Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Υψος Συνταξεων

Υψος Συνταξεων 02 Jan 2014 22:36 #19

  • batista
  • batista's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7139
  • Thank you received: 2173
  • Karma: -23 (4)
soto51 wrote:
batista wrote:
Soto, μετά απ' όλα αυτά τα, κατά την άποψή σου, άκρως δημιουργικά και αυταποδείκτως αποτελεσματικά, πες μας ποιοί (συγκεκριμένα και όχι με ασαφείς και γενικόλογες περιγραφές του πολιτικού σωτήρα) πρέπει να ανέβουν στην εξουσία προκειμένου να σταματήσεις το αντάρτικο και την παρότρυνση προς το αντάρτικο, μήπως μπορούμε να κάνουμε κάτι προς την κατεύθυνση αυτή και δούμε επιτέλους μια άσπρη μέρα! Αν δεν είσαι σε θέση να μας υποδείξεις τους πεφωτισμένους σωτήρες, μάλλον θα πρέπει να ασπαστείς την άποψη της "...εγκατάλειψης της αιθούσης" πριν διαλυθεί εντελώς το μαγαζί με τις τακτικές που προτείνεις.

Όχι, φίλε batista.
Δεν ΜΠΟΡΩ να σου πω (εγώ, εσένα, και σε κανέναν άλλον) ποιος πρέπει να ανέβει στην εξουσία.
Δεν είμαι "υποστηρικτής" (ούτε καν "οπαδός") κανενός, ώστε να αισθάνομαι την ανάγκη να τον υποστηρίζω και να τον προμοτάρω.
Αυτό που μπορώ να πω (και το έχω κάνει) είναι ποιον ψήφισα, ή ποιόν θα ψηφίσω. Το κάνω όχι γιατί θέλω να επιρρεάσω άλλους, αλλά γιατί δεν έχω λόγο να κρύβομαι. Υποθέτω θα έρθει (πάλι) αυτή η ώρα, και τότε ο καθένας μας εδώ θα λέει (ίσως) τι θα κάνει, και θα τα ξανασυζητήσουμε, όπως τα συζητάγαμε και πριν 18-19 μήνες.
Δεν θα σου πω λοιπόν "ποιος πρέπει να ανέβει στην εξουσία". Και δεν έχει και νόημα. Γιατί αν σου έλεγα π.χ. "Ο μπάρμπας μου ο Μήτσος", θα σε έπειθα? Όχι βέβαια.
Θα πρέπει να σχηματίσεις ΜΟΝΟΣ σου άποψη για το ποιον πρέπει να βοηθήσεις "να ανέβει στην εξουσία" (ή εν πάσει περιπτώσει να ψηφίσεις για να επιρρεάσεις τα πράματα προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση, όποια σ' αρέσει), και να το κάνεις.
Αν σε πείσω εγώ, τότε γίνεσαι δικό μου φερέφωνο.
Αν σε πείσει ο Σαμαράς, γίνεσαι φερέφωνο του Σαμαρά.
Αν σε πείσει ο Τσίπρας, γίνεσαι φερέφωνο του Τσίπρα.
Το ίδιο ισχύει για όλους.

Για το δεύτερο θέμα που έθιξες:
Σε ενοχλεί το αντάρτικο? Γιατί? Σαν έννοια γενικώς, ή ειδικώς στην παρούσα φάση και περίπτωση?

Και για την "εγκατάλειψη της αίθουσας":
Όχι φίλε, δεν θα με υποχρεώσει κανένας να την εγκαταλείψω. Σου είπα και το λόγο, η αίθουσα είναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ (όπως και δική σου), επομένως αυτοί που τη χρησιμοποιούν για να παίζουν κουκλοθέατρο μέσα (και να κονομάνε, και από την αίθουσα, και από τους θεατές - εμάς), δεν θα με υποχρεώσουν να φύγω, αν το έργο που παίζουν (και οι φάτσες τους) είναι σκατά. Αυτοί θα φύγουν πρώτοι, όχι εγώ. Για να φέρω ένα θίασο που μ' αρέσει.
Και στο τέλος-τέλος και κάτω-κάτω, αν καταφέρουν να με ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ να φύγω, τότε προτού να φύγω θα την κάνω λαμπόγυαλο, και μετά θα φύγω.
Γιατί (το ξαναλέω) είναι ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ, και όχι δικιά τους.


