Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Διαδικασία ανοίγματος λογαριασμού στο εξωτερικό, επιτόκια, φορολογία τόκων καταθέσεων εξωτερικού, επαναπατρισμός.
  • Page:
  • 1

TOPIC: Μεταφορα χρημάτων τουρκια

Μεταφορα χρημάτων τουρκια 12 Oct 2013 13:49 #1

Χαιρετώ όλη τη παρέα! Είμαι καινούργιος στο φόρουμ και θα ήθελα να κάνα μια ερώτηση μια και είμαι ψιλοάσχετος.. :blush: Θέλω να μεταφέρω στη τουρκία το ποσό των 9.000 ευρώ για μια επέμβαση που θα πραγματοποιήσω. Πιστεύετε ότι θα υπάρξει κανένα πρόβλημα στο αεροδρόμιο ή στο τελωνείο? Επίσης θέλω να στείλω μια προκαταβολή 1.000 ευρω σε μια τουρκική τράπεζα και θα ήθελα να ρωτήσω ποιος είναι ο ποίο οικονομικός τρόπος για να το πραγματοποιήσω αυτό? έμβασμα?
The administrator has disabled public write access.

Μεταφορα χρημάτων τουρκια 12 Oct 2013 15:59 #2

Καλα εμπιστευεσαι τους τουρκους ? Προσεχε , μην γυρισεις με ενα νεφρο λιγοτερο
The administrator has disabled public write access.

Μεταφορα χρημάτων τουρκια 12 Oct 2013 17:43 #3

  • El_Malak
  • El_Malak's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 910
  • Thank you received: 373
  • Karma: 33 (2)
Υπάρχει μια Τουρκική (μικρή) τράπεζα που ανήκει στην Εθνική, πιθανόν να μπορείς εύκολα να κάνεις τη δουλειά από εκεί.

Δεύτερη περίπτωση η Τουρκική τράπεζα Ziraat Bank που έχει καταστήματα και στην Ελλάδα, πιθανόν το πιο οικονομικό σενάριο για μεταφορά χρημάτων.

Αλλιώς έμβασμα από Ελληνική τράπεζα προς κάποια τράπεζα στην Τουρκία σε λογαριασμό είτε δικό σου, είτε κάποιου τρίτου.
The administrator has disabled public write access.

Μεταφορα χρημάτων τουρκια 17 Oct 2013 08:14 #4

  • nick (nick6)
  • nick (nick6)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Posts: 183
  • Thank you received: 18
  • Karma: -2
ποτε θα μαθουμε να δρουμε και λιγο πατρωτικα σε αυτη τη χωρα? η ziraat bank ειναι μια τραπεζα η οποια προωθει τα τουρκικα συμφεροντα στη θρακη ..ουτε ενα ευρω σε αυτους! οσο για την επεμβαση τοσοι ελληνες γιατροι καλοισ τη τουρκια βρεθηκες να πας?