Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 10 Sep 2016 01:00 #1

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1688
  • Karma: 35 (-37)
ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΕ ΦΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ''ΔΑΣΚΑΛΟΙ'' : Το φετινό μάθημα στα δημοτικά ξεκινάει με Α, όχι αυτό της αλφάβητου αλλά αυτό των Απεργιακών κινητοποιήσεων με την Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος να καλεί τους δασκάλους να απαντήσουν δυναμικά στην πολιτική διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας όπως αναφέρει συμμετέχοντας στην 24ωρη απεργία του Κλάδου την Πέμπτη 15/9/2016.

www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/proto...apergia-ton-daskalon
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Last Edit: 10 Sep 2016 01:04 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 10 Sep 2016 02:26 #2

maria (mb361) wrote:
ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΕ ΦΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ''ΔΑΣΚΑΛΟΙ'' : Το φετινό μάθημα στα δημοτικά ξεκινάει με Α, όχι αυτό της αλφάβητου αλλά αυτό των Απεργιακών κινητοποιήσεων με την Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος να καλεί τους δασκάλους να απαντήσουν δυναμικά στην πολιτική διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας όπως αναφέρει συμμετέχοντας στην 24ωρη απεργία του Κλάδου την Πέμπτη 15/9/2016.

www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/proto...apergia-ton-daskalon

Μαρία μας έβγαλες το μάτι κ ειδικά σε ποστ για την παιδεία...

συΓχαρητήρια

Ως γενική διαπίστωση γιατί αυτή η χώρα πάει κατά διαόλου, επιτρέψτε να πω την άποψη μου: Όλοι κοιτάμε να κριτικάρουμε τα "κακώς κείμενα των άλλων, αλλά όχι μέσα από αυτοκριτική και γόνιμη αμφισβήτηση να βελτιωθούμε εμείς πρώτα.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 10 Sep 2016 02:42 #3

maria (mb361) wrote:
ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΕ ΦΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ''ΔΑΣΚΑΛΟΙ'' : Το φετινό μάθημα στα δημοτικά ξεκινάει με Α, όχι αυτό της αλφάβητου αλλά αυτό των Απεργιακών κινητοποιήσεων με την Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος να καλεί τους δασκάλους να απαντήσουν δυναμικά στην πολιτική διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας όπως αναφέρει συμμετέχοντας στην 24ωρη απεργία του Κλάδου την Πέμπτη 15/9/2016.

www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/proto...apergia-ton-daskalon

Εντάξει, δεν μας λένε κάτι καινούριο...
Απο το '87 που πρωτομπήκα στο Γυμνάσιο ως το '93 που τέλειωσα το Λύκειο, στις αρχές κάθε χρονιάς, τα ίδια προβήματα...
Ελλείψεις καθηγητών, κενές ώρες, απεργίες, διαμαρτυρίες, γκρίνιες...
Αποκορύφωμα ήταν οι καταλήψεις του '90-91 που τις υποκίνησαν οι καθηγητές για να αποφύγουν την αξιολόγησή τους, που προωθούσε το υπουργείο παιδείας.
Έβαλαν μπροστά τους μαθητές κ οι καθηγητές κάθονταν μαζί τους στις καταλήψεις..
Τα πράγματα δεν αλλάζουν...
Ο μισθός όμως, πέφτει...
3 μήνες άδεια, ρεπό στις σχολικές εορτές κ μονιμότητα..

Και φυσικά, μόνιμη γκρίνια για όλα αυτά....
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Last Edit: 10 Sep 2016 02:43 by ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos).
The administrator has disabled public write access.

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 10 Sep 2016 04:25 #4

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) wrote:
Ελλείψεις καθηγητών, κενές ώρες, απεργίες, διαμαρτυρίες, γκρίνιες...
Αποκορύφωμα ήταν οι καταλήψεις του '90-91 που τις υποκίνησαν οι καθηγητές για να αποφύγουν την αξιολόγησή τους, που προωθούσε το υπουργείο παιδείας.
Έβαλαν μπροστά τους μαθητές κ οι καθηγητές κάθονταν μαζί τους στις καταλήψεις..
Τα πράγματα δεν αλλάζουν...
Ο μισθός όμως, πέφτει...
3 μήνες άδεια, ρεπό στις σχολικές εορτές κ μονιμότητα..

