Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Γνώμες, κριτικές και εμπειρίες για τράπεζες ή τραπεζικά προϊόντα.

TOPIC: ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ALPHA BANK

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ALPHA BANK 04 Nov 2013 18:38 #1

  • J jong (Jjong)
  • J jong (Jjong)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Junior Boarder
  • Posts: 33
  • Thank you received: 18
  • Karma: 3
Από την Παρασκευή 1/11/13 Σε αλεπάλληλες προσπάθειές μου να επικοινωνήσω με την Τράπεζα για μια απλή διευκρίνηση στο 801 11 326 0000 μπαίνω σε αναμονή και περιμένω κάθε φορά (πριν πέσει η γραμμή) 20 λεπτά χωρίς τελικά να καταφέρνω να συνδεθώ. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας τους έστειλα e-mail - παράπονο στο οποίο δεν έχουν μπει καν στον κόπο να απαντήσουν. Έχει κανείς άλλος την ίδια εμπειρία τις τελευταίες ημέρες; Ακούει κανείς εκεί στην ALPHA BANK; :whistle:
The administrator has disabled public write access.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ALPHA BANK 04 Nov 2013 20:36 #2

  • makis
  • makis's Avatar
  • OFFLINE
  • Senior Boarder
  • Posts: 45
  • Thank you received: 7
  • Karma: 0 (2)
Μάλλον κανείς δεν είναι εκεί για να ακούσει...
Και σήμερα είναι αδύνατο να μιλήσεις με κάποιον στο τηλεφωνικό κέντρο.
Εμένα μου αφαιρούν, με το έτσι θέλω, κάθε μήνα 1 ευρώ από τον λογαριασμό μου, για alerts που ποτέ δεν ζήτησα για μια κάρτα που δεν χρησιμοποιώ.
Πριν ένα μήνα ζήτησα να απενεργοποιηθούν τηλεφωνικά καθώς δεν μπορώ να απενεργοποιήσω μέσω του web-banking αλλά πάλι με ξαναχρέωσαν!!!
The administrator has disabled public write access.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ALPHA BANK 04 Nov 2013 22:00 #3

Δε μπόρεσα να συνεργαστώ ποτέ με αυτή την τράπεζα και πολλές οι απρόσμενες χρεώσεις, η αντίδραση μας είναι να συνεργαζόμαστε με αυτούς που μας σέβονται σαν πελάτες. Τότε και η ALPHA και κάθε τράπεζα θα αλλάξει τακτική.
The administrator has disabled public write access.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ALPHA BANK 04 Nov 2013 23:11 #4

  • J jong (Jjong)
  • J jong (Jjong)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Junior Boarder
  • Posts: 33
  • Thank you received: 18
  • Karma: 3
Ήδη πάγωσα την αίτησή μου για την έκδοση πιστωτικής VISA, όπως ανέφερα και γραπτώς στο παράπονο μου προς την Τράπεζα.
Στο courier που ήρθε για να του υπογράψω την αίτηση του είπα ότι έχω στείλει γραπτώς αίτημα στην Τράπεζα να επικοινωνήσει μαζί μου και μέχρι τότε δεν μπορώ να υπογράψω τίποτε :)
The administrator has disabled public write access.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ALPHA BANK 04 Nov 2013 23:18 #5

makis wrote:
Εμένα μου αφαιρούν, με το έτσι θέλω, κάθε μήνα 1 ευρώ από τον λογαριασμό μου, για alerts που ποτέ δεν ζήτησα για μια κάρτα που δεν χρησιμοποιώ.
Πριν ένα μήνα ζήτησα να απενεργοποιηθούν τηλεφωνικά καθώς δεν μπορώ να απενεργοποιήσω μέσω του web-banking αλλά πάλι με ξαναχρέωσαν!!!