Φίλε Soto,

Οι επιλογές στάσης οι οποίες μπορούν να έχουν κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα προς την κατεύθυνση της όποιας λύσης για το συμφέρον του συνόλου της κοινωνίας και όχι προς εξυπηρέτηση (μόνο) του εφήμερου προσωπικού μας συμφέροντος, είναι δύο (κατά την ταπεινή μου άποψη, πάντα):

1) Παίζω με βάση τους κανόνες ακόμα κι αν θεωρώ ότι το κράτος δεν με αντιμετωπίζει με τους ίδιους κανόνες ή θεωρώ ότι οι κανόνες αυτοί είναι άδικοι σε κάποια σημεία τους. Ταυτόχρονα προσπαθώ (ο καθένας με τις δυνάμεις του) να επηρεάσω (με τη στάση μου) με τέτοιο τρόπο ώστε να διορθωθούν σιγά-σιγά έστω τα κακώς κείμενα, και επιλέγω πολιτικούς με μοναδικό κριτήριο το κοινό συμφέρον. Είναι δεδομένο ότι η παραπάνω περιγραφόμενη στάση θα θεωρηθεί ως η στάση του "κορόιδου", ταυτόχρονα όμως είναι η μόνη αξιοπρεπής στάση η οποία δίνει σε αυτόν που την εφαρμόζει "το δικαίωμα δια να ομιλεί" και να ρίχνει το ανάθεμα στους υπόλοιπους (πολιτικούς και άλλους) που δεν πράττουν σωστά (όπως πολύ σωστά θεωρείς).

2) Θεωρώ ότι αυτό το μπουρδέλλο που λέγεται Ελληνικό Κράτος δεν πρόκειται ποτέ να διορθωθεί και εγκαταλείπω "την αίθουσα", ώστε να μην χρειάζεται να πληρώνω τους δυσβάσταχτους φόρους και να υπομένω τα γνωστά κακώς κείμενα, ενώ ταυτόχρονα σταματάω να είμαι και το "κορόιδο" που λέγαμε χωρίς να ζω εις βάρος των υπόλοιπων "κορόιδων" που επέλεξαν, καλώς ή κακώς, να μην "εγκαταλείψουν την αίθουσα".

Οποιαδήποτε άλλη, ενδιάμεση, στάση (όπως αυτή που περιγράφεις και πολλές παραλλαγές της) σε κάνει αδιαμφισβήτητα και ξεκάθαρα μέρος του προβλήματος και όχι της λύσης (επώδυνης το ομολογώ).

Όσο για το αντάρτικο και το πότε άρχισε να με ενοχλεί. Το ανταρκτικό έχει νομιμοποίηση όταν ασκείται σε περιόδους όπου δεν ισχύουν οι δημοκρατικοί κανόνες (με όλα τα στραβά και ανάποδα, περισσότερα ή λιγότερα που υπάρχουν στα δημοκρατικά καθεστώτα ανά τον κόσμο). Σε οποιαδήποτε άλλη περίοδο αποτελεί απλώς πλιάτσικο σε βάρος του διπλανού μου (του κορόιδου που λέγαμε) και μέρος του προβλήματος και όχι της λύσης όπως είπα και πριν.

Όσο για την ερώτησή μου προκειμένου να μου υποδείξεις, τους κατά την γνώμη σου, σωτήρες πολιτικούς δεν έγινε ουσιαστικά για να με πείσεις ποιους να ψηφίσω. Έγινε μόνο και μόνο για να καταλάβω αν στην σκέψη σου υπάρχει ένα τέλος στην τακτική του αντάρτικου ή απλά αποτελεί έναν βολικό τρόπο ζωής που δεν εξαρτάται σε καμία περίπτωση από τον τρόπο διακυβέρνησης. Ομολογώ ότι δεν έβγαλα κάποιο συμπέρασμα από την απάντησή σου.
Μέτρον άριστον
Last Edit: 02 Jan 2014 22:41 by batista.
The administrator has disabled public write access.

Υψος Συνταξεων 03 Jan 2014 08:40 #20

soto51 wrote:
Αυτό ακριβώς το παραμύθι είναι που αρνούμαι να καταπιώ πλέον, flox.

Η φορολογία που γίνεται προσπάθεια να επιβληθεί είναι που έχει χαντακώσει την χώρα.
Η αντίσταση στη φορολογία παρουσιάζεται σαν αντικοινωνική συμπεριφορά, ενώ η ίδια η φορολογία είναι που έχει χαντακώσει την οικονομία της χώρας.
Δεν θα επεκταθώ τώρα σε νούμερα, τα έχω ξαναγράψει.
Αν εσύ πιστεύεις σαν ορθή την ανωτέρω πρόταση σου, λογικό είναι να υπερασπίζεσαι αυτή την πολιτική, και να την υποστηρίζεις. Δεν είναι υποχρεωτικό όμως, να έχουμε όλοι αυτή την άποψη και να κάνουμε το ίδιο.

Και μια που μιλάς για "πληγές του τόπου":
Υπάρχουν διαβαθμίσεις στη ζημιογόνο επίδραση κάθε "πληγής".
Σαν παράδειγμα, ο πρωταθλητής Σουμάχερ έχει μια πληγή στο κεφάλι του, όπως και πέφτοντας με τα σκι έσπασε και ένα δάχτυλο στο χέρι του.
Κάνοντας έναν παραλληλισμό (κατά την εκτίμηση μου) σου λέω ότι παραλληλίζοντας τον κινδυνεύοντα Σουμάχερ με τη χώρα μας, το κάταγμα στο δάχτυλο του είναι η "πληγή" της φοροδιαφυγής, ενώ το τραύμα στο κεφάλι είναι η πληγή της δημόσιας διοίκησης. Και οι δυο πληγές στον ίδιο οργανισμό υπάρχουν, και από τους ίδιους γιατρούς πρέπει να θεραπευτούν.
Εσύ (αν ήσουν γιατρός), με ποια "πληγή" θα ασχολιόσουν πρώτα, και θα προσπαθούσες να επουλώσεις?

Παραμυθι μπορει να ειναι για σενα που αρνεισαι να φορολογηθεις. Δε μπορεις να καταλαβεις οτι για να σου δωσει το κρατος πρεπει να παρει. Ολοι πρεπει να συνεισφερουν μεσω της φορολογιας, ο καθενας αναλογα με το εισοδημα του.
Στην Ελλαδα ομως δεν υπαρχει σωστη φορολογηση και συχνα ο μισθωτος πληρωνει περισσοτερα απο το βιομηχανο, οποτε μαλλον γιαυτο δυσανασχετεις.

Τα υπολοιπα που εγραψες ειναι περιττη φλυαρια, δε βρηκα καποιο point που να χρηζει απαντησης.

soto51 wrote:
Yπόλοιποι (πλην flox) που διαβαζετε:
Συγνώμη ρε παιδιά, μερικές φορές πρέπει τα λεγόμενα να προσαρμόζονται στην ικανότητα του ακούοντος να τα αντιληγθεί.

Υπολοιποι (πλην soto51) που διαβαζετε:
Συγνωμη ρε παιδια, ο τυπος εκτος απο επιδοξος φοροφυγας κανει και τον ξυπνιο ενω δεν αντιλαμβανεται οτι οι υπολοιποι συμμετεχοντες στο νημα διαφωνουν μαζι του.
Last Edit: 03 Jan 2014 08:42 by flox (Aγνωστου πατρος).
The administrator has disabled public write access.

Υψος Συνταξεων 03 Jan 2014 12:08 #21

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
batista wrote:
Φίλε Soto,

Οι επιλογές στάσης οι οποίες μπορούν να έχουν κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα προς την κατεύθυνση της όποιας λύσης για το συμφέρον του συνόλου της κοινωνίας και όχι προς εξυπηρέτηση (μόνο) του εφήμερου προσωπικού μας συμφέροντος, είναι δύο (κατά την ταπεινή μου άποψη, πάντα):

1) Παίζω με βάση τους κανόνες ακόμα κι αν θεωρώ ότι το κράτος δεν με αντιμετωπίζει με τους ίδιους κανόνες ή θεωρώ ότι οι κανόνες αυτοί είναι άδικοι σε κάποια σημεία τους. Ταυτόχρονα προσπαθώ (ο καθένας με τις δυνάμεις του) να επηρεάσω (με τη στάση μου) με τέτοιο τρόπο ώστε να διορθωθούν σιγά-σιγά έστω τα κακώς κείμενα, και επιλέγω πολιτικούς με μοναδικό κριτήριο το κοινό συμφέρον. Είναι δεδομένο ότι η παραπάνω περιγραφόμενη στάση θα θεωρηθεί ως η στάση του "κορόιδου", ταυτόχρονα όμως είναι η μόνη αξιοπρεπής στάση η οποία δίνει σε αυτόν που την εφαρμόζει "το δικαίωμα δια να ομιλεί" και να ρίχνει το ανάθεμα στους υπόλοιπους (πολιτικούς και άλλους) που δεν πράττουν σωστά (όπως πολύ σωστά θεωρείς).

2) Θεωρώ ότι αυτό το μπουρδέλλο που λέγεται Ελληνικό Κράτος δεν πρόκειται ποτέ να διορθωθεί και εγκαταλείπω "την αίθουσα", ώστε να μην χρειάζεται να πληρώνω τους δυσβάσταχτους φόρους και να υπομένω τα γνωστά κακώς κείμενα, ενώ ταυτόχρονα σταματάω να είμαι και το "κορόιδο" που λέγαμε χωρίς να ζω εις βάρος των υπόλοιπων "κορόιδων" που επέλεξαν, καλώς ή κακώς, να μην "εγκαταλείψουν την αίθουσα".

Οποιαδήποτε άλλη, ενδιάμεση, στάση (όπως αυτή που περιγράφεις και πολλές παραλλαγές της) σε κάνει αδιαμφισβήτητα και ξεκάθαρα μέρος του προβλήματος και όχι της λύσης (επώδυνης το ομολογώ).

