Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Διαδικασία ανοίγματος λογαριασμού στο εξωτερικό, επιτόκια, κριτικές. Επιτόκια Βουλγαρίας

TOPIC: βουλγαρικές πινακίδες

βουλγαρικές πινακίδες 28 Jan 2013 19:15 #46

  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 2231
  • Thank you received: 1096
  • Karma: 97 (23)
Ελληνα αστυνομικό και Βουλγαρο συνοριοφύλακα που είναι αρμόδιος για τον έλεγχο . Το κλιμάκιο ειναι μεικτό και βρίσκεται συνήθως στην Ελληνική πλευρά των συνόρων . Επίσης περνώντας στην Βουλγαρική πλευρά των συνόρων υπάρχουν πάλι κλιμάκια απο τελωνιακούς και ΚΑΤ οπως λέγονται εδώ και κάνουν ελέγχους οπου αυτοί κρίνουν . Εχεις θέμα επίσης με την πράσινη κάρτα . Θεωριτικά πάντα αν και δεν την ζητλανε παρα μόνο σε έλεγχο τροχαίας πρέπει να έχεις πράσινη κάρτα για το ταξίδι σου εκτός Ελλάδας . Θα σου εκδόσει η ασφαλιστική;; Δεν ξέρω να σου πω χλωμό το βλέπω . Επισης κατλά την εισοδο σου στην Βουλγαρια πρεπει να αγοράσεις την Vineta εσυ με τι αριθμό κυκλοφοριας θα το διλώσεις μάλλιν με τον Μ θα μου πεις . Αφου λοιπον εδώ μιλάμε τελικά απλά για ταξίδι και όχι μετατροπή πινακίδων είναι άλλο το θέμα . Παντως δεν νομίζω .
Last Edit: 28 Jan 2013 19:20 by ΣΤΑΜΑΤΗΣ.
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 28 Jan 2013 19:19 #47

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
ΣΤΑΜΑΤΗΣ wrote:
Το κλιμάκιο ειναι μεικτό
Μοιράζονται και τα μπαξίσια από τα βυτία των καυσίμων?
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 28 Jan 2013 19:22 #48

  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 2231
  • Thank you received: 1096
  • Karma: 97 (23)
Προτρέχεις και εδώ τα βυτια των καυσίμων περνάνε τα σύνορα κανονικά οτι έχουν γράφουν και τα τρένα με τα βυτιοφόρα που γίνεται η εξαγωγή με tir γίνονται αλλου . Αλλού γίνεται η βρωμοδουλειά . Οι δημοσιογράφοι δεν τα έγραψαν καλά .
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 28 Jan 2013 19:26 #49

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
ΣΤΑΜΑΤΗΣ wrote:
Προτρέχεις και εδώ τα βυτια των καυσίμων περνάνε τα σύνορα κανονικά οτι έχουν γράφουν και τα τρένα με τα βυτιοφόρα που γίνεται η εξαγωγή με tir γίνονται αλλου . Αλλού γίνεται η βρωμοδουλειά . Οι δημοσιογράφοι δεν τα έγραψαν καλά .
Υποψιάζομαι ότι κάτι γίνεται στους Ευζώνους (Γευγελή επί το σκοπιανόν).
Αλλά σε ρωτάω:
Οι τελωνειακοί που υπηρετούν στους Ευζώνους, έχουν τα "τυχηρά" τους από τις σφραγίδες εξαγωγής που βάζουν (χωρίς να πάει καν το βυτίο από κει).
Οι άλλοι, του Προμαχώνα, μαλάκες είναι?
Αφού ΞΕΡΟΥΝ τι γίνεται στους Ευζώνους, πως θα το αφήνουν να περνάει έτσι?
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 28 Jan 2013 19:32 #50