Οι δάσκαλοι (με τη ευρύτατη έννοια του όρου - από βρεφοκόμος μέχρι καθηγ. Πανεπιστημίου) δεν μπορούν να δουλεύουν σαν εργάτες ή υπάλληλοι, που πρέπει να βγάλουν τόση δουλειά σε τόση ώρα. Δεν είναι εργάτες ναυπηγείου, που πρέπει να βγάλουν τόσα μέτρα ηλεκτροκόλληση στο οχτάωρο. Η δουλειά τους είναι κάπως διαφορετική. Φτιάνουν ανθρώπους.
Θα θυμάσαι (όπως θυμάμαι κι εγώ) ότι ανάμεσα στους καθηγητές σου υπήρχαν και αξιόλογοι (που τους θαύμαζες) και μαλάκες (που τους απέφευγες).
Λόγω αυτής της ιδιομορφίας, η αξιολόγηση στην "εκπαιδευτική κοινότητα" είναι πολύ σημαντική.

Για πες μου, πως θα σου φαινόταν μια οργάνωση παιδείας που θα δούλευε ως εξής:
Το κράτος δε θα πληρώνει τίποτα για την παιδεία υπό μορφή μισθών - κατ' ευθείαν σε εκπαιδευτικούς.
Κάθε γονιός που έχει παιδί για σχολείο, θα παίρνει από το κράτος ένα κουπόνι. Κάτι σαν επιταγή.
Θα μπορεί να πάει το παιδί του σε όποιο σχολείο θέλει, καταθέτοντας στο σχολείο αυτό το κουπόνι.
Και το κράτος θα εξαργυρώνει τα κουπόνια, ώστε απ' αυτά να πληρώνονται οι μισθοί των εκπαιδευτικών.
Το σχολείο που έχει μαλάκες καθηγητές δεν θα προσελκύει μαθητές. Επομένως ούτε και κουπόνια. Ενώ αυτό που έχει καλούς καθηγητές, θα προσελκύει πολύ κόσμο (και κουπόνια).
Μοιραία τα "κακά" σχολεία θα κλείνουν (και οι μαλάκες καθηγητές τους θα μένουν άνεργοι) ενώ τα καλά θα θεριεύουν.
Υπάρχει καλύτερη μέθοδος αξιολόγηγησης απ' αυτή?
Ειδικές περιπτώσεις, όπως π.χ. σχολεία σε απομονωμένα μέρη πάντα θα υπάρχουν, και θα αντιμετωπίζονται με διαφορετικό τρόπο.

Αλλά τι λέω τώρα... Θα πέσουν πάνω μου οι ξυριζαίοι να με φάνε.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: maria (mb361), ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 10 Sep 2016 07:01 #5

  • starmaker
  • starmaker's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 476
  • Thank you received: 190
  • Karma: 21 (2)
soto51 wrote:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) wrote:
Ελλείψεις καθηγητών, κενές ώρες, απεργίες, διαμαρτυρίες, γκρίνιες...
Αποκορύφωμα ήταν οι καταλήψεις του '90-91 που τις υποκίνησαν οι καθηγητές για να αποφύγουν την αξιολόγησή τους, που προωθούσε το υπουργείο παιδείας.
Έβαλαν μπροστά τους μαθητές κ οι καθηγητές κάθονταν μαζί τους στις καταλήψεις..
Τα πράγματα δεν αλλάζουν...
Ο μισθός όμως, πέφτει...
3 μήνες άδεια, ρεπό στις σχολικές εορτές κ μονιμότητα..

Οι δάσκαλοι (με τη ευρύτατη έννοια του όρου - από βρεφοκόμος μέχρι καθηγ. Πανεπιστημίου) δεν μπορούν να δουλεύουν σαν εργάτες ή υπάλληλοι, που πρέπει να βγάλουν τόση δουλειά σε τόση ώρα. Δεν είναι εργάτες ναυπηγείου, που πρέπει να βγάλουν τόσα μέτρα ηλεκτροκόλληση στο οχτάωρο. Η δουλειά τους είναι κάπως διαφορετική. Φτιάνουν ανθρώπους.
Θα θυμάσαι (όπως θυμάμαι κι εγώ) ότι ανάμεσα στους καθηγητές σου υπήρχαν και αξιόλογοι (που τους θαύμαζες) και μαλάκες (που τους απέφευγες).
Λόγω αυτής της ιδιομορφίας, η αξιολόγηση στην "εκπαιδευτική κοινότητα" είναι πολύ σημαντική.

Για πες μου, πως θα σου φαινόταν μια οργάνωση παιδείας που θα δούλευε ως εξής:
Το κράτος δε θα πληρώνει τίποτα για την παιδεία υπό μορφή μισθών - κατ' ευθείαν σε εκπαιδευτικούς.
Κάθε γονιός που έχει παιδί για σχολείο, θα παίρνει από το κράτος ένα κουπόνι. Κάτι σαν επιταγή.
Θα μπορεί να πάει το παιδί του σε όποιο σχολείο θέλει, καταθέτοντας στο σχολείο αυτό το κουπόνι.
Και το κράτος θα εξαργυρώνει τα κουπόνια, ώστε απ' αυτά να πληρώνονται οι μισθοί των εκπαιδευτικών.
Το σχολείο που έχει μαλάκες καθηγητές δεν θα προσελκύει μαθητές. Επομένως ούτε και κουπόνια. Ενώ αυτό που έχει καλούς καθηγητές, θα προσελκύει πολύ κόσμο (και κουπόνια).
Μοιραία τα "κακά" σχολεία θα κλείνουν (και οι μαλάκες καθηγητές τους θα μένουν άνεργοι) ενώ τα καλά θα θεριεύουν.
Υπάρχει καλύτερη μέθοδος αξιολόγηγησης απ' αυτή?
Ειδικές περιπτώσεις, όπως π.χ. σχολεία σε απομονωμένα μέρη πάντα θα υπάρχουν, και θα αντιμετωπίζονται με διαφορετικό τρόπο.

Αλλά τι λέω τώρα... Θα πέσουν πάνω μου οι ξυριζαίοι να με φάνε.

Δεν πιστευω οτι θα δουλεψει κατι τετοιο στην πραξη, Πολλοι γονεις θα πανε τα παιδια τους εκει που τα παιδια του θα περνανε τα μαθηματε ευκολα. Στο τελος της ημερας οσο πιο τεμπελης ειναι ενας καθηγητης και το αναπληρωνει αυτο με καλους βαθμους προς τους μαθητες, τοσο δημοφιλης θα ειναι. Το εχω βιωσει με 1 καθηγητη που εβαζε σε ολους απο 15 και πανω και καθε φορα που αρχιζε η χρονια, οι ταξεις που τον ειχαν εκαναν παρτι. Προσωπικα δεν τον ειχα ποτε αλλα θυμαμαι εντονα την απογοητευση της ταξης μου οταν ανακοινωνόντουσαν οι μαθηματικοι και δεν τον ειχαμε. Στην δε επαρχια θα γινει χαμος.
The administrator has disabled public write access.

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 10 Sep 2016 08:22 #6

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
starmaker wrote:
Δεν πιστευω οτι θα δουλεψει κατι τετοιο στην πραξη, Πολλοι γονεις θα πανε τα παιδια τους εκει που τα παιδια του θα περνανε τα μαθηματε ευκολα. Στο τελος της ημερας οσο πιο τεμπελης ειναι ενας καθηγητης και το αναπληρωνει αυτο με καλους βαθμους προς τους μαθητες, τοσο δημοφιλης θα ειναι.

Κάνεις λάθος.
Δεν θα κάτσω τώρα να συζητήσω λεπτομέρειες για ένα σύστημα το οποίο κατά πάσα βεβαιότητα δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να εφαρμοστεί, και προφανώς υπάρχουν:
α) πάρα πολλές λεπτομέρειες που πρέπει να προσδιοριστούν και να ρυθμιστούν.
β) μια μεγάλη περίοδος προσαρμογής (απ' το ένα στο άλλο σύστημα) που και γι' αυτήν χρειάζονται ρυθμίσεις.
γ) αλλαγή νοοτροπίας τόσο στους εκπαιδευτικούς, όσο και στους εκπαιδευόμενους (και τους γονείς τους), που θέλει πολύ καιρό για να γίνει.
Αλλά αυτή είναι Η ΜΟΝΗ μακροπρόθεσμη λύση που θα ανεβάζει διαρκώς το επίπεδο της παρεχόμενης παιδείας.

Το λάθος σου είναι στο ότι η "δημοφιλία" θα βγαίνει απ' αυτό που λες: Τους πρόσκαιρους καλούς βαθμούς. Νομίζω ότι οι γονείς (αλλά και οι μαθητές) θα εκτιμήσουν π.χ. το μεγάλο ποσοστό εισαγωγής μαθητών στα ΑΕΙ από το Α σχολείο, και όχι τους καλούς βαθμούς του κάθε έτους που δίνει το Β. Εκτός κι αν νομίζεις ότι στόχος τους (των "πελατών", σήμερα) είναι να πάρουν ένα σκέτο απολυτήριο μέσης εκαπίδευσης χωρίς συνέχεια, πράμα που δεν ισχύει, τουλάχιστον για την πλειοψηφία.

In the long run, φίλε starmaker, η καλή δουλειά πάντα ανταμείβεται. Η τσαπατσουλιά κάποια στιγμή αποκαλύπτεται.
Αν λοιπόν καταφέρουμε να συνδέσουμε την ανταμοιβή με τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών (και επαύξηση τους) θα έχουμε σημειώσει μεγάλη επιτυχία.
Αν αντίθετα τους κρατάμε όλους σε μια ισοπέδωση, τότε θα έχουμε αυτά που έχουμε σήμερα: Οι άξιοι καθηγητές δεν θα αρκούνται στον (πενιχρό) μισθό που τους δίνει η ισοπέδωση, και είτε θα οδεύουν προς την παραπαιδεία (για να βγάζουν και κανα φράγκο), είτε προς την ιδιωτική εκπαίδευση ή το εξωτερικό. Στο δημόσιο σχολείο θα μένουν οι ανάξιοι, και που ανεβαίνουν (βαθμολογικά και μισθολογικά) όχι με την αξία τους, αλλά με το "σπρώξιμο" της κλαδικής.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 10 Sep 2016 14:07 #7

  • batista
  • batista's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7139
  • Thank you received: 2173
  • Karma: -23 (4)
soto51 wrote:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) wrote:
Ελλείψεις καθηγητών, κενές ώρες, απεργίες, διαμαρτυρίες, γκρίνιες...
Αποκορύφωμα ήταν οι καταλήψεις του '90-91 που τις υποκίνησαν οι καθηγητές για να αποφύγουν την αξιολόγησή τους, που προωθούσε το υπουργείο παιδείας.
Έβαλαν μπροστά τους μαθητές κ οι καθηγητές κάθονταν μαζί τους στις καταλήψεις..
Τα πράγματα δεν αλλάζουν...
Ο μισθός όμως, πέφτει...
3 μήνες άδεια, ρεπό στις σχολικές εορτές κ μονιμότητα..

Οι δάσκαλοι (με τη ευρύτατη έννοια του όρου - από βρεφοκόμος μέχρι καθηγ. Πανεπιστημίου) δεν μπορούν να δουλεύουν σαν εργάτες ή υπάλληλοι, που πρέπει να βγάλουν τόση δουλειά σε τόση ώρα. Δεν είναι εργάτες ναυπηγείου, που πρέπει να βγάλουν τόσα μέτρα ηλεκτροκόλληση στο οχτάωρο. Η δουλειά τους είναι κάπως διαφορετική. Φτιάνουν ανθρώπους.
Θα θυμάσαι (όπως θυμάμαι κι εγώ) ότι ανάμεσα στους καθηγητές σου υπήρχαν και αξιόλογοι (που τους θαύμαζες) και μαλάκες (που τους απέφευγες).
Λόγω αυτής της ιδιομορφίας, η αξιολόγηση στην "εκπαιδευτική κοινότητα" είναι πολύ σημαντική.

