Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Δασμοί νέου αυτοκινήτου

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 09 Mar 2018 00:42 #10

sonik wrote:
γνωριζει καποιος τι φορολογια εχει ενα αυτοκινητο διλιτρο πετρελαιο χρονολογιας 3ετιας και τι φορολογια ενα αναλογο αυτοκινητο πετρελαιο 2000cc πανω των δεκα ετων ?

οταν κανουμε την φορολογικη δηλωση και εφοσον ο φορος πολυτελειας για τα διλιτρα αυτοκινητα καταργηθηκε μετραει μονο το τελος ταξινομησης της αγορας του μια και μονο φορα κατα την αγορα του? ή φορολογειται καθε ετος με βαση αυτο το τελος?

ψαχνομαι σχετικα με την φορολογια για αγορα αυτοκινητου ειτε μοντελο μετα το 2012 πετρελαιο διλιτρο ειτε πανω της δεκαετιας παλι διλιτρο πετρελαιο.

με βαση τις αλλαγες που εχουν γινει στο φορολογικο καθεστως για τα αυτοκινητα τι συμφερει? το μονο αρνητικο ειναι το τελος κυκλοφοριας για διλιτρο οπου για πανω απο δεκαετια ειναι 690 ευρω το ετος και απο το 2010 και μετα μετρανε με τους ρυπους.αλλα με υπολογισμο που εκανα ερχεται μια η αλλη το κοστος.

στην φορολογικη δηλωση οσον αφορα τα τεκμηρια το νεοτερο μοντελο θα ειναι ασυμφορο γιατι οταν τα τεκμηρια διαβιωσης ξεπερνουν το εισοδημα πληρωνεις φορους.

410 € δεν είναι για τα δίλιτρα;
Αν ειναι μεταξύ 5-10 ετων ο φόρος πέφτει στα 287€.
Γνωμη μου, να πάρεις diesel euro 6 για να κυκλοφορείς κ στο κέντρο της Αθηνας.
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: sonik

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 09 Mar 2018 01:53 #11

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) wrote:
να πάρεις diesel euro 6 για να κυκλοφορείς κ στο κέντρο της Αθηνας.

Και γιατί να μην πάρει ένα μηχανάκι δηλαδή καλύτερα?
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: sonik

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 09 Mar 2018 02:06 #12

soto51 wrote:
Και γιατί να μην πάρει ένα μηχανάκι δηλαδή καλύτερα?

Πολλοί φοβούνται τα δίτροχα.
Δεν τους αδικώ.
Προσωπικά, τις λίγες φορές που κατεβαίνω κέντρο, μόνο με το μηχανάκι κυκλοφορώ...
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 09 Mar 2018 02:26 #13

  • miou (ΜΑΝΘΟΣ)
  • miou (ΜΑΝΘΟΣ)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 804
  • Thank you received: 297
  • Karma: 50 (6)
TEV wrote:
Γνωρίζει κάποιος τι πληρώνεις (για δασμούς κλπ.) αν φέρεις καινούργιο αυτοκίνητο από ''έξω'';
Βάσει κυβικών γίνεται ο υπολογισμός, εργοστασιακης αξίας ή κάτι άλλο;

Όταν είχα πάει στην Βουλγαρία κοιτώντας μέσα από το πούλμαν είδα μια διαφημιστική ταμπέλα για ένα καινούργιο αυτοκίνητο έγραφε τιμή 9999 λέβα δηλ περίπου 5000 €
Από περιέργεια όταν επέστρεψα έψαξα ποσό έκανε αυτό το μοντέλο στην Ελλάδα και βρήκα 18000 €
Βάλε τώρα με το μυαλό σου ποσο είναι οι δασμοί :P
«Ενισχύστε τις Ελβετικές καταθέσεις των Ελλήνων»
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: sonik

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 09 Mar 2018 03:50 #14

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
miou (ΜΑΝΘΟΣ) wrote:
Όταν είχα πάει στην Βουλγαρία κοιτώντας μέσα από το πούλμαν είδα μια διαφημιστική ταμπέλα για ένα καινούργιο αυτοκίνητο έγραφε τιμή 9999 λέβα δηλ περίπου 5000 €
Από περιέργεια όταν επέστρεψα έψαξα ποσό έκανε αυτό το μοντέλο στην Ελλάδα και βρήκα 18000 €
Βάλε τώρα με το μυαλό σου ποσο είναι οι δασμοί :P

Τι σου κάνει εντύπωση ρε Μάνθο?
Αφού το ξέρεις το γιατί!

