Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Δασμοί νέου αυτοκινήτου

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 22 Jun 2018 10:00 #46

sonik wrote:

και εγω γνωριζω πολλους που κυκλοφορουν πχ φορτηγακια,βαν μικρα και μεγαλυτερα που ειναι μοντελα του 97,του 2000 κτλ.τα κυβικα αυτων λοιπον που ειναι ολα ανω των 2000 κυβικων μεχρι 3500 ξερεις τι εκπομπες ρυπων βγαζουν?χαμος...
ολοι αυτοι οι μικροεμποροι κυριως που κυκλοφορουν επαγγελματικα κυριως ή και επιβατικα και καρκινοβατουν να επιβιωσουν πώς θα συνεχισουν να δουλευουν αν προχωρησουν σε ακινητοποιηση του εργαλειου δουλειας τους ή ακομη χειροτερα σε κατασχεση?

γιατι δεν βρισκουν ενα τροπο οπου με ενα ποσο της ταξεως των 100-150 ευρω και βαζοντας ενα φιλτρο να μην εκπεμπουν υψηλους ρυπους και θελουν να καταστρεψουν ανθρωπους .....

Εδώ φίλε μου διαφωνώ.
Οι επαγγελματίες που περιγράφεις θα πρέπει να κυκλοφορούν με σωστά συντηρημένα οχήματα ώστε να μην θέτουν σε κίνδυνο τους υπολοίπους οδηγούς, αλλά κ να μην τους πνίγουν με τα καυσαέρια τους.
Τη διαδρομή σπίτι -δουλειά την κάνω αποκλειστικά με μηχανή.
Θες να σου περιγράψω τι ντουμάνι τρώω καθημερινά από τις εξατμίσεις φορτηγών, υπεραστικών λεωφορείων, ταξί κ από επαγγελματικά βανάκια;
Το αμάξι για αυτούς τους επαγγελματίες είναι το εργαλείο τους όπως λες.
Λοιπόν, δεν θα πρέπει να το συντηρούν σωστά;
Κ αν εργαλείο παλιωσει ή χαλάσει, δεν πρέπει να το αλλάξουν;
Η μηχανή κ το αμάξι μου, δεν είναι απαραίτητα κ σε μένα;
Για χόμπι οδηγώ;
Συμφωνώ πως η κυβέρνηση θα έπρεπε να δίνει κίνητρα για απόσυρση ρυπογόνων οχημάτων κ αντικατάσταση με σύγχρονα.
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 22 Jun 2018 22:12 #47

  • sonik
  • sonik's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1313
  • Thank you received: 310
  • Karma: 1
ναι παναγιωτη δεν διαφωνω σε αυτα που λες.

ομως αυτο που λεω ειναι να βρισκοταν ενας τροπος οπου να καλυπτεται και ενας που εσκασε πχ 20 χιλιαρικα πχ το 2009 να παρει αμαξι ντιζελ euro 4.να κανει δηλαδη μια μετατροπη,να τον υποχρεωνουν δηλαδη να τοποθετησει κατι στο αμαξι του με ενα σχετικα μικρο κοστος.τεχνικα τροποι υπαρχουν αλλα δεν καθονται να ασχοληθουν οταν εχουν μεγαλυτερα θεματα να λυσουν.ειναι λεπτομερειες αυτα γι΄αυτους.
δεν μπορεις να του κατασχεις το αμαξι ή να του το ακινητοποιεις ή να του βαζεις προστιμο ή να του λες κατεθεσε πινακιδες ή καψτο καλυτερα.δεν ειναι λυσεις σοβαρες αυτες.οταν ο αλλος αγορασε ενα αμαξι εκανε ολες τις νομιμες διαδικασιες.ερχεσαι εσυ τωρα και του λες φιλε εισαι παρανομος.διαφορετικα σε ωθουν στο να εισαι παρανομος εφοσον λειτουργουν και αυτοι αυθαιρετα.

γιατι αυτο που κανουν τωρα αυριο μεθαυριο θα στο κανουν και σε σενα με την μηχανη που εχεις σε αλλον βαθμο και με αλλον τροπο αναλογικα.

ετσι το βλεπω.

οσο για τα ντουμανια που λες αστα.τα βλεπω καθημερινα.μαλιστα οταν οδηγω αποφευγω να ειμαι πισω απο ταξιτζηδες,φορτηγα,λεωφορεια και αλλαζω λωριδα κυκλοφοριας για να μην ερχεται ο καρκινος στη μουρη μου.

απο την αλλη αν οι συγκοινωνιες ειχαν βελτιωθει θα κυκλοφορησουν ελαχιστα ιχ εξω.
Last Edit: 22 Jun 2018 22:56 by sonik.
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 10 Oct 2018 15:55 #48

  • sonik
  • sonik's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1313
  • Thank you received: 310
  • Karma: 1
εχει καποιος φαει προστιμο για ΚΤΕΟ στο taxis ενω δεν εχει περασει απο ΚΤΕΟ το οχημα του?ειναι δηλαδη εκπροθεσμος.εχει ληξει το κτεο του για παραδειγμα 4 μηνες.
πχ αν καποιος εχει ληξει το κτεο του απο το 2017 που τελικα δεν εγιναν οι διασταυρωσεις που ελεγαν και δεν πληρωσαν προστιμο οπως το ιδιο εγινε και το 2016 πιστευετε οτι θα γινει και τωρα το ιδιο?