Όσο για το αντάρτικο και το πότε άρχισε να με ενοχλεί. Το ανταρκτικό έχει νομιμοποίηση όταν ασκείται σε περιόδους όπου δεν ισχύουν οι δημοκρατικοί κανόνες (με όλα τα στραβά και ανάποδα, περισσότερα ή λιγότερα που υπάρχουν στα δημοκρατικά καθεστώτα ανά τον κόσμο). Σε οποιαδήποτε άλλη περίοδο αποτελεί απλώς πλιάτσικο σε βάρος του διπλανού μου (του κορόιδου που λέγαμε) και μέρος του προβλήματος και όχι της λύσης όπως είπα και πριν.

Όσο για την ερώτησή μου προκειμένου να μου υποδείξεις, τους κατά την γνώμη σου, σωτήρες πολιτικούς δεν έγινε ουσιαστικά για να με πείσεις ποιους να ψηφίσω. Έγινε μόνο και μόνο για να καταλάβω αν στην σκέψη σου υπάρχει ένα τέλος στην τακτική του αντάρτικου ή απλά αποτελεί έναν βολικό τρόπο ζωής που δεν εξαρτάται σε καμία περίπτωση από τον τρόπο διακυβέρνησης. Ομολογώ ότι δεν έβγαλα κάποιο συμπέρασμα από την απάντησή σου.


Φίλε Batista,

Το «αντάρτικο» δεν είναι (και δεν μπορεί να είναι) «βολικός τρόπος ζωής». Εξ ορισμού στερεί από τον «αντάρτη» ένα σωρό πράματα, εκτός κι αν η «ανταρσία» είναι κάλυψη για άλλες δραστηριότητες, οπότε βέβαια δεν μιλάμε για αντάρτικο, αλλά για άλλα πράματα.

Αλλά το κυριώτερο θέμα διαφωνίας μας νομίζω ότι είναι η προτροπή σου για εγκατάλειψη της αίθουσας.
Αν καταλαβαίνω καλά, αυτή μεταφράζεται σε αναχώρηση από τη χώρα, λύση που πολλοί εδώ μέσα προτείνουν (και ο El_malak νομίζω?), και η οποία (κατά τους προτείνοντες) α) Θα απαλλάξει τον αναχωρούντα από τα δεινά που θεωρεί ότι υφίσταται, και Β) θα αφήσει τους εναπομένοντες στην αίθουσα μόνο με τα αδιέξοδα που έχουν και θα πρέπει να επιλύσουν - οι υπόλοιποι θα έχουν(ουμε) φύγει (ή δραπετεύσει).
Διαφωνώ.
Δυστυχώς (για τον θίασο της αίθουσας) στην περίπτωση κρατάω (και όλοι μας – ο καθένας για τον εαυτό του) και το μαχαίρι, και το πεπόνι.
Μπορώ να αποφασίσω ΕΓΩ (και κανείς δεν θα επιτρέψω να με σπρώξει προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση) αν θα φύγω, ή όχι.
Και στην περίπτωση που μένω, μένω βέβαια υπό κάποιους όρους, αλλά και σε αυτούς πρέπει να συμφωνήσω. Θέλω να πω: Στην αίθουσα στην οποία είμαι μέτοχος, και στην οποία παρευρίσκομαι και ως θεατής εκτός από μέτοχος, δεν δέχομαι ότι υπάρχει κάποιας μορφής «ανώτερη εξουσία», η οποία μπορεί να επιβάλλει σε όλους τους σαν και μένα τους κανόνες που αυτή θέλει.
Καταλαβαίνεις ότι ο θίασος επιβάλλει ότι γουστάρει, και μάλιστα πράματα στα οποία η πλειοψηφία των μετόχων δεν συμφωνεί.

Χάνω τον ειρμό σου σε μερικά που λες: Π.χ. «ζω εις βάρος των υπόλοιπων κορόιδων που επέλεξαν, καλώς ή κακώς, να μην εγκαταλείψουν την αίθουσα».
Αν καταλαβαίνω καλά τι λες δηλαδή, λες ότι ο παραγωγικός υδραυλικός ή ο παραγωγικός γιατρός που δεν κόβει αποδείξεις, «ζει σε βάρος των άλλων»? Αυτό λες?
Δεν συμφωνώ με αυτή τη λογική. Αυτά είναι Στουρνάρεια, Βενιζέλεια, ή Μαυραγάνεια επιχειρήματα. Τα οποία εφευρέθηκαν και επιστρατεύτηκαν για να δικαιολογήσουν την αφαίμαξη του συνόλου (ή εν πάσει περιπτώσει όσους καταφέρουν να πιάσουν) υπέρ του θίασου.
Όχι φίλε.
Δεν συμφωνώ, και δεν θα φύγω, και θα τους πάω και κόντρα. Και η κόντρα εκδηλώνεται με το να βοηθήσω (ο καθένας με τον τρόπο του) στο να μην μπορούν να κάνουν αφαίμαξη, ή/και να την κάνουν σε όσους λιγότερους γίνεται. Και αυτό, είναι αντίσταση.
Έτσι όπως το παρουσιάζεις, το «πρόβλημα» είναι η μη εφαρμογή των κανόνων του μπουρδέλου, και η λύση του θα ήταν η πλήρης και καθολική εφαρμογή τους. Και πάλι όχι.
Και επειδή:
1) Δεν θέλω να φύγω απ’ το μπουρδέλο (πως να το κάνουμε? είναι ωραίο το γαμημένο! – καλύτερο από τα άλλα, άσε που το έχω συνηθίσει)
2) Δεν συμφωνώ με τους κανόνες του,
Προσπαθώ να μην τους εφαρμόζω (όπου με παίρνει), και παροτρύνω και άλλους να κάνουν το ίδιο.

