Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Διαδικασία ανοίγματος λογαριασμού στο εξωτερικό, επιτόκια, κριτικές. Επιτόκια Βουλγαρίας

TOPIC: βουλγαρικές πινακίδες

βουλγαρικές πινακίδες 26 Jan 2013 22:00 #37

συγνώμη βρε σοτο, δηλαδή δεν μπορείς να καταλάβεις ποιός κάνει τον έλεγχο?
θα στο πώ ανάποδα.

Ο τροχαίος σε σταματά.
Μιλάει με τα κεντρικά.
Παίρνει απάντηση, και ενεργεί ανάλογα ...

Μήπως θάθελες να σου πώ και πως ελέγχουν ΤΩΡΑ οι Βούλγαροι ?
Από τις ασφαλιστικές εταιρείες και τα μητρώα εταιρειών.
Μήπως θάθελες να σου πώ ποσες ξηλωμένες έχουν επιστραφει στην Βουλγαρία ?

ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΩ , πιστεψτεμε ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ !!!

Συγνωμη, Συγνωμη αν απαντω λίγο παράξενα, αλλά ας πάψουμε κάποια στιγμή να αμφισβητούμε τα ΠΑΝΤΑ !!!

ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΙΤΗΣ ,
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 26 Jan 2013 23:47 #38

soto51 Συνονόματε, βλέπω το έχεις ψάξει το θέμα (αλλά λίγο επιπόλαια κατά την γνώμη μου)... Η οριστική διαγραφή ενός αυτοκινήτου από τα μητρώα ενός κράτους είναι προαπαιτούμενο για να μπορέσεις να βγάλεις πινακίδες σε άλλη χώρα. Διαγράφοντας το αυτοκίνητο από την Ελλάδα, δεν μπορεί κανείς να σε ρωτήσει τί το έκανες το ίδιο το αυτοκίνητο, δηλ αν το χάρισες, το έδωσες σε μάντρα για σκραπ, το πούλησες - μεταβίβασες στο εξωτερικό ή του έβγαλες πινακίδες σε άλλη χώρα.

Το Ελληνικό κράτος μπορεί να σε ελέγξει μόνο για αυτοκίνητο που έχει Ελληνικές πινακίδες και έχει εκτελωνιστεί κανονικά. Αν ήταν διαφορετικά, φαντάζεσαι τί τεκμήρια θα πλήρωναν οι εισαγωγείς των αυτοκινήτων για τα απούλητα (και ατελώνιστα) αυτοκίνητα που έχουν οι εισαγωγείς στις Ελεγχόμενες Τελωνειακές Αποθήκες (Bonded Warehouses) ???

Η λύση που έχεις σκεφτεί είναι αμιγώς "Ελληνική" !!! Εχω την εντύπωση πως ΔΕΝ πρόκειται να σε αφήσουν να επιβιβαστείς σε πλοίο της γραμμής Ελλάδα-Ιταλία ή να περάσεις τα σύνορα με το Μ κολλημένο στο τζάμι. Μόλις το δούνε, στην καλύτερη περίπτωση θα σε σταματήσουν, στην χειρότερη θα σε ψάξουν από την κορυφή μέχρι τα νύχια, οπότε αν τους δείξεις τα έγγραφα που λες, μάλλον θα την έχεις πολύ άσχημα....

Ρώτα μήπως μπορείς να βγάλεις τις λεγόμενες "πράσινες" πινακίδες (Ελευθέρας Χρήσης) για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (πχ 1 μήνα), για να κυκλοφορήσεις νόμιμα στο εξωτερικό και να τις καταθέσεις μόλις επιστρέψεις πίσω. Νομίζω οτι θα έχεις το κεφάλι σου πιό ήσυχο. Ασε που αν σου τύχει κάποια "στραβή" στο εξωτερικό και χρειαστεί να κάνουν κάποια διασταύρωση - επαλήθευση στοιχείων, τότε πάλι θα μπλέξεις...

Σχετικά με τους ελέγχους. Απ΄οτι γνωρίζω, υπάρχουν 2 ειδών έλεγχοι. Αυτοί που γίνονται στην Βουλγαρία και αυτοί που γίνονται στην Ελλάδα. Στην Βουλγαρία όταν βλέπουν ΑΝΕΝΕΡΓΕΣ εταιρείες με μηδενική εμπορική δραστηριότητα και μοναδική περιουσία κάποιο αυτοκίνητο (ή αυτοκίνητα), τότε κάνουν εξονυχιστικούς ελέγχους στην έδρα της εταιρείας. Ο σωστός ορισμός είναι ΑΝΕΝΕΡΓΕΣ και όχι ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ-ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ που χρησιμοποίησα νωρίτερα.

Στην Ελλάδα προβλέπονται έλεγχοι στα αυτοκίνητα από μικτά κλιμάκια ελέγχου (με την συμμετοχή αστυνομικού, υπάλληλου του ΥΜΕ και εφοριακού-τελωνειακού). Εαν το προς έλεγχο αυτοκίνητο είναι δηλωμένο σε εταιρεία, τότε γίνεται έλεγχος μέσω του συστήματος VIES για το ΑΦΜ της εταιρείας και σε περίπτωση που η (Βουλγάρικη) εταιρεία είναι ΑΝΕΝΕΡΓΗ, τότε το Ελληνικό κράτος έχει δικαίωμα να σε "ελέγξει" για απόκρυψη φορολογητέας ύλης.

Περισσότερα θα μπορέσει να μας πεί κάποιος ΒορειοΕλλαδίτης (όπου τα αυτοκίνητα με Βουλγάρικες πινακίδες είναι πάρα πολλά), μιάς και από εκεί ξεκίνησε το φαινόμενο της "μετανάστευσης των πινακίδων στην Βουλγαρία" των ακριβών SUV & λιμουζινών, τα οποία κυκλοφορούν στην Ελλάδα από ανθρώπους που έχουν φορολογική κατοικία στην Ελλάδα.

