PantelisP (Pantelis Panagiotidis) wrote:
Με το διαβατήριο ολα καλά.
Αλλα, απο τις μεταφράσεις και επικυρώσεις σε χαρτιά ξέρει κανείς πως γίνονται ? (εννοώ να το έχει κάνει)
Τα μεταφράζεις εσύ γραφοντας δίπλα τα λατινικά που δηλώνεις ή θέλει κάτι ποιο επίσημο ?
π.χ.
1/ στο λογαριασμό ΔΕΚΟ ? (keytrade/Advanzia)
2/ Στην βεβαίωση μισθοδοσίας που συνήθως ειναι μια απλή αναλυτική Α4 χωρις σφραγίδες ? τα ίδια ? (Keytrade)
3/ Tην βεβαίωση TAXID ? το εκαθαριστικό εφορίας που ειναι στα Ελληνικα πως ? (Keytrade/Advanzia)
4/ Τα επικοιρωμένα αντίγραφα ταυτότητας (απο αστυνομία πχ) που θα είναι στα Ελληνικά ? (Keytrade/Advanzia)
(γενικά μιλάω για τις Keytrade και Advanzia που εχουν τους όρους)
Τα έχει κάνει κανείς αυτά να μας πει τι και πως ?
Σήμερα μου ενεργοποίησε η Advanzia τον λογαριασμό μου.
Πρώτο e-mail τους:
Thank you for applying for an Advanzia Account!
In order to complete your account opening, we kindly ask you to send us a copy of your passport or national identity card by e-mail to
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
or by regular post to Advanzia Bank S.A., 9, rue Gabriel Lippmann, Parc d'Activité Syrdall 2, L-5365 Munsbach.
We also require a proof of residency in case your current address is not mentioned on the identity document. This can be in the form of a registration document, or a copy of a phone or energy bill.
Furthermore we kindly ask you to provide us with a signed copy of an official document which confirms your valid Tax Identification Number. Alternatively you can fill out and sign the attached self-declaration form.
Upon receiving this, we will immediately open and activate your new account.
For questions, please call our Service Team on +352 26 38 75 675, Monday-Friday 09:00-17:00 CET or send an E-Mail to
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
.
You could find our General Terms and Conditions (GTC) on
www.advanziakonto.com/.
Τους έστειλα με e-mail:
1. Φωτογραφία την ταυτότητά μου (δύο όψεις). Είχα ρίξει και watermark πάνω στην ταυτότητα ότι είναι μόνο για χρήση από την Advanzia Bank S.A. με σκοπό το άνοιγμα λογαριασμού.
-Την δέχτηκαν.
2. Συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη την Self-Declaration Tax Identification Number αντί για βεβαίωση/εκκαθαριστικό/κτλ (στην στέλνουν μισοσυμπληρωμένη στο πρώτο e-mail).
-Την δέχτηκαν.
3. Το πάνω μέρος του Ε1 με τα στοιχεία και την διεύθυνσή μου. Ήταν στα ελληνικά οπότε
δεν το δέχτηκαν.
Μου απάντησαν:
Thank you for sending your documents.
As part of the application process for the Deposit account we need to verify the identity of our customers. Unfortunately we cannot accept an address proof in a language other than English, French or German. Could you please send us a signed confirmation of address by your current bank in English, French or German?
Πήγα το πρωί στην Εθνική και ζήτησα Βεβαίωση Διατήρησης Λογαριασμού στα αγγλικά στην οποία θ' αναγράφεται
και η διεύθυνση.
Ο υπάλληλος ήταν εξυπηρετικότατος και σε 10 λεπτά την είχα στα χέρια μου.
Τους έστειλα φωτογραφία την βεβαίωση με e-mail και μετά απ' αυτό μου έστειλαν mail με τα στοιχεία του λογαριασμού μου.
Τους πήρε 1 ημέρα ν' απαντήσουν στο πρώτο e-mail ζητώντας διεύθυνση στ' αγγλικά και 2 ημέρες ν' ανοίξουν τον λογαριασμό αφού τους την έστειλα.
Γενικά η διαδικασία ήταν πανεύκολη.
PS: Δήλωσα μανατζαρέικο επάγγελμα και η φωτό ταυτότητας ήταν λίγο κυριλέ, δεν ξέρω αν τους επηρέασε στο τι έγγραφα ζητάνε αλλά το αναφέρω.