Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Δασμοί νέου αυτοκινήτου

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 11 Apr 2018 00:54 #28

soto51 wrote:
Παναγιώτη, στενοχωριέμαι που δεν καταλαβαίνεις το πνεύμα μου. Και δεν μπορείς να ξεκολλήσεις από το "Γιατί αυτός να μην πληρώνει, και εγώ να πληρώνω".
(Ειδικά το τελευταίο, ξέρεις που παραπέμπει).

Με τα "μακάρι" και τις διαπιστώσεις για "λάθος σύστημα" δεν λύνεται το πρόβλημα σου (και πρόβλημα μας).

Ναι, θυμάμαι πως είχαμε κάνει μια κουβέντα παλιότερα σχετικά με τις αποδείξεις στα εστιατόρια.
Μονό που εδώ δεν μιλάμε για φαγητά, αλλά για τέλη κυκλοφορίας.
Πως θα τα γλιτώσω;
Δεν θέλω να παραδώσω πινακίδες ούτε να αγοράσω κάποιο πανάκριβο υβριδικό.
Αυτή η τελευταία λύση, αν υιοθετηθεί από όλους, με σκοπό να μην πληρώνουν τέλη, γρήγορα θα οδηγήσει την κυβέρνηση να πάρει επιπλέον μέτρα, με σκοπό να περιορίσει την απώλεια εσόδων.
Θυμήσου τι έκανε παλιότερα.
Τα υβριδικά δεν πλήρωναν τέλη, τώρα πληρώνουν.
Το κατώφλι για πληρωμή τελών ήταν τα 100gr, τώρα όμως το πήγαν στα 90, αφού, "συμπτωματικά", πολλές εταιρείες ανακοίνωναν ρύπους στα 99gr.
Αν οι εταιρείες κατεβάσουν τους ρύπους στα 89gr η κυβέρνηση θα βάλει το κατώφλι στα 80.
Κ αν διαπιστώσουν μεγάλη απώλεια εσόδων, πιθανόν να διαμορφώνουν τα τέλη σύμφωνα με την τιμή αγοράς, τα χιλιόμετρα που κυκλοφορεί ένα αμάξι κ εγώ δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να σκεφτούν.

Τι ερώτημα παραμένει.
Πως μπορούμε να πληρώνουμε λίγα ή καθόλου τέλη, όσο το δυνατόν περισσότεροι χωρίς να μας χαρατσώσει εκ νέου η κυβέρνηση;
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 11 Apr 2018 02:57 #29

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) wrote:
Τι ερώτημα παραμένει.
Πως μπορούμε να πληρώνουμε λίγα ή καθόλου τέλη, όσο το δυνατόν περισσότεροι χωρίς να μας χαρατσώσει εκ νέου η κυβέρνηση;

Η απάντηση στο ερώτημα είναι απλή:
Να ψηφίσεις (για να βγει κυβέρνηση) κάποιον που διακηρύσσει (συνολικά) μείωση των δαπανών της διοίκησης.
Κι αν δεν βγει την πρώτη φορά που θα τον ψηφίσεις, βοήθα τον να βγει τη δεύτερη ή την τρίτη.
Μην εντοπίζεις το πρόβλημα ΜΟΝΟ στα τέλη κυκλοφορίας. Αυτά είναι μια μορφή φορολογίας (από τις δεκάδες, ή τις εκατοντάδες που υπάρχουν και εφαρμόζονται). Κι αν κάποιος σου υποσχεθεί ότι "θα μειώσω τα τέλη κυκλοφορίας", ή δεν θα το κάνει (θυμάσαι την κατάργηση του ενφια?), ή θα το κάνει, αλλά θα βάλει το φόρο κάπου αλλού. Π.χ. στις φρυγανιές, ή στα μήλα.
Θα πρέπει λοιπόν να ψηφίσεις αυτόν που διακηρύσσει ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ, διότι από κει ξεκινάει το κακό.
Αν τους χρειάζονται 85-90δις κάθε χρόνο για να τραφεί το κράτος, τόσα θα σου πάρουν, γιατί τόσα τους χρειάζονται. Σε σένα θα υποσχεθούν τα τέλη κυκλοφορίας, σε μένα τα λιμανιάτικα των σκαφών, στον άλλο τα διόδια, στον παράλο το φπα των νησιών. για τον καθένα θα βρουν κάτι να υποσχεθούν.
Την αξία των... υποσχέσεων τους, την είδαμε. ΟΛΩΝ τους.

Υπάρχει κάποιος που να λέει "τα 85-90δις του κάθε χρόνο προϋπολογισμού εγώ θα τα κάνω 40-45" ?