Από την μέχρι στιγμής μικρή εμπειρία μου με την Βουλγαρία, έχω να πω πώς εκεί ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ, τουλάχιστον σε κάποια απλά και καθημερινά πράγματα. Οταν πχ το όριο ταχύτητας λέει 60 (άσχετα αν στον δρόμο μπορείς να πάς και με 90) και εσύ πάς με 65, θα βγει εμπρός στην μούρη του αυτοκινήτου σου (στην κυριολεξία) ο τροχονόμος να σου κάνει σήμα και είσαι υποχρεωμένος να σταματήσεις. Αν δεν σταματήσεις, στα 100-200μ πιό κάτω, έχει άλλο μπλόκο, όπου από εκεί δεν γλυτώνεις (άσε που επιβαρύνεις την θέση σου)

Το φορολογικό τους σύστημα είναι απλό και οι φόροι τους συγκεκριμένοι και σταθεροί (10%) Αν όμως παρόλα αυτά θελήσεις να κάνεις κάποια "πονηριά Ελληνικού τύπου", τότε θα σε βρούνε 99,9% (εκεί γίνονται ουσιαστικοί έλεγχοι στις εταιρείες) και τότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να κλείσεις την εταιρεία, γιατί πλέον θα έχεις μπει σε "μαύρη λίστα" και κάθε τρεις και λίγο θα σε κάνουν φύλλο-φτερό χωρίς λόγο.

Ενα από τα διαχρονικά προβλήματα της Ελλάδας (και δεν μας φταίει ούτε η Μέρκελ, ούτε το ΔΝΤ γι αυτό) είναι οτι θέλουμε να εφαρμόζονται οι νόμοι μόνο για τους άλλους ή μόνο όταν είναι να υπερασπιστούν τα συμφέροντα μας, ενώ όταν πρέπει να υπακούσουμε σε κάποιον κανόνα, προσπαθούμε να βρούμε κάθε δυνατό τρόπο να μην υπακούσουμε, να ξεγελάσουμε τον όποιο κρατικό φορέα ή όργανο ή να αποφύγουμε τις συνέπειες των πράξεων μας. Οταν μάθουμε σαν λαός να τηρούμε και να εφαρμόζουμε τους νόμους που ήδη έχουμε (και έχουμε πάαααααρα πολλούς !!!), τότε θα μπορέσουμε να ξεφύγουμε και από την μιζέρια που μας τυραννάει.

Απορία: Το αυτοκίνητο σου είναι κάποιο VOLVO ? (πχ XC-70, XC90 κλπ)
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 27 Jan 2013 01:52 #39

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
kostas spyro wrote:
Μιλάει με τα κεντρικά.
Παίρνει απάντηση, και ενεργεί ανάλογα ...
Kosta spyro,
Ναι, όντως απαντάς λίγο παράξενα.
Ναι, σε πιστεύω ότι δεν είσαι μεσίτης (μόνο και μόνο επειδή το λες).
Όχι, δεν θέλω να μου πεις από που τα ξέρεις, α καθένας από εμάς εδώ έχει τις πηγές του, και δεν είναι υποχρεωμένος να πει στους υπόλοιπους ποιες είναι αυτές.
Αμφισβήτησα αυτό που είπες περι Γερμανίας, δηλ. νοικιάζεις σπίτι εκεί και γίνεσαι αυτομάτως κάτοικος Γερμανίας, και αγοράζεις αυτοκίνητο με γερμανικές πινακίδες. ΔΕΝ ισχύει, και αν αγοράσεις αυτοκίνητο από Γερμανό (που έχει ήδη πινακίδες), τις κρατάει και στο δίνει χωρίς. Περί Βουλγαρίας δεν ξέρω, και ρωτάω για να μάθω.
Όπως θα μάθαινε κάποιος π.χ. κάτοικος USA ή Japan αν ρώταγε εμένα τι χρειάζεται για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο στην Ελλάδα (ή USA - που ξέρω αρκετά, τουλάχιστον για μερικές πολιτείες).
Λες λοιπόν εδώ από πάνω αυτό που λες.
Η (επόμενη) ερώτηση μου είναι:
ΤΙ ΡΩΤΑΕΙ ο τροχαίος "τα κεντρικά" του?
Γιατί αν με ρωτήσεις τι ρωτάει ό Έλληνας τροχαίος "τα κεντρικά" του, ξέρω να σου πω τι ρωτάει.
ΔΕΝ ρωτάει π.χ. αν η "Ψαλιδεργική Α.Ε." (στο όνομα της οποίας είναι το αυτοκίνμητο που ελέγχει) χρωστάει εισφορές στο ΙΚΑ, είναι γραμμένη στο ΕΒΕΑ, είναι μέλος του συνδέσμου εξαγωγέων, ή αν έχει ομαδική κάλυψη υγείας για το προσωπικό της. Ρωτάει "αν το όχημα απασχολεί", και αν θέλεις να σου πω ποιες πληροφορίες περιλαμβάνονται στην "Ναι, απασχολεί" ή "όχι δεν απασχολεί" απάντηση που παίρνει, να στις πω κι αυτές, αλλά ξεφεύγουμε.
Σε ρωτάω λοιπόν: ΤΙ ΡΩΤΑΕΙ ο BG τροχαίος τα κεντρικά του? Και η "ανάλογη" απάντηση που λες, τι αφορά?
Γιατί βέβαια αν το αυτοκίνητο είναι δηλωμένο ως κλεμένο, ή αν πριν ένα μήνα είχε ξεφύγει από καταδίωξη, βεβαίως και θα σε χώσει. Εσύ δεν μιλάς για χωσίματα, αλλά για ξηλώματα πολλών πινακίδων.
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΜΑ σου ξηλώνουν πινακίδες? Επειδή η BG εταιρεία "Ψαλιδεργική Α.Ε" δεν είναι γραμμένη στο επιμελητήριο της Σόφιας?
Ρωτάω, δεν κάνω τον έξυπνο.
Με το να λες: "Παίρνουν χιλιάδες πινακίδες" δε μας λες τίποτα.
Και εδώ παίρνουν πινακίδες. Αν παρκάρεις στη Σταδίου.

Στο συνονόματο θα απαντήσω σε επόμενο ποστ.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 27 Jan 2013 03:23 #40

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
Συνονόματε,
Ας τα πάρουμε ένα-ένα, γιατί είπες πολλά.
βλέπω το έχεις ψάξει το θέμα (αλλά λίγο επιπόλαια κατά την γνώμη μου)...
Δεκτή η κρίση σου, γι’ αυτό άλλωστε και έγραψα εδώ τη διαδικασία, για να πει κάποιος τα στοιχεία επιπολαιότητας (η λάθους) μου, και να τη βελτιώσω. Ναι, το έχω ψάξει αρκετά.