Για πες μου, πως θα σου φαινόταν μια οργάνωση παιδείας που θα δούλευε ως εξής:
Το κράτος δε θα πληρώνει τίποτα για την παιδεία υπό μορφή μισθών - κατ' ευθείαν σε εκπαιδευτικούς.
Κάθε γονιός που έχει παιδί για σχολείο, θα παίρνει από το κράτος ένα κουπόνι. Κάτι σαν επιταγή.
Θα μπορεί να πάει το παιδί του σε όποιο σχολείο θέλει, καταθέτοντας στο σχολείο αυτό το κουπόνι.
Και το κράτος θα εξαργυρώνει τα κουπόνια, ώστε απ' αυτά να πληρώνονται οι μισθοί των εκπαιδευτικών.
Το σχολείο που έχει μαλάκες καθηγητές δεν θα προσελκύει μαθητές. Επομένως ούτε και κουπόνια. Ενώ αυτό που έχει καλούς καθηγητές, θα προσελκύει πολύ κόσμο (και κουπόνια).
Μοιραία τα "κακά" σχολεία θα κλείνουν (και οι μαλάκες καθηγητές τους θα μένουν άνεργοι) ενώ τα καλά θα θεριεύουν.
Υπάρχει καλύτερη μέθοδος αξιολόγηγησης απ' αυτή?
Ειδικές περιπτώσεις, όπως π.χ. σχολεία σε απομονωμένα μέρη πάντα θα υπάρχουν, και θα αντιμετωπίζονται με διαφορετικό τρόπο.

Αλλά τι λέω τώρα... Θα πέσουν πάνω μου οι ξυριζαίοι να με φάνε.

Την (εξαιρετικά πιθανή) περίπτωση να γεμίσουν ... κουπόνια όλα τα σχολεία που έχουν καθηγητές που απλά δεν ... ζορίζουν τους μαθητές τους να μάθουν και να βελτιωθούν (ακόμα και με το ... αζημίωτο), είναι δηλαδή ... βολικοί και ... κοτσάρουν απλά μεγάλους βαθμούς (αυτό δηλαδή που πάει ουσιαστικά να καθιερώσει ως σύστημα και ο ΞΥΡΙΖΑ και που επιζητούν πολλοί μαθηταράδες στις μέρες μας), την σκέφτηκες;;;
Πως θα αξιολογούνται οι καθηγητές;;; Από το "αλάνθαστο" κριτήριο της ... αχαΐρευτης πλειοψηφίας των μαθητών τους (της καφετέριας ως αποκλειστική ενασχόληση) ή των γονιών τους οι οποίοι στην συντριπτική τους πλειοψηφία ούτε την γνώση έχουν, ούτε το μυαλό για να κρίνουν πολύ απλούστερα θέματα, αλλά ούτε και πρωτογενή πληροφόρηση για την αξία κάθε καθηγητή;;;;
Παρεμπιπτόντως, έχει δοκιμασθεί πουθενά αυτό σε σύστημα δημόσιας εκπαίδευσης, με ... κουπόνια;;;
Πολύ φοβάμαι, ότι είναι άλλη μια πρόταση κομμένη και ραμμένη στην εικόνα που έχεις προσωπικά για την ... τελειότητα του εαυτού σου, άσχετα με το τι ισχύει για την υπόλοιπη κοινωνία την οποία βέβαια ταυτόχρονα :woohoo: δεν την έχεις (στην μεγάλη πλειοψηφία της) ικανή να κρίνει σωστά (και δεν έχεις άδικο σε γενικές γραμμές). Εξ ου και η εικόνα του ... Έλληνα ψηφοφόρου...