Αντάρτικο:
Σήμερα δεν υπάρχει πια αντάρτικο με την έννοια που έγινε γνωστό (επί τουρκοκρατίας, επί κατοχής, κλπ) και η αρχική έννοια της λέξης έχει αντικατασταθεί με την «τρομοκρατία». «Τρομοκράτες» όμως αποκαλούντο από τους Τούρκους όσοι τους πήγαιναν κόντρα, το ίδιο και οι αντάρτες της εποχής 1941-44 (και εδώ, και σε όλες τις χώρες που είχαν καταληφθεί από τα ναζιστικά στρατέυματα), και ο ίδιος όρος χρησιμοποιείται ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, για κάποιους που διαφωνούν με τα «κρατούντα συστήματα».
Να δεχτώ (?) ότι ΣΗΜΕΡΑ ισχύουν «δημοκρατικοί κανόνες» (όπως το θέτεις), επομένως τέτοιου τύπου δραστηριότητες ορθώς θεωρούνται έκνομες, διώκονται, κλπ.
Μήπως όμως αυτό με εξομοιώνει με αυτούς που επί κατοχής απεδέχοντο την κυριαρχία των στρατευμάτων, επί τουρκοκρατίας των Τούρκων, κλπ? Γιατί και τότε, η βούληση και η επιθυμία των πολιτών (που ήταν να φύγουν τα στρατεύματα – και να σταματήσει το πλιάτσικο που έκαναν) δεν ήταν κάτι που καταγραφόταν, ή αναφερόταν «επισήμως», και με βάσει τους «κανόνες».
Οι οποίοι μάλιστα λεγόντουσαν και δημοκρατικοί.
Όπως δημοκρατικοί λέγονται (και «δημοκρατία» αυτοαποκαλείται) και το καθεστώς της Β. Κορέας, που ξέρεις... αν δεν κλάψεις όταν πέθανε ο μπαμπάς του, που θα πήγαινες....

Φίλε Batista, «Δημοκρατία» είναι ΕΝΑ πολίτευμα, σαφώς καθορισμένο και ετυμολογικά και ιστορικά, και οποιαδήποτε απομάκρυνση από αυτό καταργεί την έννοια, και εισάγει μια άλλη.
Ετυμολογικά είναι αυτό που λέει η λέξη (κρατεί ο Δήμος).
Ιστορικά είναι αυτό που εφαρμοζόταν στην αρχαία Αθήνα, όπου δηλαδή οι αποτελούντες το δήμο (3 ή 5 χιλιάδες άνθρωποι) μαζευόντουσαν και αποφάσιζαν για τα κοινά.
Αυτό σήμερα δεν είναι δυνατόν να γίνει (για τους γνωστούς αριθμητικούς λόγους) και σε αντικατάσταση του εφαρμόζεται ένα ΑΛΛΟ, που λέγεται ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗ Δημοκρατία, και σημαίνει ότι ομάδες πολιτών εκλέγουν έναν αντιπρόσωπο και τον στέλνουν στην Εκκλησία του Δήμου για να κάνει τη δουλειά αντ’ αυτών, και εξ ονόματος τους.
Ε, λοιπόν, Batista, για να πιάσω ΕΝΑ μόνο θέμα (από τα «στραβά και ανάποδα» που λες ότι υπάρχουν στις αντιπροσωπευτικές δημοκρατίες) εγώ δεν μπορώ να χωνέψω ότι αυτός που επιλέξαμε και στείλαμε στο θίασο να μας εκπροσωπήσει, αν (μετά την εκλογή του) αποδειχτεί ότι:
- Τρελλάθηκε και κάνει άλλ’ αντ’ άλλων
- Μας εξαπάτησε: Άλλα έλεγε, και άλλα κάνει
- Τον εξαγόρασε κάποιος (με λεφτά, γυναίκες, αγοράκια, ότι τσίμπαγε)
- Σταμάτησε να ενδιαφέρεται για τη δουλειά που πήγε να κάνει,
ΔΕΝ έχω τη δυνατότητα να τον καθαιρέσω (από εκπρόσωπό μου) και να στείλω έναν άλλον στη θέση του. Θα πρέπει να τον λουστώ για όσο «οι δημοκρατικοί κανόνες επιτάσσουν» (δηλαδή μια τετραετία).