Όταν μου'χε έρθει κι εμένα το αντίστοιχο SMS για "δωρεάν χρήση τής υπηρεσίας για Χ μήνες (και μετά χρέωση 1 € μηνιαίως)", τους τηλεφώνησα αμέσως και ζήτησα ευγενικά να μη με συμπεριλάβουν στην υπηρεσία. Το έκανα για να μην έχω να θυμάμαι πότε να το ζητήσω.
Απ'αυτά που λες, στάθηκα πολύ τυχερός...

Στείλ'τους mail με κοινοποίηση στο Συνήγορο του Πολίτη ή στον Τραπεζικό Μεσολαβητή (ή και στους 2). ΙΣΩΣ τότε γίνει κάτι... Καλή τύχη!
The administrator has disabled public write access.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ALPHA BANK 05 Nov 2013 01:47 #6

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
Δικό μου ποστ στο νήμα Alpha Prime Personal Banking Και Private banking
την 10 Jul 2013 16:44

www.tsig.gr/lang-en/forum/9-%CE%9A%CF%81...rivate-banking#32426
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ALPHA BANK 05 Nov 2013 03:45 #7

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1688
  • Karma: 35 (-37)
Μάριος Αντωνίου wrote:
makis wrote:
Εμένα μου αφαιρούν, με το έτσι θέλω, κάθε μήνα 1 ευρώ από τον λογαριασμό μου, για alerts που ποτέ δεν ζήτησα για μια κάρτα που δεν χρησιμοποιώ.
Πριν ένα μήνα ζήτησα να απενεργοποιηθούν τηλεφωνικά καθώς δεν μπορώ να απενεργοποιήσω μέσω του web-banking αλλά πάλι με ξαναχρέωσαν!!!

Όταν μου'χε έρθει κι εμένα το αντίστοιχο SMS για "δωρεάν χρήση τής υπηρεσίας για Χ μήνες (και μετά χρέωση 1 € μηνιαίως)", τους τηλεφώνησα αμέσως και ζήτησα ευγενικά να μη με συμπεριλάβουν στην υπηρεσία. Το έκανα για να μην έχω να θυμάμαι πότε να το ζητήσω.
Απ'αυτά που λες, στάθηκα πολύ τυχερός...

Στείλ'τους mail με κοινοποίηση στο Συνήγορο του Πολίτη ή στον Τραπεζικό Μεσολαβητή (ή και στους 2). ΙΣΩΣ τότε γίνει κάτι... Καλή τύχη!

Ειναι καραγκιοζιδες με παραδοση και φημη ετων. Τωρα που σενενωθηκαν και με την Εμπορικη γινανε 2 φορες σκ..α !

Χανεις τον καιρο σου με δαυτους...Αλλαζεις Τραπεζα και τελος._
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Last Edit: 05 Nov 2013 03:49 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ALPHA BANK 05 Nov 2013 03:56 #8

  • batista
  • batista's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7139
  • Thank you received: 2173
  • Karma: -23 (4)
makis wrote:
Μάλλον κανείς δεν είναι εκεί για να ακούσει...
Και σήμερα είναι αδύνατο να μιλήσεις με κάποιον στο τηλεφωνικό κέντρο.
Εμένα μου αφαιρούν, με το έτσι θέλω, κάθε μήνα 1 ευρώ από τον λογαριασμό μου, για alerts που ποτέ δεν ζήτησα για μια κάρτα που δεν χρησιμοποιώ.
Πριν ένα μήνα ζήτησα να απενεργοποιηθούν τηλεφωνικά καθώς δεν μπορώ να απενεργοποιήσω μέσω του web-banking αλλά πάλι με ξαναχρέωσαν!!!

Φίλε σε αυτό έχει σπάσει κάθε ρεκόρ η Citibank. Έξι μήνες χρειάσθηκαν για να σταματήσουν να με χρεώνουν για alerts που δεν είχα ζητήσει ποτέ.
Μέτρον άριστον
The administrator has disabled public write access.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ALPHA BANK 05 Nov 2013 04:09 #9

Άλλο πακέτο η Citi...να ξέρετε ότι αυτές οι χρεώσεις βγάζουν τους μισθούς.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.065 seconds