Αυτά τα θέματα (π.χ. αξιολόγηση εκπαιδευτικών) τα έχουν λύσει (στον μεγαλύτερο βαθμό) σε άλλες (σοβαρές) χώρες, δεκαετίες τώρα.
Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε κανέναν τροχό, ούτε ... coupon system, ούτε να πετάξουμε εντελώς το κράτος από την διαδικασία αυτή η οποία πρέπει να είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη και να γίνεται από εξειδικευμένους στο αντικείμενο επιστήμονες (για το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα πάντα).
Απλά να αποφασίσουμε να γίνουμε άνθρωποι χρειάζεται και να φτιάξουμε ένα λειτουργικό κράτος, αντί του υδροκέφαλου/αναποτελεσματικού γίγαντα που έχουμε σήμερα.
Μέτρον άριστον
Last Edit: 10 Sep 2016 15:07 by batista.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: MalekJED (Khaled)

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 10 Sep 2016 15:50 #8

Πάντως, με κάποιον τρόπο θα πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση των καθηγητών.
Δεν είναι όλοι το ίδιο ικανοί, εργατικοί κ πρόθυμοι..

Για παράδειγμα, θυμάμαι μια γεροντοκόρη θεούσα που μας δίδασκε Νεοελληνική λογοτεχνία, φιλολογία κ Ιλιάδα..
Η τύπισσα ήταν τρομερή κ έκανε φανταστικό μάθημα.
Μόνο τα βόδια δεν την καταλάβαιναν..
Αλλα κ στους βαθμούς ήταν δίκαιη...

Σε αντίθεση με τον καθηγητή φυσικής, οπου ήταν ένας μαλλιάς, γενιοφόρος, κυκλοφορούσε με σκισμένα ρούχα κ μας μιλούσε κυρίως για ποδόσφαιρο, μπύρες κ ελληνική ροκ μουσική..
Για να μη μιλήσω για τον καθηγητή που μας έκανε αρχαία...
Πάνω απο 60 ετών, καθόταν διαρκώς στην άκρη της αίθουσας, μονίμως ξεχνούσε τι ήθελε να πεί κ ενίοτε τον έπαιρνε ο ύπνος όταν κάποιος μαθητής έκανε μετάφραση...

Αυτοί, γιατί να μην ελέγχονται αν κάνουν καλά τη δουλειά τους;
Ένας μαθητής στα 16 του, δεν έχει μυαλό να καταλάβει οτι ο καθηγητής του είναι αδιάφορος κ πιθανότατα ακατάλληλος να διδάσκει;
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 10 Sep 2016 16:08 #9

  • batista
  • batista's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7139
  • Thank you received: 2173
  • Karma: -23 (4)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) wrote:
Πάντως, με κάποιον τρόπο θα πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση των καθηγητών.
Δεν είναι όλοι το ίδιο ικανοί, εργατικοί κ πρόθυμοι..

Δεν έγραψα κάτι διαφορετικό. Με το ... coupon system ως σύστημα ... αξιολόγησης διαφώνησα κάθετα και το αιτιολόγησα επαρκώς νομίζω.


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) wrote:
Ένας μαθητής στα 16 του, δεν έχει μυαλό να καταλάβει οτι ο καθηγητής του είναι αδιάφορος κ πιθανότατα ακατάλληλος να διδάσκει;

Πολύ απλά και κατηγορηματικά, ΟΧΙ Παναγιώτη και θα έπρεπε να το έχεις καταλάβει από την συναναστροφή σου με τις ηλικίες αυτές (στην πλειοψηφία που θα έκρινε και το αποτέλεσμα πάντα και όχι στην μειοψηφία). Εναλλακτικά σε καλώ να θυμηθείς τι μυαλά κουβάλαγε η πλειοψηφία των συμμαθητών σου (εσύ εξαιρείσαι :P ) όταν ήσουν σε αυτή την ηλικία.
Η κρίσιμη πλειοψηφία των μαθητών (άνω του 60-70%) που θα κρίνει μάλιστα και την καριέρα του οποιουδήποτε καθηγητή σύμφωνα με το ... coupon system, δεν έχει μυαλό να κρίνει τον καθηγητή του και θα τον κρίνει κυρίως με κριτήρια που προανάφερα (χαλαρότητα, βαθμοί χωρίς κούραση κ.λπ.).
Αυτή η δουλειά πρέπει να γίνεται από εξειδικευμένους επιστήμονες. Ούτε καν από απλούς ... συναδέλφους τους.
Μέτρον άριστον
Last Edit: 10 Sep 2016 16:15 by batista.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.080 seconds