  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 2231
  • Thank you received: 1096
  • Karma: 97 (23)
soto απο εκει Σκοπια noEU απο εδώ Βουλγαρία EU στα σύνορα δεν σφραγίζονται χαριά μόνο προληπτικοί έλεγχοι . Αν δηλαδή εξάγεις κάτι ενδοκοινωτικά δεν γίνεται έλεγχος . Οπως ειπες και σε άλλο σου σχίλιο άνθρακες ο θησαυρός . Λαλακίες δημοσιογράφων . Ασε που τα πετρελαικά προιοντα περνάνε με τρένα λόγω απαγόρευσης . Μονο οι βενζίνες της ΕΚΟ για τα δικά της πρατήρια περνάνε οδικώς . Αλλού γίνεται η δουλειά και το ξέρουν όλοι . Αλλά εκεί έχει μποφορ πολλά . Τα σύγχρονα πειρατικά ονομάζονται σλέπια μπάρτζες .
Last Edit: 28 Jan 2013 19:40 by ΣΤΑΜΑΤΗΣ.
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 29 Jan 2013 01:31 #51



Εχουμε και εμείς τις άκρες μας... ;)
Δεν μπορώ όμως να σου βγάλω το SCV 1, γιατί το έχει ο "Μεγάλος" !!!
Last Edit: 29 Jan 2013 01:33 by Σωτήρης (sotiris).
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 29 Jan 2013 02:11 #52

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ Μ Αρμόδια υπηρεσία για την χορήγηση της προσωρινής άδειας και την έκδοση πινακίδας «Μ» είναι η Δ.Ο.Υ. (από 1-3-2004, σύμφωνα με την υπ΄ αριθ. 1109354/1188/Τ&Ε.Φ./ΠΟΛ. 1132/3-12-2003).
Η προσωρινή άδεια χορηγείται σε εξαιρετικές περιπτώσεις, που αναφέρονται κατωτέρω και μόνο για δύο (2) ημέρες το μήνα (εκτός ΣΚ & αργιών), με την καταβολή 2,30ευρώ την ημέρα:
α) Για τα ανάριθμα αυτοκίνητα μόνο για τη μεταφορά τους από τον τόπο αγοράς ή τελωνισμού στον τόπο ταξινόμησης, ή για έλεγχο από το Κ.Τ.Ε.Ο. ή σε ειδικά συνεργεία για μετατροπή, προσθήκη αμαξωμάτων ή άλλων τεχνικών στοιχείων.
β) Για τα ενάριθμα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε ακινησία μόνο για δοκιμή, επισκευή ή πώληση αυτών.

Τώρα αν μπορέσεις και τους πείσεις στο λιμάνι της Πάτρας οτι πας το αμάξι για δοκιμή στην Ιταλία, τότε πάω πάσο !!! :)

Δεν νομίζω οτι είναι νόμιμο το να χρησιμοποιείς (οπουδήποτε) πινακίδες που είναι κατατεθημένες στην εφορία. Ψάξτο λίγο...Μην είσαι σίγουρος οτι στο εξωτερικό δεν κάνουν ελέγχους και διασταυρώσεις. "Ελληνάρας" γνωστός μου είχε πάει ταξίδι στην Γερμανία, τον έγραψαν για παρκάρισμα, "σιγά μην με βρούνε" είπε, έφυγε και δεν το πλήρωσε.... Σε 1 χρόνο του ήρθε χαρτί να πληρώσει το ποσό μαζί με προσαυξήσεις κλπ, από αίτημα της Γερμανικής πρεσβείας στις ελληνικές αρχές. Αν λειτουργούσαμε κι εμείς έτσι σαν κράτος, δεν θα είμαστε σε αυτά τα χάλια...

Εάν μπλέξεις σε ατύχημα στο εξωτερικό και παρουσιάσεις χαρτιά που δεν ισχύουν, άντε να ξεμπλέξεις, ειδικά με την ασφαλιστική εταιρεία. Επειδή εμείς εδώ είμαστε ξέφραγο αμπέλι, δεν ισχύει το ίδιο και στο εξωτερικό. Απ ότι κατάλαβα ταξιδεύεις συχνά, άρα έχεις ιδία αντίληψη των πραγμάτων.

