Σωτήρη,
Τι έγινε με κείνη τη μήνυση που είχε κάνει ένας Γερμανός (πολίτης), επειδή σε κάποια επίσκεψη του στη Γερμανία ο μεγάλος SCV1 "κυκλοφορούσε με το αυτοκίνητο χωρίς ζώνη ασφαλείας"?
Αν δε το ξέρετε, πήγε με το βίντεο της επίσκεψης του πάπα στον εισαγγελέα της πόλης του, το έδειξε και είπε: "Ο τύπος κυκλοφορούσε με το αυτοκίνητο στο δρόμο και ΔΕΝ φόραγε ζώνη. Η polizei δεν του έδωσε κλήση, αλλά να, πάρτε το αποδεικτικό στοιχείο και ρίξτε του πρόστιμο"!
(Ως γνωστόν ο πάπας κυκλοφορεί με το αμάξι που έβαλες φωτογραφία και είναι μέσα ευλογώντας τα πλήθη, και δεν φοράει ζώνη). Και στη Γερμανία το πρόστιμο για ζώνη είναι τσουχτερό. Τα πήρε λοιπόν ο Γερμανος στο κρανίο, και πήγε και του την έχωσε.
Για τα υπόλοιπα:
1) Το "τέλος" για το "Μ" είναι 4 ευρώ την ημέρα, όχι 2,30. Μάλλον ο νόμος που βρήκες είναι παλιός. Αναπροσαρμόστηκε.
2) Δε χρειάζεται να τους πεις ότι το πaς για δοκιμή. Το πας για να το δει ένας υποψήφιος αγοραστής. Το αν θα πουληθεί ή όχι, δεν μπορείς να το ξέρεις πριν πας. Δεν πουλήθηκε τελικά, και το φέρνεις πίσω. Ή πουλήθηκε, αλλά περιμένεις την προκαταβολή.
3) Οι πινακίδες είναι δηλωτικές της ταυτότητας του αυτοκινήτου. Στην Ελλάδα θεωρούνται δημόσιο έγγραφο (γι' αυτό και έχουν σφραγίδα ανάγλυφη πάνω τους). Σε άλλες χώρες (όλες που ξέρω) δεν υπάρχει τέτοιο πράμα (σφραγίδα). Άρα καμία χώρα δεν ελέγχει αν η πινακίδα είναι "η από το Ελληνικό ΥΜΕ χορηγηθείσα".
4) Αυτό που θα ελέγξουν είναι η ακολουθία: Αρ. Κυκλοφορίας > Άδεια κυκλοφορίας > αρ. πλαισίου. Σε αυτά δεν πάσχω, όπως έχεις καταλάβει.
5) Για τις κλήσεις από τη Γερμανία το ξέρω ότι φτάνουν εδώ και πληρώνονται. Δε μιλάμε όμως για τέτοια περίπτωση. Αν κάνω μαλακία και φάω κλήση, θα την πληρώσω.
6) Ναι, το ατύχημα θα είναι μια κακή περίπτωση. Αλλά και πάλι, το αυτοκίνητο θα είναι ασφαλισμένο (μπορεί να ασφαλιστεί και με αριθμό πλαισίου, αν δεν το ξέρεις). Ξαναλέω, ΟΥΤΕ η ασφαλιστική εταιρεία θα ψάξει αν το αυτοκίνητο έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας. Ακόμα περισσότερο, δεν θα ψάξει ποτέ (κανείς μα κανείς) αν μετράει ή όχι στο τεκμήριο μου.
7) Επανέρχεσαι (εμμονή έχεις) στο "ξέφραγο αμπέλι" κλπ. Τα ξέρω αυτά, όπως κι εσύ φαίνεται. Δε συζητάμε αυτό όμως τώρα. Συζητάμε: Πάω ή όχι την εκδρομή που σου περιέγραψα?
(Αν δεν ρίξανε το πρόστιμο και στον πάπα, τότε κι εκεί ξέφραγο αμπέλι είναι!
)
8) Πετρέλαιο και 740 είναι ασυμβίβαστα πράματα φίλε. Τα δικά μου έχουν 286hp (V8), τελική 250 (που το σταματάει κόφτης, αλλιώς έχει ισχύ και σχήμα για παραπάνω) και 240 πάει με 4.500 RPM (κόκκινο στις 5.800). Τέτοιο αυτοκίνητο δεν το παίρνεις για να κάνεις οικονομία στο καύσιμο, το παίρνεις για να να το χαίρεσαι. Και το diesel ΔΕΝ το χαίρεσαι. Κρρρρρρρρ..... Σαν ταξί θα είναι. Ισχύς κινητήρα πολύ κάτω. Ελάχιστα είχαν βγει το 2000 που βγήκε το δικό μου, και νομίζω τα σταμάτησαν.
Πάρε και 2 φωτο. Το Ελληνικό και το Αμερικάνικο.
Ίδια πράματα, 15 φορές πάνω το κόστος του πρώτου.