Η οριστική διαγραφή ενός αυτοκινήτου από τα μητρώα ενός κράτους είναι προαπαιτούμενο για να μπορέσεις να βγάλεις πινακίδες σε άλλη χώρα.
Για να το πει αυτό κάποιος, σημαίνει ότι πρέπει να ξέρει τις απαιτήσεις και τις διαδικασίες όλων των άλλων χωρών. Μπορεί στη Γερμανία, η τη Βουλγαρία να σου ζητάνε διαγραφή από τα Ελληνικά μητρώα για να βγάλεις εκεί πινακίδες. Στην Αίγυπτο την ζητάνε? Στη South Africa? Στον Καναδά?

Διαγράφοντας το αυτοκίνητο από την Ελλάδα, δεν μπορεί κανείς να σε ρωτήσει τί το έκανες το ίδιο το αυτοκίνητο, δηλ αν το χάρισες, το έδωσες σε μάντρα για σκραπ, το πούλησες - μεταβίβασες στο εξωτερικό ή του έβγαλες πινακίδες σε άλλη χώρα.
Σε αυτό θα σου απαντήσω με ΔΥΟ πληροφορίες:
1) «Δεν μπορεί κανείς να με ρωτήσει τι το έκανα», ΣΗΜΕΡΑ.
Αποκλείεις να με ρωτήσει ΑΥΡΙΟ? Έχουμε εδώ σταθερό φορολογικό και νομικό καθεστώς ώστε να βασίζεται κανείς στους ισχύοντες νόμους (που δέχομαι ότι σήμερα είναι όπως τα λες)?
2) Παλιότερα, η καταστροφή αυτοκινήτου GR στην Ευρώπη (από ατύχημα π.χ.) σήμαινε και απαίτηση του ελληνικού κράτους για παροχή αποδείξεων περί του τι έγινε το συνάλλαγμα του τρακαρισμένου αυτοκινήτου που ποτέ δεν επέστρεψε στη χώρα. Ή έπρεπε να πληρώσεις ΟΣΕ να φέρεις πίσω το κουφάρι, ή δεν ξέρω τι άλλο ζήταγαν. Ακόμα και να κάηκε το αυτοκίνητο, και να τους έφερνες βεβαίωση από την γερμανική πυροσβεστική ότι έτσι έγινε, σου ζήταγαν να μάθουν τι έκανες το συνάλλαγμα από το σκραπ σίδερο που πούλησες μετά τη φωτιά. Γιατί βέβαια, όταν σου δίνουν $250 τουριστικό συνάλλαγμα για να πας ταξίδι, και εσύ πούλησες το σίδερο για $125, είναι 50% συν!
Ήταν η εποχή που για να πας ταξίδι (σαν τουρίστας) σου έδιναν $250 τουριστικό συνάλλαγμα, και σε έψαχναν στα σύνορα αν κουβάλαγες και τίποτα κρυμμένα μάρκα. Εγώ τα θυμάμαι αυτά. Εσύ όχι?
Τώρα, εδώ, υπήρξαν άνθρωποι (25.000) που έκαναν νόμιμο έμβασμα το 2010 και έρχεται τώρα, το «κράτος», το 2013, και τους λέει: «Που βρήκατε τα λεφτά και τα στείλατε έξω?»
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τέτοιες εποχές ΔΕΝ θα ξαναέρθουν?
Άσε λοιπόν, «οριστική διαγραφή» και «εξαγωγή» δεν κάνω. Στο είπα, είμαι φτωχός, κατέθεσα πινακίδες γιατί δεν μπορώ να το κυκλοφορήσω. Όπως χιλιάδες άλλοι. Μέσα σ’ αυτούς θα μείνω. Δεν θα ξεχωρίσω.

Το Ελληνικό κράτος μπορεί να σε ελέγξει μόνο για αυτοκίνητο που έχει Ελληνικές πινακίδες και έχει εκτελωνιστεί κανονικά
Καλά, τα είπαμε αυτά. Άλλωστε στο νήμα εδώ συζητάμε για το πως θα αποκτήσει κάποιος αυτοκίνητο με BG πινακίδες. Ακριβώς γι αυτό το λόγο. Για να μη δίνει λογαριασμό στο Ελληνικό κράτος.

Η λύση που έχεις σκεφτεί είναι αμιγώς "Ελληνική" !!! Εχω την εντύπωση πως ΔΕΝ πρόκειται να σε αφήσουν να επιβιβαστείς σε πλοίο της γραμμής Ελλάδα-Ιταλία ή να περάσεις τα σύνορα με το Μ κολλημένο στο τζάμι. Μόλις το δούνε, στην καλύτερη περίπτωση θα σε σταματήσουν, στην χειρότερη θα σε ψάξουν από την κορυφή μέχρι τα νύχια, οπότε αν τους δείξεις τα έγγραφα που λες, μάλλον θα την έχεις πολύ άσχημα....
Δεν είπα εγώ ότι είναι Γερμανική λύση. Αλλά η εντύπωσή σου είναι λάθος.
1) ΠΟΙΟΣ δε θα με αφήσει να βάλω το αυτοκίνητο στο πλοίο?
2) ΠΟΙΟΣ δε θα με αφήσει να περάσω τα σύνορα GR-BG?
3) Θα με σταματήσουν (ας με σταματήσουν, δεν σκοπεύω να την κοπανήσω), να μου πουν ΤΙ?
4) Θα με ψάξουν. Ας με ψάξουν. Δε σκοπεύω να κουβαλάω τίποτα παράνομο.
5) Όταν λες «θα την έχω πολύ άσχημα» εννοείς τι? Μήπως ότι θα με γαμήσουν κι όλας? Το λέει κανένας νόμος?
Συνονόματε, το αυτοκίνητο με το «Μ» μπαίνει στο πλοίο, και το πλοίο σαλπάρει. Και χωρίς καθόλου πινακίδες να είναι, και σκέτο τροχόσπιτο να είναι, και επί πλατφόρμας να είναι, το αυτοκίνητο φεύγει χωρίς πρόβλημα. Η «ελεύθερη διακίνηση εμπορευμάτων εντός της ΕΕ» είναι γεγονός. Και για όσο καιρό υπάρχει ΕΕ, και όσο η Ελλάς είναι στην ΕΕ, αυτό δεν αλλάζει. Αν κάτι γίνει στην ΕΕ, ή στη χώρα μας σε σχέση με την ΕΕ, τότε βλέπουμε.

