Βόρεια Ελλάδα το ένα στα πέντε αυτοκίνητα ήταν βουλγάρικο!

Αποψή μου είναι ότι έχει ξεφτιλιστεί τόσο πολύ η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα που δεν αξίζει τον κόπο πλέον να μπεις στην διαδικασία...
The administrator has disabled public write access.

Αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες. 05 Jul 2016 19:25 #7

Έχω εδώ και 4 χρόνια Εχω άδεια παραμονής στην Βουλγαρία και δεν μπορεί το μπατσονι να μου κάνει τίποτα Οποιος δεν έχει άδεια παραμονής εινε μεγάλο ρίσκο Για ένα αυτοκίνητο 1400 ασφάλεια ,τέλει κυκλοφορίας , και ΚΤΕΟ για όλο τον χρόνο εινε 120 ευρώ το υγραέριο έχει 40 λεπτά το λίτρο και η βενζίνη 1 ευρώ
The administrator has disabled public write access.

Αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες. 05 Jul 2016 19:57 #8

Κώστα, Άδεια παραμονής ή μόνιμος κάτοικος βουλγαριας;;;

Και αν αφορά ή οχι για το θέμα των τελών ή των ασφαλίστρων θα συμφωνήσω οτι δεν αξίζει το ρίσκο.
Αλλα... εγω που εχω νόμιμη ενεργή εταιρεία στην βουλγαρια χρειάζομαι αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες για να βάζω στα Cmr και κατα δεύτερων ειναι οτι ενα φορτηγό που βρίσκω εδώ για αγορά στα 13.000€ εκει το έχω βρει 4.500€ με + ολα τα έξοδα παίρνεις τρία με τα ιδια χρήματα.


Το θέμα ειναι οτι και νόμιμη εταιρεία να έχεις αν πέσεις σε στραβόξυλο να μην υπάρχει πιθανότητα να στο κατασχέσει έστω και μεχρι να το <<διερευνήσει>>
The administrator has disabled public write access.

Αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες. 05 Jul 2016 21:13 #9

  • Observer
  • Observer's Avatar
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Posts: 304
  • Thank you received: 40
  • Karma: 1
Αλεξανδρος (esperos68) wrote:
Κώστα, Άδεια παραμονής ή μόνιμος κάτοικος βουλγαριας;;;

Και αν αφορά ή οχι για το θέμα των τελών ή των ασφαλίστρων θα συμφωνήσω οτι δεν αξίζει το ρίσκο.
Αλλα... εγω που εχω νόμιμη ενεργή εταιρεία στην βουλγαρια χρειάζομαι αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες για να βάζω στα Cmr και κατα δεύτερων ειναι οτι ενα φορτηγό που βρίσκω εδώ για αγορά στα 13.000€ εκει το έχω βρει 4.500€ με + ολα τα έξοδα παίρνεις τρία με τα ιδια χρήματα.


Το θέμα ειναι οτι και νόμιμη εταιρεία να έχεις αν πέσεις σε στραβόξυλο να μην υπάρχει πιθανότητα να στο κατασχέσει έστω και μεχρι να το <<διερευνήσει>>

Μόνιμη κατοικία στη Βουλγαρία..
Οι ελληνικές αρχές θα κοιτάξουν στο ΑΦΜ σου.. σε πρώτη φάση.. αν είσαι δηλωμένος έξω..
Στη συνέχεια θα δουν την εταιρία αν το ΑΦΜ (Bulstat) είναι στο vies..
Όλα αυτά στα γρήγορα.. τα ελέγχει το ΣΔΟΕ..
Δεν αρκεί η εταιρία μόνο πρέπει να είναι by the book..
Και γενικά πρέπει να δηλώνεις στην εκάστοτε τελωνειακή αρχή κάθε φορά που μπαίνεις ή βγαίνεις από την Ελλάδα ώστε να δουν πόσες μέρες έμεινε το όχημα στην Ελλάδα..

Τέλος για να είσαι μόνιμος κάτοικος aka φορολογικός κάτοικος μια χώρας πρέπει "Η μόνιμη ή κύρια κατοικία ή το κέντρο ζωτικών συμφερόντων που βρίσκεται για το έτος για 183 ημέρες και άνω " οπότε θεωρητικά το όχημα είναι πάνω από 6 μήνες εκτός..

Γενικά είναι αρκετά δύσκολο να είσαι by the book γιατί τα μισά τελωνεία έχουν κλείσει στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα..

And finally σημασία έχει πάντα ποιος είναι ο οδηγός.. B) :laugh: :cheer:
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.097 seconds