προς το παρον διασταυρωσεις ηλεκτρονικες κανουν για τα ανασφαλιστα.το μονο σιγουρο.για κτεο θα ειναι η πρωτη φορα.αλλα και περυσι ελεγαν οτι θα γινει και τελικα δεν εγινε τιποτα.
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 11 Oct 2018 09:46 #49

Εκπρόθεσμος ΚΤΕΟ από το 2015 το θεωρώ κοροϊδία να πρέπει να πληρώσεις βεβαίωση υγραερίου και τεχνικού ελέγχου χωρίς να γίνεται κάτι επί της ουσίας. Εννοείται οτι συντηρήσεις γίνονται τακτικά και εμπρόθεσμα και για τα 2 οχήματα μου. ΚΤΕΟ συνήθως περνάω κάθε φορά που θα προβώ σε πώληση του οχήματος (5-7ετία) η οποία είναι και υπό διαπραγμάτευση με τον εκάστοτε αγοραστή. Δεν αντιμετώπισα ποτέ κυρώσεις στον δρόμο ή δια αλληλογραφίας.
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 12 Oct 2018 17:34 #50

TsakiTsan (pmor) wrote:
Εκπρόθεσμος ΚΤΕΟ από το 2015 το θεωρώ κοροϊδία να πρέπει να πληρώσεις βεβαίωση υγραερίου και τεχνικού ελέγχου χωρίς να γίνεται κάτι επί της ουσίας. Εννοείται οτι συντηρήσεις γίνονται τακτικά και εμπρόθεσμα και για τα 2 οχήματα μου. ΚΤΕΟ συνήθως περνάω κάθε φορά που θα προβώ σε πώληση του οχήματος (5-7ετία) η οποία είναι και υπό διαπραγμάτευση με τον εκάστοτε αγοραστή. Δεν αντιμετώπισα ποτέ κυρώσεις στον δρόμο ή δια αλληλογραφίας.
Δηλ, δεν περνάς ΚΤΕΟ κάθε δύο χρόνια;
Εγώ περνάω κανονικά, αλλά κάρτα βγάζω κάθε δύο χρόνια κ όχι κάθε χρόνο.
Πότε δεν με έχουν ελέγξει για ΚΤΕΟ, ούτε για κάρτα.
Δεν ξέρω τώρα τι θα παίξει με τις διασταυρώσεις που λένε πως θα κάνουν.
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 15 Oct 2018 10:52 #51

Οχι απο τοτε που ξεκινησε το μέτρο μονο στην πώληση μέχρι βέβαια και αν ισχύσει η διασταυρωση. Δεν ειναι το πρώτο μέτρο που υπάρχει αλλα αργεί ..... να εφαρμοστεί.
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 29 Jun 2019 10:12 #52

Ένα ενδιαφέρον άρθρο για τα νέα τέλη κυκλοφορίας που θα ισχύσουν από Σεπτέμβρη.
Από Γενάρη, ακόμη πιο υψηλά τέλη περιμένουν τα αυτοκίνητα που θα παραχθούν.

www.newsauto.gr/news/ti-tha-allaxi-sta-a...yklos-metrisis-wltp/

Το λάθος τους είναι πως ναι μεν συνδέουν τα τέλη με τους ρύπους, αλλά δεν λαμβάνουν υπόψη πόσο κινείται το κάθε αμάξι.
Πχ, ένα αμάξι με πολλούς ρύπους που κυκλοφορεί μόνο κάθε Σ/Κ για εκδρομές κ κάνει 5.000 km τον χρόνο, επειδή ο ιδιοκτήτης του το έχει ως δεύτερο όχημα, γιατί να πληρώνει υψηλά τέλη σε σχέση με ένα θεωρητικά λιγότερο ρυπογόνο αμάξι, που όμως κάνει 30.000 χλμ τον χρόνο κ επιβαρύνει την κυκλοφορία καθημερινά;
Επίσης, σύμφωνα με το σκεπτικό τους, τα παπάκια δεν θα έπρεπε να πληρώνουν καθόλου τέλη, αφού η πραγματική τους κατανάλωση ανέρχεται στα 2 με 2,5 το πολύ λίτρα ανά 100 km.
Κ όμως πληρώνουν τέλη 22€ ετησίως ενώ πχ η καινούργια corolla με μηχανή 2.000 κυβικών, 180 ίππων κ πραγματική κατανάλωση 6,5 lt/100 km δεν πληρώνει τίποτα για τέλη.
:woohoo:
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.058 seconds