Ασε που αν σου τύχει κάποια "στραβή" στο εξωτερικό και χρειαστεί να κάνουν κάποια διασταύρωση - επαλήθευση στοιχείων, τότε πάλι θα μπλέξεις...
Μα δεν είναι μαϊμού το αυτοκίνητο. Όλα τα στοιχεία της σε φωτοτυπία άδειας (την προσωρινή του «Μ» την είδες, είναι της πλάκας) είναι αληθινά, δικά μου και του αυτοκινήτου. Ούτε κλεμμένο είναι, ούτε έχει συμμετάσχει σε ληστεία, τίποτα. Απλώς δεν έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας 2012 και 2013 στην Ελλάδα. Αυτό δεν το καθιστά ούτε μαϊμού, ούτε ύποπτο για κάτι. Θα μπλέξω λοιπόν σε τι?

Στην Βουλγαρία όταν βλέπουν ΑΝΕΝΕΡΓΕΣ εταιρείες με μηδενική εμπορική δραστηριότητα και μοναδική περιουσία κάποιο αυτοκίνητο (ή αυτοκίνητα), τότε κάνουν εξονυχιστικούς ελέγχους στην έδρα της εταιρείας. Ο σωστός ορισμός είναι ΑΝΕΝΕΡΓΕΣ και όχι ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ-ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ που χρησιμοποίησα νωρίτερα.
Δεν μιλάμε για τέτοια περίπτωση. Και το δικό μου είναι σε όνομα φυσικού προσώπου (εμένα), και όχι εταιρείας.

Στην Ελλάδα προβλέπονται έλεγχοι στα αυτοκίνητα από μικτά κλιμάκια ελέγχου (με την συμμετοχή αστυνομικού, υπάλληλου του ΥΜΕ και εφοριακού-τελωνειακού). Εαν το προς έλεγχο αυτοκίνητο είναι δηλωμένο σε εταιρεία, τότε γίνεται έλεγχος μέσω του συστήματος VIES για το ΑΦΜ της εταιρείας και σε περίπτωση που η (Βουλγάρικη) εταιρεία είναι ΑΝΕΝΕΡΓΗ, τότε το Ελληνικό κράτος έχει δικαίωμα να σε "ελέγξει" για απόκρυψη φορολογητέας ύλης.
Δεκτόν, γιατί δεν τα ξέρω, πάντως «μικτό περίπολο» έχω να δω από τότε που έβγαιναν περιπολία στρατονόμος-ναυτονόμος-αερονόμος+μπάτσος και σταμάταγαν τον κόσμο στο δρόμο. Ήμουν πολύ νέος τότε.

ξεκίνησε το φαινόμενο της "μετανάστευσης των πινακίδων στην Βουλγαρία" των ακριβών SUV & λιμουζινών, τα οποία κυκλοφορούν στην Ελλάδα από ανθρώπους που έχουν φορολογική κατοικία στην Ελλάδα.
Ναι, ακριβώς αυτό. Είναι παράνομο? Είναι παράνομο να κυκλοφορεί ο έχων φορολογική κατοικία στην Ελλάδα με πινακίδες BG, D, GB, F, NL, I, F, S, CH, PL, USA, κλπ? ΔΕΝ το ξέρω.

Ενα από τα διαχρονικά προβλήματα της Ελλάδας (και δεν μας φταίει ούτε η Μέρκελ, ούτε το ΔΝΤ γι αυτό) είναι οτι θέλουμε να εφαρμόζονται οι νόμοι μόνο για τους άλλους ή μόνο όταν είναι να υπερασπιστούν τα συμφέροντα μας, ενώ όταν πρέπει να υπακούσουμε σε κάποιον κανόνα, προσπαθούμε να βρούμε κάθε δυνατό τρόπο να μην υπακούσουμε, να ξεγελάσουμε τον όποιο κρατικό φορέα ή όργανο ή να αποφύγουμε τις συνέπειες των πράξεων μας. Οταν μάθουμε σαν λαός να τηρούμε και να εφαρμόζουμε τους νόμους που ήδη έχουμε (και έχουμε πάαααααρα πολλούς !!!), τότε θα μπορέσουμε να ξεφύγουμε και από την μιζέρια που μας τυραννάει.
Έχω διαφορετική άποψη.
Οι νόμοι είναι τόσο πολύπλοκοι και αλληλοσυγκρουόμενοι, που είναι σαν να μην υπάρχουν. Σαφώς και δε φταίει η Μέρκελ ή το ΔΝΤ γι’ αυτό, αλλά έτσι είναι. Σαν να μην υπάρχουν. Το έχω ξαναγράψει κι αλλού, ΟΛΟΚΛΗΡΟ το θεσμικό πλαίσιο θέλει ΞΑΝΑΓΡΑΨΙΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, αρχής γενόμενης από το σύνταγμα.

Απορία: Το αυτοκίνητο σου είναι κάποιο VOLVO ? (πχ XC-70, XC90 κλπ)
Όχι, δεν το βρήκες. Δεν είναι VOLVO. Είχα και τέτοιο. Ψιλομάπα. Και αδικημένο (στην Ελλάδα), λόγω του αντιπροσώπου που έχει.

Συμπέρασμα:
Για την καλοκαιρινή εκδρομή δεν μου είπες κάτι που θα με αποτρέψει από το να την πραγματοποιήσω. Το "γενικώς θα μπλέξεις" δεν είναι πειστικό.
Για τις BG πινακίδες φαίνεται πιο πολύπλοκο το πράμα.

Ιδέα: Να πάρει κανείς πινακίδες κάποιου κράτους της Αφρικής. Αλγερία π.χ. Μαρόκο. Τυνησία. Ακτή Ελεφαντοστού. Τέτοια, εξωτικά. :)
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 27 Jan 2013 11:48 #41

Συνονόματε, θα αρχίσω από το τέλος προς την αρχή.
Για την καλοκαιρινή εκδρομή δεν μου είπες κάτι που θα με αποτρέψει από το να την πραγματοποιήσω. Το "γενικώς θα μπλέξεις" δεν είναι πειστικό.
Δεν είναι ούτε η δουλειά μου, ούτε ο σκοπός μου να σε πείσω ή όχι σε κάτι. Απλά γράφω κάποια πράγματα που γνωρίζω σε ένα φόρουμ, και αν θυμάμαι καλά, και είναι από τις λίγες φορές που σχολιάζω τα γραφόμενα κάποιου. Το αποφεύγω γενικά γιατί οι χαρακτηρισμοί δεν οδηγούν πουθενά και δημιουργούν εμπάθειες, τσακωμούς κλπ κλπ. Ψάξε πάντως λίγο καλύτερα (όχι μέσα από φόρουμ, αλλά πιό επίσημα) κατά πόσο είναι εφικτό αυτό που έχεις σκεφτεί, για "μπάζει" από πολλές μεριές και οι συνέπειες είναι πολλές & σοβαρές.
Σχετικά με τον τρόπο έκδοσης πινακίδων αυτοκινήτων, ο οποίος πάνω κάτω είναι κοινός στις περισσότερες χώρες του κόσμου (και ενιαίος για την ΕΕ). Για καινούργιο αυτοκίνητο, χρειάζεται κάποιο πιστοποιητικό από το εργοστάσιο, το οποίο το προσκομίζει ο εισαγωγέας στην αρμόδια υπηρεσία της χώρας. Με αυτό το χαρτί βγαίνει κάποιο κρατικό έντυπο που πιστοποιεί την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, και αναφέρει επιπλέον αριθμούς πλαισίου, κινητήρα κλπ κλπ. Αυτό το χαρτί είναι στον φάκελο του αυτοκινήτου σου στην αρμόδια κρατική υπηρεσία. Για να βγάλεις πινακίδες σε άλλη χώρα (πχ Βουλγαρία), θα πρέπει να τους προσκομίσεις μαζί με άλλα χαρτιά και αυτό το έγγραφο. Για να στο χορηγήσει η υπηρεσία της χώρας που έχεις βγάλει πινακίδες (Ελλάδα), τότε θα πρέπει να διαγράψεις οριστικά το αυτοκίνητο σου από τα μητρώα της συγκεκριμένης χώρας. Η διαδικασία είναι κοινή για όλες τις χώρες της ΕΕ, και νομίζω για τις περισσότερες χώρες του κόσμου. Δεν είναι η δουλειά μου αυτή, τα έμαθα επειδή κάποιος συγγενής μου ενδιαφέρθηκε για κάτι παρόμοιο. Οπως σου είπα και προηγουμένως, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις κάποιον ειδικευμένο εκτελωνιστή.


1) «Δεν μπορεί κανείς να με ρωτήσει τι το έκανα», ΣΗΜΕΡΑ. Αποκλείεις να με ρωτήσει ΑΥΡΙΟ? Έχουμε εδώ σταθερό φορολογικό και νομικό καθεστώς ώστε να βασίζεται κανείς στους ισχύοντες νόμους (που δέχομαι ότι σήμερα είναι όπως τα λες)?..... Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τέτοιες εποχές ΔΕΝ θα ξαναέρθουν?
Λόγω νομοθεσίας της ΕΕ, δεν μπορούν να εφαρμοστούν μονομερώς σε χώρα της ΕΕ κάποια πράγματα. Προφανώς και δεν μπορώ να σε διαβεβαιώσω για το τί θα γίνει στο μέλλον. Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει τις προβλέψεις του και τις επιλογές του.


Το Ελληνικό κράτος μπορεί να σε ελέγξει μόνο για αυτοκίνητο που έχει Ελληνικές πινακίδες και έχει εκτελωνιστεί κανονικά. Καλά, τα είπαμε αυτά. Άλλωστε στο νήμα εδώ συζητάμε για το πως θα αποκτήσει κάποιος αυτοκίνητο με BG πινακίδες. Ακριβώς γι αυτό το λόγο. Για να μη δίνει λογαριασμό στο Ελληνικό κράτος.
Χρησιμοποίησες επιλεκτικά μόνο την πρώτη πρόταση από την απάντηση μου. Στην 2η σου τεκμηριώνω γιατί δεν μπορεί οποιοδήποτε κράτος της ΕΕ να φορολογήσει αυτοκίνητο που δεν είναι γραμμένο (είτε λόγω διαγραφής είτε λόγω μή εγγραφής) στα σχετικά μητρώα.
Τώρα σχετικά με το πώς θα βγάλει κάποιος πινακίδες στην BG, τα έχουμε πει (και εδώ και σε άλλα θέματα του φόρουμ). Από αυτά που όμως γράφεις, νομίζω οτι εσύ ενδιαφέρεσαι για άλλο πράγμα.


1) ΠΟΙΟΣ δε θα με αφήσει να βάλω το αυτοκίνητο στο πλοίο?
2) ΠΟΙΟΣ δε θα με αφήσει να περάσω τα σύνορα GR-BG?
3) Θα με σταματήσουν (ας με σταματήσουν, δεν σκοπεύω να την κοπανήσω), να μου πουν ΤΙ?
Ψάξτο λίγο καλύτερα. Επειδή το έχεις σκεφτεί, δεν σημαίνει οτι μπορεί και να επιτρέπεται. Απ οτι γνωρίζω, ΔΕΝ μπορείς να περάσεις τα σύνορα με το Μ κολλημένο στο τζάμι. Αν ήταν τόσο απλό, τότε κανείς δεν θα έβγαζε πινακίδες στην Ελλάδα....


4) Θα με ψάξουν. Ας με ψάξουν. Δε σκοπεύω να κουβαλάω τίποτα παράνομο.
Εχεις την εντύπωση οτι η κατοχή και χρήση αντιγράφων πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας οχήματος που έχουν κατατεθεί ή έχουν αφαιρεθεί είναι νόμιμη ? Για ψάξτο κι αυτό λίγο καλύτερα...


