Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Χρηματιστήριο, αμοιβαία κεφάλαια, ομόλογα, έντοκα γραμμάτια, χρυσές λίρες, ακίνητα
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Επένδυση σε container

Επένδυση σε container 09 Jan 2015 16:53 #1

Ξέρει κανείς ;

pacifictycoon.com/your-shipping-container-investment/

Υποτίθεται δίνουν 12% ετήσιο.
The administrator has disabled public write access.

Επένδυση σε container 09 Jan 2015 20:42 #2

  • alex.g
  • alex.g's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 372
  • Thank you received: 55
  • Karma: 2 (-1)
Καλό φαίνεται αυτό, αλλά εμπιστευεσαι και έχει κάποια εγγύηση η τοποθέτηση των χρημάτων εκεί? ??
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Επένδυση σε container 09 Jan 2015 23:28 #3

  • El_Malak
  • El_Malak's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 910
  • Thank you received: 373
  • Karma: 33 (2)
c.jpg





Για την περίπτωση κινδύνου από τέτοιου τύπου επενδύσεις, λεπτομέρειες στη σελίδα 18.



www.magellan-maritime.de/infobrochure/en...nvestment_german.pdf
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Επένδυση σε container 10 Jan 2015 09:06 #4

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)










Ερώτηση:
Αυτός που νοικάζει τα container, και πληρώνει 12% το χρόνο, γιατί το κάνει? Γιατί δεν αγοράζει αυτός τα container, δηλαδή να βάλει το κεφάλαιο του να του αποδίδει 12%? Ξέρει πολλές τράπεζες που του δίνουν έστω και 8%?

Εγώ λέω πως κάπου μπάζει η ιστορία....
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.

Επένδυση σε container 10 Jan 2015 13:20 #5

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1688
  • Karma: 35 (-37)
www1.chineseshipping.com.cn/en/indices/scfi.jsp

Ιδου η ροδος...(αναφορικα με το πηδημα δειτε τις φωτογραφιες του σοτο51)
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Επένδυση σε container 10 Jan 2015 13:22 #6

  • gus (gus326)
  • gus (gus326)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1784
  • Thank you received: 695
  • Karma: 36
Εγω ψάχνω μια άλλη ιδέα. Αγοράζεις σε συνεννόηση με ένα έμπορο εύκολα στην πώληση αυτοκίνητα π.χ. opel corsa diesel και τα αφήνεις στο τελωνείο χωρίς εκτελωνισμό (αξία cif). To εργοστάσιο δεσμεύεται πως σε περίπτωση αύξησης της τιμής δε θα πληρώσεις καμία επιβάρυνση και σε περίπτωση πτώσης της τιμής σου επιστρέφει τη διαφορά. Αρα έχεις ένα κεφάλαιο παρκαρισμένο (δεν μπορεί να σου το πειράξει κανείς) και ανά πάσα στιγμή πουλάς τα αυτοκίνητα (στην Ελλάδα ή σε όποιο άλλο κράτος θες) και παίρνεις πίσω τα λεφτά σου (αν θες βάζεις και ένα κέρδος στην πώληση έτσι για να μην ξεχνιόμαστε). Ειμαι τώρα σε φάση συνεννόησης με 2-3 κατασκευαστές να πάρω καμιά 10ρια κομμάτια και μετά τις εκλογές αν είναι όλα καλά τα σπρώχνω με ένα κέρδος 5%. Οταν έχω νέα θα ενημερώσω.
The administrator has disabled public write access.

Επένδυση σε container 10 Jan 2015 15:15 #7

  • JMT
  • JMT's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 380
  • Thank you received: 155

  • Karma: 10 (-2)
Αν έχετε λάβει ποτέ μια κλήση πωλήσεων από Pacific Tycoon, λέγοντάς σας να τους αφήσουμε να αγοράσετε δοχεία για λογαριασμό και μισθώνουν για σας σας, υποσχόμενη υψηλές αποδόσεις: είτε σταθερό 12% ανά έτος ή κυμαινόμενο αποδόσεις κατά μέσο όρο 30% ετησίως. Να είστε προσεκτικοί !!! Θα χρησιμοποιήσουν γήπεδα όπως η Κίνα είναι ο κατασκευαστής του κόσμου, υπάρχει τεράστια ζήτηση για τα εμπορευματοκιβώτια, ότι Pacific Tycoon είναι μέρος ορισμένων συνδέσμων, ότι είναι πρόθυμος να συναντηθεί με σας πρόσωπο με πρόσωπο, αν ταξιδεύετε σε Χονγκ Κονγκ έδρα τους , και ότι υπάρχουν αναφορές πελατών, κλπ Παρακάτω είναι η λεπτομερής περιγραφή αυτής της απάτης Ponzi.

Pacific Tycoon είναι ένα σύστημα Ponzi στην πραγματικότητα βασίζεται στη Σαϊγκόν, Βιετνάμ, αν και ισχυρίζεται ότι είναι μια έδρα το Χονγκ Κονγκ εταιρεία διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων. Pacific Tycoon έχει ένα γραφείο στο Χονγκ Κονγκ, την ικανοποίηση των πελατών, η οποία βρίσκεται σε διαφορετική διεύθυνση από την εικονική διεύθυνση που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της. Pacific Tycoon επιτελεία πάρει τους πελάτες στο αεροδρόμιο ή στο ξενοδοχείο και να τους στο εν λόγω γραφείο. Ζητούν πάντα τους πελάτες την ακριβή ημερομηνία και ώρα που έρχονται για να επισκεφθούν το Χονγκ Κονγκ, έτσι ώστε να κλείσετε τα αεροπορικά εισιτήρια για να φτάσετε εκεί από το Βιετνάμ και να γεμίσει το άδειο γραφείο. Υπάρχουν επίσης δύο μερικής απασχόλησης τοπικό προσωπικό Χονγκ Κονγκ. Χονγκ Κονγκ επιτελεία είναι αθώοι, επιτελεία από το Βιετνάμ έχουν να τους πω ότι προέρχονται από το γραφείο της Σαγκάης και του Χονγκ Κονγκ επιτελεία πιστεύουν ότι. Υπάρχει πιθανώς κανείς στη Σαγκάη. Στο Βιετνάμ, ο Ted συνεχίζει να κινείται το γραφείο του Ειρηνικού Tycoon σε μια νέα θέση, όταν η διεύθυνση είναι διαρρεύσει? π.χ. πρώην εργαζομένους την ανάρτησή τους στο διαδίκτυο σχετικά με το πού Pacific Tycoon βρίσκεται, ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους πελάτες κατευθείαν λέει πού είναι στην πραγματικότητα.

