Zis (teris3) wrote:
Στέιλανε σε όλους και δεύτερο email (ελέγξτε τα spam σας) στις 18 Νοεμβρίου με τίτλο "Sorry for the wait, dont worry!" όπου ουσιαστικά ζητάνε συγγνώμη γιατί ακόμα δεν είναι έτοιμοι.
Δυστυχώς είναι σε κατάσταση πανικού, έχουνε στείλει σε όλους τους υπάρχοντες πελάτες τους καινούριες κάρτες για αντικατάσταση των παλιών για να αλλάξει ο λογαριασμός στην νέα N26, οι μισοί δεν τις έχουν λάβει, οι άλλοι μισοί έχουνε πρόβλημα στην εφαρμογή που στο τελικό στάδιο κολλάει και γενικά επικρατεί χάος μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση.
Στην σελίδα τους στο Facebook πέφτει το κράξιμο του αιώνα, αυτοί δήλωσαν συγγνώμη που δεν το customer service τους δεν μπορεί να διαχειριστεί την κρίση και αργούν να απαντήσουν και γενικά γίνεται της πουτάνας!
Δεν εχω λαβει αυτο το email ουτε στο spam ουτε σε κανενα φακελο. Το μονο email που ελαβα απο αυτους ειναι αυτο που ελεγαν πως θα επανελθουν εντος της εβδομαδας. Τους έστειλα και μηνυμα στο support πριν καμια 10ρια μερες ακομα δεν εχω λαβει απαντηση. Το μονο καλο ειναι πως απ οτι καταλαβαινω δεν ισχυει πλεον το deadline της 30 Νοεμβριου για τη δωρεαν καρτα.
Φαινοταν πολυ υποσχομενη η προσπαθεια αλλα απ οτι φαινεται τα εχουν κανει μανταρα.