Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Διαδικασίες ανάληψης - κατάθεσης (π.χ. τραπεζικές επιταγές, valeur, "νέα κεφάλαια"), θέματα εφορίας (π.χ. πόθεν έσχες), κόστος εμβασμάτων, όροι προθεσμιακής, διευκρίνηση τραπεζικών ορών, τρόποι υπολογισμού επιτοκίων.
  • Page:
  • 1

TOPIC: Δημιουργία έδρας διαδικτυακής επιχείρησης

Δημιουργία έδρας διαδικτυακής επιχείρησης 02 Jul 2014 22:55 #1

Καταρχήν καλησπέρα στην παρέα του tsig.gr!!

Είμαι 18 ετών φοιτητής (προστατευόμενο μέλος από φορολογικής πλευράς) και ενδιαφέρομαι να δημιουργήσω δυο διαδικτυακές επιχειρήσεις. Όταν λέω διαδικτυακές, εννοώ ότι η διαδικασία της πληρωμής θα γίνεται μέσω κάρτας ή paypal, οπότε θα πρέπει να αποστέλλω πίσω την αντίστοιχη απόδειξη αγοράς για την φορολογική μου χρέωση. Έχω εργαστεί στο παρελθόν στον παραπάνω τομέα (μαυρα φυσικά) και θα ήμουν διατεθειμένος να "επενδυσω" ενα μερος του μισθού μου. Έχω καταλάβει γενικά ότι υπάρχουν άπειρες ευκαιρίες, ακόμη και εν έτη 2014, αρκεί φυσικά κάποιος να έχει "ψαχτεί" κατάλληλα...

Οπότε για να κάνω την ερώτησή μου σύντομη, μπορώ να δημιουργήσω έδρα για την επιχείρησή μου, ώστε να είμαι καλλυμένος από φορολογικής πλευράς, ακόμη και ως προστατευόμενο μέλος? Διαφορετικά, νομίζω τα πράγματα ειναι αρκέτα δύσκολα (ασφαλεια, ταμεια κτλ κτλ)...

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!! :)
The administrator has disabled public write access.

Δημιουργία έδρας διαδικτυακής επιχείρησης 03 Jul 2014 02:09 #2

  • Zis (teris3)
  • Zis (teris3)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Posts: 130
  • Thank you received: 20
  • Karma: 1 (1)
Τί εννοείς αν μπορείς να δημιουργήσεις έδρα;
Αν κάνεις έναρξη επιχείρησης στην Εφορία, εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να δηλώσεις έδρα για την εταιρία σου.
Φυσικά με το που κάνεις έναρξη, θέλει και ασφάλιση στον ΟΑΕΕ και θα σου πιουν το αίμα...
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Δημιουργία έδρας διαδικτυακής επιχείρησης 03 Jul 2014 02:41 #3

Zis wrote: