Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Αν του ταξιτζή του βγάλει βλάβη η αντλία το κόστος απ' ότι ενός απλού ιδιώτη θα είναι πολλαπλάσιο επειδή το όχημα θα κάθεται.
Οπότε νοιάζονται και παρανοιάζονται για την ποιοτητα του καυσίμου που βάζουν, και το από που βάζουν πάει από στόμα σε στόμα.
Οπότε, ναι, εγώ αν είχα πετρέλαιο και ήθελα να κοιμόμουν ήσυχος θα ρωτούσα έναν απ'΄αυτούς και θα πήγαινα εκεί.
Τα ίδια και με ένα φανοβαφείο που χρειάστηκε να πάω το αμάξι μετά από τράκο, γνωστός μου επαγγελματίας μου πρότεινε ένα συνοικιακό ενός τυπάκου που έκανε vfm δουλειά, και έκανα την δουλειά μου με ένα 40% έως και... 200% που ζητούσαν ακόμα και συνοικιακά. Όλοσδιόλου "τυχαία" τα περισσότερα οχήματα που έβλεπα ήταν ταξιτζήδων...
Ρωτήστε τους επαγγελματίες.
@george123
Έχουν και αραιότερα service, και το τι καλύπτει η εγγύηση (γιατί και εγώ μαθαίνω διάφορα) είναι κάτι που πρέπει να το δει ο ίδιος, δλδ να διαβάσει τα ψιλά γράμματα.
Επίσης βγάζουν πολύ περισσότερα χλμ απ΄ότι οι βενζίνες, θεωρείται ότι ακόμα και 800k μπορεί να βγάλει ο πετρελαιοκινητήρας, ενώ οι βενζίνες αν φτάσουν στα 400k κάνεις πάρτυ, όχι όλες (κάτι παλιά μοτόρια Τογιότα-Χόντα) και θέλουν γενικό ρεκτιφιέ.
Συνήθως δεν κρατάει κάποιος το αμάξι τόσο, αλλά γιατί να μην έχουμε την big picture ?