Όταν λοιπόν η «δημοκρατία» και οι κανόνες της που επικαλείσαι έχουν κατ’ αρχήν αυτό το ένα και βασικό κουσούρι (χώρια τα υπόλοιπα), είναι μάλλον αστείο να μου λες ότι αν πάω κόντρα σε άλλους κανόνες της (που επί πλέον: είναι κανόνες που επιβλήθηκαν πέρα απ’ την εκπροσώπηση (ΠΟΤΕ δεν μας είπαν ότι αυτά θα κάνουν) ΣΥΝ το ότι είναι βλαπτικοί για μένα, ΣΥΝ το ότι είναι βλαπτικοί για το σύνολο), είναι ενέργεια «πλιάτσικου σε βάρος του διπλανού μου».
Όχι, διπλανέ μου.
Δεν το κάνω για να σε βλάψω.
Δεν το κάνω για να «βολευτώ».
Το κάνω για να πάω κόντρα σε αυτούς που μου (μας) έχουν κατσικωθεί στο σβέρκο, και σε καλώ να το κάνεις και συ. Και αν το κάνεις, Batista, δεν θα σε κατηγορήσω ότι «κάνεις πλιάτσικο σε βάρος μου», ούτε ότι «βολεύεσαι».

Πέρα απ’ αυτά:
Αν σε καλούσα να έρθεις να γραφτείς στο κόμμα τάδε, ή στο κόμμα δείνα, ή υπό τον αρχηγό τάδε κλπ, δεν θα βοηθούσα να αλλάξει κάτι από όλα τα σάπια που ισχύουν στην αίθουσα. Στο είπα στο παλιότερο ποστ, θα ήταν σαν να σε καλώ να αλλάξουμε τις μαριονέτες.
Και εμένα αυτό δεν μου αρκεί.

Συμπερασματικά:
Προβάλλεις δύο «επιλογές στάσης», ε, δέξου ότι μπορεί να υπάρχει και μια τρίτη, αυτή που σου λέω εγώ.
Που βέβαια, δεν είσαι υποχρεωμένος να ασπαστείς.
Αλλά δεν μπορείς να λες ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τρίτη «επιλογή στάσης».
(Και πιθανόν και τέταρτη).
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.

Υψος Συνταξεων 03 Jan 2014 12:11 #22

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
flox wrote:
Παραμυθι μπορει να ειναι για σενα που αρνεισαι να φορολογηθεις. Δε μπορεις να καταλαβεις οτι για να σου δωσει το κρατος πρεπει να παρει. Ολοι πρεπει να συνεισφερουν μεσω της φορολογιας, ο καθενας αναλογα με το εισοδημα του.
Στην Ελλαδα ομως δεν υπαρχει σωστη φορολογηση και συχνα ο μισθωτος πληρωνει περισσοτερα απο το βιομηχανο, οποτε μαλλον γιαυτο δυσανασχετεις.

Αυτοδιαψεύδεσαι, όπως διαψεύδεσαι και από τα πράγματα:

1) Το "κράτος" δεν "παίρνει για να δώσει". Παίρνει για να αυτοσυντηρείται. Τα παραδείγματα είναι γύρω σου, καθημερινά. Για κάποιο λόγο δεν τα βλέπεις. (*)
2) "Ο καθενας αναλογα με το εισοδημα του". Ναι, σωστά. Μόνο που το "κράτος" σου δεν φορολογεί εισοδήματα. Φορολογεί περιουσίες.

(*) Ή εθελοτυφλείς, ή έχεις πρόβλημα αντίληψης. Πιθανολογώ το 2ο.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Last Edit: 03 Jan 2014 12:11 by soto51.
The administrator has disabled public write access.

Υψος Συνταξεων 03 Jan 2014 15:41 #23

soto51 wrote:

Αυτοδιαψεύδεσαι, όπως διαψεύδεσαι και από τα πράγματα:

1) Το "κράτος" δεν "παίρνει για να δώσει". Παίρνει για να αυτοσυντηρείται. Τα παραδείγματα είναι γύρω σου, καθημερινά. Για κάποιο λόγο δεν τα βλέπεις. (*)
2) "Ο καθενας αναλογα με το εισοδημα του". Ναι, σωστά. Μόνο που το "κράτος" σου δεν φορολογεί εισοδήματα. Φορολογεί περιουσίες.

(*) Ή εθελοτυφλείς, ή έχεις πρόβλημα αντίληψης. Πιθανολογώ το 2ο.


Eγω πιστευω οτι εχεις και τα δυο αυτα προβληματα. Συν ενα τριτο, την αγνοια.

Το κρατος για να σου δωσει συνταξη πρεπει να παρει φορο. Δειχνεις να αγνοεις αυτο που ξερουν και οι πετρες.

Μαθημα ελληνικων τωρα: "αυτοδιαψευση" σημαινει οτι "διαψευδω τον εαυτο μου".
Δειξε μου που το εκανα αυτο.

