Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Υπάρχει ένα κίνημα που μας ενθαρρύνει να μην πληρώνουμε τα διόδια. Οδηγίες και περισσότερες πληροφορίες στην σελίδα epitropesdiodiastop.blogspot.com/

TOPIC: Πληρώνουμε διόδια;

Απ: Πληρώνουμε διόδια; 30 Nov 2013 15:43 #19

Αλμυρή γεύση θα έχουν οι τιμές των διοδίων και θα πληρώσουμε ακριβά τις αναθεωρημένες συμβάσεις έργων που θα κυρωθούν από την Βουλή.

Από την 1η Ιανουαρίου του 2014, που θα τεθούν σε ισχύ οι αναθεωρημένες συμβάσεις, τα διόδια
Αφιδνών θα κοστίζουν ακριβότερα κατά 59,52%, του Καπανδριτίου κατά 58,33%, της Μαλακάσας κατά 61,17%, των Οινοφύτων κατά 62,5% και των Θηβών κατά 55%, ενώ θα προστεθούν στην Αττική και νέοι σταθμοί διοδίων, σε Άγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη, καθώς και ένας ακόμα στο Βαθύ, λίγο πριν από τη Θήβα.

Όμως οι αυξήσεις δεν περιορίζονται εντός Αττικής. Στα διόδια Ελευσίνας η αύξηση θα φτάσει το 31,25% και στον Ισθμό της Κορίνθου το 12,5%, ενώ για τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου προβλέπονται αυξήσεις 33,3% στα διόδια Μοσχοχωρίου και 29,6% στα διόδια της Πελασγίας.
defencenet.gr Οσο ο Ελληνας πληρώνει οι νταβατζήδες που κυβερνούν θα του τα παίρνουν Εγώ εδώ και 3 χρόνια δεν τους πληρώνω!
The administrator has disabled public write access.

Απ: Πληρώνουμε διόδια; 30 Nov 2013 20:21 #20

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
kostas bg wrote:
τιμές διοδίων

Αφιδνών 59,52%
Καπανδριτίου 58,33%
Μαλακάσας 61,17%
Οινοφύτων 62,5%
Θηβών 55%

θα προστεθούν στην Αττική και νέοι σταθμοί διοδίων,

οι νταβατζήδες που κυβερνούν

Τα έχω γράψει, αλλά όταν τα έγραφα πέσατε να με φάτε.

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ (αλλιώς γνωστό και σαν "Δημόσιο") χρειάζεται 80 δις το χρόνο για να συντηρηθεί.
Από κάπου πρέπει να τα πάρει.
Θα τα πάρει από ακίνητα, εργοδοτικές εισφορές, διόδια, καυσίμων, καπνού, εισοδήματος, πολυτελείας, εστίασης, ΦΠΑ, δεν έχει σημασία από που θα τα πάρει, ή πως θα ονομάσει το φόρο που θα βάλει κάθε φορά για να τα πάρει, πάντως θα τα πάρει.
Και ο καθένας φωνάζει: "γιατί αυτό, γιατί εκείνο".
Η απάντηση είναι μία και μόνη, σε ΟΛΑ τα “γιατί” που ρωτάει ο καθένας:

Επειδή ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ χρειάζεται 80 δις το χρόνο για να συντηρηθεί. Γι’ αυτό.

Όσο δεν αλλάζει αυτό (και δεν πάει στα 30-40 δις το χρόνο) δεν έχει νόημα να διαμαρτύρεται κανένας για τα διάφορα που του βάζουν, ή να αναρωτιέται “γιατί” του τα βάζουν.
Θα του τα βάζουν, μέχρι να ψοφήσει. Ή μέχρι να μαζέψουν τα 80 δις τους.

Όποιο απ’ τα δυο συμβεί πρώτο.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Last Edit: 01 Dec 2013 06:50 by soto51.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Βαγγέλης (Samsung), maria (mb361), Αφροδίτη

Απ: Πληρώνουμε διόδια; 01 Dec 2013 17:49 #21

soto51 wrote:
kostas bg wrote:
τιμές διοδίων

Αφιδνών 59,52%
Καπανδριτίου 58,33%
Μαλακάσας 61,17%
Οινοφύτων 62,5%
Θηβών 55%

θα προστεθούν στην Αττική και νέοι σταθμοί διοδίων,

οι νταβατζήδες που κυβερνούν

Τα έχω γράψει, αλλά όταν τα έγραφα πέσατε να με φάτε.

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ (αλλιώς γνωστό και σαν "Δημόσιο") χρειάζεται 80 δις το χρόνο για να συντηρηθεί.
Από κάπου πρέπει να τα πάρει.
Θα τα πάρει από ακίνητα, εργοδοτικές εισφορές, διόδια, καυσίμων, καπνού, εισοδήματος, πολυτελείας, εστίασης, ΦΠΑ, δεν έχει σημασία από που θα τα πάρει, ή πως θα ονομάσει το φόρο που θα βάλει κάθε φορά για να τα πάρει, πάντως θα τα πάρει.
Και ο καθένας φωνάζει: "γιατί αυτό, γιατί εκείνο".
Η απάντηση είναι μία και μόνη, σε ΟΛΑ τα “γιατί” που ρωτάει ο καθένας:

Επειδή ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ χρειάζεται 80 δις το χρόνο για να συντηρηθεί. Γι’ αυτό.

Όσο δεν αλλάζει αυτό (και δεν πάει στα 30-40 δις το χρόνο) δεν έχει νόημα να διαμαρτύρεται κανένας για τα διάφορα που του βάζουν, ή να αναρωτιέται “γιατί” του τα βάζουν.
Θα του τα βάζουν, μέχρι να ψοφήσει. Ή μέχρι να μαζέψουν τα 80 δις τους.