18.000 θα βγουν απ' την τσέπη σου, οι 5.000 θα πάνε για το αμάξι (στον έμπορο, τον εισαγωγέα, το μεταφορέα, τον κατασκευαστή) και οι υπόλοιπες 13.000 θα πάνε σε μισθούς Δ.Υ. (GR).
Πως θα ζήσουν κι αυτοί?
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: sonik

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 09 Mar 2018 04:23 #15

  • sonik
  • sonik's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1313
  • Thank you received: 310
  • Karma: 1
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) wrote:
410 € δεν είναι για τα δίλιτρα;
Αν ειναι μεταξύ 5-10 ετων ο φόρος πέφτει στα 287€.
Γνωμη μου, να πάρεις diesel euro 6 για να κυκλοφορείς κ στο κέντρο της Αθηνας.



οποτε παναγιωτη δεν καταργηθηκε ο φορος πολυτελειας οπως φαινεται και απο το παρακατω link που παρεθεσα. μιλουσα σημερα με προισταμενο μιας αντιπροσωπειας για ενα ford που ηθελα να ρωτησω κατι και μου ελεγε οτι καταργηθηκε ο φορος πολυτελειας για καινουρια αυτοκινητα και μετραει μονο το τελος ταξινομησης.βγαλε ακρη....και εαν βγαλεις παλι θα το ξαναλλαξουν..

μπα παναγιωτη δεν ενδιαφερομαι να μπαινω στο κεντρο της αθηνας με το αμαξι.ειναι για ειδικο λογο η αγορα του.ψαχνω υπερυψωμενο επιβατικο βανακι για αναψυχη σε περιοχες οπου επιτρεπεται να κανεις τετοιου ειδους δραστηριοτητες.
το προβλημα μου ειναι οτι εχω ψαξει πολλες λυσεις για επιλογη βαν επιβατικου αλλα δεν εχω βρει υπερυψωμενο επιβατικο στην ελλαδα.
παιρνεις επισημες αντιπροσωπειες και σου λενε φιλε δεν τα εισαγουμε δεν τα αγοραζει κανεις πηγαινε σε εμπορο να στο φερει απ΄εξω οπου φερνουν παπαδες,οτι ζητησεις ή αν εισαι τυχερος να βρεις ενα μεταχειρισμενο που να κυκλοφορουσε καποτε στην ελλαδα ή να ειναι εισαγωγης και ο κατοχος να το πουλαει στην ελλαδα.
δεν ειναι αναγκη να φερεις πχ υπερυψωμενο εκ κατασκευης.υπαρχουν και κανονικα βαν χαμηλα διαμορφωμενα με rising roof ή elevating roof ή πτυσσομενη ανοιγωμενη οροφη οπου μπορεις εντος οχηματος να εισαι fully standed..αυτη την διαμορφωση μπορεις να την κανεις και εδω ελλαδα αλλα την κανουν ελαχιστοι.πχ ξερω ενα συνεργειο που παιρνει πχ ενα fiat dukato ή ενα ford transit και το μετατρεπει σε ασθενοφορο ή οτιδηποτε αλλο του ζητησει ο φορεας.αυτη η μετατροπη στην ελλαδα ειναι πανακριβη για την πτυσσομενη οροφη.αναλογα συνεργεια εξω την κανουν ακριβως στην μιση τιμη.τι να πεις..
υπαρχουν βεβαια τα υπερυψωμενα επαγγελματικα βαν τα οποια ειναι χωρις παραθυρα κλουβες αλλα αυτα ειναι μονο για ελευθ.επαγγελμ, ή αγροτες δεν μου κανουν.

αν εχεις καποιος καμια ιδεα για βαν επιβατικο υπερυψωμενο που να υπαρχει στην ελλαδα ας το πει.γιατι πολλοι κωδικοι αν και παραγονται στο εξωτερικο δεν εισαγονται στην ελλαδα γιατι δεν τα αγοραζουν.εξω φυσικα γινεται χαμος.εμεις εδω ειμαστε πολυ πισω σε αυτο το κομματι για πολλους λογους.φορολογικους,κουλτουρας κτλ.

με βαση αυτο για πανω απο δεκαετιας διλιτρο δεν εχεις φορο πολυτελειας.

www.newsbeast.gr/financial/arthro/292530...n-tous-katochous-ich
Last Edit: 09 Mar 2018 04:50 by sonik.
The administrator has disabled public write access.

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 09 Mar 2018 11:27 #16

Υπερυψωμένα vans δεν κυκλοφορούν, γιατί δεν έχουν λόγο ύπαρξης.
Κ αν υπάρχουν κ δεν το ξέρω, είναι επικίνδυνα στην οδήγηση.
Έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα, ακόμη κ στα πιο άγνωστα σημεία της.
Αν δεν το ξέρεις, πλέον οι δρόμοι σε πάνε παντού.
Από Νεστόριο φτάνεις σχεδόν κάτω από την κορυφή του Γράμμου μέσω καλά πατημενου χωματόδρομου, όπου περνάνε κ τουριστικά λεωφορεία!
Σε όλο το σύμπλεγμα των Θεσσαλικών κ Ευρυτανικων Αγράφων περνάνε καλοπατημένοι χωματόδρομοι.
Η άλλοτε γεμάτη λακκούβες δασική διαδρομή, από Σκαλωτή ως Ελατιά, πλέον είναι ασφαλτόδρομος..
Ωραίος χωματόδρομος είναι ο μισος δρόμος, από Παρανέστι ως Φρακτό.
Η διαδρομή από Τζουμέρκα ως Τρίκαλα, μέσω Λάκμου, έχει από χρόνια ασφαλτοστρωθεί.
Στη Βάλια Κάλντα πας με χαμηλό αμάξι, ως κ κάτω στο ποτάμι, αν κ χρειάζεται λίγο προσοχή..

Οπότε, τι να το κάνεις το υπερυψωμένο;
Βέβαια, αν θες να φτάσεις ως την Βερλίγκα, τις Νιάλες των Αγράφων, την Βάλια Κίρνα, τη Χελιδόνα, τα Βαρδούσια κ σε άλλες κακοτράχαλες διαδρομές, τότε μάλλον θα χρειαστείς υπερυψωμένο αμάξι... αλλά όχι van!
Το μεγάλο μήκος του θα σε δυσκολέψει πάρα πολύ στις κλειστές στροφές των στενών δρόμων κ θα βρίσκει για πλάκα το πίσω ή το εμπρός μέρος του στις απότομες ανηφόρες κ κατηφόρες.
Σε τέτοιους δρόμους, μόνο μικρά 4Χ4 ή μηχανές περνάνε.
Αλλά, ακόμη κ στην απίθανη περίπτωση που θα καταφέρεις να φτάσεις σε κάποιο δυσπρόσιτο σημείο...τι θα κάνεις εκεί;
Θα κάνεις εκεί camping, στη μέση του πουθενά;
Το θεωρείς σωστό;

Συμπέρασμα;
Πάρε ένα βανάκι απλό, diesel κ θα κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά.
Ρίξε μια ματιά.
Φτηνά είναι..
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 09 Mar 2018 15:17 #17

  • TEV
  • TEV's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1401
  • Thank you received: 330
  • Karma: 41
Παναγιώτη, ξεναγός είσαι;
The administrator has disabled public write access.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 09 Mar 2018 19:13 #18

  • sonik
  • sonik's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1313
  • Thank you received: 310
  • Karma: 1
παναγιωτη με παρεξηγησες. υπερυψωμενα βαν εννοουσα αυτα που μπαινεις μεσα και μπορεις να σταθεις ορθιος, με οροφη δηλαδη υπερυψωμενη .βολευουν αν πας σε μερη οπου το βραδυ μπορει να κανει κρυο και δεν υπαρχει καταλυμα σε αποσταση 30-50 χλμ ή απλα θες να αραξεις εκει γιατι ειναι ειδυλλιακο το μερος και θες να κινησε εντος του αυτοκινητου με ανεση
δεν εννοουσα υπερυψωμενα απο το εδαφος. αυτα που σου λεω ειναι campervan.
encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:...vDWeDGaxM3M8m2B-E7Tw

και υπαρχουν και αυτα που ελεγα πριν με το elevating roof.


www.dealermanager.co.uk//images/201607/DM6384-ofdivvxt.jpg
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.065 seconds