Pacific Tycoon δεν έχουν αριθμούς τηλεφώνου Χονγκ Κονγκ (σταθερής και κινητής), που αρχίζει με 852, η οποία είναι μόνο κάρτες SIM που αγόρασε στο Χονγκ Κονγκ και να φέρει το τηλέφωνο στο Βιετνάμ. Οι πωλητές καλούν τους πελάτες που χρησιμοποιούν voice-over-IP (Skype) να εξοικονομηθούν πόροι και να κρύψει όπου ζητούν από.

Ted Mallory (μόλις ένα ψευδώνυμο) τρέχει το λεβητοστάσιο στο Βιετνάμ, περίπου 30 επιτελεία. Παίρνουν τηλεπωλήσεις οδηγεί από την καμπάνια e-mail στο Viral πλανήτη, οι Executive Club, Adsalsa, Οδηγός Επενδυτών,
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

Επένδυση σε container 10 Jan 2015 18:57 #8

  • El_Malak
  • El_Malak's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 910
  • Thank you received: 373
  • Karma: 33 (2)
Ο λόγος που δεν αγοράζουν πολλοί πλοιοκτήτες τα κοντέινερ είναι ο ίδιος που δεν αγοράζουν πολλές εταιρίες τα γραφεία τους, τα αυτοκίνητά τους κτλ.

Προτιμούν να τα μισθώνουν και τα μετρητά τους (ή τα δάνειά τους) να τα επενδύσουν σε κάτι άλλο, π.χ. ναυπήγηση / αγορά πλοίων.



Υπόψιν τα κοντέινερ ταξιδεύουν ασφαλισμένα, με έξοδα του ενοικιαστή τους.


Θέματα με αυτή την επένδυση είναι ότι η αγορά των κοντέινερ κάνει κύκλους υψηλής και χαμηλότερης ζήτησης, αυτή την εποχή οι τιμές πετρελαίου είναι μια ένδειξη περί της ζήτησης, άρα το ετήσιο εισόδημα 12% (αν πάμε στο κλειστό πακέτο) πρέπει να μπορεί η εταιρία να το έχει για να το δώσει.

Στο ανοιχτό πακέτο, ο επενδυτής αναλαμβάνει ο ίδιος το ρίσκο να μείνει το κοντέινερ χωρίς μίσθωση / χαμηλότερη μίσθωση και άρα για κάποιο διάστημα να μην έχει έσοδα / να έχει μειωμένα έσοδα, βλέπε και τα περί κυκλικότητας της αγοράς παραπάνω.


Επίσης υπάρχουν θέματα με τη φορολογία του εισοδήματος αρχικά στην Κίνα (ή στη έδρα της όποιας σχετικής εταιρίας) και ακολούθως στην Ελλάδα, υπόψιν αυτό δεν είναι εισόδημα τόκων καταθέσεων.


Η ανάκτηση του κεφαλαίου σε κάποια πακέτα είναι "εγγυημένη" από την εταιρία σε περιπτώσεις σύμβασης για 3 χρόνια, τα κοντέινερ επαναγοράζονται στην τιμή αρχικής αγοράς, όλα αυτά όμως υπό την αίρεση ότι η κατάσταση της αγοράς θα επιτρέπει στην εταιρία να το κάνει.


(τα ναυτιλιακά θέματα δεν είναι "προθεσμιακή κατάθεση σε τράπεζα"... )
The administrator has disabled public write access.

Επένδυση σε container 11 Jan 2015 06:20 #9

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
Ρε παιδια, τι το αναλύετε τόσο?
Είναι προφανές, είναι απάτη η δουλειά!
Είναι δυνατόν, να βγαίνει κάποιος στο ευρύ κοινό (δηλαδή στους άσχετους με τη ναυτιλία - σαν και μένα), και να λέει:
"Δώστε μου λεφτά, 12% το χρόνο εξασφαλισμένο at no risk" και να ΜΗΝ είναι απατεώνας? Στην αρχή θα δώσει μερικά πίσω για να τσιμπήσουν κι άλλοι χάνοι, και μόλις κρίνει ότι το σεντούκι του έχει μαζέψει αρκετά μέσα, θα εξαφανστεί.
Εδώ έχουν φτάσει να το κάνουν επιχειρηματίες που είναι της δουλειάς, δεν θα το κάνει ο διαδικτυακός απατεώνας?
Απέργης - αυτοκίνητα, Ψωμιάδης - ασφάλειες, και τόσοι άλλοι που δεν τους θυμάμαι τώρα.
Έτσι εύκολα βγαίνει το 12%? Τι είναι, στραγάλια?

news247.gr/eidiseis/koinonia/eglima/syne...fouskes.3236057.html
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Last Edit: 11 Jan 2015 06:21 by soto51. Reason: Πρόσθεσα το "χάνοι"!
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: maria (mb361)
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.069 seconds