5) Όταν λες «θα την έχω πολύ άσχημα» εννοείς τι? .... Το λέει κανένας νόμος?
Εδω έχεις ξεφύγει από τα όρια της ευπρέπειας του φόρουμ. (εννοώ το κομμάτι που έχω παραλείψει). Τώρα για την ουσία, δηλαδή "θα την έχεις άσχημα". Ψάξε να δεις αν είναι νόμιμος ή όχι ο τρόπος που έχεις σκεφτεί, και αν ΔΕΝ είναι, τότε δες και τις συνέπειες του και θα καταλάβεις τί εννοώ.


Συνονόματε, το αυτοκίνητο με το «Μ» μπαίνει στο πλοίο, και το πλοίο σαλπάρει. Και χωρίς καθόλου πινακίδες να είναι, και σκέτο τροχόσπιτο να είναι, και επί πλατφόρμας να είναι, το αυτοκίνητο φεύγει χωρίς πρόβλημα. Η «ελεύθερη διακίνηση εμπορευμάτων εντός της ΕΕ» είναι γεγονός. Και για όσο καιρό υπάρχει ΕΕ, και όσο η Ελλάς είναι στην ΕΕ, αυτό δεν αλλάζει. Αν κάτι γίνει στην ΕΕ, ή στη χώρα μας σε σχέση με την ΕΕ, τότε βλέπουμε.
Εδώ πάλι έχεις άγνοια των νόμων. Τα αυτοκίνητα δεν είναι συνηθισμένα εμπορεύματα, υπόκεινται σε συγκεκριμένους τελωνειακούς και μεταφορικούς κανόνες (σε όλη την ΕΕ και στις περισσότερες χώρες του κόσμου). Τα αυτοκίνητα που διασχίζουν τα σύνορα κάποιας χώρας χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας, πρέπει να συνοδεύονται από κάποια έγγραφα, σίγουρα όχι το Μ που έχεις σκεφτεί. Ψάξτο κι αυτό...


....Δεν μιλάμε για τέτοια περίπτωση. Και το δικό μου είναι σε όνομα φυσικού προσώπου (εμένα), και όχι εταιρείας.
Δεν αναφερόμουν σε αυτοκίνητα με Ελληνικές πινακίδες, αλλά με Βουλγάρικες. Υπάρχουν κάποιοι νόμοι της ΕΕ επιτρέπουν τέτοιους ελέγχους.


Μα δεν είναι μαϊμού το αυτοκίνητο. Όλα τα στοιχεία της σε φωτοτυπία άδειας (την προσωρινή του «Μ» την είδες, είναι της πλάκας) είναι αληθινά, δικά μου και του αυτοκινήτου....
Δεν είπα οτι είναι μαϊμού το αυτοκίνητο. Εδώ πάλι έχεις άγνοια νόμων. Ψάξτο λίγο καλύτερα. Αν βρεις οτι μπορείς να χρησιμοποιείς φωτοτυπία αντί για το κανονικό έγγραφο (την στιγμή μάλιστα που το έγγραφο αυτό είναι κατατεθημένο σε κρατική υπηρεσία) τότε πες το μου και εμένα, να βγάλω φωτοτυπία το διαβατήριο μου και να ταξιδεύω στο εξωτερικό με την φωτοτυπία και όχι με το πρωτότυπο B)


Οι νόμοι είναι τόσο πολύπλοκοι και αλληλοσυγκρουόμενοι, που είναι σαν να μην υπάρχουν.... ΟΛΟΚΛΗΡΟ το θεσμικό πλαίσιο θέλει ΞΑΝΑΓΡΑΨΙΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, αρχής γενόμενης από το σύνταγμα.
Εδώ με βρίσκεις 100% σύμφωνο.


Όχι, δεν το βρήκες. Δεν είναι VOLVO.
Ε, "να το πάρει το ποτάμι" τότε...


Ιδέα: Να πάρει κανείς πινακίδες κάποιου κράτους της Αφρικής. Αλγερία π.χ. Μαρόκο. Τυνησία. Ακτή Ελεφαντοστού. Τέτοια, εξωτικά.
Θα σου πρότεινα κάτι πιό Ευρωπαϊκό και πιό SIC, πχ, πινακίδες Βατικανού (SCV) ;) ;) ;)
Last Edit: 27 Jan 2013 11:50 by Σωτήρης (sotiris).
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 27 Jan 2013 12:52 #42

  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 2231
  • Thank you received: 1096
  • Karma: 97 (23)
soto ρωτησα στο τελωνείο στον Προμαχώνα χθες το μεσημέρι και δεν μπορεις να περάσεις με πινακίδες που ανέφερες .
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 27 Jan 2013 23:43 #43

Μιλάει με τα κεντρικά.
Παίρνει απάντηση, και ενεργεί ανάλογα ...

Mα το λέτε βρε παιδιά.
μεσω του κομπιούτερ στο περιπολικό, ελέγχει το αν η εταιρεία ελιναι |ενεργή| ...και αναλόγως πράτει.
Τις πληροφορίες (ο αστυνόμος) τις έχει από Βουλγαρία !!!

Όχι, δεν θέλω να μου πεις από που τα ξέρεις, α καθένας από εμάς εδώ έχει τις πηγές του, και δεν είναι υποχρεωμένος να πει στους υπόλοιπους ποιες είναι αυτές.
ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ξέρω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΛΕΩ

Αμφισβήτησα αυτό που είπες περι Γερμανίας, δηλ. νοικιάζεις σπίτι εκεί και γίνεσαι αυτομάτως κάτοικος Γερμανίας, και αγοράζεις αυτοκίνητο με γερμανικές πινακίδες. ΔΕΝ ισχύει, και αν αγοράσεις αυτοκίνητο από Γερμανό (που έχει ήδη πινακίδες), τις κρατάει και στο δίνει χωρίς. Περί Βουλγαρίας δεν ξέρω, και ρωτάω για να μάθω.
Φίλτατε, για αυτό που έκανα πριν δυόμιση μήνες, ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΜΟΥ να το ξέρω ΚΑΛΑΑΑΑ. ΠΟΤΕ δεν είπα ότι κρατάσ τις αρχικές πινακίδες του πωλητή Γερμανού (ούτε Βούλγαρου κρατάς).


ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΜΑ σου ξηλώνουν πινακίδες? Επειδή η BG εταιρεία "Ψαλιδεργική Α.Ε" δεν είναι γραμμένη στο επιμελητήριο της Σόφιας?
Μα άν δεν είσαι νόμιμος στην Βουλγαρία, η κυκλοφορλια του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, αποτελεί ΑΔΙΚΗΜΑ. Φοροδιαφυγή κλπ που τόσοι έχετε αναφέρει εδώ. Γιαυτό και στις ξηλώνει. (Η πίσω πινακίδα στα Βουλγάρικα, έχει "ειδική" βίδα της Βουλγάρικης αστυνομίας).


Με το να λες: "Παίρνουν χιλιάδες πινακίδες" δε μας λες τίποτα.
Και εδώ παίρνουν πινακίδες. Αν παρκάρεις στη Σταδίου.

Βρε σοτο, ΦΥΣΙΚΑ και δεν μιλάω για παράνομο παρκάρισμα, ούτε και κανένας άλλος εδώ νομίζω. Ο λόγος είναι "παράνομες" πινακίδες.

Ρωτάω, δεν κάνω τον έξυπνο.
ΠΟΤΕ δεν το είπα, και δεν υπάρχει λόγος άλλωστε. Πληροφορίες ανταλλάσουμε και γνώσεις.

ΔΕΝ υπαρχει τρόπος να ελέγξουν το κάθε πότε περνάει το αμάξι σύνορα. Εκτός και άν επαναφέρουν το ¨σφράγισμα" στα τελωνεία. (πράγμα που το σκέφτονται τα εδώ σαίνια μας)
ΑΝ θελετε να σας στέλνω μία απόδειξη από super market καθε 3-4 μήνες :laugh:

ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ, για να το διαβασετε . ΑΞΙΖΕΙ !!! :(
ΔΥΣΤΥΧΩΣ με τα παπαγαλακια (ΑΝΤ1 - STAR - ΗΜΕΡΗΣΙΑ κλπ) τα πράγματα παίρνουν άλλες διαστάσεις και οι Βουλγαροι (επειδή τόσοι δουλεύουν στην Ελλάδα φοβούνται), ΜΑΛΛΟΝ θα αλλάξουν τον νόμο απόκτησης αδειας και πινακίδας. www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5470451 (Гърци се спасяват у нас от данъци) βαλτο στο google chrome για μετάφραση . ΕΔΩ θα βρείτε τον σάλλο που ξέσπασε σήμερα. εχει και forum πιο κάτω που γράφουν Ελληνες και Βουλγαροι.
Αν ενδιαφέρεστε , πληροφοριακά σας λέω ότι σκέπτονται να βάλουν πλαφόν "κίνησης εξαμήνου" ανάλογο με την εταιρεία.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ τα πράγματα δυσκολεύουν με τις πινακίδες. ΑΣ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΛΥΣΕΙΣ !!!

Είμαι 53 ετών και η κοπέλα μου (Βουλγάρα) 47. Εχει εταιρεία γενικού εμπορίου στην Βουλγαρία. Αυτα νομίζω να σε καλύπτουν για το που τα ξέρω ...

Ευχαριστώ για τον κοπο.
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 28 Jan 2013 14:38 #44

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
ΣΤΑΜΑΤΗΣ wrote:
soto ρωτησα στο τελωνείο στον Προμαχώνα χθες το μεσημέρι και δεν μπορεις να περάσεις με πινακίδες που ανέφερες .
OK, δεν σε αμφισβητώ. Αλλά πες μου: Ποιόν ρώτησες? Έλληνα ή Βούλγαρο τελωνειακό?

Σε πληροφορώ πάντως ότι στην Πάτρα, μπαίνοντας στο πλοίο (γιατί το έχω κάνει - και στην Ανκόνα βγαίνοντας το ίδιο ισχύει), ΔΕΝ περνάς:
-Ούτε από τελωνειακό.
-Ούτε από έλεγχο διαβατηρίων.
Ο μόνος που έρχεται σε επαφή μαζί σου καθώς το αυτοκίνητο μπαίνει στο πλοίο είναι ο λοστρόμος, ο οποίος σε καθοδηγεί που να το παρκάρεις.
Μετά, πας reception και παίρνεις την καμπίνα σου.

ΠΡΙΝ μπεις στο πλοίο υπάρχει ένα check point στο οποίο ΜΙΑ από τις φορές που πήγα ήταν ένας τύπος με άγρια στολή, αυτόματο όπλο κλπ, και μου ζήτησε να ανοίξω το πορτ-μπαγκάζ. Ούτε διαβατήριο, ούτε τίποτα άλλο ζήτησε. Κατάλαβα ότι είναι οι τύποι που ψάχνουν κάτω από τις νταλίκες και αυτό επειδή όπως όλοι ξέρετε στην Πάτρα υπάρχει πληθώρα λαθρομεταναστών που προσπαθεί να τρυπώσει σε πλοίο για την Ιταλία.
Του είπα: "Αν βγάλεις τις βαλίτσες θα βρεις τον Πακιστανό από πίσω", μου χαμογέλαψε λέγοντας "Μπαααα! Αν τον είχες εδώ θα μύριζε", έκλεισε το πορτ-μπαγκάζ και μου έκανε νόημα να φύγω.

Γενικώς, η διαδικασία του να μπεις στο πλοίο Πάτρα-Ανκόνα δεν είναι διαφορετική από το να μπεις στο πλοίο για Πειραιά-Ηράκλειο.
Για τον Προμαχώνε δεν ξέρω, γιατί έχω να περάσω από τη δεκαετία του '80, όπου (λόγω κομμουνισμού, από βορρά κινδύνου κλπ) το ξεσκόνισμα (και στις δυο μεριές) κράταγε συνολικά περί τις 2-3 ώρες...
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.

βουλγαρικές πινακίδες 28 Jan 2013 18:58 #45

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
Σωτήρη συνονόματε:
(Δεν βάζω παράθεση για να μην βγει πολύ μεγάλο. Στο [27 Ιαν 2013 08:48] ποστ σου αναφέρομαι)


1) Δεν τίθεται θέμα αντιπαράθεσης, ούτε «πειθούς», ούτε προφανώς «τσακωμού». Ο καθένας λέει ότι σκέφτεται, ότι ξέρει, κάνει και την πλάκα του (ενίοτε – φαίνεται αυτό αν είναι η περίπτωση), και πάμε παρακάτω.