Ναι, το κρατος φορολογει και εισοδηματα και περιουσιες. Δε γινεται να εχεις 15 σπιτια και να μη πληρωσεις εφορια γιαυτα.
Δικαιους τροπους για φορολογηση μπορουμε να τους συζητησουμε. Εσυ ομως αποκλειεις εντελως τη φορολογηση...

Και επαναλαμβανω, πως ειναι δυνατον να καλεις το κοσμο να μη κοβει αποδειξεις οταν εσυ τις κοβεις? (γιατι αν δε τις κοψεις τρως προστιμο ή πας φυλακη). Αυτο λεγεται υποκρισια.
Last Edit: 03 Jan 2014 15:43 by flox (Aγνωστου πατρος).
The administrator has disabled public write access.

Υψος Συνταξεων 03 Jan 2014 20:35 #24

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
flox wrote:
Το κρατος για να σου δωσει συνταξη πρεπει να παρει φορο. Δειχνεις να αγνοεις αυτο που ξερουν και οι πετρες.

Ακριβώς.
Οι πέτρες είναι που πιστεύουν αυτό που αναφέρεις.
Και μάλλον συγκαταλέγεσαι στο είδος.
Γιατί (όπως και οι πέτρες) δεν έχεις μνήμη.
Η οποία (αν την είχες) θα σου επέτρεπε να θυμάσαι ότι "το κράτος" επί σειρά ετών σου έλεγε:
"Πλήρωνε τώρα που εργάζεσαι εισφορές, για να υπάρχουν λεφτά όταν γεράσεις, να πάρεις σύνταξη".
Και όχι μόνο αυτό (δεν θυμάσαι τι σου έλεγαν), αλλά τους δικαιολογείς κι όλας, τώρα που σου λένε:
"Ξαναπλήρωνε τώρα, για να δώσω συντάξεις - διότι δεν έχω μία".
Δηλαδή:
Σε κορόϊδεψαν και τότε (που πλήρωνες εισφορές και στις έφαγαν), σε ξανακοροϊδεύουν και τώρα, που σου λένε "Στα ξαναπαίρνω για τον ίδιο λόγο που στα έπαιρνα επί 40 χρόνια", και ως πέτρα, αδυνατείς να αντιληφθείς ότι και τότε, και τώρα, στα παίρνουν για να συντηρηθούν οι ίδιοι.
Αδυνατείς δε ακόμη, να αντιληφθείς και ότι και τον κανόνα που ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ έχουν θεσπίσει
(Ο καθενας θα πληρώνει φόρο αναλογα με το εισοδημα του) - και ο οποίος κατ' αρχήν είναι δίκαιος,
ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΝ τον σέβονται.

Και δεν σου φορολογούν ΕΙΣΟΔΗΜΑ, αλλά περιουσία. Δηλαδή εισόδημα που στο έχουν ΗΔΗ φορολογήσει, και εσύ προνόησες να το αποθησαυρίσεις.
Αντίθετα, αυτόν που δεν το αποθησαύρισε, αλλά ηλιθίως και απερισκέπτως και μάλλον αντιπαραγωγικά το κατανάλωσε, ΔΕΝ τον φορολογούν, αλλά τον επιβραβεύουν κι από πάνω.

Και για όλα αυτά δεν διαμαρτύρεσαι, αλλά τα επιβραβεύεις κι όλας.
Μπράβο νέε μου.

"Αυτο"διαψεύδεσαι, όταν τη μια στιγμή υποστηρίζεις ότι "ο καθένας φορολογείται με βάση τα εισοδήματα του", και την άλλη υποστηρίζεις ότι όχι, φορολογείσαι με βάση τα 15 σπίτια σου. Έστω κι αν δεν σου αποδίδουν.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.

Υψος Συνταξεων 03 Jan 2014 20:41 #25

flox wrote:
Υπολοιποι (πλην soto51) που διαβαζετε:
Συγνωμη ρε παιδια, ο τυπος εκτος απο επιδοξος φοροφυγας κανει και τον ξυπνιο ενω δεν αντιλαμβανεται οτι οι υπολοιποι συμμετεχοντες στο νημα διαφωνουν μαζι του.

Πως είσαι σίγουρος?
Εγώ π.χ. συμφωνώ κατά 98% με αυτά που λέει.
Επομένως μίλα για τον εαυτό σου, και όχι "εξ ονόματος" και των υπολοίπων.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: soto51

Υψος Συνταξεων 04 Jan 2014 03:48 #26

  • batista
  • batista's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7139
  • Thank you received: 2173
  • Karma: -23 (4)
Φίλε Soto,

Δυστυχώς, όσο και να επιχειρηματολογήσεις για το συγκεκριμένο θέμα η ουσία παραμένει μια. Ο τρόπος στάσης που επιλέγεις και προτείνεις και στους υπόλοιπους εκτός από 100% αδιέξοδος είναι και σφόδρα άδικος (επιεικής έκφραση) απέναντι στους υπόλοιπους οι οποίοι συνεχίζουν με πολύ προσπάθεια να πληρώνουν τους δυσβάσταχτους φόρους και να είναι τυπικοί στις υποχρεώσεις τους.