Σχετικά με την 7άρα που έχεις. Εγκρίνω και επαυξάνω !!! Σκεφτόμουνα να πάρω και εγώ από Βουλγαρία ή Γερμανία κάποιο τέτοιο, σε πετρέλαιο πάντα. Ισως στο μέλλον.
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 29 Jan 2013 07:18 #53

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
Σωτήρη,

Τι έγινε με κείνη τη μήνυση που είχε κάνει ένας Γερμανός (πολίτης), επειδή σε κάποια επίσκεψη του στη Γερμανία ο μεγάλος SCV1 "κυκλοφορούσε με το αυτοκίνητο χωρίς ζώνη ασφαλείας"?
Αν δε το ξέρετε, πήγε με το βίντεο της επίσκεψης του πάπα στον εισαγγελέα της πόλης του, το έδειξε και είπε: "Ο τύπος κυκλοφορούσε με το αυτοκίνητο στο δρόμο και ΔΕΝ φόραγε ζώνη. Η polizei δεν του έδωσε κλήση, αλλά να, πάρτε το αποδεικτικό στοιχείο και ρίξτε του πρόστιμο"!
(Ως γνωστόν ο πάπας κυκλοφορεί με το αμάξι που έβαλες φωτογραφία και είναι μέσα ευλογώντας τα πλήθη, και δεν φοράει ζώνη). Και στη Γερμανία το πρόστιμο για ζώνη είναι τσουχτερό. Τα πήρε λοιπόν ο Γερμανος στο κρανίο, και πήγε και του την έχωσε.

Για τα υπόλοιπα:

1) Το "τέλος" για το "Μ" είναι 4 ευρώ την ημέρα, όχι 2,30. Μάλλον ο νόμος που βρήκες είναι παλιός. Αναπροσαρμόστηκε.
2) Δε χρειάζεται να τους πεις ότι το πaς για δοκιμή. Το πας για να το δει ένας υποψήφιος αγοραστής. Το αν θα πουληθεί ή όχι, δεν μπορείς να το ξέρεις πριν πας. Δεν πουλήθηκε τελικά, και το φέρνεις πίσω. Ή πουλήθηκε, αλλά περιμένεις την προκαταβολή.
3) Οι πινακίδες είναι δηλωτικές της ταυτότητας του αυτοκινήτου. Στην Ελλάδα θεωρούνται δημόσιο έγγραφο (γι' αυτό και έχουν σφραγίδα ανάγλυφη πάνω τους). Σε άλλες χώρες (όλες που ξέρω) δεν υπάρχει τέτοιο πράμα (σφραγίδα). Άρα καμία χώρα δεν ελέγχει αν η πινακίδα είναι "η από το Ελληνικό ΥΜΕ χορηγηθείσα".
4) Αυτό που θα ελέγξουν είναι η ακολουθία: Αρ. Κυκλοφορίας > Άδεια κυκλοφορίας > αρ. πλαισίου. Σε αυτά δεν πάσχω, όπως έχεις καταλάβει.
5) Για τις κλήσεις από τη Γερμανία το ξέρω ότι φτάνουν εδώ και πληρώνονται. Δε μιλάμε όμως για τέτοια περίπτωση. Αν κάνω μαλακία και φάω κλήση, θα την πληρώσω.
6) Ναι, το ατύχημα θα είναι μια κακή περίπτωση. Αλλά και πάλι, το αυτοκίνητο θα είναι ασφαλισμένο (μπορεί να ασφαλιστεί και με αριθμό πλαισίου, αν δεν το ξέρεις). Ξαναλέω, ΟΥΤΕ η ασφαλιστική εταιρεία θα ψάξει αν το αυτοκίνητο έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας. Ακόμα περισσότερο, δεν θα ψάξει ποτέ (κανείς μα κανείς) αν μετράει ή όχι στο τεκμήριο μου.
7) Επανέρχεσαι (εμμονή έχεις) στο "ξέφραγο αμπέλι" κλπ. Τα ξέρω αυτά, όπως κι εσύ φαίνεται. Δε συζητάμε αυτό όμως τώρα. Συζητάμε: Πάω ή όχι την εκδρομή που σου περιέγραψα?
(Αν δεν ρίξανε το πρόστιμο και στον πάπα, τότε κι εκεί ξέφραγο αμπέλι είναι! :laugh: )
8) Πετρέλαιο και 740 είναι ασυμβίβαστα πράματα φίλε. Τα δικά μου έχουν 286hp (V8), τελική 250 (που το σταματάει κόφτης, αλλιώς έχει ισχύ και σχήμα για παραπάνω) και 240 πάει με 4.500 RPM (κόκκινο στις 5.800). Τέτοιο αυτοκίνητο δεν το παίρνεις για να κάνεις οικονομία στο καύσιμο, το παίρνεις για να να το χαίρεσαι. Και το diesel ΔΕΝ το χαίρεσαι. Κρρρρρρρρ..... Σαν ταξί θα είναι. Ισχύς κινητήρα πολύ κάτω. Ελάχιστα είχαν βγει το 2000 που βγήκε το δικό μου, και νομίζω τα σταμάτησαν.

