Μενέλαος wrote:
NEMEA BANK: Προσωπικά έκανα μία προσπάθεια χτες το βράδυ να ανοίξω για αρχή έναν current account , από τη θέση Personal Bank/ Current Account, συμπληρώνοντας ονομ/μο, τηλέφωνο, e-mail και password και μετά open account και Ι agree για τους γενικούς όρους λογαριασμών. Και ενώ το σύστημα δέχεται όλες τις κινήσεις μου ως ορθές, μετά το «I agree» βγάζει τη σημείωση σε πορτοκαλί χρώμα: «We could not process your request. Kindly contact client services».
Το έκανε και σε μένα 2 φορές. Την επόμενη τα δέχτηκε κανονικά. Δοκίμασε με άλλον browser. Σε μένα δούλεψε με chrome στην τελευταία προσπάθεια, αλλά μπορεί να ήταν τυχαίο.
Όταν μου το έβγαλε πρώτη φορά, επικοινώνησα μέσα από τη φόρμα που έχουν στην ιστοσελίδα τους, αλλά δεν πήρα καμία απάντηση (από Τετάρτη που το έστειλα). Κακή αρχική εικόνα αυτό.