Ο φόρος (με όλες τις μορφές του) που δεν πληρώνεται από εσένα, "τον παραγωγικό υδραυλικό ή τον παραγωγικό γιατρό που δεν κόβει αποδείξεις", όπως είπες, και όλους αυτούς που λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο (όχι από αδυναμία η οποία θα ήταν σε μεγάλο βαθμό κατανοητή αλλά από "αντίδραση" και "ιδεολογία"), έρχεται συνέχεια ως πρόσθετη επιβάρυνση σε όλους αυτούς που, αν θέλεις να στο πω και διαφορετικά, δεν έχουν καν την επιλογή της φοροδιαφυγής/φοροαποφυγής (συντριπτική πλειοψηφία των μισθωτών και συνταξιούχων). Άρα αυτό που θεωρείς εσύ ως "δικαίωμα" αντίδρασης απέναντι στο μπουρδέλο κράτος είναι ταυτόχρονα μαχαιριά και οριστική ταφόπετρα σε αυτόν που δεν θέλει ή δεν μπορεί (ή και τα δύο) να φοροδιαφύγει/φοροαποφύγει.

Δεν είναι δυνατό να μην καταλαβαίνεις (δεν έχεις τη διάθεση προφανώς) ότι είναι άδικο και ανήθικο, ο μισθωτός να φορολογείται για το σύνολο του εισοδήματος του και π.χ. ο ελεύθερος επαγγελματίας ή ο εισοδηματίας να φορολογείται για το 10% (στην καλύτερη) του εισοδήματός του; Αυτά για να εξηγήσω την έννοια του "πλιάτσικου απέναντι στον διπλανό σου".

Και ας πούμε, ως υπόθεση εργασίας, ότι όλοι εμείς οι μισθωτοί που δεν θέλουμε ή δεν μπορούμε να φοροδιαφύγουμε αλλάζουμε όλοι επάγγελμα, γινόμαστε όλοι ελεύθεροι επαγγελματίες και αρχίζουμε το πλιάτσικο απέναντι στο άδικο κράτος, που θα καταλήξει αυτό;
Οδηγεί σε κάποια λύση; Θα γίνει το κράτος πιο σωστό ή πιο δίκαιο; Φυσικά όχι. Απλά θα κηδεύσουμε οριστικά τον ασθενή. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν ακούω καμία απάντηση στην ερώτηση "που οριοθετείται το τέλος αυτής της στάσης αντίδρασης;". Γιατί σε κάθε πιθανό σενάριο θα υπάρχει πάντα η ευχέρεια να βρεθεί κάτι στραβό με το οποίο θα διαφωνούμε (ως προς την εφαρμογή του) που θα συνεχίζει δήθεν να νομιμοποιεί το πλιάτσικο (sorry, το αντάρτικο ήθελα να πω).

Τέλος για μα μην φαίνεται ότι επιχειρώ να αφαιρέσω επιλογές στάσης. Μπορεί προφανώς ο καθένας να επιλέγει όποια στάση επιθυμεί (χωρίς μάλιστα συνέπειες λόγω του μπουρδέλου ελληνικού κράτους). Σε κάθε περίπτωση αυτός που επιλέγει τη συγκεκριμένη στάση αντίδρασης χάνει το ηθικό πλεονέκτημα να κριτικάρει το οτιδήποτε στραβό και ανάποδο των άλλων. Γίνεται αυτόματα ένας ακόμα πλιατσικολόγος ανάμεσα στους λοιπούς πλιατσικολόγους που κατηγορεί (πολιτικούς και λοιπούς Έλληναράδες) και η συζήτηση περί του αν η κότα γέννησε το αυγό ή το αυγό την κότα χάνει εντελώς την αξία της. Προφανώς, λοιπόν μπορεί να μείνει στο μπουρδέλο, αλλά όχι ταυτόχρονα να ομιλεί περί "πνεύματος και ηθικής" (Αυλωνίτης) με την κενή περιεχομένου επιχειρηματολογία του "ας ήταν οι άλλοι τίμιοι και θα ήμουν και εγώ". Όχι και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.
Μέτρον άριστον
Last Edit: 04 Jan 2014 03:49 by batista.
The administrator has disabled public write access.

Υψος Συνταξεων 04 Jan 2014 06:31 #27

Βαγγέλης wrote:

Πως είσαι σίγουρος?
Εγώ π.χ. συμφωνώ κατά 98% με αυτά που λέει.
Επομένως μίλα για τον εαυτό σου, και όχι "εξ ονόματος" και των υπολοίπων.


Mα εσυ φιλε δεν συμμετειχες στο νημα. Πως θα μιλουσα για ατομα που δεν εγραψαν την αποψη τους?

Ο κοπριτης του αβαταρ σου ειναι ρατσας?
Last Edit: 04 Jan 2014 06:37 by flox (Aγνωστου πατρος).
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.101 seconds