2) Δεν υπάρχει «εξειδικευμένος εκτελωνιστής» για το θέμα. Έχω και φίλο τέτοιον. Δεν τα ψάχνουν τόσο (όσο το έχω ψάξει εγώ). Άμα κολλήσει κάπου η υπόθεση, ο εκτελωνιστής θα την ξεκολλήσει με τους δικούς του τρόπους (ένας των οποίων είναι π.χ. το «Φόρτωσε το και στείλ’ το σαν εμπόρευμα»), που όμως δεν καλύπτει την δικιά μου περίπτωση, που θέλω να πάω τη βόλτα μου ΧΩΡΙΣ να έχω πληρώσει στην Ελλάδα τέλη κυκλοφορίας.


3) μπάζει από πολλές μεριές και οι συνέπειες είναι πολλές & σοβαρές.
Θα το ψάξουμε περαιτέρω. Η βοήθειά σου είναι χρήσιμη. Δεν μου λες όμως ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ που μπάζει.


4) Σχετικά με τον τρόπο έκδοσης πινακίδων αυτοκινήτων,
Δε μιλάω (τώρα ειδικά) για έκδοση πινακίδων. Για εκδρομή ημερών μιλάω. Για έκδοση BG πινακίδων είναι ΑΛΛΟ θέμα, θα μου άρεσε, φαίνεται δύσκολο, ίσως και επικίνδυνο, ασ’ το για την ώρα.


5) ΔΕΝ μπορείς να περάσεις τα σύνορα με το Μ κολλημένο στο τζάμι.
Μπορείς να κινείσαι εντός Ελλάδος όμως. Τα «σύνορα» με την Ιταλία δεν υπάρχουν (αν υπάρχουν, που είναι?). Το πλοίο (αν Minoan ή Superfast ή ΑΝΕΚ) είναι Ελλάδα. Επαναλαμβάνω, κανείς (Ελληνική αρχή) δεν μπορεί να σου πει «μην το βάζεις στο πλοίο», όπως δεν μπορεί να σου πει «μην το βάζεις στο πλοίο για Ηράκλειο Κρήτης».


6) Εχεις την εντύπωση οτι η κατοχή και χρήση αντιγράφων πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας οχήματος που έχουν κατατεθεί ή έχουν αφαιρεθεί είναι νόμιμη ? Για ψάξτο κι αυτό λίγο καλύτερα...
Όχι, δεν είναι, εντός της χώρας που τις κρατάει.
Όπως δεν είναι νόμιμο να οδηγάς με αντίγραφο του διπλώματος οδήγησης που σου έχουν αφαιρέσει (για μεθύσι π.χ.). Αν όμως πας στην Αγγλία π.χ., έχεις ή όχι το δικαίωμα να οδηγάς εκεί?


7) Ψάξε να δεις αν είναι νόμιμος ή όχι ο τρόπος που έχεις σκεφτεί, και αν ΔΕΝ είναι, τότε δες και τις συνέπειες του και θα καταλάβεις τί εννοώ.
Όσο το έχω ψάξει, δεν βρίσκω παρανομία. Άρα δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.


8) Εδώ πάλι έχεις άγνοια των νόμων. Τα αυτοκίνητα δεν είναι συνηθισμένα εμπορεύματα, υπόκεινται σε συγκεκριμένους τελωνειακούς και μεταφορικούς κανόνες (σε όλη την ΕΕ και στις περισσότερες χώρες του κόσμου). Τα αυτοκίνητα που διασχίζουν τα σύνορα κάποιας χώρας χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας, πρέπει να συνοδεύονται από κάποια έγγραφα, σίγουρα όχι το Μ που έχεις σκεφτεί. Ψάξτο κι αυτό...
Μα, στο είπα με άλλα λόγια και νωρίτερα: ΔΕΝ βρίσκω νόμο που καταπατείται με τη διαδικασία που περιέγραψα. Αν εσύ ξέρεις κάποιον, πες μου τον.


9) Δεν είπα οτι είναι μαϊμού το αυτοκίνητο. Εδώ πάλι έχεις άγνοια νόμων. Ψάξτο λίγο καλύτερα. Αν βρεις οτι μπορείς να χρησιμοποιείς φωτοτυπία αντί για το κανονικό έγγραφο (την στιγμή μάλιστα που το έγγραφο αυτό είναι κατατεθημένο σε κρατική υπηρεσία) τότε πες το μου και εμένα, να βγάλω φωτοτυπία το διαβατήριο μου και να ταξιδεύω στο εξωτερικό με την φωτοτυπία και όχι με το πρωτότυπο.
Κατ’ αρχήν δε μιλάμε για κοινή φωτοτυπία, μιλάμε για αντίγραφο θεωρημένο από κρατική αρχή. Άρα δεν τίθεται θέμα πλαστότητας του εγγράφου.
Δεν χρειάζεται να υπάρχει νόμος που να λέει «επιτρέπεται». Αν δεν υπάρχει νόμος που λέει «απαγορεύεται» (για το διαβατήριο σου υπάρχει τέτοιος), και υπάρχει και νόμος που λέει (γενικώς) ότι «θεωρημένα αντίγραφα έχουν ισχύ πρωτοτύπου» (υπάρχει και τέτοιος), τότε πραγματικά δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα. Μου μιλάς πάλι για άγνοια (από μέρους μου) νόμου. Πες μου (αν ξέρεις) ποιος είναι αυτός ο νόμος που αγνοώ.


10) Εδώ με βρίσκεις 100% σύμφωνο.
Πάλι καλά που συμφωνούμε και σε κάτι...


11) Ε, "να το πάρει το ποτάμι" τότε...
740iL. Ίδιο έχω και στην Αμερική. Η πλάκα ξέρεις ποια είναι? Το αμερικάνικο το αγόρασα $1600 πριν 2 χρόνια. Δηλαδή όσο είναι εδώ τα τέλη κυκλοφορίας ενός χρόνου. Τέλη κυκλοφορίας USA (Indiana state): $32 το χρόνο.


12) Θα σου πρότεινα κάτι πιό Ευρωπαϊκό και πιό SIC, πχ, πινακίδες Βατικανού (SCV)
Μέσα. Έχεις τίποτα άκρες με κανα καρδινάλιο?
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.094 seconds