Πάρε και 2 φωτο. Το Ελληνικό και το Αμερικάνικο.
Ίδια πράματα, 15 φορές πάνω το κόστος του πρώτου.


740GR.jpg



740US.jpg
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 29 Jan 2013 13:20 #54

Soto,

Δεν ξέρω την ιστορία που ανέφερες με τον Πάπα. Ενδιαφέρουσα περίπτωση...

Σχετικά με την έκδοση των Μ. Απ ότι γνωρίζω, δεν μπορείς να περάσεις τα σύνορα της Ελλάδας (εννοείται και να μπεις σε καράβι που πάει Ελλάδα-Ιταλία). Ρώτα κάποιον αρμόδιο να σου λύσει την απορία. Δεν ξανασχολιάζω.

Αν δεν τύχει κάποια "στραβή" στο εξωτερικό, κανείς δεν πρόκειται να ψάξει όπως λές τις πινακίδες σου αν έχουν σφραγίδα ή όχι. Τα προβλήματα ξεκινάνε αν μπλεχτείς σε ατύχημα. Το ψάξιμο θα το κάνει η Ασφαλιστική εταιρεία. Υπάρχει σχέδιο να διασταυρώνονται ηλεκτρονικά όλα τα οχήματα μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών και του ΥΜΕ, για να περιοριστεί ο αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων, καθώς το ταμείο εγγυοδοσίας (ή όπως αλλιώς λέγεται) για τα ανασφάλιστα "χτύπησε κόκκινο".

Η ασφάλιση που λες μόνο με τον αριθμό πλαισίου ισχύει και για ταξίδια στο εξωτερικό? Δηλαδή σου εκδίδουν πράσινη κάρτα μόνο με αριθμό πλαισίου? Κομματάκι χλωμό το βλέπω...

Σχετικά με την πετρελαιοκίνηση. Εχω πάρει ένα Corolla του 2003, με κινητήρα D4D (common rail) και έχω 90 άλογα με 2000cc, με βουλγάρικες πινακίδες εννοείται ;) . Σε πληροφορώ ότι έχω τα 160χλμ για πλάκα, ενώ η ροπή του είναι τεράστια. Το απολαμβάνω πολύ περισσότερο από βενζινοκίνητο (ροπή, οικονομία κλπ). Το στυλ οδήγησης μου είναι περισσότερο "ήρεμο" (ταξιδιάρικο, τουριστικό) παρά "τσίτα τα γκάζια". Την κ@υλα του γκαζιού την πέρασα με μοτοσυκλέτες μέχρι τα 29 μου, οπότε τώρα θέλω πιό χαλαρούς ρυθμούς όταν οδηγάω.

Η BMW σειρά 7 που αναφέρεις δεν έχει Common Rail κινητήρες (δεν είχε βγει ακόμα), άρα πιθανόν να ακούγεται κάποιο "κροτάλισμα". Στο δικό μου πάντως ο ήχος του diesel ακούγεται πολύ χαμηλότερα οπό τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά (κυρίως VW) και μόνο όταν είναι κρύο, ενώ όταν ζεσταθεί δεν τον διακρίνεις εύκολα. Πάντως έχω δει και διαφορά στο "κροτάλισμα" μεταξύ V-Power Diesel & συμβατικών πετρελαίων. Το V-Power κάνει αισθητά λιγότερο "κροτάλισμα".

Το 730d έχει 190hp ενώ το 740d έχει 241hp, τους οποίους θεωρώ αξιοπρεπείς. Το αρχικό 725tds με τα 140 άλογα ήταν σχετικά αργό.


Συζητάμε: Πάω ή όχι την εκδρομή που σου περιέγραψα?
Πες μας τί τσιγάρα καπνίζεις να σου φέρνουμε...Αν σε πιάσουν καλοκαίρι, θα γλυτώσουμε τις κουβέρτες... :laugh: :laugh: :laugh:
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.065 seconds