Όποιο απ’ τα δυο συμβεί πρώτο.


Πολυ μεγαλη φαντασια εχεις!!! Σιγα μην κοψουνε τα διοδια επειδη θα μειωσουνε τις δημοσιες δαπανες στα 30-40 δις ετησιως. Γιατι να το κανουνε αφου εχουν εσενα το κοροιδο να πληρωνεις τους εργοληπτες με τα διοδια.
The administrator has disabled public write access.

Απ: Πληρώνουμε διόδια; 03 Dec 2013 06:41 #22

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1688
  • Karma: 35 (-37)
Αν και η παλαιοκαρανμαλικη συνταγη αναπτυξης του 1950 ιδεολογικα μου ειναι λιαν απεχθης την αναφερω :

www.tovima.gr/finance/article/?aid=544244

www.tovima.gr/finance/article/?aid=544805

Η καστα των ''οικονομικων δοσιλογων'' (κατοχικων και μετακατοχικων) εργολαβων φαινεται οτι ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ...

Κυριε Υπουργε, το commission για τα εργα ποσο ειναι ?
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Last Edit: 03 Dec 2013 06:57 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.

Απ: Πληρώνουμε διόδια; 03 Dec 2013 07:12 #23

  • Αφροδίτη
  • Αφροδίτη's Avatar
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Posts: 82
  • Thank you received: 41
  • Karma: 6 (6)
Παλια, ήταν 10% μαρια.
Τωρα τα πραματα εχουν αλλαξει.
Π.χ. δεν πληρωνουν (παντα) οι εργολαβοι, αλλα (π.χ.) ο προμηθευτης του εργολαβου που ομως προδιαγραφεται να πουλησει πραμα για να μπει στο εργο.
Κι αν δεν υπαρχει και δευτερος με το ιδιο ειδος, καταλαβαινεις τι παρτυ μπορει να κανει.

Την προδιαγραφη τη βαζει η δημοπρατουσα αρχη, βεβαια...
Πρώτη φορά ποιος?
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: maria (mb361)

Απ: Πληρώνουμε διόδια; 03 Dec 2013 07:44 #24

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1688
  • Karma: 35 (-37)
Αφροδίτη wrote:
Παλια, ήταν 10% μαρια.
Τωρα τα πραματα εχουν αλλαξει.
Π.χ. δεν πληρωνουν (παντα) οι εργολαβοι, αλλα (π.χ.) ο προμηθευτης του εργολαβου που ομως προδιαγραφεται να πουλησει πραμα για να μπει στο εργο.
Κι αν δεν υπαρχει και δευτερος με το ιδιο ειδος, καταλαβαινεις τι παρτυ μπορει να κανει.

Την προδιαγραφη τη βαζει η δημοπρατουσα αρχη, βεβαια...

Αν ο ''Υπουργαρας'' Χρυσοχοιδης ειναι μαγκας , ας βγει να μας πει ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 'Η ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΡΙΝΕΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ (οχι ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΡΙΚΑ) ΣΩΣΤΟ !
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Last Edit: 03 Dec 2013 07:48 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.

Απ: Πληρώνουμε διόδια; 03 Dec 2013 08:58 #25

  • snoopy
  • snoopy's Avatar
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Posts: 107
  • Thank you received: 5
  • Karma: 0 (-47)
Πιο πολυ συμφερει να πηγαινεις με αεροπλανο παρα με αυτοκινητο
The administrator has disabled public write access.

Απ: Πληρώνουμε διόδια; 04 Dec 2013 05:00 #26

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1688
  • Karma: 35 (-37)
snoopy wrote:
Πιο πολυ συμφερει να πηγαινεις με αεροπλανο παρα με αυτοκινητο

Το αυτοκινητο εχει 4 ροδες και τα γαιδουρακια 4 ποδια...Οι αξιακοι παραλληλισμοι δικοι σας.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
The administrator has disabled public write access.

Πληρώνουμε διόδια; 04 Dec 2013 10:28 #27

  • El_Malak
  • El_Malak's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 910
  • Thank you received: 373
  • Karma: 33 (2)
Επί εποχής Άκη στο Ανάπτυξης ή Βιομηχανίας ή δεν ξέρω πώς λεγόταν τότε, στα πρώτα ένδοξα χρόνια του ΚΛΕΨΟΚ η συνολική μίζα που ζητούσαν ήταν 27% για επένδυση κάπου στη Β. Ελλάδα, όχι δρόμος πάντως, κάποιου είδους βιομηχανία μέσου μεγέθους ήταν.

Το μέγεθος της μίζας που ζητούσαν ήταν τέτοιο που καθιστούσε την επένδυση μη βιώσιμη, άρα τελικά η επένδυση δεν έγινε. Ήταν πραγματική επένδυση, όχι σαν τη βιομηχανία εικονικών "επενδύσεων" που ακολούθησε.

Τότε ήταν η εποχή που ακόμα οι κλέφτες φορούσαν τα ζιβάγκο, για όποιον έχει την ηλικία να τα θυμάται αυτά, μετά έβαλαν τις γραβάτες και πιθανόν έριξαν και τα ποσοστά της μίζας, ώστε να γίνεται και καμιά "επένδυση", αν και τελικά μόνο σκελετούς κτηρίων έφτιαχναν και οι "επενδυτές" έπαιρναν ότι περίσευε από τη μίζα και την κοπανούσαν.

Έ άμα τώρα είναι στο 10% καλά είναι, όπως το είχε πει κάποτε δημόσια ο Σημίτης "Στην Ελλάδα είμαστε, τώρα το διαπιστώσατε;"
Last Edit: 04 Dec 2013 10:30 by El_Malak.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: maria (mb361)
Time to create page: 0.067 seconds