Αν υπάρχει, αυτόν φώναξε να κάνει κουμάντο, γιατί αυτός έχει πιάσει το ζουμί της υπόθεσης.
Νομίζω υπάρχει.

Εκτός κι αν δεν σ' αρέσει η ιδέα του να πάει ο προϋπολογισμός του κράτους από 85-90δις στα 40-45δις, οπότε δεν έχω κάτι άλλο να σου προτείνω. Είτε από τα τέλη κυκλοφορίας, είτε από τα μήλα είτε από τις φρυγανιές, θα στα πάρουν.

:angry:
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 11 Apr 2018 11:41 #30

Ήδη ψηφίζω αυτόν που εννοείς..
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 09 May 2018 00:33 #31

Καλά, πλάκα μας κάνουν;
Μπορούμε να πληρώνουμε με κάρτα στα διόδια κ μας αφήνουν να παιδευόμαστε με φραγκοδίφραγκα;

www.moneyonline.gr/site/article/11498/di...odia-alla-to-krivoun
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: aceman

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 09 May 2018 00:37 #32

Συγνώμη ρε παιδιά, αλλά μου φαίνεται περίεργο.
Δύο αναρτήσεις πιο πάνω μου είχε απαντήσει ο Σώτος.
11 Απριλίου.
Μόλις 5 μέρες πριν "φύγει"....

Δεν είμαι καλά σήμερα....
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 09 May 2018 00:46 #33

  • TEV
  • TEV's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1401
  • Thank you received: 329
  • Karma: 41
Μήνυμα από soto51 offline
12 Απριλίου 2018, 03:02



Το τελευταίο του pm προς εμένα...
Πόσο περίεργο είναι...
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 07 Jun 2018 21:41 #34

Ράδιο-Αρβύλα;;;

www.enikos.gr/economy/577843/mono-sto-en...oforias-kai-oi-times


Κάποια στιγμή ΣΙΓΟΥΡΑ θα υπολογίζουν τα τέλη με την τιμή αγοράς.
Αφού βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής όλο κ περισσότερα μη ρυπογόνα αυτοκίνητα, αυτά πληρώνουν κ λιγότερα τέλη.
Ειδικότερα, σε λίγα χρόνια πολλά αμάξια θα είναι ηλεκτρικά με 0 ρύπους .
Όποτε, το κράτος δεν θα βάλει τους αρμόδιους ΔΥ να τετραγωνίσουν τον κύκλο ώστε να σκεφτούν πως θα υπολογίζονται τα νέα τέλη..
ΧΑΡΑΤΣΙ στο κεφάλι όλων των ιδιοκτητών νέων αυτοκινήτων για να μην καίνε κ πολύ εγκεφαλικό ρεύμα.
Πόσο θα είναι το χαράτσι;
Κανείς δεν ξέρει.
Στην τύχη θα το βάλουν κ αυτό, όπως όλα τα χαράτσια ως τώρα..
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 07 Jun 2018 23:39 #35

  • sonik
  • sonik's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1313
  • Thank you received: 310
  • Karma: 1
οπως επισης οτι δεν επιτρεπεται αθηνα και θεσσαλονικη να κυκλοφορουν αυτοκινητα ντιζελ euro 4 που ειναι χρονολογιας πριν το 2009.

προσωπικα εχω δει να κυκλοφορουν απειρα απο αυτα. προφανως η τροχαια δεν μπορει να καταλαβει αν ειναι euro 4 ή euro 5.

και οι ιδιοκτητες αυτων δηλαδη τι πρεπει να κανουν εφοσον δεν πουλιουνται? να τα καψουν?
Last Edit: 07 Jun 2018 23:42 by sonik.
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 08 Jun 2018 12:26 #36

Τα Euro 5 έχουν ένα φίλτρο (DPF) που καθώς γεμίζει προκαλεί διάφορα προβλήματα (άλλα κινούνται υποχρεωτικά πολύ αργά, άλλα ακινητοποιούνται). Ξέρω δεκάδες που έχουν βγάλει το σχετικό πρόγραμμα από τον εγκέφαλο και έχουν κόψει και το φίλτρο από την εξάτμιση. Συνεπώς ακόμη κι αν η άδεια λέει Euro 5 στην πραγματικότητα μπορεί να είναι τεράστιος ρυπαντής. Για να μη θυμηθώ και το "ειδικό πρόγραμμα" της VW
Last Edit: 08 Jun 2018 12:31 by Loulis Loulakis (loulis).
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.063 seconds